quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat was wel een Major Kick, daar moet je goede kicksen voor hebben...
Heb je misschien een voorbeeld van spekzolen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef Grunge. het volgende:
Schoenen met spekzolen zijn nooit goed. Sandalen als je sokken draagt. Opzichtige merkschoenen, en dan heb ik het niet eens over een sportmerk maar wel over schoenen met logootjes her en der zoals van Louis Vuitton. En Crocks.
Idd, wie wil er nou gemakkelijke schoenen dragenquote:
Ik vind ze wel (weer) kunnen. Net als de bordeelsluiper. Volgens mij zijn die over een paar jaar gewoon weer #hip#quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Serinde het volgende:
Zwarte air max![]()
Nog vaak te zien, 's zomers in het dorp waar m'n moeder woont, dit type:
[ afbeelding ]
Ieuw...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
Vroeger hadden mannen tenminste nog SCHOENEN
[ afbeelding ]
Mocht ik zo een man tegenkomen, dan verbouw ik hem.quote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind ze wel (weer) kunnen. Net als de bordeelsluiper. Volgens mij zijn die over een paar jaar gewoon weer #hip#
Gelukkig is die hype over...quote:Op zondag 8 mei 2011 10:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag mij echt af wat mensen denken als ze zulke gedrochten kopen.
Kan je dan ook echt niet serieus nemen
Is nog niet voorbijquote:
Schoenen met spekzolen niet goed? Hangt van de dikte en kleur af imo... Een logge schoen met daaronder een bruingele dikke spekzool vind ik zelf ook niet geweldig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef Grunge. het volgende:
Schoenen met spekzolen zijn nooit goed. Sandalen als je sokken draagt. Opzichtige merkschoenen, en dan heb ik het niet eens over een sportmerk maar wel over schoenen met logootjes her en der zoals van Louis Vuitton. En Crocks.
Ik schoot echt in de lach bij die laatstequote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:33 schreef moussy het volgende:
Die achterllijke ronde schommelschoenen
[ afbeelding ]
het toppunt:
[ afbeelding ]
Daar wil ik nog niet eens dood naast gevonden worden
Ja ze bestaanquote:Op maandag 9 mei 2011 20:45 schreef Wiehoe het volgende:
Eigenlijk heb ik nog nooit mannen met crocks gezien. Ja kleine jongetjes van max 12 jaar oud.
Bestaan ze wel echt?
klopt, maar toch zie je het nog TE vaak.quote:
Ik kan er geen goed plaatje van vinden. Heel gek, want je ziet ze echt in elke Schoenenreus/Van Haren/Scapino waar je komt. Een beige zool. Rubber, of zo. Het verpest een schoen totaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Heb je misschien een voorbeeld van spekzolen?
Bedoel je die die lelijke dikke lagen die wel wat weg hebben van de zolen van Uggs?quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik kan er geen goed plaatje van vinden. Heel gek, want je ziet ze echt in elke Schoenenreus/Van Haren/Scapino waar je komt. Een beige zool. Rubber, of zo. Het verpest een schoen totaal.
Gumsoles?quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik kan er geen goed plaatje van vinden. Heel gek, want je ziet ze echt in elke Schoenenreus/Van Haren/Scapino waar je komt. Een beige zool. Rubber, of zo. Het verpest een schoen totaal.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat soort schoenen onlangs nog heb gezien, hier in de omgeving blijkbaar niet hip?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gumsoles?
Zoals deze;
[ afbeelding ]
Wordt ook vrijwel alleen gedragen door echte sneakerfans (is ook een sneakertopic in LIF).quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:07 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat soort schoenen onlangs nog heb gezien, hier in de omgeving blijkbaar niet hip?!
Hah, ik vind dat juist wel leuk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:29 schreef Serinde het volgende:
Bedoel je deze hippe schoenen?
[ afbeelding ]
Op de vorige pagina heb ik een link naar een voorbeeld. Alleen wat ik daar ook zeg, hangt van de dikte en de kleur af of een spekzool 'lelijk' is of niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gumsoles?
Zoals deze;
[ afbeelding ]
Lol. Zijn dat speciale dingen voor klimmen ofzo?quote:
Niet iedereen heeft pagina instellingen hetzelfde. Ik laad de hele zooi in 1 pagina bv. Er moet een betere verwijsmethode zijn dan naar pagina's te verwijzenquote:
Dan ben ik wel benieuwd wat mannen boven de 25 jaar moeten dragen volgens jouquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef monkyyy het volgende:
sportschoenen, bergschoenen, iedereen die ouder is dan 25 en nog all stars draagt.
Indeed.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat heeft dit fora -op enkele uitzondering na- toch een vreselijke burgertrut smaak.
Vans bootschoenen zijn baas. Niet te netjes en je kan er nog goed mee skaten ook!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:35 schreef MissFrankenstein het volgende:
Mannen op allstars of Dc's![]()
De rest is eigenlijk allemaal fout.
Ohnee, bootschoenen vind ik niet fout, mits het bij de betreffende kerel past, niet in combinatie met witte sokken uiteraard, doe maar mooie tattoo's daarvoor in de plaats.
SCHOMMELSCHOENENquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:33 schreef moussy het volgende:
Die achterllijke ronde schommelschoenen
[ afbeelding ]
het toppunt:
[ afbeelding ]
Daar wil ik nog niet eens dood naast gevonden worden
wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef monkyyy het volgende:
sportschoenen, bergschoenen, iedereen die ouder is dan 25 en nog all stars draagt.
En woont in een cave? wat een onzin zegquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:55 schreef albymangels het volgende:
een beetje kerel houdt zich niet met schoenen bezig, en heeft 1 paar
quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:55 schreef albymangels het volgende:
een beetje kerel houdt zich niet met schoenen bezig, en heeft 1 paar
Kortom, alles wat comfortabel is..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:18 schreef monkyyy het volgende:
Oh dus jij beweert dat iedereen die buiten de randstad woont een minder goede kledingsmaak heeft. Waarop baseer jij dat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:01 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Volgens de generale kutsmaak hier mag ik van vrouwen alleen semi-hippe straatschoensneakertjes aanIk ga toch niet rennen op straat, of naar een hiphopconcert.
Gelukkig woon ik in Amsterdam, waar de kledingssmaak net even wat verder is ontwikkeld dan alles buiten de randstad.
Dit is internet, ik hoef niks ergens op te baseren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:26 schreef iRemco het volgende:
[..]
Oh dus jij beweert dat iedereen die buiten de randstad woont een minder goede kledingsmaak heeft. Waarop baseer jij dat?
Rot dan op met je opmerkingenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:43 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Dit is internet, ik hoef niks ergens op te baseren.
En de keerzijde is dat ze in de Randstad ook net iets vaker doorschieten in het modieus zijn. Dit hieronder zie je nl. steeds vaker in de Randstad:quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:01 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Gelukkig woon ik in Amsterdam, waar de kledingssmaak net even wat verder is ontwikkeld dan alles buiten de randstad.
Doe 's even snel je geslacht veranderen in je profiel! Er staat een mannetje voor je naamquote:
Die zijn vet.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:08 schreef Moffol het volgende:
[..]
Indeed.
Als je zegt dat je op schoenen loopt die bijvoorbeeld op Red Wings lijken zullen ze het al zien als bergschoenen voor ict'ers.
Dit, in de winter, vind ik er gewoon goed uitzien:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |