Dat was wel een Major Kick, daar moet je goede kicksen voor hebben...quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef Gemaskerde het volgende:
Nieuwsgierigheids kick
Ben wel benieuwd, wat twee jaar later, nou echt als foute schoenen gezien worden.
Sorry mods als het niet toegestaan was om dit topic te kicken
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat was wel een Major Kick, daar moet je goede kicksen voor hebben...
Heb je misschien een voorbeeld van spekzolen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef Grunge. het volgende:
Schoenen met spekzolen zijn nooit goed. Sandalen als je sokken draagt. Opzichtige merkschoenen, en dan heb ik het niet eens over een sportmerk maar wel over schoenen met logootjes her en der zoals van Louis Vuitton. En Crocks.
Idd, wie wil er nou gemakkelijke schoenen dragenquote:
Ik vind ze wel (weer) kunnen. Net als de bordeelsluiper. Volgens mij zijn die over een paar jaar gewoon weer #hip#quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Serinde het volgende:
Zwarte air max![]()
Nog vaak te zien, 's zomers in het dorp waar m'n moeder woont, dit type:
[ afbeelding ]
Ieuw...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
Vroeger hadden mannen tenminste nog SCHOENEN
[ afbeelding ]
Mocht ik zo een man tegenkomen, dan verbouw ik hem.quote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind ze wel (weer) kunnen. Net als de bordeelsluiper. Volgens mij zijn die over een paar jaar gewoon weer #hip#
Gelukkig is die hype over...quote:Op zondag 8 mei 2011 10:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag mij echt af wat mensen denken als ze zulke gedrochten kopen.
Kan je dan ook echt niet serieus nemen
Is nog niet voorbijquote:
Schoenen met spekzolen niet goed? Hangt van de dikte en kleur af imo... Een logge schoen met daaronder een bruingele dikke spekzool vind ik zelf ook niet geweldig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:36 schreef Grunge. het volgende:
Schoenen met spekzolen zijn nooit goed. Sandalen als je sokken draagt. Opzichtige merkschoenen, en dan heb ik het niet eens over een sportmerk maar wel over schoenen met logootjes her en der zoals van Louis Vuitton. En Crocks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |