Jezusquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:29 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze in donkerbruin leer en dat ziet er wel mooi uitquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
Net als crocs?
De comfortabelste schoenen die ik ooit gehad heb waren sneakers van Tod's met zo'n zachte zool Geweldig waren die. Maar ja, een maand lopen en er was 300 euro weg ofzo. Toch beetje zonde. Maar zelfs Edward Green kan niet aan dat comfort tippenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ze zitten zoooooooo lekker.
Een maandje?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:24 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
De comfortabelste schoenen die ik ooit gehad heb waren sneakers van Tod's met zo'n zachte zool Geweldig waren die. Maar ja, een maand lopen en er was 300 euro weg ofzo. Toch beetje zonde. Maar zelfs Edward Green kan niet aan dat comfort tippen
Die kwaliteit?!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een maandje?
Mag je toch zeker niet verwachten van die kwaliteit. Ben je teruggegaan?
Nou, ik vind dat je voor 300 euro best mag verwachten dat je er een tijdje op loopt. Iig langer dan een maandquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:43 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Die kwaliteit?!Gebrek daaraan! Tod's zijn kwalitatief helemaal niet top ofzo hoor.
Ik heb ze meteen besteld.quote:Op zondag 14 september 2008 01:45 schreef Dibble het volgende:
die onderste zijn juist stoerrrrrrr, coke dealer schoenen
quote:Op zondag 14 september 2008 10:31 schreef SeLang het volgende:
Boeie wat wijven ergens van vinden
quote:Op zondag 14 september 2008 10:31 schreef SeLang het volgende:
Boeie wat wijven ergens van vinden
Totdat je geen chickies kan fixen omdat je een kakka kleding stylo heb net zoals de helft van alle boys in nederlandquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 14:01 schreef irencus het volgende:
[..]
Totdat je geen chickies kan fixen omdat je een kakka kleding stylo heb net zoals de helft van alle boys in nederland
Wat is er mis met die Lacostes (naast dat je ze tegenwoordig te veel ziet)?quote:
Ze zijn lelijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 02:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat is er mis met die Lacostes (naast dat je ze tegenwoordig te veel ziet)?
Dat ze kankerlelijk zijn en er goedkoop uitzien, heldere.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat is er mis met die Lacostes (naast dat je ze tegenwoordig te veel ziet)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |