want marokkanen zijn een ras?quote:Op zondag 7 september 2008 22:26 schreef Meki het volgende:
'Bedreigen hulpverleners is deel Marokkaanse cultuur'
racisme
Nee, Marokkanen zijn een volk. Geen ras. Net zo min als dat moslims een ras zijn.quote:
Net terug en afgehandeld. Heb alleen wel een vraag. Waarom heb je die toevoeging van een nieuwsbericht niet gewoon in dit topic gezet? Cohen neemt bedreiging ,,zeer serieus''quote:Op maandag 8 september 2008 06:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Heeft er al een mod maar mijn vraag gekeken? Ik heb het idee van niet namelijk. Als het nog niet gebeurd is graag nog even doen al vast bedankt.
Komt dus totaal niet overeen met deze:quote:PvdA-Stadsdeelvoorzitter van het Amsterdamse Slotervaart Ahmed Marcouch vindt dat de Marokkaanse jongeren die hulpverleners beledigen en bedreigen, 'streng moeten worden gestraft'.
Het gaat me er niet om je de mond te snoeren, maar heden, post dan gewoon een reactie in het andere topic en geef het bericht niet als voorbeeld aanquote:Dus omdat het onderdeel is van Marokkaanse cultuur moeten wij het hier in de Nederlandse Cultuur maar begrijpen Want is dat voor vreemde rechtpraterij.
Weet je wat alleen Nederlanders zijn een rasquote:Op maandag 8 september 2008 06:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, Marokkanen zijn een volk. Geen ras. Net zo min als dat moslims een ras zijn.
Rassen zijn: het kaukasische (blanke) ras, het negroide ras en het aziatische ras. Alle volkeren ter wereld vallen onder een van deze rassen.
Verander de OP Maarquote:Op maandag 8 september 2008 13:13 schreef paddy het volgende:
Wil jij je OP nog veranderd zien, Martijn? Oh, en kijk in het vervolg eerst even in NWS of er al een topic loopt over het onderwerp waar je een topic over wil openen
Nee hoor, Nederlanders zijn ook een volk. Sterker nog: Marokkanen en Nederlanders behoren zelfs tot hetzelfde ras. Namelijk het Kaukaschische ras.quote:Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Weet je wat alleen Nederlanders zijn een ras
nou nee, ik zeg het vooral omdat het tegen meki is.quote:Op maandag 8 september 2008 19:07 schreef Dagonet het volgende:
Blegh. Zijn jullie nou nog bezig met die semantische discussie of iets wel of niet racisme is of dat het discriminatie moet zijn en wanneer iemand racisme zegt dat je dat dan van tafel veegt omdat [betreffend volk/groep] geen ras is zonder naar de achterliggende intentie te kijken?
99% van de keren dat racisme wordt gezegd bedoelt men discriminatie. Kan je lang over zeuren kan je kort over zeuren maar dat ís nu eenmaal zo. Volgens de VN trouwens is raciale discriminatie alle discriminatie gebaseerd op elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven.
Dus
Goeie definitie. Valt schelden op religie dus niet onder. Logisch, want religie heeft de meest vreselijke daden op haar naam staan. Dat in tegenstelling tot ras, dat irrelevant is, behalve voor extreem-rechtse idioten en linkse negerknuffelaars ("EINDELIJK een zwarte president van de VS!"quote:Op maandag 8 september 2008 19:07 schreef Dagonet het volgende:
Blegh. Zijn jullie nou nog bezig met die semantische discussie of iets wel of niet racisme is of dat het discriminatie moet zijn en wanneer iemand racisme zegt dat je dat dan van tafel veegt omdat [betreffend volk/groep] geen ras is zonder naar de achterliggende intentie te kijken?
99% van de keren dat racisme wordt gezegd bedoelt men discriminatie. Kan je lang over zeuren kan je kort over zeuren maar dat ís nu eenmaal zo. Volgens de VN trouwens is raciale discriminatie alle discriminatie gebaseerd op elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven.
Dus
Ik heb de OP veranderd zonder je mening eruit te halen. Hoop dat het zo goed is. Het is in ieder geval (volgens mij) beter ontopic dan het wasquote:
Hehe. Prachtig.quote:Op zondag 14 september 2008 00:18 schreef Loedertje het volgende:
In de categorie: Afreageren
Schiet de moslims dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |