En ik ben bezig met een prinsessenzolder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:52 schreef Q. het volgende:
Mocht je niets vinden dan is er altijd wel een plekje voor jou in mijn bed,Skaai
.
Af! Mine!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
En ik ben bezig met een prinsessenzolder.
Die staat toch leeg.
Oudewater is best mooi hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Oudewater uitlachen en zelf in Flevoland wonen
Giller van de eeuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is al 780 kale huur, en met mijn startsalaris zou dat betekenen dat ik weinig tot eigenlijk niks over zal houden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Wrom moet je d'r uit, kan je de huur niet alleen betalen dan?
Jip krijgt de slaapkamerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:11 schreef Adelante het volgende:
Wat nou solo? Waar gaatJip
dan heen? He? Nou?!
Al mijn vrienden zijn of gesetteld of verdienen nog niet lekker i.v.m schoolgaan. En een huisgenoot zie ik a. niet zitten omdat ik niet weet wie ik in huis krijg, en b. dan zou ik een dusdanige schaalverdeling moeten maken dat diegene een klein rotkamertje zal krijgen voor een beroerde huurprijs. En ik wil zelf nu niet meer dan 550 gaan betalen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:40 schreef Dipkip het volgende:
Balen. Kan je niet een huisgenoot nemen ipv zus?
Heb al in Almere rondgekeken via woningruil maar er zijn weinig mensen die een appartement zoeken met een huurprijs als dezequote:
Volgens mij gaat ze daar heel gelukkig worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 04:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oudewater is best mooi hooralleen hetis een tering end weg en ze heeft er (op haar kerel, en binnenkort paard na) niemand.
Maar 780 huur, dan zou je dus wat, 350 vragen ervoor? Ik ken zat amsterdamse medestudenten die staan te trappelenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 04:00 schreef Skaai het volgende:
Al mijn vrienden zijn of gesetteld of verdienen nog niet lekker i.v.m schoolgaan. En een huisgenoot zie ik a. niet zitten omdat ik niet weet wie ik in huis krijg, en b. dan zou ik een dusdanige schaalverdeling moeten maken dat diegene een klein rotkamertje zal krijgen voor een beroerde huurprijs. En ik wil zelf nu niet meer dan 550 gaan betalen.
weet meschien wel iemand die wat heeft voor 350 2k woning in de odeonstraat en wil ruilenquote:Heb al in Almere rondgekeken via woningruil maar er zijn weinig mensen die een appartement zoeken met een huurprijs als deze. Het is een hele hoge prijs, maar okay je hebt een walgelijk tof appartement op een hele fijne locatie.
Ik hoop stiekem dat het huisje in Almere Poort doorgaat, dat is een nieuwe wijk (of wordt het een nieuwe stad?) in aanbouw en dat wordt volgens mij heel erg mooi allemaal.
Heeft overduidelijk weinig kennis van Almere, zou anders niet zo reageren...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Oudewater uitlachen en zelf in Flevoland wonen
Giller van de eeuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is 780 kale huur he, reken er met 2 personen nog een 150 energie e.d bij. Met televisie en internet erbij en eventuele verzekering is het grof afgerond bijna 1000 euro. Dan ga ik geen 350 vragen voor alleen een kamertje want diegene mag gebruik maken van de belachelijk grote huiskamer natuurlijk. Ik wil zelf niet 650 gaan betalenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar 780 huur, dan zou je dus wat, 350 vragen ervoor? Ik ken zat amsterdamse medestudenten die staan te trappelen![]()
Maar snap idd best dat je dat niet wil.
En als je dan belt naar die lijn om de uitslag te horenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:23 schreef Aventura het volgende:
Jij loot tenminste nog 29ste, 34ste o.i.d. Ik heb laatst voor de aardigheid eens meegeloot met Woningnet regio Amsterdam. Werd ik 188ste, 156ste en 200ste
Ik sta nu 3,5 jaar ingeschreven bij Woningnet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:34 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg Skaai, even een vraagje uit nieuwsgierigheid. Hoe lang sta je al ingeschreven bij de Woningbouwvereniging? En op welke plek eindig je meestal als je reageert?
Ik ga niet in Almere wonen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:31 schreef Walter-Ego het volgende:
Is het geen idee om zelf ook ene leuke kerel/meid te fixen? Scheelt ook verwarmingskosten.
ER IS NIKS MIS MET ALMERE JA!quote:
I beg to differ.quote:
Als je een staart hebt laten groeienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Utrecht is toffer. Wanneer kom je ff kijken?.
Been there, done that.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je een staart hebt laten groeien.
Nou, dat schiet stiekem al redelijk op als je een beetje de woningen er uit kiest waar niet meteen 300 man op reageert. Succes!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik sta nu 3,5 jaar ingeschreven bij Woningnet.
In februari stond ik met sommige woningen op nummer 87 van de 223 en een keer 81e van de 396 reacties. Vorige loting (12 augustus) werd ik 33e in 233 reacties, 25e van 213 reacties.
En nu dus 19e uit 109 reacties en 14e uit 131 reacties.
Dan heb je mooi rustig de tijd om je erop voor te bereiden!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:57 schreef Skaai het volgende:
Ik ben alleen wel benieuwd wat de indeling wordt. Okay het is maar 44m2, maar in mijn eentje (met Jip) voorlopig genoeg. Het is vergelijkbaar met de begane grond van mijn ouders en dat is een leuke ruimte. Woonkamer 27m2 en slaapkamer 12m2.
Ik wacht met smart op de brief!
Het enige nadeel is dat de oplevering rond half november is, maar hey dat is al over 2,5 maand!
En hoe de leuke buurman er uit gaat zienquote:Op woensdag 3 september 2008 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
TVP, ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.
Als ze cadeautjes en bier meenemen komen ze maar langsquote:Op donderdag 4 september 2008 09:19 schreef Scandalous het volgende:
Niet je straatnaam posten op Fok gek straks staan ze allemaal voor de deur!
nieuw huis voor Skaai![]()
Is dat besluit niet teruggedraaid? Of willen ze dat misschien?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat balkon is inderdaad een Frans balkon, openslaande deuren met hekje ervoor.
Nieuwbouwwoningen hoeven tegenwoordig geen buitenruimte en/of berging meer te hebben.
Verder ziet het er leuk uit!
Gefeliciteerd.
als het goed is was dat teruggedraaid dacht ik?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat besluit niet teruggedraaid? Of willen ze dat misschien?
Het wordt misschien weer teruggedraaid inderdaad. Idee was dat "de markt" het wel zou regelen, dat mensen toch geen huis zouden willen zonder balkon en berging. Werkt dus niet in Nederland. De meeste projectontwikkelaars bouwen wat minimaal moet volgens Bouwbesluit. Daarom is bijvoorbeeld ook plafondhoogte in Bouwbesluit zelf veranderd naar 2m60, toen het nog 2m40 was, werden alle woningen natuurlijk daarmee gebouwd.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:33 schreef Adelante het volgende:
Is dat besluit niet teruggedraaid? Of willen ze dat misschien?
Nee, dat is een niet te openen deel (staat geen kwartcirkel met lijntje). Ik vermoed dat dat het dakaanzicht van de begane grond is.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:01 schreef Naamah het volgende:
Wat is dan dat donkere vlak rechtsonderin? Daar zit toch ook een deur naartoe vanaf de woonkamer?
Dit is toch Almere Oud-Zuid?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:10 schreef Q. het volgende:
Oooooh, bijna af dus.
Dat is een van de puntjes waar ik over bel (nouja ze bellen me terug), ik hoor heel erg op gestuctquote:Op donderdag 4 september 2008 22:42 schreef Walter-Ego het volgende:
Zeer net appartement! En je hebt best veel bergingsruimte. Daar mag je ook veel mazzel mee hebben, want meestal kom je ruimte te kort. Nu weet ik niet hoeveel spullen jij hebt, maar ik heb nooit ruimte genoeg. Wordt het appartement gestuct of behangklaar opgeleverd?
Volgens de tekening die al in het topic staat, heb je in de kleine berging een wasmachineaansluiting. Naast de wand met de slaapkamer staat dat yin-yang-achtige ding, dat is je ketel met warmtewisselaar. Daaronder staat een wasmachine gestippeld.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:06 schreef Skaai het volgende:
Het zal me niks verbazen als dat op die bouwtekening staat die ik nu heb hoor, ik ben alleen niet zo technisch aangelegd. Ik zal eens close up foto's ervan maken
Ahaa dankjewelquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens de tekening die al in het topic staat, heb je in de kleine berging een wasmachineaansluiting. Naast de wand met de slaapkamer staat dat yin-yang-achtige ding, dat is je ketel met warmtewisselaar. Daaronder staat een wasmachine gestippeld.
Nou moet je me niet ontmoedigen hequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:18 schreef BaraCuda het volgende:
Moet dat af in 2,5 maand ?![]()
ben benieuwd of ze dat gaan redden![]()
Maar wel heel tof voor je
Hm, die droger zou dan in ieder geval niet op de wasmachine kunnen, daar hangt je ketel/ventilatieunit (en dat is echt een groot ding!), ernaast past ook niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:24 schreef Skaai het volgende:
Ahaa dankjewel![]()
(voor niks zoomfoto's gemaakt!
)
Mijn vader dacht ook al zoiets, waarschijnlijk zit daarnaast het ook ventilatiekanaal? Misschien kan mijn droger daarbij
Oh wacht ik heb nog helemaal geen droger van mezelf
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:26 schreef maok het volgende:
Had je deze site al gezien? http://www.verwondering-almere.nl/
Ze laten je er al vast aan wennen door het geluid op de site.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"De meest kindvriendelijke wijk van Almere". In ieder geval oordopjes kopen dus, Skaai, als je nog nachtrust wilt krijgen.
Ik moest na het openen van die site een maagzuuraanval onderdrukken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:30 schreef maok het volgende:
Ze laten je er al vast aan wennen door het geluid op de site.
In het land der blinden...quote:Op donderdag 4 september 2008 21:20 schreef Skaai het volgende:
Yep, de creme de la creme wijk van Almere.
Ik ben gek op kinderenquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"De meest kindvriendelijke wijk van Almere". In ieder geval oordopjes kopen dus, Skaai, als je nog nachtrust wilt krijgen.
Ik had mijn volume uitstaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ze laten je er al vast aan wennen door het geluid op de site.
Mooi, jij mag dus never nooit langskomen jij jij rapalje!quote:
Ik ben gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mooi, jij mag dus never nooit langskomen jij jij rapalje!.
Dag buurman!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:47 schreef jeffrey-87 het volgende:
Skaai,
Ik ga daar ook wonen.
heb je al meer informatie van Ymere gekregen ?
bijvoorbeeld, wanneer de echte opleverdatum is (november gaan ze volgens mij nooit halen)
is er een supermarkt in de buurt ?!
is er een bushalte in de buurt ?!
ik had ze gister gebeld. en ze zouden me terugbllen. maar heb nog niets van ze vernomen.
misschien moet ik wel even bij ze langs gaan.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie hier potentieel iets moois opbloeien.!
Hela, een goed begin is het halve..ehh..nouja er moet toch iets te sjansen zijn tijdens het sausenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:17 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die "leuke buurman" heeft ze zelfs al ingetekend, de sloerie
30'ers?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:29 schreef Skaai het volgende:
Hij is eigenlijk wel wat te jong. JK je weet toch dat ik op rijpere mannen val.
Ligt eraan wiequote:
True.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:29 schreef Skaai het volgende:
Hij is eigenlijk wel wat te jong. JK je weet toch dat ik op rijpere mannen val.
Ik juich pas eeeecht als allllllle papieren (salarisstrookjes, werkgeversverklaring, uitreksel, verhuurdersverklaring e.d) goed zijn gekeurd.quote:
Ik heb op een bouwproject gezeten waar de huurwoningen gewoon allemaal het zelfde werden. Waarschijnlijk vinden ze dat handiger zodat die bouwmaterialen al vast besteld kunnen worden (wat gezien de voortgang van dit project waarschijnlijk al gebeurt is) en ze niet hoeven te wachten tot de huurders bekend zijn. En het is natuurlijk ook makkelijker als er straks iets vervangen moet worden dat het bij elke woning het zelfde is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:45 schreef Adelante het volgende:
Da's vreemd, vaak is er (tegen geringe meerprijs) wel een en ander mogelijk qua tegelkleurtjes en kastfrontjes etc. via de woningbouwvereniging...
succes met zeker nog z'n 3,5 jaar jaar wachtenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik sta nu 3,5 jaar ingeschreven bij Woningnet.
I
Mooie inschattingquote:Op maandag 15 september 2008 09:12 schreef Gurb het volgende:
Het begint aardig op te schieten qua bouw!
Maar of ze november gaan halen vraag ik me af, want het gebouw is nu nog niet wind- en waterdicht, dus dat zal nu nog wel een maand of 4 duren schat ik zo in.
Maar iig succes met de voorpret!
lezen is niet je sterkste punt of wel?quote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
succes met zeker nog z'n 3,5 jaar jaar wachten
Ik dacht; laat ik vast een topic openen voor het geval ik over 3,5 jaar precies die nieuwbouwwoning krijg aangeboden waar ik nu op loerquote:Op maandag 15 september 2008 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lezen is niet je sterkste punt of wel?
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:57 schreef jeffrey-87 het volgende:
Skaai,
Na hoe lang heb jij te horen gekregen van Ymere, dat die woning daadwerkelijk van jou is.
(hoelang nadat je je salarisstrookjes + werkgeversverklaring + etc .. hebt ingeleverd?
gr. jeff
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik juich pas eeeecht als allllllle papieren (salarisstrookjes, werkgeversverklaring, uitreksel, verhuurdersverklaring e.d) goed zijn gekeurd.. Maar dankjewel
Je kan in ruil voor geileneuksex ook bij mij komen wonen Skaai.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:49 schreef Skaai het volgende:
Hmm dan ga ik vast mijn verlof weer aanpassen. Had ik toch eind november/begin december mijn verlof kunnen laten staan. En HA dan mag mijn zus lekker nog een maand huur meebetalen.
Dat deed ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef Yeahinho het volgende:Ik zie je al helemaal zitten stuiteren voor je pc
.
Geweldig!!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:20 schreef Skaai het volgende:
Jaaj ik heb gebeld en op onverklaarbare wijze is mijn brief wel verzonden maar niet bij mij aangekomen. Zoveel post krijg ik nou ook weer niet dat ik het kwijt ben geraakt. Maaaaaaaar alle papieren zijn goedgekeurd en de woning is dus 100% van mij
. Ik krijg een nieuw kopietje van de bevestiging toegestuurd
. Nu ben ik echt blij (en Jip loopt om me heen te kroelen dus die vind het vast ook best)
En ik begon nog even over die plattegrond en helaas is bij jou een verkeerde plattegrond meegestuurd, maar bij mij niet. Maar je mag alsnog bij me op de koffie hoor. Ik zo van 'Ja Meneer Jeffrey blabla verkeerde plattegrond, ik toch niet he
' en ze zei meteen 'ooh jullie kennen elkaar al! Maar dat is helaas bij 1 persoon foutgegaan'
![]()
.
Oh en de muren worden gelukkig behang/verfklaar opgeleverd. Mooi, kan ik een kek behangetje in mijn slaapkamer gooien en een muurtje in de woonkamer kleuren en de rest lekker wit laten.
Waar je voor waarschuwde is mij (en jeffrey mogelijk ook) overkomen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:59 schreef Yoni het volgende:
Tof huisje Skaai! feli!
Richt je alleen niet teveel op die opleverdatum... 2 maanden uitloop is, helaas, echt geen uitzondering. Mijn woning (wat niet eens nieuwbouw was, maarwel complete renovatie) zou in eerste instantie in kwartaal 1 van 2007 opgeleverd worden en dat werd uiteindelijk begin juli 2007.
Daar was ik al bang voor toen ik die foto's van de bouw zag eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waar je voor waarschuwde is mij (en jeffrey mogelijk ook) overkomen. [ afbeelding ]
De opleverdatum is verdomme naar fucking week 11 in 2009 verplaatst, dus half maart. Ik
Ooooow wat balen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waar je voor waarschuwde is mij (en jeffrey mogelijk ook) overkomen. [ afbeelding ]
De opleverdatum is verdomme naar fucking week 11 in 2009 verplaatst, dus half maart. Ik stond te vloeken vanmorgen om half 8 voor de deur
.
Ja wat nu dus dacht ik, mijn zus wil ik ook niet tot half maart op kosten jagen. Een optie was om dus tijdelijk in het onbewoonde huis van mijn opa en oma in te trekken, op steenworp afstand van mijn werk maar wel weg van alles wat ik heb. Opa en oma al bezocht en die vonden het alleen maar prachtig, maar ik zelf dus nog niet.
En als ik hier blijf dan willen pa en ma een deel (iets meer dan de helft) van mijn zus d'r huur voor hun rekening willen nemen, als rentevrije lening zegmaar. En als die royale borg dan vrijkomt (ik krijg ongeveer 75% van de borg die mijn zus heeft betaald voor de woning) ga ik dat verrekenen met mijn ouders. Ik ga meer huur betalen om een stuk op me te nemen.
Dus bah, bah en bah.
*Uw bagage wordt van boord gehaald*quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
*PLING PLONG* Skaai's Solo avontuur heeft een vertraging van ongeveer 3 maanden!
Het zit ook niet erg mee zegquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:05 schreef Skaai het volgende:
Goh het wordt steeds erger; anderhalve maand geleden heb ik mijn zus verteld dat ze even de papieren door moet lezen betreft de minimale huurtijd. Onze buren attendeerde mij erop dat zij minimaal een jaar moesten huren. Neeeee hoor zus vond niks in de papieren!
Gaat ze gisteren bellen om de boel op te zeggen, blijkt dus dat we WEL minimaal een jaar moeten huren. Tenzij er eerder een huurder wordt gevonden
. Echt, ze doet zelf ook totaaaal geen moeite om het heel gedoe goed te laten verlopen
.
Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is hier een semi-serieus berichtje posten, wat betreft het zoeken van een nieuwe huurder gaat ze zelf maar aan de slagquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:23 schreef Guppyfriend het volgende:
ik zou op zn minst zorgen dat ook je zus actief meewerk aan het zoeken van een nieuwe huurder. dit hoef je niet alleen te doen vind ik
Nou eh ja ik denk dat ie bij mijn ouders wel een goede opvoedcursus krijgtquote:Op maandag 10 november 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop dat Jip een echte vent is en alleen het lelijke behang van de muren rost
quote:
Die heb ik al...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
koop er een dekbedovertrek van en laat je muren lekker wit
mits inkijk!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
You go girl!
Enneh... ik wacht nog steeds op een foto van die uberslanke Skaai!
20 kg eraf sinds januari, en al iets meer dan 3 maanden op een stabiel gewicht. Het is er niet afgevlogen en daarom komt het er ook niet zo snel bij. Nu danquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:11 schreef Nouwk het volgende:
20 kg eraf? Dat klinkt eng. Maar jammer dat het met de verkoop van je prachtwoning niet zo goed gaat, als ik de loterij won wist ik het wel.Wanneer ga je in je nieuwe solohuis?
Hebbeb ze toevallig ook nog een vierkant metertje of 60 aan hongraatparket liggen wat je weet? Heb nog een klein stukje nodig voor onze woningquote:Op donderdag 4 december 2008 13:43 schreef Remon het volgende:
Der zit btw in de waterwijk industrie Gietersplaats aan de Karpersweg een leuk restpartijen zaakje. Links 25m voorbij de eerste kruising met de Brasemstraat in beverwijk stijl ;-)
Met allemaal restpartijen parket, verf, veel vinyl behang tapijt en karpetten dat soort meuk en gewoon netjes kwaliteitspul geen afgetrapte afdank spul voor leuke prijsjes.
Heb ik zelf me flatje ook mee aangekleed scheelt je een hoop centen!
heb een hoop mensen bijgemaakt met deze tip ;-)
Was er een paar weken geleden voor het laatst zag wel zo iets geen idee hoeveel m en of het er nog is.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:57 schreef Mivadi het volgende:
[..]
Hebbeb ze toevallig ook nog een vierkant metertje of 60 aan hongraatparket liggen wat je weet? Heb nog een klein stukje nodig voor onze woning![]()
Leuk plekje Skaai! Wel jammer dat je nog zo lang moet wachten, maar dat geeft je wel lekke de mogelijkheid om alles goed te plannen zodat je straks in no-time klaar bent en kunt gaan genieten.![]()
Je inrichtingsmaken zijn een weinig afwijkend van de onze, maar het klinkt wel alsof het bij je past. Suc6!
Jaa daar hebben mijn ouders hun laminaatvloer voor de slaapkamer vandaan, goed dat je het even noemt want daar was ik zeker van plan om te gaan kijkenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:43 schreef Remon het volgende:
Der zit btw in de waterwijk industrie Gietersplaats aan de Karpersweg een leuk restpartijen zaakje. Links 25m voorbij de eerste kruising met de Brasemstraat in beverwijk stijl ;-)
Met allemaal restpartijen parket, verf, veel vinyl behang tapijt en karpetten dat soort meuk en gewoon netjes kwaliteitspul geen afgetrapte afdank spul voor leuke prijsjes.
Heb ik zelf me flatje ook mee aangekleed scheelt je een hoop centen!
heb een hoop mensen bijgemaakt met deze tip ;-)
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jaa daar hebben mijn ouders hun laminaatvloer voor de slaapkamer vandaan, goed dat je het even noemt want daar was ik zeker van plan om te gaan kijken. Dankjewel
.
Tot over 6 dagenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:39 schreef Skaai het volgende:
Morgen ga ik lekker voor 5 dagen naar Engeland, vrijdag Londen en zaterdag Colchester en zondag Hemel Hempstead! Dag!
1 maand huren.. dan een andere huren, je zooi verslepen.. weer een maand gratis ;')quote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef Skaai het volgende:
Ik heb bij Shurgard 7,5m2 gehuurd en dat grapje kost toch een 139 euro per maand. Eerste maand is gratis maar er komt een loadshit aan eenmalige aanmeldingskosten, nieuw slot a 15 europ, verzekering en nog wat meuk bij. Maar het blijft altijd nog goedkoper dan een woning aanhouden.
dan kan ik je de hand schudden 08 was ook nie mijn jaarquote:Op donderdag 18 december 2008 11:38 schreef Skaai het volgende:
In maart begint mijn nieuwe sprookje en dat word mijn jaar.
2009 wordt zeker jouw jaar!!! Dit was slechts een valse start lady.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:38 schreef Skaai het volgende:
Gisteravond voor het laatst in de flat geweest. Even een rondje gelopen, afscheid genomen (bijna een traantje gelaten, meer ik zette dapper door!en de deur in het slot gedraaid
.
Vanmorgen vond de overdracht plaats, alles in orde natuurlijken nu is het verhaaltje uit. In maart begint mijn nieuwe sprookje en dat word mijn jaar
.
Jep, bedankt voor je kaartje!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |