abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61885079
Paaldansafscheidmeet .
Whatever I want.
  woensdag 24 september 2008 @ 19:51:47 #177
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61885119
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:50 schreef PeRi het volgende:
Paaldansafscheidmeet .

Ik kom!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_61885542
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:50 schreef PeRi het volgende:
Paaldansafscheidmeet .
Wanneer wanneer? paaltaartdrankjip-meet
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  woensdag 24 september 2008 @ 20:15:14 #179
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61885737
Almere Poort
Ziet er goed uit Skaai!
KuikenGuppy
  maandag 29 september 2008 @ 19:00:00 #180
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_62003295
Ik vind je bovenste floorplanner-ontwerp het tofst. Kun je tijdens het computeren de tv het beste zien.

Oh, en gefeliciteerd!
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 23:14:41 #181
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62012128
Ja maar bij nadere inspectie is gebleken dat er never een tv in die hoek gaat passen . Ik heb de meubels nogal klein geplaatst, maar ik kan het e.e.a in de berging tiefen, mogelijk ook mijn pc enzo. Webcam kamertje
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2008 @ 16:00:23 #182
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62262324
Net weer langsgeweest en ik vind het keisnel gaan! De binnenmuren staan al van 2 blokken appartementen, en ze zijn met het derde blok begonnen met de buitenmuur te bemetselen .
Ik weet nu welk blok ik niet krijg , want in 1 blok staan de huisnummers bij de 'voordeurlegegatenposten'.
En ik ben dus binnengeweest (mocht dit keer, niet ingebroken!) en met muren enzo ziet het er echt wel ruim zat uit! Als ik het vergelijk met die andere appartementen vind ik dat mijnes het meest praktisch is ingedeeld en ben ik onwijs blij met de vrij ruime woonkamer. Die andere hebben echt kleine rotkamertjes !
En de huisjes achter 'mij' worden langzaamaan opgeleverd, leuke kleine starterswoningen dus (no offence oudjes) veel jong volk . Al kennisgemaakt met een achterbuurman (niet verkeerd ) en jeffrey, er liep ook een knappe achterbuurvrouw rond!

Ik heb er steeds meer zin in .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 16:02:08 #183
141482 Q.
JurassiQ
pi_62262371
Mooi!
For great justice!
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:39:41 #184
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62284451
Oh en met zus is het e.e.a ook beter geregeld, ik krijg een royaal bedrag van de borg die ze terug krijgt en mag voor een klein bedrag de koelkast, wasmachine en haar dressoir overnemen. Zoals ik het heb gezien past 't dressoir in de huiskamer en gaat de bank net passen als ik heb in 't midden zet , Dus eik nieuwe plintjes kopen en iig een droger. Verven is van later zorg, mits ik veel tijd over heb.
En het idee om geen linnenkast in mijn slaapkamer te gooien, maar in die 'inham' een gordijn te hangen is toch wel leuk want het is een mooi hoekje.
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:50:59 #185
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62469542
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:59 schreef Yoni het volgende:
Tof huisje Skaai! feli!

Richt je alleen niet teveel op die opleverdatum... 2 maanden uitloop is, helaas, echt geen uitzondering. Mijn woning (wat niet eens nieuwbouw was, maarwel complete renovatie) zou in eerste instantie in kwartaal 1 van 2007 opgeleverd worden en dat werd uiteindelijk begin juli 2007.
Waar je voor waarschuwde is mij (en jeffrey mogelijk ook) overkomen.
De opleverdatum is verdomme naar fucking week 11 in 2009 verplaatst, dus half maart . Ik stond te vloeken vanmorgen om half 8 voor de deur .
Ja wat nu dus dacht ik, mijn zus wil ik ook niet tot half maart op kosten jagen. Een optie was om dus tijdelijk in het onbewoonde huis van mijn opa en oma in te trekken, op steenworp afstand van mijn werk maar wel weg van alles wat ik heb. Opa en oma al bezocht en die vonden het alleen maar prachtig, maar ik zelf dus nog niet.
En als ik hier blijf dan willen pa en ma een deel (iets meer dan de helft) van mijn zus d'r huur voor hun rekening willen nemen, als rentevrije lening zegmaar. En als die royale borg dan vrijkomt (ik krijg ongeveer 75% van de borg die mijn zus heeft betaald voor de woning) ga ik dat verrekenen met mijn ouders. Ik ga meer huur betalen om een stuk op me te nemen.
Dus bah, bah en bah .
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:03:12 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62469840
Ah shit zeg! En het kwam allemaal zo mooi uit!
Damn...

Ik kan niet inschatten hoe ver dat huisje van je opa en oma is, maar eik zou ik dat geloof ik wel doen. Dan hou je nog wat centjes over om de boel af te maken als je huis eindelijk klaar is.

Ach wat kut zeg...
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:12:51 #187
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62470139
Het klinkt wel ideaal, weinig huur en sparen. Maar ik kan nu ook iets meer betalen en alsnog sparen, en ik zit in een omgeving waar ik me fijn voel. In Amstelveen heb ik niemand, behalve opa die in een verzorgingstehuis zit, en oma die in een ander tehuis zit. En het klinkt misschien stom, maar ik heb Jip net en ik weet dat het bijzaak is, maar ik wil die poezel ook de stress van 2 verhuizingen aandoen (mezelf al helemaal niet). Financieel zal het allemaal wel loslopen. Ik ben alleen iemand die waarde hecht aan een fijn plekje, want als ik niet lekker slaap en niet lekker rondloop in Amstelveen laat ik me daar door beinvloeden .
En als het eenmaal mei is krijg ik ook een load aan vakantiegeld.

Oh en als natrap krijg ik ook vandaag een uitnodiging in de bus van Koopmans Bouwgroep; een viering ter ere van de eerste woningen die worden opgeleverd, of ik ook kom! .
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:15:32 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62470217
Dan moet je ook gewoon lekker blijven zitten waar je zit! Ik dacht even dat het een kwestie van houtjebijten en lakens voor de ramen was, maar als dat niet zo is zou ik ook blijven denk ik hoor. 2 keer je zooi inpakken enzo.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:19:53 #189
3185 Adelante
To let it go now
pi_62470328
Gewoon die paar maanden (wat is nou een paar maanden) in het huis van opa & oma trekken en het zien als een lange kampeervakantie, meest dus inpakken en ingepakt laten en leven uit koffers en dozen voor een tijdje. Word je hard van!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:20:57 #190
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62470352
Nouja het is een kwestie van goed met mijn geld omgaan, maar dat heb ik altijd wel gekund.
Ik ga waarschijnlijk betalen wat ik in mijn nieuwe huisje kwijt zal zijn, een eurootje of 550. Dat is zo te overzien, ik ga sparen tegelijk. Als het idd houtje bijten was zou ik naar Amstelveen gaan, maar zo gaat het ok . Ik zie er alleen tegenop om mijn ouders hierbij te betrekken, maar ze willen het zelf heel graag en mijn zus vond het niet erg om nog een deel mee te betalen.
Ik voel me dan altijd bezwaard, terwijl het eigenlijk mijn zus d'r schuld ammel is! .

Het enige waar ik dus van baal is dat het gewoon maart wordt. Maart, dat is gewoon nog 5 maanden guys!
pi_62470362
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:50 schreef Skaai het volgende:

[..]

Waar je voor waarschuwde is mij (en jeffrey mogelijk ook) overkomen. [ afbeelding ]
De opleverdatum is verdomme naar fucking week 11 in 2009 verplaatst, dus half maart . Ik
Daar was ik al bang voor toen ik die foto's van de bouw zag eigenlijk.

Erg kut voor je
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:21:54 #192
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62470376
Het huis van mijn opa en oma ruikt keimuf! En ik denk dat Jip de bank sloopt .
pi_62474792
*PLING PLONG* Skaai's Solo avontuur heeft een vertraging van ongeveer 3 maanden!
pi_62474935
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:50 schreef Skaai het volgende:

[..]

Waar je voor waarschuwde is mij (en jeffrey mogelijk ook) overkomen. [ afbeelding ]
De opleverdatum is verdomme naar fucking week 11 in 2009 verplaatst, dus half maart . Ik stond te vloeken vanmorgen om half 8 voor de deur .
Ja wat nu dus dacht ik, mijn zus wil ik ook niet tot half maart op kosten jagen. Een optie was om dus tijdelijk in het onbewoonde huis van mijn opa en oma in te trekken, op steenworp afstand van mijn werk maar wel weg van alles wat ik heb. Opa en oma al bezocht en die vonden het alleen maar prachtig, maar ik zelf dus nog niet.
En als ik hier blijf dan willen pa en ma een deel (iets meer dan de helft) van mijn zus d'r huur voor hun rekening willen nemen, als rentevrije lening zegmaar. En als die royale borg dan vrijkomt (ik krijg ongeveer 75% van de borg die mijn zus heeft betaald voor de woning) ga ik dat verrekenen met mijn ouders. Ik ga meer huur betalen om een stuk op me te nemen.
Dus bah, bah en bah .
Ooooow wat balen!

Ben benieuwd wat je in de tussentijd besluit te doen!
En wat je uiteindelijk van het huisje gaat maken trowens ook...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zaterdag 18 oktober 2008 @ 04:10:15 #195
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62477682
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
*PLING PLONG* Skaai's Solo avontuur heeft een vertraging van ongeveer 3 maanden!
*Uw bagage wordt van boord gehaald*
  † In Memoriam † zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:47:06 #196
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62486040
Oh ik weet waarom mijn appartement niet opschiet: de binnenmuren staan nog niet eens . Dat terwijl van het blok waar ik de binnenfoto's heb gemaakt de binnenmuren staan, leidingen zijn getrokken in de muur verwerkt, de buitenmuur al bemetseld is oh en de kozijnen met ramen zitten er ook al in. Ik weet iig dat ik het appartement krijg waar ze het laatste aan beginnen . .

De huisnummers worden langzaamaan op bij de voordeuren geplakt, en als ik mijn opstelling zo bekijk en vergelijk met de huisnummers die er zijn, heb ik pech .
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:29:12 #197
95752 crew  Chell
Kluns
pi_62488348
Shit zeg Skaai!

Ik had echt gehoopt dat het bij jou anders zou gaan
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:31:19 #198
141482 Q.
JurassiQ
pi_62489629
Stom hoor Skaai!
For great justice!
  † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2008 @ 20:47:52 #199
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62621662
Het hoge woord is eruit; ik ga voorlopig terug naar pa en ma. Spullen slaan we op en Jip mag kennis maken met Punky en de leren bank van mijn moeder. Ik ga goed geld sparen, des te makkelijker gaat het als ik eenmaal het huisje heb. Mijn pa vind het wel weer leuk en tegen de tijd dat ik en moeders zover zijn dat we elkaar de hersenen inslaan zit ik in mijn eigen huisje .
Mijn zus kan moeilijk tot en met maart een hoop geld blijven betalen, zo kan zij ook niets opbouwen in Oudewater met haar vriend en dat is ook niet fijn. Geen ruzie, een compromis; de borg krijg ik toch wel .
pi_62621918
Mooi opgelost, en die maanden zijn zo voorbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')