quote:Op woensdag 17 september 2008 13:57 schreef jeffrey-87 het volgende:
Skaai,
Na hoe lang heb jij te horen gekregen van Ymere, dat die woning daadwerkelijk van jou is.
(hoelang nadat je je salarisstrookjes + werkgeversverklaring + etc .. hebt ingeleverd?
gr. jeff
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik juich pas eeeecht als allllllle papieren (salarisstrookjes, werkgeversverklaring, uitreksel, verhuurdersverklaring e.d) goed zijn gekeurd.. Maar dankjewel
Je kan in ruil voor geileneuksex ook bij mij komen wonen Skaai.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:49 schreef Skaai het volgende:
Hmm dan ga ik vast mijn verlof weer aanpassen. Had ik toch eind november/begin december mijn verlof kunnen laten staan. En HA dan mag mijn zus lekker nog een maand huur meebetalen.
.
Dat deed ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef Yeahinho het volgende:Ik zie je al helemaal zitten stuiteren voor je pc
.
Geweldig!!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:20 schreef Skaai het volgende:
Jaaj ik heb gebeld en op onverklaarbare wijze is mijn brief wel verzonden maar niet bij mij aangekomen. Zoveel post krijg ik nou ook weer niet dat ik het kwijt ben geraakt. Maaaaaaaar alle papieren zijn goedgekeurd en de woning is dus 100% van mij
. Ik krijg een nieuw kopietje van de bevestiging toegestuurd
. Nu ben ik echt blij (en Jip loopt om me heen te kroelen dus die vind het vast ook best)
En ik begon nog even over die plattegrond en helaas is bij jou een verkeerde plattegrond meegestuurd, maar bij mij niet. Maar je mag alsnog bij me op de koffie hoor. Ik zo van 'Ja Meneer Jeffrey blabla verkeerde plattegrond, ik toch niet he
' en ze zei meteen 'ooh jullie kennen elkaar al! Maar dat is helaas bij 1 persoon foutgegaan'
![]()
.
Oh en de muren worden gelukkig behang/verfklaar opgeleverd. Mooi, kan ik een kek behangetje in mijn slaapkamer gooien en een muurtje in de woonkamer kleuren en de rest lekker wit laten.
Waar je voor waarschuwde is mij (en jeffrey mogelijk ook) overkomen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:59 schreef Yoni het volgende:
Tof huisje Skaai! feli!
Richt je alleen niet teveel op die opleverdatum... 2 maanden uitloop is, helaas, echt geen uitzondering. Mijn woning (wat niet eens nieuwbouw was, maarwel complete renovatie) zou in eerste instantie in kwartaal 1 van 2007 opgeleverd worden en dat werd uiteindelijk begin juli 2007.

Daar was ik al bang voor toen ik die foto's van de bouw zag eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waar je voor waarschuwde is mij (en jeffrey mogelijk ook) overkomen. [ afbeelding ]
De opleverdatum is verdomme naar fucking week 11 in 2009 verplaatst, dus half maart. Ik
Ooooow wat balen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waar je voor waarschuwde is mij (en jeffrey mogelijk ook) overkomen. [ afbeelding ]
De opleverdatum is verdomme naar fucking week 11 in 2009 verplaatst, dus half maart. Ik stond te vloeken vanmorgen om half 8 voor de deur
.
Ja wat nu dus dacht ik, mijn zus wil ik ook niet tot half maart op kosten jagen. Een optie was om dus tijdelijk in het onbewoonde huis van mijn opa en oma in te trekken, op steenworp afstand van mijn werk maar wel weg van alles wat ik heb. Opa en oma al bezocht en die vonden het alleen maar prachtig, maar ik zelf dus nog niet.
En als ik hier blijf dan willen pa en ma een deel (iets meer dan de helft) van mijn zus d'r huur voor hun rekening willen nemen, als rentevrije lening zegmaar. En als die royale borg dan vrijkomt (ik krijg ongeveer 75% van de borg die mijn zus heeft betaald voor de woning) ga ik dat verrekenen met mijn ouders. Ik ga meer huur betalen om een stuk op me te nemen.
Dus bah, bah en bah.
*Uw bagage wordt van boord gehaald*quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
*PLING PLONG* Skaai's Solo avontuur heeft een vertraging van ongeveer 3 maanden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |