Hebbeb ze toevallig ook nog een vierkant metertje of 60 aan hongraatparket liggen wat je weet? Heb nog een klein stukje nodig voor onze woningquote:Op donderdag 4 december 2008 13:43 schreef Remon het volgende:
Der zit btw in de waterwijk industrie Gietersplaats aan de Karpersweg een leuk restpartijen zaakje. Links 25m voorbij de eerste kruising met de Brasemstraat in beverwijk stijl ;-)
Met allemaal restpartijen parket, verf, veel vinyl behang tapijt en karpetten dat soort meuk en gewoon netjes kwaliteitspul geen afgetrapte afdank spul voor leuke prijsjes.
Heb ik zelf me flatje ook mee aangekleed scheelt je een hoop centen!
heb een hoop mensen bijgemaakt met deze tip ;-)
Was er een paar weken geleden voor het laatst zag wel zo iets geen idee hoeveel m en of het er nog is.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:57 schreef Mivadi het volgende:
[..]
Hebbeb ze toevallig ook nog een vierkant metertje of 60 aan hongraatparket liggen wat je weet? Heb nog een klein stukje nodig voor onze woning![]()
Leuk plekje Skaai! Wel jammer dat je nog zo lang moet wachten, maar dat geeft je wel lekke de mogelijkheid om alles goed te plannen zodat je straks in no-time klaar bent en kunt gaan genieten.![]()
Je inrichtingsmaken zijn een weinig afwijkend van de onze, maar het klinkt wel alsof het bij je past. Suc6!
Jaa daar hebben mijn ouders hun laminaatvloer voor de slaapkamer vandaan, goed dat je het even noemt want daar was ik zeker van plan om te gaan kijkenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:43 schreef Remon het volgende:
Der zit btw in de waterwijk industrie Gietersplaats aan de Karpersweg een leuk restpartijen zaakje. Links 25m voorbij de eerste kruising met de Brasemstraat in beverwijk stijl ;-)
Met allemaal restpartijen parket, verf, veel vinyl behang tapijt en karpetten dat soort meuk en gewoon netjes kwaliteitspul geen afgetrapte afdank spul voor leuke prijsjes.
Heb ik zelf me flatje ook mee aangekleed scheelt je een hoop centen!
heb een hoop mensen bijgemaakt met deze tip ;-)
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jaa daar hebben mijn ouders hun laminaatvloer voor de slaapkamer vandaan, goed dat je het even noemt want daar was ik zeker van plan om te gaan kijken. Dankjewel
.
Tot over 6 dagenquote:Op woensdag 10 december 2008 22:39 schreef Skaai het volgende:
Morgen ga ik lekker voor 5 dagen naar Engeland, vrijdag Londen en zaterdag Colchester en zondag Hemel Hempstead! Dag!
1 maand huren.. dan een andere huren, je zooi verslepen.. weer een maand gratis ;')quote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef Skaai het volgende:
Ik heb bij Shurgard 7,5m2 gehuurd en dat grapje kost toch een 139 euro per maand. Eerste maand is gratis maar er komt een loadshit aan eenmalige aanmeldingskosten, nieuw slot a 15 europ, verzekering en nog wat meuk bij. Maar het blijft altijd nog goedkoper dan een woning aanhouden.
dan kan ik je de hand schudden 08 was ook nie mijn jaarquote:Op donderdag 18 december 2008 11:38 schreef Skaai het volgende:
In maart begint mijn nieuwe sprookje en dat word mijn jaar.
2009 wordt zeker jouw jaar!!! Dit was slechts een valse start lady.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:38 schreef Skaai het volgende:
Gisteravond voor het laatst in de flat geweest. Even een rondje gelopen, afscheid genomen (bijna een traantje gelaten, meer ik zette dapper door!en de deur in het slot gedraaid
.
Vanmorgen vond de overdracht plaats, alles in orde natuurlijken nu is het verhaaltje uit. In maart begint mijn nieuwe sprookje en dat word mijn jaar
.
Jep, bedankt voor je kaartje!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |