Er zit wel een mic in (in de remote!)quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zit geen mic/remote in en dat moet.
Goed, en nu de prijs.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Er zit wel een mic in (in de remote!)![]()
Ik ben niet gek.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Rond de 400 dollar als je ze in het buitenland haalt
OMG!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Gawd, ik zat even op een verkeerd spoor. Het zijn oortelefoontjes waar ik aan kunstheupen zat te denken
En vergeet vooral die smerige flots van d'r niet. Bah. De baard van de bouvier van mijn buurvrouw ziet er smakelijker uit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:54 schreef Gert het volgende:
Wat een vieze nazi-hoer, die ranzige over datum snol met d'r dak.
Ze is een Nederlandsequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:54 schreef Gert het volgende:
Wat een vieze nazi-hoer, die ranzige over datum snol met d'r dak.
Ja ik hobbel er een beetje achteraan, maar mocht nog wel even toch.
Soury FTW. Hoop dat het goed met haar gaat na de operatie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Gawd, ik zat even op een verkeerd spoor. Het zijn oortelefoontjes waar ik aan kunstheupen zat te denken
Krijgt Soury een nieuwe heup?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
Soury FTW. Hoop dat het goed met haar gaat na de operatie.
Yep, als het goed is ligt ze nu de drukken op het knopje van haar morfinepomp.quote:
Ik dacht zeven dagen of zo?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef Dementor het volgende:
Hoe lang zou ze in het ziekenhuis moeten blijven?
Wat een lieve OPquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Want ons aller Pietje is terug van een barre tocht door Hongarije waar hij bier, goulash, muziek en het Balatonmeer overwonnen heeft.
Daarnaast gedenken wij met ons allen Soury die nu voorzien is van edelmetaal en op de knoppen van de morfinepomp aan het rammen is om de pijn te verzachten. Zet 'm op Soury![]()
En omdat ik weet dat ze hem heel erg mooi vindt
Schijnt het seizoen te zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Tyfusteringwaterpokken.![]()
*teruglezen gaat*
En na het morfinepompen/revalideren gaat ze weer als een speer.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:13 schreef Deisyy het volgende:
En daarna moet ze nog een tijdje op de hometrainer
Fuck you tooquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wat een lieve OP![]()
Soury![]()
en als ik Godverdomme dat Fucking klote schilderijtje niet af moest maken bleef ik lekker hier
de hele avond met jullie cocksuckers schelden op alles en iedereen![]()
maar ik de peukpauze's kom ik effe kijken
FUCK YOU ALL !!!!!!!!!
Story of my life. Heb gewoon steeds geen idee waar het over gaatquote:
Gangbangquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
FUCK YOU ALL !!!!!!!!!
Geweldige vondst he zo'n heupquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En na het morfinepompen/revalideren gaat ze weer als een speer.![]()
![]()
Je bedoelt die schimmelbouvier met vers gedraaide bolussen als lievelingskostje?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vergeet vooral die smerige flots van d'r niet. Bah. De baard van de bouvier van mijn buurvrouw ziet er smakelijker uit.
Niet meer.quote:
Op een CD-hoesje of een spiegel lijkt me slimmer.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kijken of ik die lijntjes nou nog recht op doek kan krijgen![]()
see you laters![]()
Vind het ook best relaxt om buiten achter de laptop te zittenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Soms zou ik mijn laptop zo naar buiten willen flikkeren
Als het lekker weer is welquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind het ook best relaxt om buiten achter de laptop te zitten
Gelul!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:09 schreef Copycat het volgende:
Weeds is a cocksucking cunt, vergeleken bij Deadwood.
Are you fuckin' trying to be a cocksucking cunt in goddamned piss soaked smarty-pants with me???quote:
"Heb je weer teveel martini gedronken?"quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Are you fuckin' trying to be a cocksucking cunt in goddamned piss soaked smarty-pants with me???
I oughta shoot your fuckin' brains out and shit in your skull, you squaling pansy...
COCKSUCKAH!!!
All method acting, folks, all method acting,
Maakt niet uit, God vergeeft allesquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef Copycat het volgende:
Sorry Manu.
Ik drink geen Martini. Maar vodka. Stolichnaya.Met één ijsblokje. Of Zubrowka. Zonder ijs.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:22 schreef Dementor het volgende:
"Heb je weer teveel martini gedronken?"
Ik maak mij toch een beetje zorgen om je, je bent niet normaalquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef Copycat het volgende:
All method acting, folks, all method acting,
Ik kan me gewoon goed inleven in een sfeertje. En I have my way with words, weetje.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik maak mij toch een beetje zorgen om je, je bent niet normaal
Kom maar hoor! Ruimte zat!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef noekje het volgende:
Cc, ik moest huilen! Sweet P!![]()
Nu wil ik op je boezem uithuilen!
Gert!
Omfg..quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom maar hoor! Ruimte zat!
Sweet P. is a sweet cunt!
And I don't have my way with Wodka, Wyborowa, Sobieski en dat spul dat jij drinkt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon goed inleven in een sfeertje. En I have my way with words, weetje.
Dit helpt. Echt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:41 schreef Copycat het volgende:
Je moet ook niet aan de standards van Sweet Plakplaatjes willen voldoen. Dat gaat je alleen maar pijn doen en frustreren. Zo lief kun je nu eenmaal niet zijn. Ik ook niet. Maar ik heb zo mijn momenten. En jij ook. Zo af en toe. En nee, niet alleen als je slaapt.
Sweet P. kijkt toe en ziet dat het goed is. En lief bedoeld.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:47 schreef noekje het volgende:
Dit helpt. Echt.
Alleen als je het ècht ècht ècht wil weten!quote:Cc?? Wie gaat er door? Rami of Chris? Ik hoop Chris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Pas jij ook maar op want ik jank je helemaal onder!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een emo-dozen overal vandaag
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Alleen als je het ècht ècht ècht wil weten!Dus dus dus..ze maken de collectie niet voor niks? Ik vond het zo lullig. Maak je een collectie en dan mag alsnog niet meedoen. Ik weer boos en toen weer verdrietig omdat Sweet P in beeld kwam. Mijn emoties vlogen echt alle kanten op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Ben niet goed in het brengen van slecht nieuwsquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
vandaag?
Godverdomme! Rami gaat door?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:55 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht ff ...
Ik heb met een half oog gekeken en nu ben ik confuus.
Er volgt nog wel een halve finale tussen die twee. Geloof ik.
Maar ook dan ben ik er. Met mijn boezem.
*gooit zichzelf in de lucht*quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:58 schreef Copycat het volgende:
ja
Geloof ik dus.
Ik weet 't niet meer zeker!
![]()
* gooit noekjes handen in de lucht.
Dat mannetje wint hè? Die met dat haar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:58 schreef Copycat het volgende:
Ze winnen in ieder geval geen van beiden. Dat kunnen we inmiddels wel concluderen.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:58 schreef noekje het volgende:
*gooit zichzelf in de lucht*
*en van het dak af*
Ha! Want dit dak is iig goed genoeg!
Ik vind hem wel goed.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Maf wijf.
Doet me denken aan mijn opa zaliger. Niet dat die van het dak viel. Of zich er vanaf wierp. Maar ik zat ooit samen met hem de een of andere film te kijken. Zo'n Gone with the wind achtige setting. Waarin op een gegeven moment een vrouwspersoon uit wanhoop van het balkon sprong en een ander in haar val meesleurde. Waarop opa zei: "Kijk, die gaat er achteraan op d'r op te vangen."
Volgende shot: twee lijken op de grond. Opa: "Ach, is ze net te laat gekomen."![]()
Je moest er waarschijnlijk bij zijn. Interessant verhaal, ik hou jullie op de hoogte.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Maf wijf.
Doet me denken aan mijn opa zaliger. Niet dat die van het dak viel. Of zich er vanaf wierp. Maar ik zat ooit samen met hem de een of andere film te kijken. Zo'n Gone with the wind achtige setting. Waarin op een gegeven moment een vrouwspersoon uit wanhoop van het balkon sprong en een ander in haar val meesleurde. Waarop opa zei: "Kijk, die gaat er achteraan op d'r op te vangen."
Volgende shot: twee lijken op de grond. Opa: "Ach, is ze net te laat gekomen."![]()
Je moest er waarschijnlijk bij zijn. Interessant verhaal, ik hou jullie op de hoogte.
Goed verhaal, keep us informedquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:03 schreef Copycat het volgende:
Zullen we anders gewoon gaan samenwonen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:05 schreef noekje het volgende:
![]()
En blijf je nu voor altijd hier, Cc? Om mij op te vangen als ik het niet meer zie zitten? Zo'n driemaal daags en de rest naar behoefte? Want ik wil dat je hier in deze klote-reeks blijft, voor altijd en immer.
Wat ben jij dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
écht hoor dat nalezen van dit topic
CC en Noekje
Gouwe Wijven![]()
maakt de peukpauzes erg amusant![]()
en hoe gaat het met de rest van het Paupervolk hier?
![]()
"Werken".quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja,ja, en dan moet je werken met je fucking fat ass
Raak de draad een beetje kwijt, en als die twee onder een dak gaan zitten meld ik me bij de verkenners.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
CC en Noekje
Gouwe Wijven![]()
maakt de peukpauzes erg amusant![]()
en hoe gaat het met de rest van het Paupervolk hier?
![]()
o ja hoor ik kan ze prima volgenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Raak de draad een beetje kwijt, en als die twee onder een dak gaan zitten meld ik me bij de verkenners.![]()
Geen touw meer aan vast te knopen![]()
![]()
Ja! Brabant hè? Ah, ik aard overal wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we anders gewoon gaan samenwonen?
Zo knus onder één dak. En dan kijken we Deadwood en Weeds en Project Runway en ANTM. En FOK!ken we samen. En dan kijken we elkaar aan terwijl we gezusterlijk op de bank zitten en weten we dat Sweet P. het goed vindt.
En jouw man en kinderen ook.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik spreek je volgende week nog wel
Ja, je zou ze zo doodknuffelenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
CC en Noekje
Gouwe Wijven![]()
Koeien?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je zou ze zo doodknuffelen![]()
Met een knipoogquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer jouw woorden Ruud
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:22 schreef noekje het volgende:
Fan!Ik ben echt een beetje verliefd op Fan. Dat komt door de radio, door haar stem en haar lach.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:22 schreef noekje het volgende:
Fan!Ik ben echt een beetje verliefd op Fan. Dat komt door de radio, door haar stem en haar lach.
Proef ik hier evil?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, je zou ze zo doodknuffelen![]()
Ik hoop ook Chris. Al denk ik dat Rami een voorsprong heeft doordat hij het gevoel had af te vallen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit helpt. Echt.
Cc?? Wie gaat er door? Rami of Chris? Ik hoop Chris.
Ik kan haar stem en haar lach dromen. Dat gaat er nooit meer uit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar er komt geen radio meer, dus wat nu?
Ik vind Rami wel lekker!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik hoop ook Chris. Al denk ik dat Rami een voorsprong heeft doordat hij het gevoel had af te vallen.
Sinds jij je blauwe jurkje hebt uitgetrokken gaat het dak er helemaal af.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:22 schreef noekje het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar er komt geen radio meer, dus wat nu?
WHY?!?!?!?!?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:27 schreef Copycat het volgende:
NIET VERDER LEZEN BUUF!!!!
En mooi! Ik ben zo mooi nu in het zwart. En slank en elegant. Tijdloos, klassiek maar toch ook echt in het nu.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sinds jij je blauwe jurkje hebt uitgetrokken gaat het dak er helemaal af.
OMDAT IK HET EEN EN ANDER SPOILER. ZONDER TAGS. GAANDEWEG. SORRY.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
WHY?!?!?!?!?
Da's dan wel weer waar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik vertel ook een vermakelijke anekdote over mijn opa.
Oh, dat geeft niet skattie....quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
OMDAT IK HET EEN EN ANDER SPOILER. ZONDER TAGS. GAANDEWEG. SORRY.
Maar ik vertel ook een vermakelijke anekdote over mijn opa.
Nog niet door dat de OS afgelopen zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gegroet Fok! met de volgende fase![]()
RL is voor mij weer begonnen, om 4 uur gaat kutapparaat weer tekeer![]()
Ciao.
Die is doodquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is er met de radio gebeurd?
Daarom vraag ik mijzelf ook iedere dag weer af wie de buurvrouw is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja en ik lees nooit topics terug. Nadeel: ik weet nooit waar het over gaat.
voordeel: je kan spoileren wat je wil, voor mij is niets verloren.
En die relnicht met dat haar en die bril gaat niet winnen toch? toch?? toch?????
Goed om te weten!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja en ik lees nooit topics terug. Nadeel: ik weet nooit waar het over gaat.
voordeel: je kan spoileren wat je wil, voor mij is niets verloren.
En die relnicht met dat haar en die bril gaat niet winnen toch? toch?? toch?????
Droom je erover?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom vraag ik mijzelf ook iedere dag weer af wie de buurvrouw is.
Slaap lekker Ccquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:37 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nog een episode Deadwood kijken en dan dromen dat ik Calamity Jane ben. Of zo'n bordeelhoer. Later, y'all
cocksucking cunts!
Slaap lekker Juudquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:52 schreef Juud79 het volgende:
Trusten all....
Heb je de groeten aan PC Eend gedaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:55 schreef noekje het volgende:
Morning!![]()
Een uitstrijkje laten maken leidt ook tot enorme creatieve uitspattingen.
Mogguh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:55 schreef noekje het volgende:
Morning!![]()
Een uitstrijkje laten maken leidt ook tot enorme creatieve uitspattingen.
Geen enkel idee. Wel een snelle hartslag, dat kan iets schildklierachtigs zijn maar ja, terwijl hij je lijf aftast naar het zoeken naar knobbels, opgezette delen en het vooruitzicht dat de assistente zich ook nog over mij heen zou buigen maakte ook wel dat mijn hartje tekeer ging natuurlijk. Van pure extase uiteraard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh.
En en, heeft hij enig idee waarom je zo afvalt of moet je wachten op de uitslag van het uitstrijkje?
Ik zat gisteren ook weer met een half oog te kijken en ik kon me niet eens meer herinneren wie ook weer gaat winnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Wel aan ANTM en dat ik in KLB had gelezen wie er gaat winnen. Ik vind dat diegene dood moet.
Kun je iig met de finale wel weer verrast doen. Ik niet, ik onthou alles. Godver, wat baal ik, zeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat gisteren ook weer met een half oog te kijken en ik kon me niet eens meer herinneren wie ook weer gaat winnen.
Afgestompt ben ik. Afgestompt.
Ik denk dat ik na de metamorfose uitzending (altijd de leukste uitzendingen) wel weer weet wie wint. En anders kun jij het me vertellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef noekje het volgende:
Kun je iig met de finale wel weer verrast doen. Ik niet, ik onthou alles. Godver, wat baal ik, zeg.
Ik vertel het wel. In alle topics op FOK! In mijn sig en ondertitel. Mijn lol is verpest dus ga ik die van iedereen verknallen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na de metamorfose uitzending (altijd de leukste uitzendingen) wel weer weet wie wint. En anders kun jij het me vertellen.
Dat laat ik aan anderen over.quote:
Jij maakt zelfs van een bezoek aan de huisarts en comedy act.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Geen enkel idee. Wel een snelle hartslag, dat kan iets schildklierachtigs zijn maar ja, terwijl hij je lijf aftast naar het zoeken naar knobbels, opgezette delen en het vooruitzicht dat de assistente zich ook nog over mij heen zou buigen maakte ook wel dat mijn hartje tekeer ging natuurlijk. Van pure extase uiteraard.
Nu moet ik bloed laten prikken, heel veel hokjes. Uitstrijkje staat er los van. We gaan het meemaken.![]()
Nee, ik moest niet denken aan PC Eend. Wel aan ANTM en dat ik in KLB had gelezen wie er gaat winnen. Ik vind dat diegene dood moet.
Nou misschien nog 1 afscheidsshow vrijdag,maar dan is het echt over...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat laat ik aan anderen over.
Poll: Moet de PPS doorgaan?Ja, natuurlijk! Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
vrijdag over een week is ook wel een leuke dag voor de afscheidshowquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou misschien nog 1 afscheidsshow vrijdag,maar dan is het echt over...
Triiiing...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ding-dong......
En bezorgd drie Seizoenen Deadwood
quote:
Het was mijn enige lichtpuntje in mijn onzekere terminale bestaan. Elke ochtend had ik zin om te leven omdat het de dag van de laarzen had kunnen zijn. Nu is het over. Alle hoop is vervlogen. Er is geen jurkje of laarzen die dit leed kan verzachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Arme ziel, maar pak het nu eens positief
![]()
Kijk, je valt af en je weet nog niet hoeveel. Strak heb je nog maatje 29 v.w.b. laarzen en dan hoef je maar één keer te ruilen i.p.v. 10 keer
SAN FRANCISCO COCKSUCKAH!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ding-dong......
En bezorgd drie Seizoenen Deadwood
Nee, gekkie! Ik kon opeens blij voor je zijn omdat ik weer blij ben!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Klinkt als "Zet je DVD aan en pleur op de komende dagen!"
Doe maar wat linkjes, dan shoppen we even met je mee, helpen we jequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, gekkie! Ik kon opeens blij voor je zijn omdat ik weer blij ben!![]()
Als ik me kut voel dan moet iedereen zich kut voelen maar het gaat echt stukken beter, nu ik ga shoppen in the US!
quote:
* Spuugt op tieten en roept 'Bring it on, busta!'quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je borst maar nat, vanaf deze week zal ik nooit meer mijn gangbare vocabulaire gebruiken
Nee dat doet ze alleen en jij pleurt op om die DVD's te gaan kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar wat linkjes, dan shoppen we even met je mee, helpen we je
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat doet ze alleen en jij pleurt op om die DVD's te gaan kijken.
Saxy.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij Victoria Secret! Kom Dement, we gaan Victoria blij maken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat doet ze alleen en jij pleurt op om die DVD's te gaan kijken.
Dat komt dan mooi uit, want hier begint het ook weer drukker te worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nog een paar dagen afzien Gert, dan ben ik weer aan het werk, scheelt je zomaar drie Topics per dag
Ik kan dat niet aan om naar te kijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef blomst het volgende:
zet rtl4 aan, zie ik dat die belspeldellen gepromofeert zijn naar belspel advies gevende dellen voor al je kinderproblemen
Verdomme Buuf! Nu ben ik naar kinderschoenen aan het kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Zooooo! die visite is weer opgetieft.![]()
maar moeten er nu nog creatieve processen op gang komen?
Zoveel ga je toch niet afvallenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Verdomme Buuf! Nu ben ik naar kinderschoenen aan het kijken.
Jij snapt dat.
ik mis OS op de achtergrondquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan dat niet aan om naar te kijken![]()
Als je echt wil zien hoe dom sommige mensen zijn, dan moet je idd afstemmen op RTL4.
Owja... Valkuilquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Verdomme Buuf! Nu ben ik naar kinderschoenen aan het kijken.
Jij snapt dat.
Ik ook, maar heb gelukkig nog een paar Studio Sportzomer opgenomenquote:
Eens maar ik vind ze niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Owja... Valkuil![]()
Niet doen! Eigen laarsen eerst
Nee, nog steeds nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Eens maar ik vind ze niet.
Al nieuws op het sollicitatie-gebied?
Nee, integendeel! Gewoon even vertellen wat je gedaan hebt (brief sturen) en dat je veertien dagen aan het wachten bent en nieuwsgierig bent naar de procedurequote:
Absoluut niet! Heb ik altijd gedaan als ze geen datum hadden opgegeven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet![]()
Is het raar om nu al te bellen??
Nou, ik wacht een week nu.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, integendeel! Gewoon even vertellen wat je gedaan hebt (brief sturen) en dat je veertien dagen aan het wachten bent en nieuwsgierig bent naar de procedure
Ben je mal zeg, het is een teken van interesse. Als ze je naam horen dan is dat een trigger voor ze als ze je brief lezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik wacht een week nu.Dus dan ben ik bang dat ik er teveel druk op leg....
![]()
*Geeft wat zelfvertrouwen aan Buuf* Ik begin toch een arrogante trol te worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Hierbij bevestig ik de ontvangst van uw sollicitatie naar de functie van [insert functie]. Zo spoedig mogelijk na de sluitingstermijn (18 augustus 2008) worden de brieven voorgelegd aan de selectiecommissie.
Daarna ontvangt u bericht over het vervolg van de procedure.
Met vriendelijke groet,
Dit is de tekst van de e-mail die ik terug kreeg. Nog even geduld hebben of toch maar bellen?![]()
![]()
(ik wil meer zelfvertrouwen)
Bellen! Gewoon doen, wel even een paar vragen paraat hebben zodat je niet met een mond vol tanden staat. Echt Buuf, het is niet vreemd, het is een teken dat interesse hebt!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Hierbij bevestig ik de ontvangst van uw sollicitatie naar de functie van [insert functie]. Zo spoedig mogelijk na de sluitingstermijn (18 augustus 2008) worden de brieven voorgelegd aan de selectiecommissie.
Daarna ontvangt u bericht over het vervolg van de procedure.
Met vriendelijke groet,
Dit is de tekst van de e-mail die ik terug kreeg. Nog even geduld hebben of toch maar bellen?![]()
![]()
Ik dus bellen. Is dat mens van personeelszaken er niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
*Geeft wat zelfvertrouwen aan Buuf* Ik begin toch een arrogante trol te worden.
18 Augustus sluitingsdatum? Ja, bellen!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dus bellen. Is dat mens van personeelszaken er niet.Donderdag pas weer. En er is verder niemand die mij iets over de gang rond een sollicitatie kon vertellen
![]()
![]()
Ja, met zulke werkweken zit ik volgende week nog te wachten ja!![]()
![]()
![]()
Ja, zo zat ik dus inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op, tieten naar voren, schouders naar achteren en gaan met die banaan!
Gewoon zeggen dat je die baan graag wil, de competitie aan wil gaan met andere sollicitanten en heel graag je schrijven mondeling wil toelichten.
Dan moet je wel paraat hebben waarom je die baan graag wil natuurlijk.
En je moet ook je persoonlijkheid niet gaan verloochenen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op, tieten naar voren, schouders naar achteren en gaan met die banaan!
Gewoon zeggen dat je die baan graag wil, de competitie aan wil gaan met andere sollicitanten en heel graag je schrijven mondeling wil toelichten.
Dan moet je wel paraat hebben waarom je die baan graag wil natuurlijk.
Lange neus naar die receptioniste....oh wacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, zo zat ik dus inderdaad.Met mijn zegje en mijn decolleté.
![]()
Stranden bij de receptionisteHoe pauperig ben je dan.
Je doet net alsof je geen brood meer op de plank hebt als je die baan niet krijgt. Kom op, een beetje girlpowerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Je doet net alsof je geen brood meer op de plank hebt als je die baan niet krijgt. Kom op, een beetje girlpowerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Niet.quote:
True.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet.
Het is niks om je voor te schamen, dat je niet onmiddellijk de receptioniste inpakt met je vlotte babbel en allerlei dingen gedaan krijgt.
Al helemaal niet als je een dergelijke "skill" niet nodig gaat hebben voor je toekomstige baan.
Dat is absoluut waar, maar ik ga er vanuit dat Buuf het met haar eigen woorden doet. Probeer haar alleen een beetje uit het hoekje van lijdzaam afwachten te kicken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En je moet ook je persoonlijkheid niet gaan verloochenen.
Ik weet dat jij héél erg bent van opkomen voor jezelf, assertief zijn, laat zien wie je bent en dergelijke, maar zo zit niet iedereen in elkaar, en -hoewel niet snel- kun je hiermee ook echt overdrijven hoor, met dat "eager willen overkomen".
Volgens mij lees jij dingen die ik niet bedoel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet net alsof je geen brood meer op de plank hebt als je die baan niet krijgt. Kom op, een beetje girlpower![]()
Ga er maar vanuit dat je die baan niet krijgt, maar probeer zoveel mogelijk te solliciteren en vooral uitgenodigd e worden.
Lief van je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet.
Het is niks om je voor te schamen, dat je niet onmiddelijk de receptioniste inpakt met je vlotte babbel en allerlei dingen gedaan krijgt.
Al helemaal niet als je een dergelijke "skill" niet nodig gaat hebben voor je toekomstige baan.
Wat ik lees is dat je ietwat nerveus en afwachtend bent, 'n beetje gebrek aan zelfvertrouwen misschien? Mocht dat er niet gestaan hebben, dan neem ik alles terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij dingen die ik niet bedoel.![]()
Zit er in Groningen geen Lush?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef noekje het volgende:
Buuf, zullen we samen een Lush gaan starten in Groningen?
True, ik stroom niet over van zelfvertrouwen. En nee, ik ga niet zomaar bellen als ik "nog maar" een week wacht. Maar als ik dan de beslissing neem om het toch te doen red ik me wel hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ik lees is dat je ietwat nerveus en afwachtend bent, 'n beetje gebrek aan zelfvertrouwen misschien? Mocht dat er niet gestaan hebben, dan neem ik alles terug
Zelfs in de grote stad Den Haag is er pas sinds eind vorig jaar eentje, kwam ik onlangs achter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zit er in Groningen geen Lush?![]()
Goed idee!
http://www.lush.nl/?page=franchisequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zit er in Groningen geen Lush?![]()
Goed idee!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:
Shit. Ik heb net een half uur met een 3D-brilletje rondgelopen. (Jaja, zat bij een vakblad en dan moet dat nu eenmaal van mezelf) en nu heb ik een heel vreemde blik op de wereld.
Hehe ik ben net begonnen met mn schilderijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:41 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
En een bakkie voor buuf![]()
Of zullen we meteen maar ff helemaal los? In de krant staat namelijk dat vreemdgaan de creativiteit bevordert.
Herkenbaar hoor!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
True, ik stroom niet over van zelfvertrouwen. En nee, ik ga niet zomaar bellen als ik "nog maar" een week wacht. Maar als ik dan de beslissing neem om het toch te doen red ik me wel hoor.
Weekend??? Het is morgen pas woensdag! Gek!quote:
Ahh fuck!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij zou hier weer op vrijdag komen posten.![]()
Ik heb je zo gemist.
Hmm.. als in kennelijke staat uitgesproken verlangens ook tellen, dan moet ik "de penseel ook maar eens ter hand nemen".quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hehe ik ben net begonnen met mn schilderij
quote:
Eigenlijk heb ik Joe wel genoeg gehoordquote:
Ah leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Probleem: Wat ga ik eten?
Zelfkennis is een groot goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:41 schreef Copycat het volgende:
Vandaag ga ik echt voor biefstuk. Medium rare. Met aardappelpartjes met rozemarijn en ook nog verse peultjes.
En chocolademousse met slagroom na. Want ik ben vrouw. En vrouwen houden van chocolade. En zijn jaloerse hoeren. No matter what.
Spinazie, ik blijf het een goor soort gras vinden, net als zeewierquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah leuk
Ikke slasllck aardappeltjes en spinazie)
Ja, dat hoer meende ik niet hoor, tenzij je mij laat betalen, dat zou alles veranderenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:44 schreef Copycat het volgende:
Zelfkennis is de beste kennis. Roep ik al jaren.
En Hoerrrr ook. Omdat het zo lekker bekt.
Schijnt veel ijzer in te zitten (net zoals in Guinnessquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spinazie, ik blijf het een goor soort gras vinden, net als zeewier
Ben ooit zo versierd door een vaag mokkelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef Copycat het volgende:
Er loopt een mega spin over mijn muur en ik zit verstijfd van angst achter mijn laptop.
Ja duh, dan zet ik wel gelijk m'n tanden in een stalen damwand ergens.....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Schijnt veel ijzer in te zitten (net zoals in Guinness)
Het huis waar ik nu woon heeft een jaar leeg gestaan. Het eerste half jaar vond ik hier joekels, dat wil je niet weten. Nog nooit zulke grote spinnen gezienquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:48 schreef Copycat het volgende:
Hij sprong net zo van de muur op de grond en rende heel hard weg. Nu zit ie ergens onder mijn kast bij een stapel tijdschriften.
En ik gilde het uit.
Iew!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:48 schreef Copycat het volgende:
Hij sprong net zo van de muur op de grond en rende heel hard weg. Nu zit ie ergens onder mijn kast bij een stapel tijdschriften.
En ik gilde het uit.
Nee. Ik draag vandaag sneakers en die kreeg ik niet zo snel uit. Maar die sjembek houdt zich schuil onder mijn stapel vintage Faces. Of hij is inmiddels achter me gekropen en zit nu in mijn nek te hijgen ...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:54 schreef noekje het volgende:
Iew!!![]()
Heb je al een slipper op z'n muil gegooid!
Cool!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:11 schreef Copycat het volgende:
Adidas Melbourne. Van de winter in Manchester gekocht:
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk wel een kaartenactie/fruitmand/bezigheidsterapie voor haar opzetten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe is het met Soury, de arme ziel.....denken jullie wel aan d'r ?
Ik ook en als er wat is, count me in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een kaartenactie/fruitmand/bezigheidsterapie voor haar opzetten.
maar ik heb wat lijntjes uitstaan en dat duurt even geloof ik.Anders weet ik niet waar ik het moet sturen. En ja
Ik denk elke dag aan muisemeis!
De eerste dag, zal wel pijnlijk zijn, morgen misschien iets minder?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een kaartenactie/fruitmand/bezigheidsterapie voor haar opzetten.
maar ik heb wat lijntjes uitstaan en dat duurt even geloof ik.Anders weet ik niet waar ik het moet sturen. En ja
Ik denk elke dag aan muisemeis!
Ik kan wel eens proberen eigenlijk........heb wel iets meer info, maar weet niet of het genoeg is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Als het net zo gaat als bij bejaarden heeft ze er gister al op gelopen![]()
Maar ik hoop dus nog op een pm reactie ergens. Of weet jij hoe we iets aan haar kunnen sturen????
Dat weet ik dus niet. Domme doosch dat ik er ben. Van het weekend vergeten te vragen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan wel eens proberen eigenlijk........heb wel iets meer info, maar weet niet of het genoeg is.
Welk ziekenhuis ligt ze?
Ze heeft het hier geschreven in één van de Cossen, ik dacht Slotervaartquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Domme doosch dat ik er ben. Van het weekend vergeten te vragen.Maar ik hoop nog op reactie
Kowalski!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:19 schreef Copycat het volgende:
Adidas (of, zoals mijn beste vriend het zegt ADaidas) is sneakerheaven.
Ik heb ook nog groene Gerd Mueller Adidas sneakers. Maar als ik die draag, krijg ik boze blikken van voetballiefhebbers. Omdat die Mueller 'ons' uit het WK heeft gescoord. Of zo.
En het liefst wil ik nog een paar Kowalski sneakers. Maar die zijn altijd veel te snel uitverkocht en als ze wel in voorraad zijn, dan heb ik weer geen cent te makken.
http://www.kowalski-shoes.com/
Kinky collectie latelyquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:19 schreef Copycat het volgende:
Adidas (of, zoals mijn beste vriend het zegt ADaidas) is sneakerheaven.
Ik heb ook nog groene Gerd Mueller Adidas sneakers. Maar als ik die draag, krijg ik boze blikken van voetballiefhebbers. Omdat die Mueller 'ons' uit het WK heeft gescoord. Of zo.
En het liefst wil ik nog een paar Kowalski sneakers. Maar die zijn altijd veel te snel uitverkocht en als ze wel in voorraad zijn, dan heb ik weer geen cent te makken.
http://www.kowalski-shoes.com/
Skattie, da's Prezwalskiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kowalski, da's toch een Pools of Russisch paardKun je daar hoeven kopen voor vrouwen?
Ik vond de army invloeden en dat was vorig jaar heel erg mooi. Heel erg cavalerie. Zo stoer. Was niet kinky.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kinky collectie lately![]()
Ik heb wel een arm en een been toch maar niet, dan hou je een schoen over over voor een paar Campers.
Ken je Camper?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond de army invloeden en dat was vorig jaar heel erg mooi. Heel erg cavalerie. Zo stoer. Was niet kinky.
Oh en ik heb de laarzen weer besteld. Ik wacht wel.Er zijn gewoon geen mooiere op dit moment.
Zo bijzonder zijn ze niet maar ze zijn stoer.
Ja......quote:
Ik denk dat ik ze wil!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja......![]()
*zucht*
Deze zijn perfect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |