Ik ook, maar heb gelukkig nog een paar Studio Sportzomer opgenomenquote:
Eens maar ik vind ze niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Owja... Valkuil![]()
Niet doen! Eigen laarsen eerst
Nee, nog steeds nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Eens maar ik vind ze niet.
Al nieuws op het sollicitatie-gebied?
Nee, integendeel! Gewoon even vertellen wat je gedaan hebt (brief sturen) en dat je veertien dagen aan het wachten bent en nieuwsgierig bent naar de procedurequote:
Absoluut niet! Heb ik altijd gedaan als ze geen datum hadden opgegeven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet![]()
Is het raar om nu al te bellen??
Nou, ik wacht een week nu.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, integendeel! Gewoon even vertellen wat je gedaan hebt (brief sturen) en dat je veertien dagen aan het wachten bent en nieuwsgierig bent naar de procedure
Ben je mal zeg, het is een teken van interesse. Als ze je naam horen dan is dat een trigger voor ze als ze je brief lezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik wacht een week nu.Dus dan ben ik bang dat ik er teveel druk op leg....
![]()
*Geeft wat zelfvertrouwen aan Buuf* Ik begin toch een arrogante trol te worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Hierbij bevestig ik de ontvangst van uw sollicitatie naar de functie van [insert functie]. Zo spoedig mogelijk na de sluitingstermijn (18 augustus 2008) worden de brieven voorgelegd aan de selectiecommissie.
Daarna ontvangt u bericht over het vervolg van de procedure.
Met vriendelijke groet,
Dit is de tekst van de e-mail die ik terug kreeg. Nog even geduld hebben of toch maar bellen?![]()
![]()
(ik wil meer zelfvertrouwen)
Bellen! Gewoon doen, wel even een paar vragen paraat hebben zodat je niet met een mond vol tanden staat. Echt Buuf, het is niet vreemd, het is een teken dat interesse hebt!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Hierbij bevestig ik de ontvangst van uw sollicitatie naar de functie van [insert functie]. Zo spoedig mogelijk na de sluitingstermijn (18 augustus 2008) worden de brieven voorgelegd aan de selectiecommissie.
Daarna ontvangt u bericht over het vervolg van de procedure.
Met vriendelijke groet,
Dit is de tekst van de e-mail die ik terug kreeg. Nog even geduld hebben of toch maar bellen?![]()
![]()
Ik dus bellen. Is dat mens van personeelszaken er niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
*Geeft wat zelfvertrouwen aan Buuf* Ik begin toch een arrogante trol te worden.
18 Augustus sluitingsdatum? Ja, bellen!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dus bellen. Is dat mens van personeelszaken er niet.Donderdag pas weer. En er is verder niemand die mij iets over de gang rond een sollicitatie kon vertellen
![]()
![]()
Ja, met zulke werkweken zit ik volgende week nog te wachten ja!![]()
![]()
![]()
Ja, zo zat ik dus inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op, tieten naar voren, schouders naar achteren en gaan met die banaan!
Gewoon zeggen dat je die baan graag wil, de competitie aan wil gaan met andere sollicitanten en heel graag je schrijven mondeling wil toelichten.
Dan moet je wel paraat hebben waarom je die baan graag wil natuurlijk.
En je moet ook je persoonlijkheid niet gaan verloochenen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op, tieten naar voren, schouders naar achteren en gaan met die banaan!
Gewoon zeggen dat je die baan graag wil, de competitie aan wil gaan met andere sollicitanten en heel graag je schrijven mondeling wil toelichten.
Dan moet je wel paraat hebben waarom je die baan graag wil natuurlijk.
Lange neus naar die receptioniste....oh wacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, zo zat ik dus inderdaad.Met mijn zegje en mijn decolleté.
![]()
Stranden bij de receptionisteHoe pauperig ben je dan.
Je doet net alsof je geen brood meer op de plank hebt als je die baan niet krijgt. Kom op, een beetje girlpowerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Je doet net alsof je geen brood meer op de plank hebt als je die baan niet krijgt. Kom op, een beetje girlpowerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Niet.quote:
True.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet.
Het is niks om je voor te schamen, dat je niet onmiddellijk de receptioniste inpakt met je vlotte babbel en allerlei dingen gedaan krijgt.
Al helemaal niet als je een dergelijke "skill" niet nodig gaat hebben voor je toekomstige baan.
Dat is absoluut waar, maar ik ga er vanuit dat Buuf het met haar eigen woorden doet. Probeer haar alleen een beetje uit het hoekje van lijdzaam afwachten te kicken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En je moet ook je persoonlijkheid niet gaan verloochenen.
Ik weet dat jij héél erg bent van opkomen voor jezelf, assertief zijn, laat zien wie je bent en dergelijke, maar zo zit niet iedereen in elkaar, en -hoewel niet snel- kun je hiermee ook echt overdrijven hoor, met dat "eager willen overkomen".
Volgens mij lees jij dingen die ik niet bedoel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet net alsof je geen brood meer op de plank hebt als je die baan niet krijgt. Kom op, een beetje girlpower![]()
Ga er maar vanuit dat je die baan niet krijgt, maar probeer zoveel mogelijk te solliciteren en vooral uitgenodigd e worden.
Lief van je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet.
Het is niks om je voor te schamen, dat je niet onmiddelijk de receptioniste inpakt met je vlotte babbel en allerlei dingen gedaan krijgt.
Al helemaal niet als je een dergelijke "skill" niet nodig gaat hebben voor je toekomstige baan.
Wat ik lees is dat je ietwat nerveus en afwachtend bent, 'n beetje gebrek aan zelfvertrouwen misschien? Mocht dat er niet gestaan hebben, dan neem ik alles terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij dingen die ik niet bedoel.![]()
Zit er in Groningen geen Lush?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef noekje het volgende:
Buuf, zullen we samen een Lush gaan starten in Groningen?
True, ik stroom niet over van zelfvertrouwen. En nee, ik ga niet zomaar bellen als ik "nog maar" een week wacht. Maar als ik dan de beslissing neem om het toch te doen red ik me wel hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ik lees is dat je ietwat nerveus en afwachtend bent, 'n beetje gebrek aan zelfvertrouwen misschien? Mocht dat er niet gestaan hebben, dan neem ik alles terug
Zelfs in de grote stad Den Haag is er pas sinds eind vorig jaar eentje, kwam ik onlangs achter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zit er in Groningen geen Lush?![]()
Goed idee!
http://www.lush.nl/?page=franchisequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zit er in Groningen geen Lush?![]()
Goed idee!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:
Shit. Ik heb net een half uur met een 3D-brilletje rondgelopen. (Jaja, zat bij een vakblad en dan moet dat nu eenmaal van mezelf) en nu heb ik een heel vreemde blik op de wereld.
Hehe ik ben net begonnen met mn schilderijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:41 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
En een bakkie voor buuf![]()
Of zullen we meteen maar ff helemaal los? In de krant staat namelijk dat vreemdgaan de creativiteit bevordert.
Herkenbaar hoor!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
True, ik stroom niet over van zelfvertrouwen. En nee, ik ga niet zomaar bellen als ik "nog maar" een week wacht. Maar als ik dan de beslissing neem om het toch te doen red ik me wel hoor.
Weekend??? Het is morgen pas woensdag! Gek!quote:
Ahh fuck!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij zou hier weer op vrijdag komen posten.![]()
Ik heb je zo gemist.
Hmm.. als in kennelijke staat uitgesproken verlangens ook tellen, dan moet ik "de penseel ook maar eens ter hand nemen".quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hehe ik ben net begonnen met mn schilderij
quote:
Eigenlijk heb ik Joe wel genoeg gehoordquote:
Ah leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Probleem: Wat ga ik eten?
Zelfkennis is een groot goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:41 schreef Copycat het volgende:
Vandaag ga ik echt voor biefstuk. Medium rare. Met aardappelpartjes met rozemarijn en ook nog verse peultjes.
En chocolademousse met slagroom na. Want ik ben vrouw. En vrouwen houden van chocolade. En zijn jaloerse hoeren. No matter what.
Spinazie, ik blijf het een goor soort gras vinden, net als zeewierquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah leuk
Ikke slasllck aardappeltjes en spinazie)
Ja, dat hoer meende ik niet hoor, tenzij je mij laat betalen, dat zou alles veranderenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:44 schreef Copycat het volgende:
Zelfkennis is de beste kennis. Roep ik al jaren.
En Hoerrrr ook. Omdat het zo lekker bekt.
Schijnt veel ijzer in te zitten (net zoals in Guinnessquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spinazie, ik blijf het een goor soort gras vinden, net als zeewier
Ben ooit zo versierd door een vaag mokkelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef Copycat het volgende:
Er loopt een mega spin over mijn muur en ik zit verstijfd van angst achter mijn laptop.
Ja duh, dan zet ik wel gelijk m'n tanden in een stalen damwand ergens.....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Schijnt veel ijzer in te zitten (net zoals in Guinness)
Het huis waar ik nu woon heeft een jaar leeg gestaan. Het eerste half jaar vond ik hier joekels, dat wil je niet weten. Nog nooit zulke grote spinnen gezienquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:48 schreef Copycat het volgende:
Hij sprong net zo van de muur op de grond en rende heel hard weg. Nu zit ie ergens onder mijn kast bij een stapel tijdschriften.
En ik gilde het uit.
Iew!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:48 schreef Copycat het volgende:
Hij sprong net zo van de muur op de grond en rende heel hard weg. Nu zit ie ergens onder mijn kast bij een stapel tijdschriften.
En ik gilde het uit.
Nee. Ik draag vandaag sneakers en die kreeg ik niet zo snel uit. Maar die sjembek houdt zich schuil onder mijn stapel vintage Faces. Of hij is inmiddels achter me gekropen en zit nu in mijn nek te hijgen ...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:54 schreef noekje het volgende:
Iew!!![]()
Heb je al een slipper op z'n muil gegooid!
Cool!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:11 schreef Copycat het volgende:
Adidas Melbourne. Van de winter in Manchester gekocht:
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk wel een kaartenactie/fruitmand/bezigheidsterapie voor haar opzetten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe is het met Soury, de arme ziel.....denken jullie wel aan d'r ?
Ik ook en als er wat is, count me in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een kaartenactie/fruitmand/bezigheidsterapie voor haar opzetten.
maar ik heb wat lijntjes uitstaan en dat duurt even geloof ik.Anders weet ik niet waar ik het moet sturen. En ja
Ik denk elke dag aan muisemeis!
De eerste dag, zal wel pijnlijk zijn, morgen misschien iets minder?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een kaartenactie/fruitmand/bezigheidsterapie voor haar opzetten.
maar ik heb wat lijntjes uitstaan en dat duurt even geloof ik.Anders weet ik niet waar ik het moet sturen. En ja
Ik denk elke dag aan muisemeis!
Ik kan wel eens proberen eigenlijk........heb wel iets meer info, maar weet niet of het genoeg is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Als het net zo gaat als bij bejaarden heeft ze er gister al op gelopen![]()
Maar ik hoop dus nog op een pm reactie ergens. Of weet jij hoe we iets aan haar kunnen sturen????
Dat weet ik dus niet. Domme doosch dat ik er ben. Van het weekend vergeten te vragen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan wel eens proberen eigenlijk........heb wel iets meer info, maar weet niet of het genoeg is.
Welk ziekenhuis ligt ze?
Ze heeft het hier geschreven in één van de Cossen, ik dacht Slotervaartquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Domme doosch dat ik er ben. Van het weekend vergeten te vragen.Maar ik hoop nog op reactie
Kowalski!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:19 schreef Copycat het volgende:
Adidas (of, zoals mijn beste vriend het zegt ADaidas) is sneakerheaven.
Ik heb ook nog groene Gerd Mueller Adidas sneakers. Maar als ik die draag, krijg ik boze blikken van voetballiefhebbers. Omdat die Mueller 'ons' uit het WK heeft gescoord. Of zo.
En het liefst wil ik nog een paar Kowalski sneakers. Maar die zijn altijd veel te snel uitverkocht en als ze wel in voorraad zijn, dan heb ik weer geen cent te makken.
http://www.kowalski-shoes.com/
Kinky collectie latelyquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:19 schreef Copycat het volgende:
Adidas (of, zoals mijn beste vriend het zegt ADaidas) is sneakerheaven.
Ik heb ook nog groene Gerd Mueller Adidas sneakers. Maar als ik die draag, krijg ik boze blikken van voetballiefhebbers. Omdat die Mueller 'ons' uit het WK heeft gescoord. Of zo.
En het liefst wil ik nog een paar Kowalski sneakers. Maar die zijn altijd veel te snel uitverkocht en als ze wel in voorraad zijn, dan heb ik weer geen cent te makken.
http://www.kowalski-shoes.com/
Skattie, da's Prezwalskiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kowalski, da's toch een Pools of Russisch paardKun je daar hoeven kopen voor vrouwen?
Ik vond de army invloeden en dat was vorig jaar heel erg mooi. Heel erg cavalerie. Zo stoer. Was niet kinky.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kinky collectie lately![]()
Ik heb wel een arm en een been toch maar niet, dan hou je een schoen over over voor een paar Campers.
Ken je Camper?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond de army invloeden en dat was vorig jaar heel erg mooi. Heel erg cavalerie. Zo stoer. Was niet kinky.
Oh en ik heb de laarzen weer besteld. Ik wacht wel.Er zijn gewoon geen mooiere op dit moment.
Zo bijzonder zijn ze niet maar ze zijn stoer.
Ja......quote:
Ik denk dat ik ze wil!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja......![]()
*zucht*
Deze zijn perfect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |