Heb je de groeten aan PC Eend gedaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:55 schreef noekje het volgende:
Morning!![]()
Een uitstrijkje laten maken leidt ook tot enorme creatieve uitspattingen.
Mogguh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:55 schreef noekje het volgende:
Morning!![]()
Een uitstrijkje laten maken leidt ook tot enorme creatieve uitspattingen.
Geen enkel idee. Wel een snelle hartslag, dat kan iets schildklierachtigs zijn maar ja, terwijl hij je lijf aftast naar het zoeken naar knobbels, opgezette delen en het vooruitzicht dat de assistente zich ook nog over mij heen zou buigen maakte ook wel dat mijn hartje tekeer ging natuurlijk. Van pure extase uiteraard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh.
En en, heeft hij enig idee waarom je zo afvalt of moet je wachten op de uitslag van het uitstrijkje?
Ik zat gisteren ook weer met een half oog te kijken en ik kon me niet eens meer herinneren wie ook weer gaat winnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Wel aan ANTM en dat ik in KLB had gelezen wie er gaat winnen. Ik vind dat diegene dood moet.
Kun je iig met de finale wel weer verrast doen. Ik niet, ik onthou alles. Godver, wat baal ik, zeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat gisteren ook weer met een half oog te kijken en ik kon me niet eens meer herinneren wie ook weer gaat winnen.
Afgestompt ben ik. Afgestompt.
Ik denk dat ik na de metamorfose uitzending (altijd de leukste uitzendingen) wel weer weet wie wint. En anders kun jij het me vertellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef noekje het volgende:
Kun je iig met de finale wel weer verrast doen. Ik niet, ik onthou alles. Godver, wat baal ik, zeg.
Ik vertel het wel. In alle topics op FOK! In mijn sig en ondertitel. Mijn lol is verpest dus ga ik die van iedereen verknallen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na de metamorfose uitzending (altijd de leukste uitzendingen) wel weer weet wie wint. En anders kun jij het me vertellen.
Dat laat ik aan anderen over.quote:
Jij maakt zelfs van een bezoek aan de huisarts en comedy act.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Geen enkel idee. Wel een snelle hartslag, dat kan iets schildklierachtigs zijn maar ja, terwijl hij je lijf aftast naar het zoeken naar knobbels, opgezette delen en het vooruitzicht dat de assistente zich ook nog over mij heen zou buigen maakte ook wel dat mijn hartje tekeer ging natuurlijk. Van pure extase uiteraard.
Nu moet ik bloed laten prikken, heel veel hokjes. Uitstrijkje staat er los van. We gaan het meemaken.![]()
Nee, ik moest niet denken aan PC Eend. Wel aan ANTM en dat ik in KLB had gelezen wie er gaat winnen. Ik vind dat diegene dood moet.
Nou misschien nog 1 afscheidsshow vrijdag,maar dan is het echt over...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat laat ik aan anderen over.
Poll: Moet de PPS doorgaan?Ja, natuurlijk! Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
vrijdag over een week is ook wel een leuke dag voor de afscheidshowquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou misschien nog 1 afscheidsshow vrijdag,maar dan is het echt over...
Triiiing...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ding-dong......
En bezorgd drie Seizoenen Deadwood
quote:
Het was mijn enige lichtpuntje in mijn onzekere terminale bestaan. Elke ochtend had ik zin om te leven omdat het de dag van de laarzen had kunnen zijn. Nu is het over. Alle hoop is vervlogen. Er is geen jurkje of laarzen die dit leed kan verzachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Arme ziel, maar pak het nu eens positief
![]()
Kijk, je valt af en je weet nog niet hoeveel. Strak heb je nog maatje 29 v.w.b. laarzen en dan hoef je maar één keer te ruilen i.p.v. 10 keer
SAN FRANCISCO COCKSUCKAH!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ding-dong......
En bezorgd drie Seizoenen Deadwood
Nee, gekkie! Ik kon opeens blij voor je zijn omdat ik weer blij ben!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Klinkt als "Zet je DVD aan en pleur op de komende dagen!"
Doe maar wat linkjes, dan shoppen we even met je mee, helpen we jequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, gekkie! Ik kon opeens blij voor je zijn omdat ik weer blij ben!![]()
Als ik me kut voel dan moet iedereen zich kut voelen maar het gaat echt stukken beter, nu ik ga shoppen in the US!
quote:
* Spuugt op tieten en roept 'Bring it on, busta!'quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je borst maar nat, vanaf deze week zal ik nooit meer mijn gangbare vocabulaire gebruiken
Nee dat doet ze alleen en jij pleurt op om die DVD's te gaan kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar wat linkjes, dan shoppen we even met je mee, helpen we je
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat doet ze alleen en jij pleurt op om die DVD's te gaan kijken.
Saxy.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij Victoria Secret! Kom Dement, we gaan Victoria blij maken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat doet ze alleen en jij pleurt op om die DVD's te gaan kijken.
Dat komt dan mooi uit, want hier begint het ook weer drukker te worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nog een paar dagen afzien Gert, dan ben ik weer aan het werk, scheelt je zomaar drie Topics per dag
Ik kan dat niet aan om naar te kijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef blomst het volgende:
zet rtl4 aan, zie ik dat die belspeldellen gepromofeert zijn naar belspel advies gevende dellen voor al je kinderproblemen
Verdomme Buuf! Nu ben ik naar kinderschoenen aan het kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Zooooo! die visite is weer opgetieft.![]()
maar moeten er nu nog creatieve processen op gang komen?
Zoveel ga je toch niet afvallenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Verdomme Buuf! Nu ben ik naar kinderschoenen aan het kijken.
Jij snapt dat.
ik mis OS op de achtergrondquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan dat niet aan om naar te kijken![]()
Als je echt wil zien hoe dom sommige mensen zijn, dan moet je idd afstemmen op RTL4.
Owja... Valkuilquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Verdomme Buuf! Nu ben ik naar kinderschoenen aan het kijken.
Jij snapt dat.
Ik ook, maar heb gelukkig nog een paar Studio Sportzomer opgenomenquote:
Eens maar ik vind ze niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Owja... Valkuil![]()
Niet doen! Eigen laarsen eerst
Nee, nog steeds nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Eens maar ik vind ze niet.
Al nieuws op het sollicitatie-gebied?
Nee, integendeel! Gewoon even vertellen wat je gedaan hebt (brief sturen) en dat je veertien dagen aan het wachten bent en nieuwsgierig bent naar de procedurequote:
Absoluut niet! Heb ik altijd gedaan als ze geen datum hadden opgegeven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet![]()
Is het raar om nu al te bellen??
Nou, ik wacht een week nu.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, integendeel! Gewoon even vertellen wat je gedaan hebt (brief sturen) en dat je veertien dagen aan het wachten bent en nieuwsgierig bent naar de procedure
Ben je mal zeg, het is een teken van interesse. Als ze je naam horen dan is dat een trigger voor ze als ze je brief lezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik wacht een week nu.Dus dan ben ik bang dat ik er teveel druk op leg....
![]()
*Geeft wat zelfvertrouwen aan Buuf* Ik begin toch een arrogante trol te worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Hierbij bevestig ik de ontvangst van uw sollicitatie naar de functie van [insert functie]. Zo spoedig mogelijk na de sluitingstermijn (18 augustus 2008) worden de brieven voorgelegd aan de selectiecommissie.
Daarna ontvangt u bericht over het vervolg van de procedure.
Met vriendelijke groet,
Dit is de tekst van de e-mail die ik terug kreeg. Nog even geduld hebben of toch maar bellen?![]()
![]()
(ik wil meer zelfvertrouwen)
Bellen! Gewoon doen, wel even een paar vragen paraat hebben zodat je niet met een mond vol tanden staat. Echt Buuf, het is niet vreemd, het is een teken dat interesse hebt!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Hierbij bevestig ik de ontvangst van uw sollicitatie naar de functie van [insert functie]. Zo spoedig mogelijk na de sluitingstermijn (18 augustus 2008) worden de brieven voorgelegd aan de selectiecommissie.
Daarna ontvangt u bericht over het vervolg van de procedure.
Met vriendelijke groet,
Dit is de tekst van de e-mail die ik terug kreeg. Nog even geduld hebben of toch maar bellen?![]()
![]()
Ik dus bellen. Is dat mens van personeelszaken er niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
*Geeft wat zelfvertrouwen aan Buuf* Ik begin toch een arrogante trol te worden.
18 Augustus sluitingsdatum? Ja, bellen!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik dus bellen. Is dat mens van personeelszaken er niet.Donderdag pas weer. En er is verder niemand die mij iets over de gang rond een sollicitatie kon vertellen
![]()
![]()
Ja, met zulke werkweken zit ik volgende week nog te wachten ja!![]()
![]()
![]()
Ja, zo zat ik dus inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op, tieten naar voren, schouders naar achteren en gaan met die banaan!
Gewoon zeggen dat je die baan graag wil, de competitie aan wil gaan met andere sollicitanten en heel graag je schrijven mondeling wil toelichten.
Dan moet je wel paraat hebben waarom je die baan graag wil natuurlijk.
En je moet ook je persoonlijkheid niet gaan verloochenen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op, tieten naar voren, schouders naar achteren en gaan met die banaan!
Gewoon zeggen dat je die baan graag wil, de competitie aan wil gaan met andere sollicitanten en heel graag je schrijven mondeling wil toelichten.
Dan moet je wel paraat hebben waarom je die baan graag wil natuurlijk.
Lange neus naar die receptioniste....oh wacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, zo zat ik dus inderdaad.Met mijn zegje en mijn decolleté.
![]()
Stranden bij de receptionisteHoe pauperig ben je dan.
Je doet net alsof je geen brood meer op de plank hebt als je die baan niet krijgt. Kom op, een beetje girlpowerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Je doet net alsof je geen brood meer op de plank hebt als je die baan niet krijgt. Kom op, een beetje girlpowerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |