Heb je de groeten aan PC Eend gedaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:55 schreef noekje het volgende:
Morning!![]()
Een uitstrijkje laten maken leidt ook tot enorme creatieve uitspattingen.
Mogguh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:55 schreef noekje het volgende:
Morning!![]()
Een uitstrijkje laten maken leidt ook tot enorme creatieve uitspattingen.
Geen enkel idee. Wel een snelle hartslag, dat kan iets schildklierachtigs zijn maar ja, terwijl hij je lijf aftast naar het zoeken naar knobbels, opgezette delen en het vooruitzicht dat de assistente zich ook nog over mij heen zou buigen maakte ook wel dat mijn hartje tekeer ging natuurlijk. Van pure extase uiteraard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh.
En en, heeft hij enig idee waarom je zo afvalt of moet je wachten op de uitslag van het uitstrijkje?
Ik zat gisteren ook weer met een half oog te kijken en ik kon me niet eens meer herinneren wie ook weer gaat winnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Wel aan ANTM en dat ik in KLB had gelezen wie er gaat winnen. Ik vind dat diegene dood moet.
Kun je iig met de finale wel weer verrast doen. Ik niet, ik onthou alles. Godver, wat baal ik, zeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat gisteren ook weer met een half oog te kijken en ik kon me niet eens meer herinneren wie ook weer gaat winnen.
Afgestompt ben ik. Afgestompt.
Ik denk dat ik na de metamorfose uitzending (altijd de leukste uitzendingen) wel weer weet wie wint. En anders kun jij het me vertellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef noekje het volgende:
Kun je iig met de finale wel weer verrast doen. Ik niet, ik onthou alles. Godver, wat baal ik, zeg.
Ik vertel het wel. In alle topics op FOK! In mijn sig en ondertitel. Mijn lol is verpest dus ga ik die van iedereen verknallen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na de metamorfose uitzending (altijd de leukste uitzendingen) wel weer weet wie wint. En anders kun jij het me vertellen.
Dat laat ik aan anderen over.quote:
Jij maakt zelfs van een bezoek aan de huisarts en comedy act.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Geen enkel idee. Wel een snelle hartslag, dat kan iets schildklierachtigs zijn maar ja, terwijl hij je lijf aftast naar het zoeken naar knobbels, opgezette delen en het vooruitzicht dat de assistente zich ook nog over mij heen zou buigen maakte ook wel dat mijn hartje tekeer ging natuurlijk. Van pure extase uiteraard.
Nu moet ik bloed laten prikken, heel veel hokjes. Uitstrijkje staat er los van. We gaan het meemaken.![]()
Nee, ik moest niet denken aan PC Eend. Wel aan ANTM en dat ik in KLB had gelezen wie er gaat winnen. Ik vind dat diegene dood moet.
Nou misschien nog 1 afscheidsshow vrijdag,maar dan is het echt over...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat laat ik aan anderen over.
Poll: Moet de PPS doorgaan?Ja, natuurlijk! Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
vrijdag over een week is ook wel een leuke dag voor de afscheidshowquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou misschien nog 1 afscheidsshow vrijdag,maar dan is het echt over...
Triiiing...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ding-dong......
En bezorgd drie Seizoenen Deadwood
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |