Het was mijn enige lichtpuntje in mijn onzekere terminale bestaan. Elke ochtend had ik zin om te leven omdat het de dag van de laarzen had kunnen zijn. Nu is het over. Alle hoop is vervlogen. Er is geen jurkje of laarzen die dit leed kan verzachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Arme ziel, maar pak het nu eens positief
![]()
Kijk, je valt af en je weet nog niet hoeveel. Strak heb je nog maatje 29 v.w.b. laarzen en dan hoef je maar één keer te ruilen i.p.v. 10 keer
SAN FRANCISCO COCKSUCKAH!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ding-dong......
En bezorgd drie Seizoenen Deadwood
Nee, gekkie! Ik kon opeens blij voor je zijn omdat ik weer blij ben!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Klinkt als "Zet je DVD aan en pleur op de komende dagen!"
Doe maar wat linkjes, dan shoppen we even met je mee, helpen we jequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, gekkie! Ik kon opeens blij voor je zijn omdat ik weer blij ben!![]()
Als ik me kut voel dan moet iedereen zich kut voelen maar het gaat echt stukken beter, nu ik ga shoppen in the US!
quote:
* Spuugt op tieten en roept 'Bring it on, busta!'quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je borst maar nat, vanaf deze week zal ik nooit meer mijn gangbare vocabulaire gebruiken
Nee dat doet ze alleen en jij pleurt op om die DVD's te gaan kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar wat linkjes, dan shoppen we even met je mee, helpen we je
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat doet ze alleen en jij pleurt op om die DVD's te gaan kijken.
Saxy.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij Victoria Secret! Kom Dement, we gaan Victoria blij maken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat doet ze alleen en jij pleurt op om die DVD's te gaan kijken.
Dat komt dan mooi uit, want hier begint het ook weer drukker te worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nog een paar dagen afzien Gert, dan ben ik weer aan het werk, scheelt je zomaar drie Topics per dag
Ik kan dat niet aan om naar te kijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef blomst het volgende:
zet rtl4 aan, zie ik dat die belspeldellen gepromofeert zijn naar belspel advies gevende dellen voor al je kinderproblemen
Verdomme Buuf! Nu ben ik naar kinderschoenen aan het kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Zooooo! die visite is weer opgetieft.![]()
maar moeten er nu nog creatieve processen op gang komen?
Zoveel ga je toch niet afvallenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Verdomme Buuf! Nu ben ik naar kinderschoenen aan het kijken.
Jij snapt dat.
ik mis OS op de achtergrondquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan dat niet aan om naar te kijken![]()
Als je echt wil zien hoe dom sommige mensen zijn, dan moet je idd afstemmen op RTL4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |