Hmm.. als in kennelijke staat uitgesproken verlangens ook tellen, dan moet ik "de penseel ook maar eens ter hand nemen".quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hehe ik ben net begonnen met mn schilderij
quote:
Eigenlijk heb ik Joe wel genoeg gehoordquote:
Ah leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Probleem: Wat ga ik eten?
Zelfkennis is een groot goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:41 schreef Copycat het volgende:
Vandaag ga ik echt voor biefstuk. Medium rare. Met aardappelpartjes met rozemarijn en ook nog verse peultjes.
En chocolademousse met slagroom na. Want ik ben vrouw. En vrouwen houden van chocolade. En zijn jaloerse hoeren. No matter what.
Spinazie, ik blijf het een goor soort gras vinden, net als zeewierquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah leuk
Ikke slasllck aardappeltjes en spinazie)
Ja, dat hoer meende ik niet hoor, tenzij je mij laat betalen, dat zou alles veranderenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:44 schreef Copycat het volgende:
Zelfkennis is de beste kennis. Roep ik al jaren.
En Hoerrrr ook. Omdat het zo lekker bekt.
Schijnt veel ijzer in te zitten (net zoals in Guinnessquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Spinazie, ik blijf het een goor soort gras vinden, net als zeewier
Ben ooit zo versierd door een vaag mokkelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef Copycat het volgende:
Er loopt een mega spin over mijn muur en ik zit verstijfd van angst achter mijn laptop.
Ja duh, dan zet ik wel gelijk m'n tanden in een stalen damwand ergens.....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Schijnt veel ijzer in te zitten (net zoals in Guinness)
Het huis waar ik nu woon heeft een jaar leeg gestaan. Het eerste half jaar vond ik hier joekels, dat wil je niet weten. Nog nooit zulke grote spinnen gezienquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:48 schreef Copycat het volgende:
Hij sprong net zo van de muur op de grond en rende heel hard weg. Nu zit ie ergens onder mijn kast bij een stapel tijdschriften.
En ik gilde het uit.
Iew!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:48 schreef Copycat het volgende:
Hij sprong net zo van de muur op de grond en rende heel hard weg. Nu zit ie ergens onder mijn kast bij een stapel tijdschriften.
En ik gilde het uit.
Nee. Ik draag vandaag sneakers en die kreeg ik niet zo snel uit. Maar die sjembek houdt zich schuil onder mijn stapel vintage Faces. Of hij is inmiddels achter me gekropen en zit nu in mijn nek te hijgen ...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:54 schreef noekje het volgende:
Iew!!![]()
Heb je al een slipper op z'n muil gegooid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |