Er zit wel een mic in (in de remote!)quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zit geen mic/remote in en dat moet.
Goed, en nu de prijs.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Er zit wel een mic in (in de remote!)![]()
Ik ben niet gek.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Rond de 400 dollar als je ze in het buitenland haalt
OMG!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Gawd, ik zat even op een verkeerd spoor. Het zijn oortelefoontjes waar ik aan kunstheupen zat te denken
En vergeet vooral die smerige flots van d'r niet. Bah. De baard van de bouvier van mijn buurvrouw ziet er smakelijker uit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:54 schreef Gert het volgende:
Wat een vieze nazi-hoer, die ranzige over datum snol met d'r dak.
Ze is een Nederlandsequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:54 schreef Gert het volgende:
Wat een vieze nazi-hoer, die ranzige over datum snol met d'r dak.
Ja ik hobbel er een beetje achteraan, maar mocht nog wel even toch.
Soury FTW. Hoop dat het goed met haar gaat na de operatie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Gawd, ik zat even op een verkeerd spoor. Het zijn oortelefoontjes waar ik aan kunstheupen zat te denken
Krijgt Soury een nieuwe heup?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
Soury FTW. Hoop dat het goed met haar gaat na de operatie.
Yep, als het goed is ligt ze nu de drukken op het knopje van haar morfinepomp.quote:
Ik dacht zeven dagen of zo?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef Dementor het volgende:
Hoe lang zou ze in het ziekenhuis moeten blijven?
Wat een lieve OPquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Want ons aller Pietje is terug van een barre tocht door Hongarije waar hij bier, goulash, muziek en het Balatonmeer overwonnen heeft.
Daarnaast gedenken wij met ons allen Soury die nu voorzien is van edelmetaal en op de knoppen van de morfinepomp aan het rammen is om de pijn te verzachten. Zet 'm op Soury![]()
En omdat ik weet dat ze hem heel erg mooi vindt
Schijnt het seizoen te zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Tyfusteringwaterpokken.![]()
*teruglezen gaat*
En na het morfinepompen/revalideren gaat ze weer als een speer.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:13 schreef Deisyy het volgende:
En daarna moet ze nog een tijdje op de hometrainer
Fuck you tooquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wat een lieve OP![]()
Soury![]()
en als ik Godverdomme dat Fucking klote schilderijtje niet af moest maken bleef ik lekker hier
de hele avond met jullie cocksuckers schelden op alles en iedereen![]()
maar ik de peukpauze's kom ik effe kijken
FUCK YOU ALL !!!!!!!!!
Story of my life. Heb gewoon steeds geen idee waar het over gaatquote:
Gangbangquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
FUCK YOU ALL !!!!!!!!!
Geweldige vondst he zo'n heupquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En na het morfinepompen/revalideren gaat ze weer als een speer.![]()
![]()
Je bedoelt die schimmelbouvier met vers gedraaide bolussen als lievelingskostje?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vergeet vooral die smerige flots van d'r niet. Bah. De baard van de bouvier van mijn buurvrouw ziet er smakelijker uit.
Niet meer.quote:
Op een CD-hoesje of een spiegel lijkt me slimmer.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kijken of ik die lijntjes nou nog recht op doek kan krijgen![]()
see you laters![]()
Vind het ook best relaxt om buiten achter de laptop te zittenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Soms zou ik mijn laptop zo naar buiten willen flikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |