Als het lekker weer is welquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind het ook best relaxt om buiten achter de laptop te zitten
Gelul!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:09 schreef Copycat het volgende:
Weeds is a cocksucking cunt, vergeleken bij Deadwood.
Are you fuckin' trying to be a cocksucking cunt in goddamned piss soaked smarty-pants with me???quote:
"Heb je weer teveel martini gedronken?"quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Are you fuckin' trying to be a cocksucking cunt in goddamned piss soaked smarty-pants with me???
I oughta shoot your fuckin' brains out and shit in your skull, you squaling pansy...
COCKSUCKAH!!!
All method acting, folks, all method acting,
Maakt niet uit, God vergeeft allesquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef Copycat het volgende:
Sorry Manu.
Ik drink geen Martini. Maar vodka. Stolichnaya.Met één ijsblokje. Of Zubrowka. Zonder ijs.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:22 schreef Dementor het volgende:
"Heb je weer teveel martini gedronken?"
Ik maak mij toch een beetje zorgen om je, je bent niet normaalquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef Copycat het volgende:
All method acting, folks, all method acting,
Ik kan me gewoon goed inleven in een sfeertje. En I have my way with words, weetje.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik maak mij toch een beetje zorgen om je, je bent niet normaal
Kom maar hoor! Ruimte zat!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef noekje het volgende:
Cc, ik moest huilen! Sweet P!![]()
Nu wil ik op je boezem uithuilen!
Gert!
Omfg..quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom maar hoor! Ruimte zat!
Sweet P. is a sweet cunt!
And I don't have my way with Wodka, Wyborowa, Sobieski en dat spul dat jij drinkt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon goed inleven in een sfeertje. En I have my way with words, weetje.
Dit helpt. Echt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:41 schreef Copycat het volgende:
Je moet ook niet aan de standards van Sweet Plakplaatjes willen voldoen. Dat gaat je alleen maar pijn doen en frustreren. Zo lief kun je nu eenmaal niet zijn. Ik ook niet. Maar ik heb zo mijn momenten. En jij ook. Zo af en toe. En nee, niet alleen als je slaapt.
Sweet P. kijkt toe en ziet dat het goed is. En lief bedoeld.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:47 schreef noekje het volgende:
Dit helpt. Echt.
Alleen als je het ècht ècht ècht wil weten!quote:Cc?? Wie gaat er door? Rami of Chris? Ik hoop Chris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |