Pas jij ook maar op want ik jank je helemaal onder!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een emo-dozen overal vandaag
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Alleen als je het ècht ècht ècht wil weten!Dus dus dus..ze maken de collectie niet voor niks? Ik vond het zo lullig. Maak je een collectie en dan mag alsnog niet meedoen. Ik weer boos en toen weer verdrietig omdat Sweet P in beeld kwam. Mijn emoties vlogen echt alle kanten op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Ben niet goed in het brengen van slecht nieuwsquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
vandaag?
Godverdomme! Rami gaat door?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:55 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht ff ...
Ik heb met een half oog gekeken en nu ben ik confuus.
Er volgt nog wel een halve finale tussen die twee. Geloof ik.
Maar ook dan ben ik er. Met mijn boezem.
*gooit zichzelf in de lucht*quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:58 schreef Copycat het volgende:
ja
Geloof ik dus.
Ik weet 't niet meer zeker!
![]()
* gooit noekjes handen in de lucht.
Dat mannetje wint hè? Die met dat haar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:58 schreef Copycat het volgende:
Ze winnen in ieder geval geen van beiden. Dat kunnen we inmiddels wel concluderen.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:58 schreef noekje het volgende:
*gooit zichzelf in de lucht*
*en van het dak af*
Ha! Want dit dak is iig goed genoeg!
Ik vind hem wel goed.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Maf wijf.
Doet me denken aan mijn opa zaliger. Niet dat die van het dak viel. Of zich er vanaf wierp. Maar ik zat ooit samen met hem de een of andere film te kijken. Zo'n Gone with the wind achtige setting. Waarin op een gegeven moment een vrouwspersoon uit wanhoop van het balkon sprong en een ander in haar val meesleurde. Waarop opa zei: "Kijk, die gaat er achteraan op d'r op te vangen."
Volgende shot: twee lijken op de grond. Opa: "Ach, is ze net te laat gekomen."![]()
Je moest er waarschijnlijk bij zijn. Interessant verhaal, ik hou jullie op de hoogte.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Maf wijf.
Doet me denken aan mijn opa zaliger. Niet dat die van het dak viel. Of zich er vanaf wierp. Maar ik zat ooit samen met hem de een of andere film te kijken. Zo'n Gone with the wind achtige setting. Waarin op een gegeven moment een vrouwspersoon uit wanhoop van het balkon sprong en een ander in haar val meesleurde. Waarop opa zei: "Kijk, die gaat er achteraan op d'r op te vangen."
Volgende shot: twee lijken op de grond. Opa: "Ach, is ze net te laat gekomen."![]()
Je moest er waarschijnlijk bij zijn. Interessant verhaal, ik hou jullie op de hoogte.
Goed verhaal, keep us informedquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:03 schreef Copycat het volgende:
Zullen we anders gewoon gaan samenwonen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:05 schreef noekje het volgende:
![]()
En blijf je nu voor altijd hier, Cc? Om mij op te vangen als ik het niet meer zie zitten? Zo'n driemaal daags en de rest naar behoefte? Want ik wil dat je hier in deze klote-reeks blijft, voor altijd en immer.
Wat ben jij dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
écht hoor dat nalezen van dit topic
CC en Noekje
Gouwe Wijven![]()
maakt de peukpauzes erg amusant![]()
en hoe gaat het met de rest van het Paupervolk hier?
![]()
"Werken".quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja,ja, en dan moet je werken met je fucking fat ass
Raak de draad een beetje kwijt, en als die twee onder een dak gaan zitten meld ik me bij de verkenners.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
écht hoor dat nalezen van dit topic
CC en Noekje
Gouwe Wijven![]()
maakt de peukpauzes erg amusant![]()
en hoe gaat het met de rest van het Paupervolk hier?
![]()
o ja hoor ik kan ze prima volgenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Raak de draad een beetje kwijt, en als die twee onder een dak gaan zitten meld ik me bij de verkenners.![]()
Geen touw meer aan vast te knopen![]()
![]()
Ja! Brabant hè? Ah, ik aard overal wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we anders gewoon gaan samenwonen?
Zo knus onder één dak. En dan kijken we Deadwood en Weeds en Project Runway en ANTM. En FOK!ken we samen. En dan kijken we elkaar aan terwijl we gezusterlijk op de bank zitten en weten we dat Sweet P. het goed vindt.
En jouw man en kinderen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |