quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik spreek je volgende week nog wel
Ja, je zou ze zo doodknuffelenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
écht hoor dat nalezen van dit topic
CC en Noekje
Gouwe Wijven![]()
Koeien?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je zou ze zo doodknuffelen![]()
Met een knipoogquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer jouw woorden Ruud
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:22 schreef noekje het volgende:
Fan!Ik ben echt een beetje verliefd op Fan. Dat komt door de radio, door haar stem en haar lach.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:22 schreef noekje het volgende:
Fan!Ik ben echt een beetje verliefd op Fan. Dat komt door de radio, door haar stem en haar lach.
Proef ik hier evil?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, je zou ze zo doodknuffelen![]()
Ik hoop ook Chris. Al denk ik dat Rami een voorsprong heeft doordat hij het gevoel had af te vallen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit helpt. Echt.
Cc?? Wie gaat er door? Rami of Chris? Ik hoop Chris.
Ik kan haar stem en haar lach dromen. Dat gaat er nooit meer uit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar er komt geen radio meer, dus wat nu?
Ik vind Rami wel lekker!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik hoop ook Chris. Al denk ik dat Rami een voorsprong heeft doordat hij het gevoel had af te vallen.
Sinds jij je blauwe jurkje hebt uitgetrokken gaat het dak er helemaal af.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:22 schreef noekje het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar er komt geen radio meer, dus wat nu?
WHY?!?!?!?!?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:27 schreef Copycat het volgende:
NIET VERDER LEZEN BUUF!!!!
En mooi! Ik ben zo mooi nu in het zwart. En slank en elegant. Tijdloos, klassiek maar toch ook echt in het nu.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sinds jij je blauwe jurkje hebt uitgetrokken gaat het dak er helemaal af.
OMDAT IK HET EEN EN ANDER SPOILER. ZONDER TAGS. GAANDEWEG. SORRY.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
WHY?!?!?!?!?
Da's dan wel weer waar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik vertel ook een vermakelijke anekdote over mijn opa.
Oh, dat geeft niet skattie....quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
OMDAT IK HET EEN EN ANDER SPOILER. ZONDER TAGS. GAANDEWEG. SORRY.
Maar ik vertel ook een vermakelijke anekdote over mijn opa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |