-------------------- Timmeeeh (De Tim)quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:59 schreef RedGuy het volgende:
Ik zou, met het behouden van De Guzman, Bruins op de bank zetten.
Dus met een blessure-vrij middenveld:
De El Ahmaad
De Wijn - De Bronck
De Guz.
OMG.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
-------------------- Timmeeeh (De Tim)
De Greene - De Bah/The Hoff - De Zaat/De Vla - De Cler
--------------------- De El Ahmaad
De Wijn -------------------------------De Bronck
--------------------- De Guz
-------De Tom --------------------De Kaay
Zoiets?
2 seizoenen terug was het bij De Kuip in ieder geval nog mogelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nope, helemaal uitverkocht.
[..]
Misschien kan je met iemand die een losse kaart heeft afspreken dat hij de kaart nadat hij door de poort is door het hek aan jou geeft, geef hem desnoods een euri of 10.
Dat lukte mij een paar jaar geleden toen ik mijn seizoenskaart vergeten was (nog wel 1e divisie), maar ik weet niet of dat poortjessysteem nu aangepast is waardoor je per kaartje maar 1x naar binnen kunt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
-------De Tom --------------------De Kaay (De Mac)
Zoiets?
[..]
Zoiets?
Hier kan ik me prima in vinden. 14.gif.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zoiets?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah, ik merk dat het begint aan te slaan!
de Bronck ftw!
Kampioenenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zoiets?
Ik denk dat als je daar vanuit gaat dat je wel eens een zure middag kunt hebben, er werd onder de Heracles supporters al geklaagd dat er zo weinig kaarten beschikbaar waren voor de vrije verkoop (waardoor er redelijk veel niet naar de wedstrijd kunnen). Ik denk niet dat je rondom het stadion een kaartje kunt bemachtigen, dan heb je wel een redelijk portie geluk nodig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:25 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan nog is er vaak wel wat te krijgen rondom het stadion hoor.
DE Kampioenen!quote:
Dat we "De Koeff" (quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah, ik merk dat het begint aan te slaan!
de Bronck ftw!
quote:De blessure van Ron Vlaar valt mee. De verdediger raakte afgelopen vrijdag geblesseerd bij de training. Het leek erop dat Vlaar langdurig uitgeschakeld zou zijn. Maar de verdediger heeft een ingescheurde linkerbinnenband. De verwachting is dat hij enkele weken uit de roulatie is. Ron Vlaar miste vorig seizoen door een knieblessure. Sinds deze zomer is hij volledig hersteld van die kwetsuur.
Ik vind die Hofs wel een goede instelling hebben. Niet zeuren maar gewoon afwachten.quote:Nicky Hofs gaat Feyenoord mogelijk nog voor het einde van de transfermarkt verlaten. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Louis Laros vandaag tegen Goal.com. De middenvelder heeft aan het begin van de voorbereiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij de Rotterdamse club.
'Op dit moment kijken we naar alternatieven voor Hofs', aldus zijn zaakwaarnemer Laros vandaag. 'Hij staat open voor iets 'leuks', maar als we dat niet voor elkaar krijgen blijft hij gewoon bij Feyenoord. Hij zit niet op de schopstoel, laat dat duidelijk zijn.'
Waar Hofs komend seizoen heen kan gaan wil Laros niet zeggen. 'Een aantal eredivisieclubs hebben naar hem geïnformeerd. Dit soort spelers zijn natuurlijk altijd interessant. Concrete aanbiedingen zijn er vooralsnog niet gedaan.'
Zet hem maar in de basis ten koste van Bruins, waar ik het een beetje mee gehad heb. Levert strijd, werkt goed samen met Makaay en pikt z'n doelpuntje mee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:13 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk dat Hofs alleen wel wilt spelen, en best een leuk salaris heeft. Misschien zelfs te leuk voor de bank.
Dat dan weer wel. Maar eerst Buijs, Biseswar, Saidi en Greene weg!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voor elk leuk bod moeten ze Hofs laten gaan.
Nu vind ik je iets te negatief over hem.quote:Voegt helemaal niets toe, en sterker nog, hij loopt eerder in de weg.
gelukkigquote:
Hofs' rendement is altijd primaquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:26 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar eerst Buijs, Biseswar, Saidi en Greene weg!
[..]
Nu vind ik je iets te negatief over hem.
Even wat statistieken van onze middenvelders:
2007/2008
Hofs 23 6
Bruins 27 6
De Guzman 33 9
Van Bronckhorst 32 7
2006/2007
Hofs 19 7
De Guzman 32 7
Ik kan geen statistieken vinden van het aantal assists, als iemand die heeft?
Zoals je ziet (in verhouding) de meest scorende middenvelder van de afgelopen 2 seizoenen. Dat ie dus 'alleen maar in de weg loopt' ben ik niet met je eens. Het verdient niet altijd de schoonheidsprijs, maar dat gekloot van hem is nog best effectief.
[..]
Zoiets?
quote:
quote:Ron Vlaar zal naar schatting vier tot zes weken uit de roulatie zijn. De verdediger heeft de mediale band van zijn knie verrekt en tevens is een lichte inscheuring geconstateerd. Dat blijkt uit een MRI-scan die maandag in het ziekenhuis plaats had. Vlaar liep zijn blessure op tijdens de training, twee dagen voor het duel om de Johan Cruijff Schaal van afgelopen zaterdag. Hij was juist teruggekeerd uit een eerdere knieblessure, die hem maandenlang aan de kant had gehouden.
Omdat de knie van de verdediger de afgelopen dagen dik was van het vocht dat erin zat, kon er nog niet eerder een exacte diagnose gesteld worden.
shit happens.quote:
Feyenoord speelt eerst thuis?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AFGELOPEN!
Eeste Ajax - Feyenoord is voor ons!
Ik ook alleen jammer dat ie blessure gevoelig is en veel kaarten pakt voor een aanvallende middenvelder. Verder is het een vechter en heeft ie een goed rendement. (redelijk wat goals)quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:56 schreef Zjakkie het volgende:
Ik was altijd wel fan van Hofs. En nog steeds eigelijk.
Zucht. Mensen hou eens op met Sportweek als bron te gebruiken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:17 schreef Dr.Crane het volgende:
Guzman in de belangstelling van Everton volgens Sportweek.
Ik dacht altijd dat Sportweek een gerennomeerd tijdschrift was, maar wat een kutsite.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zucht. Mensen hou eens op met Sportweek als bron te gebruiken.Zeker dat debiele transferstoplicht oid.
Dat stoplicht is echt het meest loze ooit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Sportweek een gerenomeerd tijdschrift was, maar wat een kutsite.
Laten we het hopen.quote:Winnen van Ajax is altijd leuk’
Door WIETSE DIJKSTRA
AMSTERDAM - De door Jong Feyenoord gewonnen mini-klassieker in de Arena stond niet louter en alleen in het teken van het aanstormende Nederlands voetbaltalent. Zes dagen voor het sluiten van de transfermarkt, hadden beide clubs nog een laatste kans om hun overbodige waar in de etalage te zetten. Jong Feyenoord speelde daarom met Dwight Tiendalli, Timothy Derijck en Danny Buijs, terwijl de Amsterdammers Albert Luque en Edgar Manucharyan in de uitverkoop gooiden.
afbeelding vergroten Albert Luque. FOTO JOHN DE PATER
,,Iedereen die niet in het eerste speelt, speelt bij de beloftes,’’ verklaarde Feyenoords technisch manager Bosz gisteren in Amsterdam. ,,Dat zal het hele jaar zo zijn.’’
Wat Buijs - terug na zijn rugblessure - Derijck en Tiendalli betreft hoopt Bosz echter dat zij straks niet langer jong talent in de weg staan. Feyenoord hoopt - en verwacht - het drietal op de valreep nog te kunnen verkopen. Volgens Bosz hebben zich reeds meerdere clubs gemeld. ,,Maar vaak gaat dat via tussenpersonen. Er is nog niets concreet.’’
Van de spelers die bij Ajax en Feyenoord mogen vertrekken, maakten Tiendalli en Manucharyan gisteravond de meeste indruk. Laatstgenoemde was de gevaarlijkste aanvaller bij de thuisclub. Bij Feyenoord kon de gretige Tiendalli zich uitleven als opkomende rechtsback, ook al omdat hij van zijn directe tegenstander Luque alle ruimte kreeg om de achterlijn te halen.
Jong Feyenoord kwam na een klein half uur op een verdiende voorsprong door Leroy Fer. De manier waarop dat gebeurde mocht de Ajax-defensie zich aanrekenen. De sterke middenvelder zocht op de rand van het strafschopgebied eerst naar een gaatje om met links uit te kunnen halen. Toen Fer zich in die richting vastliep, kapte hij naar zijn rechterbeen en soleerde vervolgens in de breedte naar de andere kant van de zestien, waar hij uiteindelijk wel de ruimte vond om de bal in de verre hoek te schieten: 1-0.
Fer groeide voor rust uit tot de grote uitblinker. De middenvelder, hersteld van zijn liesblessure, kwam volgens afspraak slechts 45 minuten in actie. Datzelfde gold voor de van zijn keelontsteking genezen Kevin Hofland. Net als Fer zit de centrale verdediger zondag als Feyenoord de competitie opent bij Heracles, normaal gesproken weer bij de eerste selectie.
Zonder Fer en Hofland had Feyenoord het vlak na rust even moeilijk. Manucharyan werd in die fase voor zijn ijver beloond toen hij van dichtbij de gelijkmaker kon scoren.
Hoewel Jong Ajax daarna het initiatief nam, bleef de ploeg van Feyenoord-trainer Alex Pastoor eenvoudig overeind. De thuisclub moest tien minuten voor tijd met tien man verder toen invaller John Goossens direct rood kreeg voor een te stevige charge op Glenn Kobussen. Voor Jong Feyenoord het signaal om nog nadrukkelijker op zoek te gaan naar de winnende treffer. Die viel in de slotminuut na een voorzet van Mitchell Schet, die door Michal Janota knap werd afgemaakt: 2-1.
Hoewel het slechts om de beloftes ging, kon Feyenoord die opsteker wel gebruiken. ,,Het is altijd leuk om van Ajax te winnen, maar waar het mij vooral om gaat is het aantal spelers van ons dat de stap naar het eerste elftal kan maken,’’ aldus Bosz, die vier A-junioren telde in de Rotterdamse basisopstelling. ,,Ik heb vandaag bij ons meer potentie gezien dan bij Ajax.’’
Inderdaad. En wat voor bedrag wil Everton op tafel leggen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:54 schreef Happel het volgende:
Waterman vind ik een overschatte speler. Wat heeft hij dat Ekramy niet heeft?
2e keeper van Feyenoord lijkt me altijd beter dan 3e keeper van AZ.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:59 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik vind het wel een keeper met potentie. Is Nederlands, heeft al heel wat ervaring in de eredivisie en internationaal en van die mega-blunders als Ekramy heb ik hem in al die wedstrijden nog niet zien maken.
Het lijkt me trouwens vreemd dat ie bij Feyenoord 2e keeper wil worden. Dus óf Timmer stopt/vertrekt na dit seizoen, of Verbeek is niet tevreden over Timmer en vervangt hem in de loop van het seizoen.
Als ik het bericht in de Telegraaf overigens wat beter las, zeggen ze niet hoe ze bij zijn naam komen. Volgens mij hebben ze het zelf bedacht dus misschien loos alarm.
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:01 schreef sjimz het volgende:
Plus waarschijnlijk in het achterhoofd houdend dat Timmer wel eens aan zijn laatste seizoen bezig kan zijn.
Paar maanden terug werd hij ook al genoemd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:59 schreef Dr.Crane het volgende:
Als ik het bericht in de Telegraaf overigens wat beter las, zeggen ze niet hoe ze bij zijn naam komen. Volgens mij hebben ze het zelf bedacht dus misschien loos alarm.
Dat ben ik met je eens, die 2 keepers hebben nog meer potentie. Maar dan zul je toch echt eerst De Guzman moeten verkopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Paar maanden terug werd hij ook al genoemd.
Denk dat Feijenoord toch beter kan kijken naar Vorm of Velthuizen, dan naar Waterman. Of ze hebben gewoon de middelen niet om daarvoor te gaan.
Babos.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef sjimz het volgende:
Ik vind Velthuizen wel een keeper voor Feyenoord.
Zal in iedergeval een publiekslieveling worden.
Maar ja ik dacht ook dat Babos dat zou worden
Voordat hij bij Feyenoord kwam deed hij het goed hoor.quote:
Was gewoon niet goed genoeg voor de top, vooral psychisch niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voordat hij bij Feyenoord kwam deed hij het goed hoor.
Maar ja bij een topclub gelden andere normen.
Maar dat weet je vooraf natuurlijk niet, ook mentale testen hoeven daar niet altijd uitsluitsel over te geven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:24 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Was gewoon niet goed genoeg voor de top, vooral psychisch niet.
Nee, sinds hij zijn been brak presteerde hij niks meer. Dat was voor hij bij Feyenoord kwam, maar nadat de transfer rond was. Zijn laatste seizoen bij NAC was bijzonder matig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voordat hij bij Feyenoord kwam deed hij het goed hoor.
Maar ja bij een topclub gelden andere normen.
En de Telegraaf.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:17 schreef Dr.Crane het volgende:
Guzman in de belangstelling van Everton volgens Sportweek.
Ekramy hoef ik niet meer in het eerste te zien eigenlijk. Nu onder 4 verschillende trainers niet als eerste keeper benoemd, blunderde er op los tegen Willem II(?). En als je iemand huurt is dat meestal zodat ie kan spelen, en ik zie Verbeek Timmer nog niet zo snel op de bank zetten helaas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tering, alsjeblieft geen Waterman.Die voegt echt helemaal niets toe. Huur desnoods iemand.
Waterman heeft de voorbije jaren alleen maar blunders gemaakt. Daarom issie ook van eerste keeper naar derde keeper gedegradeerd. Het slaat gewoon nergens op om geld aan hem te verspillen. Dan maar met Darley en Kostas de competitie ingaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:12 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ekramy hoef ik niet meer in het eerste te zien eigenlijk. Nu onder 4 verschillende trainers niet als eerste keeper benoemd, blunderde er op los tegen Willem II(?). En als je iemand huurt is dat meestal zodat ie kan spelen, en ik zie Verbeek Timmer nog niet zo snel op de bank zetten helaas.
Velthuizen is eigenlijk 1 van de weinige keepers in Nederland waarvan ik het een "Feijenoord keeper" vind.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef sjimz het volgende:
Ik vind Velthuizen wel een keeper voor Feyenoord.
Zal in iedergeval een publiekslieveling worden.
Maar ja ik dacht ook dat Babos dat zou worden
Inderdaad halen die man.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Velthuizen is eigenlijk 1 van de weinige keepers in Nederland waarvan ik het een "Feijenoord keeper" vind.
Gewoon qua uitstraling en dergelijke.
Haal dan niksquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:17 schreef sjimz het volgende:
Waterman wordt waarschijnlijk de vervanger van Ekramy.
Ze hebben het allebei niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:54 schreef Happel het volgende:
Waterman vind ik een overschatte speler. Wat heeft hij dat Ekramy niet heeft?
En dat weet je ook vantevoren.................quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:24 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Was gewoon niet goed genoeg voor de top, vooral psychisch niet.
En dat is hoeveel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:31 schreef Juk het volgende:
De Guzman verkopen.... als hij niet bijtekend en het is een beetje een fatsoenlijk bedrag (in de richting van Babel) zouden ze het moeten doen.
Van vi.nlquote:Feyenoord stalt reservekeeper Ekramy bij Ankaragücü
26/08/2008 12:12
Sherif Ekramy speelt dit seizoen voor Ankaragücü. Feyenoord verhuurt de doelman aan de Turkse subtopper.
Ekramy bereikte maandagmiddag een akkoord met Ankaragücü, dat tevens een optie tot koop van de Egyptenaar bedong. De Turkse club neemt het salaris van de 25-jarige keeper over.
Door het vertrek van Ekramy moet Feyenoord op zoek naar een nieuwe tweede doelman achter eerste keus Henk Timmer. Coach Gertjan Verbeek beschikt alleen over de Braziliaan Torres Ramos Darley, aangezien de club Erwin Mulder heeft verhuurd aan Excelsior. Verbeek wil niet met Darley de competitie in, dus dringt hij aan op een nieuwe doelman.
Ekramy arriveerde in 2005 bij Feyenoord, maar groeide niet uit tot een vaste waarde. De enkelvoudig international kwam zeven duels in het veld, overtuigde nimmer en viel op door blunders. Hij had afgelopen seizoen verschillende malen laten weten niet meer als tweede keeper te willen fungeren. Ekramy staat nog tot medio 2010 onder contract bij Feyenoord.
http://www.feyenoordfans.net/nieuws.php?id=67quote:Feyenoord wil ontslagen jeugdspeler Ajax
De door Ajax ontslagen jeugdspeler Vito Wormgoor kan naar Feyenoord. De Rotterdammers tonen interesse in de voormalig jeugd talent van de Amsterdammers. Of Feyenood al een contractvoorstel heeft gedaan is nog onduidelijk.
Wormgoor werd door Ajax aan de kant gezet nadat hij 150 euro van ploeggenoot Edgar Manucharyan had gestolen in de kleedkamer.''In de pers wordt Wormgoor nu opgevoerd als een ordinaire zakkenroller. Maar het verhaal ligt wel iets genuanceerder,'' aldus Louis Laros. Wormgoor had het bedrage gewonnen met kaarten, maar Manucharyan weigerde vervolgens drie, vier keer het verschuldigde bedrag af te dragen. Daarop nam Wormgoor zelf het heft in handen.
verdediging.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:12 schreef Happel het volgende:
Welke positie speelt die Wormgoor dan? Niet dat hij welkom is o.i.d.
Op zijn positie hebben de genoeg mogelijkheden, dus laat hem maar weg gaan voor een leuk bedrag, kunnen we ons tenminste versterken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:59 schreef Canisfire het volgende:
De guzman verkopen en dan weer als 6ste eindigen zeker.
Roep dat maar niet al te hard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:11 schreef sjimz het volgende:
Het zal wel onzin zijn
Met 15 miljoen kan Feyenoord zich wel vesterken op de kwetsbaardere linies, die overall worden ze er wel sterker van als ze goede inkopen doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
15 miljoen is heel aantrekkelijk natuurlijk maar je raakt wel by far je beste speler kwijt.
Die zogenaamde beste speler staat al 2 seizoenen stil in zijn ontwikkeling én je hebt capabele vervangers.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
15 miljoen is heel aantrekkelijk natuurlijk maar je raakt wel by far je beste speler kwijt.
Dat gaat over De Guzman? Voor 15 miljoen mag ie van mij best vertrekken, genoeg vervangers voor zijn positie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar komt die 15 miljoen vandaan eigenlijk (en ja, ik weet dat Everton hem wil)...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat gaat over De Guzman? Voor 15 miljoen mag ie van mij best vertrekken, genoeg vervangers voor zijn positie.
Daar ga ik even vanuit aangezien ze ook niet verder dan 15 miljoen wouden gaan voor Moutinho.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Waar komt die 15 miljoen vandaan eigenlijk (en ja, ik weet dat Everton hem wil)...
Dat is waar ja. Maar goed dan moeten ze wel hopen dat ze die spelers nog kunnen wegplukken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met 15 miljoen kan Feyenoord zich wel vesterken op de kwetsbaardere linies, die overall worden ze er wel sterker van als ze goede inkopen doen.
Het is natuurlijk wel één van de best bezette plekken in het elftal, en ik hoop dat ze voor de "crisis"posities al kandidaten op het oog hebben. Maar je hebt gelijk, de verkoop moet wel leiden tot een aankoop (of twee).quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Maar goed dan moeten ze wel hopen dat ze die spelers nog kunnen wegplukken.
quote:Hofs twijfelgeval voor seizoensopening Feyenoord
Nicky Hofs moet de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen vermoedelijk vanaf de tribune bekijken. De middenvelder van Feyenoord liep in de strijd om de Johan Cruijff Schaal een voetblessure op en is een groot vraagteken voor de seizoensouverture tegen Heracles Almelo. De medische staf van de Rotterdamse club kon dinsdagmiddag nog geen duidelijkheid geven. Hofs kreeg afgelopen zaterdag in het duel met PSV een schop net boven zijn voet, waardoor er een flinke bloeduitstorting bij enkel zit. Volgens de clubartsen zal dit heel snel moeten herstellen, anders kan de middenvelder zondag niet in actie komen. Achter de namen van Jon Dahl Tomasson en Jonathan de Guzman staan ook nog vraagtekens, hoewel coach Gertjan Verbeek goede hoop heeft dat het duo kan spelen.
De oefenmeester hoopt tevens dat Sherif Ekramy zondag op de bank kan plaatsnemen. De Telegraaf meldde dinsdagmorgen weliswaar dat de keeper was overgenomen door de Turkse club Ankaragücü, maar de transfer blijkt nog niet te zijn afgerond. De doelman, die momenteel revalideert van een heupblessure, zou de overgang voor zondag willen afronden. Lukt dat niet, dan zal de doelman waarschijnlijk op de bank zitten.
Ik vrees dat de beste jongen niet wil verlengen. Geloof zelfs dat dat al het geval is nu.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als je 8 miljoen krijgt voor De Guzman moet je al heel blij zijn. In potentie een gigantisch talent en erg compleet, maar dat laat hij al twee jaar niet meer zien. Wat op zich begrijpelijk is als je in zo'n slechte spelend team zit. Het beste zou zijn als hij verlengt en hij in een goedvoetballend Feyenoord zijn oude niveau weer pakt. Dan kan je na een goed seizoen van hem zo 15 a 25 miljoen vragen.
Klopt volgens mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vrees dat de beste jongen niet wil verlengen. Geloof zelfs dat dat al het geval is nu.
Dan toch liever Lucius??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
Die Wormgoor schijnt wel een goede verdediger te zijn, Heitinga tipte hem zelfs als z'n 'opvolger'. Maar we hebben al genoeg afgedankte joden.
Is een gemaakte verdediger, die absoluut niet beter is dan pakweg Derijck.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
Die Wormgoor schijnt wel een goede verdediger te zijn, Heitinga tipte hem zelfs als z'n 'opvolger'. Maar we hebben al genoeg afgedankte joden.
Ik denk niet dat ze het salaris kunnen betalen wat hij nu in Rusland gaat opstrijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:28 schreef MarkNMGN het volgende:
WIlkshire is toch een rechtsback? Waarom kon Feyenoord die niet ophalen voor die 2,5 miljoen?
Als Feyenoord er eerder had bijgezeten hadden ze echt niet zoveel salaris hoeven te betalen als dat hij nu in Rusland opstrijkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het salaris kunnen betalen wat hij nu in Rusland gaat opstrijken.
Daar heb ik dus ook over lopen nadenken. Is een prima RB en precies wat we nodig hebben, alleen waarom dan niet tot handelen overgaan voordat er een andere club komt zoals nu Dinamo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als Feyenoord er eerder had bijgezeten hadden ze echt niet zoveel salaris hoeven te betalen als dat hij nu in Rusland opstrijkt.
Laat Bosz dat maar eens uitleggen idd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook over lopen nadenken. Is een prima RB en precies wat we nodig hebben, alleen waarom dan niet tot handelen overgaan voordat er een andere club komt zoals nu Dinamo.
Met alle respect, maar Feyenoord is nu niet bepaald een stap hogerop. Wilkshire zat bij Twente goed op zijn plek bij een stabiele club die goed draaide, Feyenoord is de afgelopen een instabiele club gebleken. Over 2 a 3 jaar, als Feyenoord weer stabiel bovenin draait, dan zijn ze denk ik weer in staat om dit soort spelers te verleiden tot een stap naar Feyenoord. Een iets hoger salaris hoeft niet altijd spelers over de streep te trekken, een megasalaris in Rusland is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat Bosz dat maar eens uitleggen idd.
D-K is een beetje kortzichtig en misschien ook gewoon dom, moet je gewoon niet op in gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Triest hoe iemand zo geobsedeerd kan zijn door een persoon.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar komen die geruchten van 15 mil voor de Guzman vandaan? Zo ja, meteen doen.
Milevski halen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar ga ik even vanuit aangezien ze ook niet verder dan 15 miljoen wouden gaan voor Moutinho.
quote:Omkeren van shirts 'misverstand'
ROTTERDAM - Door een ‘misverstand’ moesten jonge supporters voor het betreden van de Amsterdamse Arena zaterdag hun Feyenoord-sjaal verbergen en hun voetbalshirt binnenstebuiten keren.
Een jeugdige Feyenoordfan zingt vol overgave het clublied mee in de Kuip. FOTO ANP
Dit zegt een woordvoerder van de KNVB, de organisator van de wedstrijd tussen PSV en Feyenoord om de Johan Cruijff- schaal.
Dat Feyenoord-supporters officieel alleen met een combi-ticket met de trein naar Amsterdam mochten reizen, had niets met de stenge controle te maken. „Het uitgangspunt was dat kleine groepjes, of jongens met hun vader, in welk shirt dan ook binnen mochten komen.’’
Blijkbaar was dit eerst niet bij de beveiliging doorgedrongen, die herhaaldelijk bezoekers vroegen hun Feyenoord-uitingen te verbergen. Toen het drukker werd, werd omgeroepen dat dit niet meer hoefde.
Kan er iemand mij uitleggen waar de communicatie mis is gelopen dan? Het uitgangspunt is dat ze in welk shirt dan ook binnen mochten komen, maar omdat de bewaking dat niet door had moesten ze hun sjaal verbergen en hun shirt omdraaien?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik neem aan dat Amrabat een flinke schorsing krijgt na de smerige overtreding op Hofs?
Ja dusquote:Flinke bloeduitstorting voor Hofs, onderzoek naar Amrabat
Feyenoord meldt dat Nicky Hofs een flinke bloeduitstorting bij zijn enkel heeft opgelopen als gevolg van de charge van Amrabat in het treffen tegen PSV afgelopen week. Volgens de medische staf zal dit heel snel moeten herstellen, anders kan Hofs zondag niet in actie komen.
Ondertussen heeft de aanklager betaald voetbal een onderzoek ingelast om te bepalen of hij een zaak aanhangig maakt tegen Amrabat.
Het zal dan als een directe rode kaart bestraft worden, dus geldt de schorsing ook voor de competitie. Twee keer geel en je wordt alleen voor de JC-Schaal geschorst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:50 schreef sjimz het volgende:
Hij kan dan toch niet voor de competitie geschorst worden maar alleen voor de JCS, of heb ik het mis?
Rode kaart wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:50 schreef sjimz het volgende:
Hij kan dan toch niet voor de competitie geschorst worden maar alleen voor de JCS, of heb ik het mis?
Als het ponden zijn is het extra lekker meen ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Guzman voor 12 miljoen naar Everton word er op verschillende forums geroepen.
Krijg je niet dat veel clubs te veel geld gaan vragen vanwege het naderende eind van de transferperiode?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat geld moeten ze wel weer meteen gebruiken om er dit jaar nog wat van te maken.
Een redelijk groot aantal spelers heeft ook een clausule in het contract, op die manier heeft Ajax ook Lindgren kunnen halen afgelopen winterstop. Het is dus best mogelijk dat Feyenoord hierdoor niet teveel hoeft te betalen bij bepaalde opties op hun lijstje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Krijg je niet dat veel clubs te veel geld gaan vragen vanwege het naderende eind van de transferperiode?
Euro'squote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het ponden zijn is het extra lekker meen ik
Berg zal zo'n clausule helaas niet hebben denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een redelijk groot aantal spelers heeft ook een clausule in het contract, op die manier heeft Ajax ook Lindgren kunnen halen afgelopen winterstop. Het is dus best mogelijk dat Feyenoord hierdoor niet teveel hoeft te betalen bij bepaalde opties op hun lijstje.
Vorig jaar wilde hij niet, en nu hoeven wij hem niet. Zal hij wel komen, dan word het een nieuwe Charisteas.quote:'Perez in gesprek met Feyenoord'
Volgens betrouwbare bronnen is Feyenoord bezig om de bij Ajax overbodige speler Kenneth Perez naar Rotterdam te halen. Perez ging van AZ naar Ajax, PSV om vervolgens weer terug te keren naar Amsterdam waar de 33-jarige Deen op dit moment niet meer hoeft te rekenen op een plek in het eerste team.
Bron: legioen.web-log.nl/index/2008/08/perez-in-gespre.html
quote:Het zal toch niet?
Twee jaar geleden werden we enkele uren voor het sluiten van de transfermarkt onaangenaam verrast met de aankoop van Angelos Charisteas, op dat moment overbodig bij Ajax. Volgens een betrouwbare bron is Feyenoord op dit moment weer in onderhandeling met een bij Ajax ongewenste speler… Kenneth Perez.
En dus maken we ons wederom zorgen. Het zal toch niet? Een speler die overbodig is bij onze aartsvijand en bovendien de voorbije seizoenen vaker negatief dan positief in het nieuws is geweest. Een technisch directeur van Feyenoord zou ook maar de minste schijn van interesse verre van zich moeten houden, en toch maken we ons zorgen.
Peter Bosz zal toch wel geleerd hebben van zijn grove misstap in de zomer van 2006?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
mee eens.
Ik denk dat Bosz weer op de laatste dag een verrassing uit zijn hoge hoed tovert.
perez of luque.Zal me echt niks verbazen
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Heb een vreemd voorgevoel dat Bosz straks opeens met Perez op de proppen komt.
Nou ik wel, zou typisch Feyenoord zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:15 schreef Blawh het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd weinig van.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nog even en Feyenoord wordt mijn 2e club met al die oud-Ajacieden
2 woorden: lange Griek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo dom zal Feyenoord toch niet zijn om Perez te halen.... toch?
Verstandig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
ik zeg niets!
lunaticnews.nl vertrouw ik ook, nog eerder dan telesnavel.nlquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:38 schreef Dr.Crane het volgende:
Waarom gelooft iedereen zo'n vaag bericht direct?Gewoon 100 % onzin en stemmingmakerij.
Pas als het op de site van het AD, de Telegraaf of de VI staat zou het waar kunnen zijn.
Niets aan de hand.quote:Perez traint weer bij Jong Ajax
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Het ziet ernaar uit dat Kenneth Perez toch wil proberen tot een afwikkeling te komen van zijn conflict met Ajax. Daags na zijn verloren arbitragezaak meldde de Deen zich weer gewoon op de training bij Jong Ajax.
Kenneth Perez. FOTO UNITED PHOTOS
Zijn zaakwaarnemer was ook op de club om in elk geval de dialoog met Ajax gaande te houden over een oplossing in financiële zin.
Zowel de club als Perez zelf heeft niets aan een continuering van de huidige situatie. Perez zei maandagavond dat trainen bij Jong Ajax gelijkstaat aan het beëindigen van zijn carrière en dat Ajax één van de best betaalde krachten heeft rondlopen in het tweede.
In de Raad van Commissarissen die gisteren toevallig vergaderde, kwam de kwestie Perez ook aan de orde en dan vooral de aantijgingen van het kamp Perez tijdens de arbitragezaak aan het adres van Ajax-werknemers. Hoofdtrainer Marco van Basten, interim-directeur Henri van der Aat en technisch manager Danny Blind werden neergezet als leugenaars. Blind, zelf niet aanwezig in Zeist, kwam er het slechtst van af. Perez’ advocaat mr. Ter Huurne stelde dat Blind bij Perez ‘diverse keren zijn excuses heeft gemaakt voor de handelwijze van Van Basten.’
Desgevraagd wilde Blind gisteren niet uitgebreid reageren. ,,Maar het moet wel duidelijk zijn dat het een pertinente leugen is dat ik excuses heb gemaakt aan Perez. We hebben als Ajax een standpunt ingenomen,’’ zegt Blind.
,,Net als Van Basten heb ik wel begrip voor de teleurstelling van Kenneth, maar zij moeten dat begrip niet uitleggen als een verontschuldiging van mijn kant. Dat zijn absoluut niet de feiten. Dat heb ik de heren zelf inmiddels ook verteld.’’
De Ajax-delegatie stelde maandag dat de bal na de arbitragezaak in het kamp-Perez ligt. Twee eerdere voorstellen van de club om tot een financiële afwikkeling te komen, werden niet geaccepteerd.
Ik denk niet dat er mensen zijn die het géén goede voetballer vinden. Van Basten misschien, maar die spoort sowieso niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:44 schreef Happel het volgende:
Die komt echt niet.
Wel beter dan Charisteas trouwens. Ik vind hem, als ik er objectief naar kijk, wel een goede voetballer. Maar zo een clubhoer hoeft hier echt niet binnen te komen. Zou ook vrij onverstandig zijn van Bosz. Overal is hij met gezeik weg gegaan.
Nee. Aangezien wij juist van subtop naar top willen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Perez is een goede voetballer alleen niet meer goed genoeg voor de top, wel voor de subtop. Voor jullie zou ie nog wel van toegevoegde waarde moeten zijn denk ik.
Met Lucius, Greene, Buijs, Bahia etc.?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee. Aangezien wij juist van subtop naar top willen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met Lucius, Greene, Buijs, Bahia etc.?
Zullen in de loop van de tijd vervangen worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met Lucius, Greene, Buijs, Bahia etc.?
Bullshit. Perez scoort alleen tegen De Graafschapjes en andere wedstrijden waarin Ajax met een nulletje of 4 wint. In andere wedstrijden heb je niets aan hem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:33 schreef Wooldoor het volgende:
Ok hij is wel wat ouder maar wel beter en dan met name efficienter dan alle middenvelders die jullie nu hebben lopen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bullshit. Perez scoort alleen tegen De Graafschapjes en andere wedstrijden waarin Ajax met een nulletje of 4 wint.
Cockroaches.quote:
Ga de statistieken gewoon na dan. En ik zeg niet dat hij alleen tegen De Graafschap scoort, maar tegen ploegen van dat niveau of andere wedstrijden waarin zijn team met een groot verschil wint scoort hij 8 van de 10 goals die hij maakt. Dat maakt je rendement gelijk minder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar even serieus. De Perez van zijn PSV tijd was wel meteen erg bepalend de eerste 6/7 wedstrijden met veel belangrijke doelpunten en assists.
Dat ie dit niveau nooit meer heeft kunnen halen toen hij weer bij Ajax terugkeerde was een teleurstelling natuurlijk maar zijn debuutjaar compenseerde ook wel veel. Dat moet niet worden vergeten. Maar beweren dat hij alleen maar tegen clubs van het kaliber De Graafschap scoorde is natuurlijk onzin.
Bij AZ destijds niet overigens.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ga de statistieken gewoon na dan. En ik zeg niet dat hij alleen tegen De Graafschap scoort, maar tegen ploegen van dat niveau of andere wedstrijden waarin zijn team met een groot verschil wint scoort hij 8 van de 10 goals die hij maakt. Dat maakt je rendement gelijk minder.
Kom op, waarom denk je dat Ajax en PSV hem drie keer weg hebben willen doen. Hij is gewoon een zeurende invaller die veel en leuke onbelangrijke goals maakt.
Was wel een nulletje of 4 die wedstrijd.quote:
Ik maak hier wel een onderscheid tussen zijn voetballende kwaliteiten en zijn karakter. Zijn eerste debuutjaar bij Ajax was overall gewoon goed met 12 doelpunten uit 27 wedstrijden. Dat niet verkeerd dacht ik zo voor een middenvelder. Vervolgens kon hij niet leven met het feit dat Ten Cate in hem geen nummer 10 zag waardoor hij dus aanstuurde op een vertrek.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ga de statistieken gewoon na dan. En ik zeg niet dat hij alleen tegen De Graafschap scoort, maar tegen ploegen van dat niveau of andere wedstrijden waarin zijn team met een groot verschil wint scoort hij 8 van de 10 goals die hij maakt. Dat maakt je rendement gelijk minder.
Kom op, waarom denk je dat Ajax en PSV hem drie keer weg hebben willen doen. Hij is gewoon een zeurende invaller die veel en leuke onbelangrijke goals maakt.
2 assists, 2 doelpunten. Was toen toch wel de man van de wedstrijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Was wel een nulletje of 4 die wedstrijd.
Vergoossen stond pas vanaf 1 januari aan het roer en heeft nog een positief gesprek met Perez gehad om hem over te halen om te blijven, maar hij had zijn keuze al gemaakt....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij PSV liet hij vanaf de eerste wedstrijd al direct van zich gelden. Scoorde zoals ik had gezegd veel belangrijke doelpunten ( 8 uit 14 en dat binnen korte tijd) en was ook weer goed voor de nodige assits. Maar toen was het inmiddels en december en stond die Limburgse sufkut aan het roer. Vanaf dat moment zag het er voor Perez somber uit omdat hij toen wist dat hij de buiten de basiself zou vallen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je een verhaal typt, kom dan wel met de juiste feiten.
http://www.fcupdate.nl/ni(...)-transfer-naar-ajax/quote:Toen heeft PSV aangegeven dat de club met hem in gesprek was over contractverlenging en dat er over een overgang niet te praten viel. Een paar weken later kwam Kenneth Perez met de vraag of hij naar Ajax terug mocht. Perez gaf twee argumenten, dat het reizen tussen zijn woonplaats in Noord-Holland en Eindhoven hem zwaar viel en dat hij niet blij was met het feit dat hij op de bank was beland na het vertrek van Ronald Koeman.
Wouters zette hem op de bank ja!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.fcupdate.nl/ni(...)-transfer-naar-ajax/
En in feite had het geen drol uitgemaakt ook al had Sef hem kunnen overhalen. Want al stond PSV met 2-0 voor, Sef gooide hij altijd weer doodleuk een defensieve middenvelder erin.Dat terwijl je ook nog Aissati op de bank had.
Voetballende kwaliteiten heeft ie uiteraard wel, maar het wordt met zijn ouderdom steeds minder en minder. En zoals ik al zei. Hij heeft hele mooie cijfers, maar 85 % van die cijfers bij Ajax en PSV zijn gemaakt in wedstrijden met weinig tegenstand. Het is gewoon geen toeval dat Ten Cate, Van Basten, Vergoossen en Wouters het niet in je zitten. Want zijn basisplek was hij ondanks zijn "geweldige" start, ergens in oktober/november uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik maak hier wel een onderscheid tussen zijn voetballende kwaliteiten en zijn karakter. Zijn eerste debuutjaar bij Ajax was overall gewoon goed met 12 doelpunten uit 27 wedstrijden. Dat niet verkeerd dacht ik zo voor een middenvelder. Vervolgens kon hij niet leven met het feit dat Ten Cate in hem geen nummer 10 zag waardoor hij dus aanstuurde op een vertrek.
Bij PSV liet hij vanaf de eerste wedstrijd al direct van zich gelden. Scoorde zoals ik had gezegd veel belangrijke doelpunten ( 8 uit 14 en dat binnen korte tijd) en was ook weer goed voor de nodige assits. Maar toen was het inmiddels en december en stond die Limburgse sufkut aan het roer. Vanaf dat moment zag het er voor Perez somber uit omdat hij toen wist dat hij de buiten de basiself zou vallen.
En uiteindelijk keerde hij weer terug bij Ajax waar hij de laatste maanden gewoon zwaar ondermaats heeft gepresteerd. Dat moet ik gewoon bekennen. Maar even los van zijn karakter, voetballen kon hij zeker wel. Hij is inmiddels al 34 jaar maar als hij de garantie heeft op veel speelminuten dan kan hij nog wel een seizoen leuk meevoetballen.
Maar was er nog wel voldoende perspectief om te blijven onder leiding van Sef ja. Allemaal leuk en aardig maar onder hem was hij ook gewoon amper in actie gekomen.quote:
Ik ben erg benieuwd naar de transfer van de Guzman. Dat geld zou de verdediging een enorme kwaliteitsinpuls kunnen geven. Eerlijk gezegt denk ik dat een fatsoenlijke rechtsback en centrale verdediger erbij meer invloed hebben op de prestaties dan de Guzman.quote:Maar goed Ik denk dat de discussie Perez (voorlopig) maar moeten laten rusten en als hij daadwerkelijk naar Feyenoord verkast horen we het vanzelf wel.
Dat weet ik niet eigenlijk. Zelfs ajax die uit kunnen geven wat ze maar willen hadden/hebben moeite met het vinden van goede verdedigers. Bovendien gaat er nog 25 % van de transfersom af en zullen ze ook wel weer een deel in de schulden willen steken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:26 schreef Juk het volgende:
Goede voetballer of niet, als je een grensrechter uitscheld met ziektes en zijn huidskleur ben je een lul van een vent.
Dat hij na AZ 2 keer bij ajax en 1 keer bij psv niet slaagt zegt ook genoeg.
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de transfer van de Guzman. Dat geld zou de verdediging een enorme kwaliteitsinpuls kunnen geven. Eerlijk gezegt denk ik dat een fatsoenlijke rechtsback en centrale verdediger erbij meer invloed hebben op de prestaties dan de Guzman.
Jammer dat Vlaar en El Ahmadi het niet halen, anders hadden we nog wel een kans gehad om te winnen.quote:Roy Makaay heeft het duel met Ajax als richtpunt genomen voor zijn rentree. De Feyenoord-spits is momenteel bezig met zijn revalidatie na een voetblessure die hij opliep tijdens het duel met Nigeria op de Olympische Spelen in Beijing.
"Ik heb graag een richtpunt", zegt Makaay in VI>. "Dat had ik vorig seizoen ook, toen ik de bekerfinale als doel had. Destijds zeiden mensen dat ik die wedstrijd niet ging halen, maar ik was er gewoon bij."
Mocht het herstel van Roy Makaay naar wens verlopen, dan hoeft Gertjan Verbeek de steraanvaller slechts twee wedstrijden te missen. Feyenoord opent het seizoen komend weekend tegen Heracles (uit) en speelt vervolgens thuis tegen FC Volendam.
Och, het is weer zover.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:39 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Jammer dat Vlaar en El Ahmadi het niet halen, anders hadden we nog wel een kans gehad om te winnen.
Je gelooft toch zelf niet dat Jorien Perez bij Feyenoord wilt zien?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef denthemen het volgende:
Even nieuws over Jorientje: Hij heeft zojuist een sms verzonden naar Bosz ( vraag niet hoe hij aan 't nummer komt.. ) dat hij Perez moet halen
Hij is er joods genoeg voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat Jorien Perez bij Feyenoord wilt zien?
quote:Peter Bosz ontkent dat Feyenoord bezig is om Kenneth Perez van Ajax in te lijven. Dit meldt Radio Rijnmond zojuist. Ook de zaakwaarnemer van Perez zelf, Karsten Aabrink, ontkent dat Feyenoord heeft geïnformeerd naar de bij de Amsterdamse club overbodig geworden Deen.
Fanzine Lunaticnews meldde gisteren dat Feyenoord mogelijk in onderhandeling was met Ajax over een overgang van Perez naar de Stadionclub.
Denk dat het zijn held is. Immers een speler die dan voor al z'n 3 clubs gespeeld heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hebt toch onze verdediging gezien de afgelopen weken? Dat wordt heus niet zomaar beter in een keer.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Och, het is weer zover.
Zolang een wedstrijd niet is gespeelt, valt er weinig te zeggen over de uitslag daarvan.
Zeg dan gelijk dat we degraderen, joh.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Je hebt toch onze verdediging gezien de afgelopen weken? Dat wordt heus niet zomaar beter in een keer.
geloof er geen fuck vanquote:
Jullie degraderenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat we degraderen, joh.
Dat is gelul natuurlijk, maar de eerste 1 a 2 maanden, en met name tegen ajax gaan er wel wat 3-0 a 4-0 nederlagen vallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat we degraderen, joh.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef denthemen het volgende:
Even nieuws over Jorientje: Hij heeft zojuist een sms verzonden naar Bosz ( vraag niet hoe hij aan 't nummer komt.. ) dat hij Perez moet halen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is hier in godsnaam boeiend aan? Houd eens op met überhaupt het noemen van zijn naam. Tering zeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:01 schreef denthemen het volgende:
Hij wilt het serieus, ik maak geen grap
Laat dat kind toch.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is hier in godsnaam boeiend aan? Houd eens op met überhaupt het noemen van zijn naam. Tering zeg.
Hé jongens, ik ken iemand en die vindt dat Feyenoord Luque en Perez moet halen. IK MAAK GEEN GRAP!!! omg om gomg SUPERGRAPPIG![]()
Laat ik het snel op Fok posten.
In dit geval is het niet 'iemand' maar Jorienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is hier in godsnaam boeiend aan? Houd eens op met überhaupt het noemen van zijn naam. Tering zeg.
Hé jongens, ik ken iemand en die vindt dat Feyenoord Luque en Perez moet halen. IK MAAK GEEN GRAP!!! omg om gomg SUPERGRAPPIG![]()
Laat ik het snel op Fok posten.
Dus niemand?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:45 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
In dit geval is het niet 'iemand' maar Jorien.
Dat doet niemand, alleen die mening is vaak om te lachen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:52 schreef heiden6 het volgende:
Sinds wanneer hechten er hier mensen waarde aan zijn mening?
Man, stel je niet aan. Dat negatieve gejank altijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:24 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat is gelul natuurlijk, maar de eerste 1 a 2 maanden, en met name tegen ajax gaan er wel wat 3-0 a 4-0 nederlagen vallen.
Je moet gewoon realistisch zijn anders. Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in dat het in de loop van het seizoen goed gaat komen, wil alleen gvd weer eens van die joden winnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Man, stel je niet aan. Dat negatieve gejank altijd.
Gek wordt je ervan dat gaat de hele voorbereiding hier al zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Man, stel je niet aan. Dat negatieve gejank altijd.
Hebben jullie gedaan met jong feyenoord. Met het eerste kun je nog lang wachten vrees ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:53 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Je moet gewoon realistisch zijn anders. Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in dat het in de loop van het seizoen goed gaat komen, wil alleen gvd weer eens van die joden winnen.
mag dat dan nie?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef Fiskus het volgende:
feyenoorders die het woord kampioenschap in de mond nemen...
jij begint ermee...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef Fiskus het volgende:
feyenoorders die het woord kampioenschap in de mond nemen...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:04 schreef Juk het volgende:
Ik wil best 2 keer verliezen van ajax en kampioen worden. Mensen die het over joden hebben als het om ajax gaat neemt toch niemand serieus?
Een beetje rivaliteit prima, bepaalde dingen scanderen tot daar aan toe maar om een forum consequent over joden en kakkerlakken beginnen... hoe oud ben je....
Ik ook, maar dat laatste gebeurd toch niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:04 schreef Juk het volgende:
Ik wil best 2 keer verliezen van ajax en kampioen worden.
Boehoe.quote:Mensen die het over joden hebben als het om ajax gaat neemt toch niemand serieus?
Een beetje rivaliteit prima, bepaalde dingen scanderen tot daar aan toe maar om een forum consequent over joden en kakkerlakken beginnen... hoe oud ben je....
Nee, snorremans vindt dat de investeringsfondsen leningen zijn, wat pertinent onwaar is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:10 schreef Dr.Crane het volgende:
Volgens Derksen kan Feyenoord de spelers-salarissen nauwelijks meer betalen.
Nu vind ik het ook een paardenlul, maar ik heb toch het idee dat hij iets meer inzicht heeft in de financieen dan de gemiddelde supporter met Feyenoord-bril op.
Dat dacht ik ook ja, maar als dat zo algemeen bekend is, waarom begint ie dan telkens over die schulden?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, snorremans vindt dat de investeringsfondsen leningen zijn, wat pertinent onwaar is.
stond een tijdje geleden een artikel in de VI over de financien van Feyenoord, dus is momenteel een issue van snor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar als dat zo algemeen bekend is, waarom begint ie dan telkens over die schulden?
Z'n snor zit voor z'n kop.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar als dat zo algemeen bekend is, waarom begint ie dan telkens over die schulden?
Ze noemen zichzelf Joden. Dus waarom zouden wij ze niet zo mogen noemen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:04 schreef Juk het volgende:
Ik wil best 2 keer verliezen van ajax en kampioen worden. Mensen die het over joden hebben als het om ajax gaat neemt toch niemand serieus?
Vrees alleen wel dat we inderdaad het begin van de competitie niet naar behoren gaan presteren. Hoewel het tegen psv het niet eens zo slecht was.
Ik denk dat de prioriteit bij feijenoord meer ligt bij een CV en/of een RB , voor LB heeft feijenoord al de Cler en van Bronckhorstquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:39 schreef Dr.Crane het volgende:
De Guzman had gewoon al verkocht moeten zijn. Hadden we Pieters en Velthuizen kunnen halen.
Alleen dat commentaar bij die foto'squote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Jong Ajax - Jong Feyenoord
Heerlijke goal van Janota zeg. Ook nog redelijk wat Feyenoorders aanwezig zag ik net.![]()
[ afbeelding ]
Pieters kan wel centraal (naast De Clerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat de prioriteit bij feijenoord meer ligt bij een CV en/of een RB , voor LB heeft feijenoord al de Cler en van Bronckhorst
quote:De Guzman rekent niet op transfer
Jonathan de Guzman denkt dat hij ook na deze transferperiode gewoon voor Feyenoord voetbalt. Dat zei de middenvelder na afloop van de woensdagtraining tegen het AD.
"Ik reken niet op een transfer. Ik ben gewoon met Feyenoord bezig. Punt uit", zo klinkt de duidelijke taal van de in Canada geboren jeugdinternational in de ochtendkrant.
Technisch directeur Peter Bosz meldt dat er nog geen concrete interesse is voor de spelmaker, die wel zou mogen vertrekken. "Er is ook wel naar hem geïnformeerd, maar ik heb nog nooit met een club rechtstreeks gesproken", reageert Bosz.
Pieters kan helemaal niks, want hij speelt bij PSV.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:46 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Pieters kan wel centraal (naast De Cler)
Ben eigenlijk wel benieuwd of hij nu echt mag vertrekken of dat het gewoon een verzonnen verhaaltje is van de pers.quote:
Heb je nou lang moeten nadenken voor je met deze onsmakelijke grap kwam?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef MarkNMGN het volgende:
Pff, alle neuzen komen weer uit hun wagon hoor.
Het zijn vaak dit soort verhaaltjes die in de media komen vlak voordat een speler vertrekt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:48 schreef Happel het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of hij nu echt mag vertrekken of dat het gewoon een verzonnen verhaaltje is van de pers.
Eigenlijk niet, hihi.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heb je nou lang moeten nadenken voor je met deze onsmakelijke grap kwam?
Ik hoop het eerste, anders zou het weer een flink staaltje wanbeleid zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Pieters kan helemaal niks, want hij speelt bij PSV.
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd of hij nu echt mag vertrekken of dat het gewoon een verzonnen verhaaltje is van de pers.
Natuurlijk, net zoals het verkopen van Van Persie toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik hoop het eerste, anders zou het weer een flink staaltje wanbeleid zijn.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef MarkNMGN het volgende:
Pff, alle neuzen komen weer uit hun wagon hoor.
Van Persie stond geen 2 jaar stil in z'n ontwikkeling. Je weet zelf hoe hard Feyenoord nu geld nodig heeft, dan kun je beter nu 12 miljoen voor hem vangen dan dat ie volgend jaar voor 5 miljoen de deur uitgaat, zelfs al speelt ie een goed seizoen. Ik zie liever dat Feyenoord voor zekerheid gaat op dit moment wat betreft de Guzman. Hij is misbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk, net zoals het verkopen van Van Persie toch?
kun je gewoon los heenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Jong Ajax - Jong Feyenoord
Heerlijke goal van Janota zeg. Ook nog redelijk wat Feyenoorders aanwezig zag ik net.![]()
[ afbeelding ]
Hij is misbaar, ja. Het gaat me echter te ver om over wanbeleid te spreken, wanneer je hem nog een seizoen erbij laat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Van Persie stond geen 2 jaar stil in z'n ontwikkeling. Je weet zelf hoe hard Feyenoord nu geld nodig heeft, dan kun je beter nu 12 miljoen voor hem vangen dan dat ie volgend jaar voor 5 miljoen de deur uitgaat, zelfs al speelt ie een goed seizoen. Ik zie liever dat Feyenoord voor zekerheid gaat op dit moment wat betreft de Guzman. Hij is misbaar.
Wil je opkankeren hier, echt veel draag je namelijk niet bij met je achterlijke geouwehoer.quote:
quote:Everton will discover whether their bid for Cameroon international midfielder Stephane M'Bia has been accepted by Rennes. The French club are holding out for £10m. (Daily Express)
okquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar waren er nóg meer Feyenoorders.
Omdat je het zo vriendelijk vraagt zal ik erover nadenken. Kan echter niets beloven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is misbaar, ja. Het gaat me echter te ver om over wanbeleid te spreken, wanneer je hem nog een seizoen erbij laat.
[..]
Wil je opkankeren hier, echt veel draag je namelijk niet bij met je achterlijke geouwehoer.
Ehmm, ik was er vorig jaar ook, de bekerwedstrijd. Toen waren er ongeveer 10 op de ere tribune. Ik heb respect voor de groep die Maandag kwam, maar ik weet met 100% zekerheid dat de groep van vorig jaar niet groter wasquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar waren er nóg meer Feyenoorders.
Hij wil niet verlengen werd hier laatst gezegd, dus straks is ie niets meer waard.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is misbaar, ja. Het gaat me echter te ver om over wanbeleid te spreken, wanneer je hem nog een seizoen erbij laat.
Nee, dat gaat niet lukken. Spelers bij Heerenveen (of Groningen, etc) kunnen zonder druk groeien en later van grote waarde zijn voor die clubs. Kijk maar naar Suárez, Sulejmani, Huntelaar, Samaras, Alves, Nilsson, Nevland om maar wat te noemen. Als een top drie club zo'n onbekende speler haalt, dan moet zo'n speler vaak gelijk presteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:13 schreef Dr.Crane het volgende:
Heerenveen verdient aan de verkoop van 2 spelers binnen 1 jaar 37(!!) miljoen en zullen de komende paar jaar opnieuw dergelijke transfers gaan doen. Als zij dat kunnen, moeten wij dat zeker kunnen.
Dat meende ik gelezen te hebben, weet niet wat er van waar was.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:13 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Hij wil niet verlengen werd hier laatst gezegd, dus straks is ie niets meer waard.
Wanbeleid uit het seizoen 2005-2006, ja. Zal nog wel een jaartje of wat duren, voordat we de consequenties daarvan niet meer zullen merken.quote:Volgende zomer wéér geen cent hebben om uit te geven noem ik (een gevolg van) wanbeleid ja.
Wij hebben ook echt de spelers die zulke bedragen kunnen opleveren, ja.quote:Heerenveen verdient aan de verkoop van 2 spelers binnen 1 jaar 37(!!) miljoen en zullen de komende paar jaar opnieuw dergelijke transfers gaan doen. Als zij dat kunnen, moeten wij dat zeker kunnen.
Ja daar kun je gewoon los heen. Er is wel gewoon een apart vak gemaakt voor Feyenoord supporters.quote:
Niet als groep nee. Zaten er een heleboel tussen het Ajaxpubliek.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ehmm, ik was er vorig jaar ook, de bekerwedstrijd. Toen waren er ongeveer 10 op de ere tribune. Ik heb respect voor de groep die Maandag kwam, maar ik weet met 100% zekerheid dat de groep van vorig jaar niet groter was
Heb nog even het foto overzicht erbij gepakt: http://www.fr12.nl/?p=fot(...)ngajax-jongfeyenoord Er waren er misschien 15 of zo. Misschien wel meer, maar niet als groep
Wij zitten op dat zelfde niveau, lager zelfs. Bij ons moet dat zeker lukken, aangezien er door spelers als Greene toch nauwelijks verwachtingen aan je hangen, de supporters zijn al tevreden met een 5e plek.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet lukken. Spelers bij Heerenveen (of Groningen, etc) kunnen zonder druk groeien en later van grote waarde zijn voor die clubs.
Je doet alsof Feyenoord de afgelopen 3 jaar meedeed om de titel en alsof iedereen een kampioenschap verwachtte. Ik denk zelfs dat de supporters van Feyenoord minder verwachtingen hebben dan de supporters van Heerenveen en Twente op dit moment.quote:Kijk maar naar Suárez, Sulejmani, Huntelaar, Samaras, Alves, Nilsson, Nevland om maar wat te noemen. Als een top drie club zo'n onbekende speler haalt, dan moet zo'n speler vaak gelijk presteren.
Lazovic vind ik nog steeds geen topclub-materiaal.quote:Als dat na één niet lukt, dan wordt zo'n speler te snel weggedaan. Ik noem een Rosenberg (Ajax), ik noem een Lazovic (Feyenoord). Zij hebben nooit een kans gehad in de korte tijd dat zij bij een Nederlandse topclub speelden, maar hebben later wel laten zien dat zij bij een topclub kúnnen spelen (Werder Bremen en PSV).
Ja dan kun je altijd zeggen dat je met veel wasquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Niet als groep nee. Zaten er een heleboel tussen het Ajaxpubliek.
Met 2 of 3 goede transfers is Feyenoord al uit de shit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat meende ik gelezen te hebben, weet niet wat er van waar was.
[..]
Wanbeleid uit het seizoen 2005-2006, ja. Zal nog wel een jaartje of wat duren, voordat we de consequenties daarvan niet meer zullen merken.
Omdat we die niet halen/zien dus. Sulejmani lag voor het grijpen, nog geen 1,5 jaar geleden! Dzsudzsák, waarom is daar geen moeite voor gedaan voordat PSV lucht van hem kreeg? Alves (ook al is het een lul), was ook haalbaar geweest, net als Suarez, Berg, Douglas en ga maar verder. Dat zijn spelers die geld opbrengen... Of het nou bij de scouting mis zit, of bij Bosz met de eindbeslissing, Feyenoord loopt veel mis.quote:Wij hebben ook echt de spelers die zulke bedragen kunnen opleveren, ja.
Als ik dat verhaal over b.v. Derijck lees, denk ik dat Feyenoord minder eisen moet stellen. Verkoop zo'n speler gewoon tegen elk bod van boven de 2 of 3 ton. Ze belemmeren Feyenoord en kosten bovendien ontzettend veel salaris. Bovendien laten ze iemand als Greene verlengen, zo kom je nooit van ze af.quote:Feijenoord raakt de spelers die ze nu hebben aan de straatstenen niet kwijt, heeft nagenoeg geen enkele speler die veel kunnen opleveren of die volgend seizoen veel zullen gaan opleveren.
Mwoah, dat weet ik niet. Echte talenten breken ook bij Feyenoord wel door.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:27 schreef sjimz het volgende:
Maar Dr. Crane, de volle Kuip is nog steeds intimiderender dan een volle Euroborg of Abe Lenstra stadion.
En dan met de historie van Feyenoord en de fanatieke achterban snap ik wel dat men eerder bij een club als Groningen en Heerenveen slaagt.
quote:..... Ook Jan de Visser, de zaakwaarnemer van De Guzman, gelooft niet in een last minute-deal. ,,Je weet natuurlijk nooit wat clubs in Engeland en Spanje op het laatste moment nog gaan doen,’’ zegt de ex-Feyenoorder. ,,Ze hebben tenslotte tot maandagavond de tijd. Maar voorlopig zijn er alleen geruchten. De Guzman zit ook niet in de situatie dat hij weg moet. En áls er nog een club komt, moet een transfer goed zijn voor hem én voor Feyenoord. Ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren.....’’
Of als je Aerts bentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Mwoah, dat weet ik niet. Echte talenten breken ook bij Feyenoord wel door.
Bovendien kun je als je zo redeneert nooit jonge spelers halen.
Ik vind trouwens het Feyenoord-publiek ontzettend geduldig tegen spelers. Ook al speel je 3 jaar lang kut, ze steunen je toch wel omdat je het shirt om je schouders hebt (behalve als je van ajax komt natuurlijk).
De Visser.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Van dat soort opmerkingen krijg ik altijd de kriebels, zei de zakenwaarnemer van Drenthe niet precies hetzelfde om later met een arbitragezaak te dreigen toe Real kwam?
Wanneer een speler een arbitrage zaak wilt aanspannen tegen zijn club is hij de club niet eens waardquote:
Eensch....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:41 schreef denthemen het volgende:
Wanneer een speler een arbitrage zaak wilt aanspannen tegen zijn club is hij de club niet eens waard
De Guzman vind ik overigens zich altijd wel goed en correct gedragen, maar met De Visser als zaakwaarnemer weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eensch....
Ik vind opmerkingen van "zowel de speler als de club moet er beter van worden" erg nobel, maar kom het dan ook na.
Ben het met je eens, vaak gooit men het dan op sportieve vooruitgang. Maar iemand tekent toch een contract met zijn volle verstand?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eensch....
Ik vind opmerkingen van "zowel de speler als de club moet er beter van worden" erg nobel, maar kom het dan ook na.
Zaakwaarnemers weten altijd zo'n jongen zijn hoofd op hol te laten gaan.. Natuurlijk weet hij dat hij een grote toekomst voor zich heeft, maar als je dan ook nog eens zo'n zaakwaarnemer hebt..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:45 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
De Guzman vind ik overigens zich altijd wel goed en correct gedragen, maar met De Visser als zaakwaarnemer weet je het maar nooit.
die heeft het helemaal zelf gedaan door zn kutgedrag tegen Feyenoorders voordattie naar Rotterdam kwam. Ik zeg een actie tegen Kalou en tegen Ono bijv!quote:
net alsof het een geheim is dat die teringlijers niet gigantische hoeveelheden geld opstrijken per deal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Van dat soort opmerkingen krijg ik altijd de kriebels, zei de zakenwaarnemer van Drenthe niet precies hetzelfde om later met een arbitragezaak te dreigen toe Real kwam?
Idd. Zo werd Drenthe ook gek gemaakt, net als Kalou en Suarez.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zaakwaarnemers weten altijd zo'n jongen zijn hoofd op hol te laten gaan.. Natuurlijk weet hij dat hij een grote toekomst voor zich heeft, maar als je dan ook nog eens zo'n zaakwaarnemer hebt..
het is een feit dat Feyenoord geen kampioen gaat worden?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef Dr.Crane het volgende:
Zo in het sportjournaal interview met Verbeek (die min of meer toegeeft dat Feyenoord weer geen kampioen gaat worden nadat een journalist dat als feit bracht).
Ah, glazenbol-journalistiek!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is een feit dat Feyenoord geen kampioen gaat worden?
Het lijkt me duidelijk dat een kampioenschap niet realistisch is...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef Dr.Crane het volgende:
Zo in het sportjournaal interview met Verbeek (die min of meer toegeeft dat Feyenoord weer geen kampioen gaat worden nadat een journalist dat als feit bracht).
Nee, ik vind hem gewoon realistisch. Kritisch interview, mag ook wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:11 schreef Happel het volgende:
Hier staat de video. Die verslaggever is sowieso al zo joods als de nete.
En ik vind het een jood, die domme inkoppertjes als vragen stelt. Journalistiek bedrijven wordt dat dan genoemd. Man, die vragen kan mijn opa van 85 nog bedenken en stellen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:24 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem gewoon realistisch. Kritisch interview, mag ook wel.
Ik zou hem ontslaan voor die uitspraak, waardeloos gewoon.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:27 schreef Dr.Crane het volgende:
'Herkenbaar voetbal'. Valt me tegen van Verbeek dat ie zoiets in de mond neemt.
Wat zou jij gevraagd hebben?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:31 schreef Happel het volgende:
[..]
En ik vind het een jood, die domme inkoppertjes als vragen stelt. Journalistiek bedrijven wordt dat dan genoemd. Man, die vragen kan mijn opa van 85 nog bedenken en stellen.
[..]
Overdrijf toch niet alles zo jij.quote:Ik zou hem ontslaan voor die uitspraak, waardeloos gewoon.![]()
Waaromquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:33 schreef Sloggi het volgende:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)BackDanWilkshire.htm
Iemand dit al gezien, of heb ik iets gemist? Meneer Derksen weet te melden dat Feyenoord de spelerssalarissen niet meer kan betalen en daarom De Guzman moet verkopen.
Waarom? Omdat de snor dat zegt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Waarom? Zou best eens waar kunnen zijn.
Voor zover ik weet heeft Feyenoord bijna geen leningen meer lopen, en al helemaal geen leningen meer met een hoge rente. Bovendien is Feyenoord volgens de KNVB gezond. Als het echt zo erg zou zijn zou de KNVB al lang aan de bel hebben getrokken en zou Feyenoord in een andere groep terechtkomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Waarom? Zou best eens waar kunnen zijn.
Dat is waar, maar toch zullen de salarissen van spelers als Saidi flink op de begroting drukken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Feyenoord bijna geen leningen meer lopen, en al helemaal geen leningen meer met een hoge rente. Bovendien is Feyenoord volgens de KNVB gezond. Als het echt zo erg zou zijn zou de KNVB al lang aan de bel hebben getrokken en zou Feyenoord in een andere groep terechtkomen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Of hij zin heeft om een keer een potje te boksen tijdens de rust van Feijenoord - ajax.
Heb nooit gezegd dat ik vertrouwen heb in de scouting van Feijenoord. Ik weet dat het dit seizoen op de schop wordt gegooit en dat er dus zaken zullen gaan veranderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:46 schreef Dr.Crane het volgende:
Happel, ik vraag me nog steeds af waar je het vertrouwen in de scouting/aankoopbeleid van Feyenoord vandaan haalt. Je zei zelf dat wij geen spelers hebben om voor grote bedragen te verkopen, maar er is al jaren niet fatsoenlijks via de scouting gehaald... Als je ziet wat andere clubs met minder of evenveel geld hebben gehaald de afgelopen jaren hadden wij met 1 of 2 goede aankopen al uit de problemen kunnen zijn.
Mijn vertrouwen is ook iets van het laatste anderhalf jaar. Sinds de ellende met die kale kk-lul en alles wat er daarna is gebeurd. Sinds het vertrek van Koeman gaat het vooruit met Feijenoord. En ik verwacht dat het nog wel wat jaren duurt, voordat het pas echt duidelijk wordt waar Feijenoord na toe wil. Ik kan dat geduld opbrengen en vind het tot op heden wel best dat ze strijden om de plaatsen twee t/m vijf.quote:Dan zit de fout óf in de scouting óf in degene met de eindbeslissing (Bosz). In beide heb je vertrouwen, terwijl de feiten al jaren anders zijn. Bosz doet het wel goed wat betreft de 'oudere' aankopen, maar daar maak je nog geen financiele klappers mee.
Daar sla je de spijker op zijn kop. De afgelopen jaren heeft het huidige bestuur grote schoonmaak gehouden. Nu die schoonmaak dus bijna klaar is mag je weer wat gaan verwachten.quote:Waar ik op hoop is dat de komende 2 jaar langzamerhand spelers als Buijs en Greene vertrekken en vervangen worden door jeugdtalenten en aankopen die dicht tegen het basisniveau aanzitten.
Makaay, Tomasson, de Cler en misschien zelfs van Bronkhorst kunnen nog wel 2 seizoenen mee in de Nederlandse competitie. Daarbij zijn er genoeg spelers die nu erg jong zijn maar over 2 seizoenen wellicht de stap maken/hebben gemaakt naar een grotere club (de Guzman, Bruins, Vlaar, El Ahmadi) en dus goed geld in het laatje brengen.quote:Tot de ervaren spelers stoppen en er geen geld voor nieuwe talenten is?
Ze kopen toch wel? Je noemt immers zelf de twee namen van spelers die gekomen zijn. Iedereen lijkt, in haar wensen om meer spelers, te vergeten dat er in een vroeg stadium al twee goede spelers zijn gekocht. Tel daarbij het aantrekken van Verbeek, wat ik een meesterzet vind, bij op en ik durf dan te stellen dat we een goed aankoopbeleid hebben. De financiële situatie beperkt ons echter om verder te handelen op de transfermarkt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:42 schreef Dr.Crane het volgende:
Dat we de afgelopen jaren geen geld hadden om spelers als Alves te halen ben ik het alleen niet met je eens. Alleen Lee kostte ons al 2 miljoen, en Landzaat (ook overbodig) was ook niet gratis. Die inkomsten hadden juist gegenereerd moeten worden met de verkoop van De Guzman en al die losse overbodige spelers. Het is een beetje makkelijk om te roepen "vroeger kocht Feyenoord alles wat loszat" en vervolgens niets meer te kopen. Zo kan ik het ook wel.
Overigens ben ik ook wel tevreden met Tomasson en El Ahmadi, maar ik had toch wel op een vertrek van overbodige spelers gerekend en op nog een stuk of 3 spelers voor achterin.
Wat denk je te bereiken met het eeuwige gejank? Iets wat, op dit moment, heel veel supporters doen. Iedereen weet dat Feijenoord financiële problemen heeft en toch eist iedereen maar van ze dat er spelers gekocht moeten worden. We kennen de situatie allemaal. Er zijn nog een aantal spelers die het niveau van Feijenoord laag houden en die weg mogen van de club. Feijenoord heeft er in het verleden in geïnvesteerd en wil daar graag een vergoeding voor terug zien. Daar hebben ze het volste recht toe. Ik vind daarom ook niet dat de club genoegen moet nemen met een kleine vergoeding. Zeker niet voor spelers als Hofs, Buijs en Greene. Misschien wel in het geval van Derijck. Worden ze niet verkocht, dan kunnen we ze gebruiken voor de breedte van de selectie. Redelijke spelers die vast wel kunnen renderen in een draaiend team.quote:Nu heb ik het idee : geduld? Waarvoor moet ik geduld hebben? Tot de ervaren spelers stoppen en er geen geld voor nieuwe talenten is? Hopelijk gaat dat idee nog weg komend seizoen. Waar ik op hoop is dat de komende 2 jaar langzamerhand spelers als Buijs en Greene vertrekken en vervangen worden door jeugdtalenten en aankopen die dicht tegen het basisniveau aanzitten.
Dan kom je weer uit op geld. Iets wat ze niet hebben. Feijenoord kan niet voor elke speler die ze willen vier miljoen op tafel leggen. Lee en Landzaat vulde twee posities op waar Feijenoord op dat moment versterking voor wilde hebben. Dat ze beide niks brachten in het eerste seizoen is vervelend, al verwacht ik van Landzaat wel een beter tweede seizoen.quote:Wat dat betreft hadden ze beter een jong team op kunnen gaan bouwen, dan had iedereen veel meer geduld gehad. Er staan nu eigenlijk te goede spelers in het veld om te zeggen dat je slechts 5e hoeft te worden. Bovendien zei je dat vorig jaar ook al, en dat kan niet als je vooruitgang wilt boeken.
Hoef je niet te hopen, daar werken ze al aan.quote:Waar ik op hoop is dat de komende 2 jaar langzamerhand spelers als Buijs en Greene vertrekken en vervangen worden door jeugdtalenten en aankopen die dicht tegen het basisniveau aanzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |