abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:34:02 #51
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61124710
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Zucht. Mensen hou eens op met Sportweek als bron te gebruiken. Zeker dat debiele transferstoplicht oid.
Ik dacht altijd dat Sportweek een gerennomeerd tijdschrift was, maar wat een kutsite.
pi_61124750
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:34 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat Sportweek een gerenomeerd tijdschrift was, maar wat een kutsite.
Dat stoplicht is echt het meest loze ooit.
Alle domme geruchten op 1 plek.
pi_61124769
Dirk, waar was je vanavond? of kon je niet vanwege de kermis?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:50:58 #54
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61127256
quote:
Winnen van Ajax is altijd leuk’
Door WIETSE DIJKSTRA
AMSTERDAM - De door Jong Feyenoord gewonnen mini-klassieker in de Arena stond niet louter en alleen in het teken van het aanstormende Nederlands voetbaltalent. Zes dagen voor het sluiten van de transfermarkt, hadden beide clubs nog een laatste kans om hun overbodige waar in de etalage te zetten. Jong Feyenoord speelde daarom met Dwight Tiendalli, Timothy Derijck en Danny Buijs, terwijl de Amsterdammers Albert Luque en Edgar Manucharyan in de uitverkoop gooiden.
afbeelding vergroten Albert Luque. FOTO JOHN DE PATER
,,Iedereen die niet in het eerste speelt, speelt bij de beloftes,’’ verklaarde Feyenoords technisch manager Bosz gisteren in Amsterdam. ,,Dat zal het hele jaar zo zijn.’’

Wat Buijs - terug na zijn rugblessure - Derijck en Tiendalli betreft hoopt Bosz echter dat zij straks niet langer jong talent in de weg staan. Feyenoord hoopt - en verwacht - het drietal op de valreep nog te kunnen verkopen. Volgens Bosz hebben zich reeds meerdere clubs gemeld. ,,Maar vaak gaat dat via tussenpersonen. Er is nog niets concreet.’’

Van de spelers die bij Ajax en Feyenoord mogen vertrekken, maakten Tiendalli en Manucharyan gisteravond de meeste indruk. Laatstgenoemde was de gevaarlijkste aanvaller bij de thuisclub. Bij Feyenoord kon de gretige Tiendalli zich uitleven als opkomende rechtsback, ook al omdat hij van zijn directe tegenstander Luque alle ruimte kreeg om de achterlijn te halen.

Jong Feyenoord kwam na een klein half uur op een verdiende voorsprong door Leroy Fer. De manier waarop dat gebeurde mocht de Ajax-defensie zich aanrekenen. De sterke middenvelder zocht op de rand van het strafschopgebied eerst naar een gaatje om met links uit te kunnen halen. Toen Fer zich in die richting vastliep, kapte hij naar zijn rechterbeen en soleerde vervolgens in de breedte naar de andere kant van de zestien, waar hij uiteindelijk wel de ruimte vond om de bal in de verre hoek te schieten: 1-0.

Fer groeide voor rust uit tot de grote uitblinker. De middenvelder, hersteld van zijn liesblessure, kwam volgens afspraak slechts 45 minuten in actie. Datzelfde gold voor de van zijn keelontsteking genezen Kevin Hofland. Net als Fer zit de centrale verdediger zondag als Feyenoord de competitie opent bij Heracles, normaal gesproken weer bij de eerste selectie.

Zonder Fer en Hofland had Feyenoord het vlak na rust even moeilijk. Manucharyan werd in die fase voor zijn ijver beloond toen hij van dichtbij de gelijkmaker kon scoren.

Hoewel Jong Ajax daarna het initiatief nam, bleef de ploeg van Feyenoord-trainer Alex Pastoor eenvoudig overeind. De thuisclub moest tien minuten voor tijd met tien man verder toen invaller John Goossens direct rood kreeg voor een te stevige charge op Glenn Kobussen. Voor Jong Feyenoord het signaal om nog nadrukkelijker op zoek te gaan naar de winnende treffer. Die viel in de slotminuut na een voorzet van Mitchell Schet, die door Michal Janota knap werd afgemaakt: 2-1.

Hoewel het slechts om de beloftes ging, kon Feyenoord die opsteker wel gebruiken. ,,Het is altijd leuk om van Ajax te winnen, maar waar het mij vooral om gaat is het aantal spelers van ons dat de stap naar het eerste elftal kan maken,’’ aldus Bosz, die vier A-junioren telde in de Rotterdamse basisopstelling. ,,Ik heb vandaag bij ons meer potentie gezien dan bij Ajax.’’
Laten we het hopen.
pi_61127893
Vooral die laatste zin
The only thing I fear is my MoM
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:45:07 #56
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61129368
Fer en Hofland zondag bij de selectie alweer dus, de Guzman niet. Is Tomasson er alweer bij eigenlijk?
pi_61130390
kans is niet groot dacht ik
pi_61130727
Waterman wordt waarschijnlijk de vervanger van Ekramy.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:07:14 #59
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61131246
Feyenoord
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:46:27 #60
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61132038
Waterman in de belangstelling van Feyenoord dus, Ekramy naar Turkije. Goede aankoop! En De Guzman lijkt zo goed als zeker naar Everton te vertrekken, aldus de Telegraaf.

[ Bericht 35% gewijzigd door Dr.Crane op 26-08-2008 09:52:21 ]
pi_61132205
Waterman vind ik een overschatte speler. Wat heeft hij dat Ekramy niet heeft?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:58:03 #62
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61132274
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:54 schreef Happel het volgende:
Inderdaad. En wat voor bedrag wil Everton op tafel leggen?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:59:44 #63
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61132310
Ik vind het wel een keeper met potentie. Is Nederlands, heeft al heel wat ervaring in de eredivisie en internationaal (Europees kampioen zelfs), stopt op z'n tijd een penalty en van die mega-blunders als Ekramy heb ik hem in al die wedstrijden nog niet zien maken.

Het lijkt me trouwens vreemd dat ie bij Feyenoord 2e keeper wil worden. Dus óf Timmer stopt/vertrekt na dit seizoen, of Verbeek is niet tevreden over Timmer en vervangt hem in de loop van het seizoen.

Als ik het bericht in de Telegraaf overigens wat beter las, zeggen ze niet hoe ze bij zijn naam komen. Volgens mij hebben ze het zelf bedacht dus misschien loos alarm.
pi_61132341
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:59 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik vind het wel een keeper met potentie. Is Nederlands, heeft al heel wat ervaring in de eredivisie en internationaal en van die mega-blunders als Ekramy heb ik hem in al die wedstrijden nog niet zien maken.

Het lijkt me trouwens vreemd dat ie bij Feyenoord 2e keeper wil worden. Dus óf Timmer stopt/vertrekt na dit seizoen, of Verbeek is niet tevreden over Timmer en vervangt hem in de loop van het seizoen.

Als ik het bericht in de Telegraaf overigens wat beter las, zeggen ze niet hoe ze bij zijn naam komen. Volgens mij hebben ze het zelf bedacht dus misschien loos alarm.
2e keeper van Feyenoord lijkt me altijd beter dan 3e keeper van AZ.
Plus waarschijnlijk in het achterhoofd houdend dat Timmer wel eens aan zijn laatste seizoen bezig kan zijn.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:05:28 #65
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61132439
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:01 schreef sjimz het volgende:

Plus waarschijnlijk in het achterhoofd houdend dat Timmer wel eens aan zijn laatste seizoen bezig kan zijn.
Dat mag ik wel hopen ja.
kankelul.
pi_61132441
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:59 schreef Dr.Crane het volgende:
Paar maanden terug werd hij ook al genoemd.

Denk dat Feijenoord toch beter kan kijken naar Vorm of Velthuizen, dan naar Waterman. Of ze hebben gewoon de middelen niet om daarvoor te gaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_61132502
Ik vind Velthuizen wel een keeper voor Feyenoord.
Zal in iedergeval een publiekslieveling worden.
Maar ja ik dacht ook dat Babos dat zou worden
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:08:38 #68
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61132508
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Paar maanden terug werd hij ook al genoemd.

Denk dat Feijenoord toch beter kan kijken naar Vorm of Velthuizen, dan naar Waterman. Of ze hebben gewoon de middelen niet om daarvoor te gaan.
Dat ben ik met je eens, die 2 keepers hebben nog meer potentie. Maar dan zul je toch echt eerst De Guzman moeten verkopen.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:09:12 #69
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61132528
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef sjimz het volgende:
Babos.
pi_61132545
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:09 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Babos.
Voordat hij bij Feyenoord kwam deed hij het goed hoor.
Maar ja bij een topclub gelden andere normen.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:24:58 #71
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61132814
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Was gewoon niet goed genoeg voor de top, vooral psychisch niet.
pi_61132849
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:24 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Maar dat weet je vooraf natuurlijk niet, ook mentale testen hoeven daar niet altijd uitsluitsel over te geven.

Ik dacht ook dat Babos een goede keeper zou worden, een keeper die dichtbij het niveau Dudek zou komen in zijn Feyenoord periode.
pi_61133339
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee, sinds hij zijn been brak presteerde hij niks meer. Dat was voor hij bij Feyenoord kwam, maar nadat de transfer rond was. Zijn laatste seizoen bij NAC was bijzonder matig.
pi_61133574
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:17 schreef Dr.Crane het volgende:
Guzman in de belangstelling van Everton volgens Sportweek.
En de Telegraaf.

Zou een goede actie zijn van Feyenoord om hem te verkopen. Op zijn positie hebben jullie zat vervangers (Bruins, Hofs, Tomasson, Wijnaldum, evt. Landzaat) en jullie kunnen het geld goed gebruiken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:10:17 #75
123545 DatMeenJeNiet
pi_61133615
Tering, alsjeblieft geen Waterman. Die voegt echt helemaal niets toe. Huur desnoods iemand.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:12:59 #76
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61133650
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tering, alsjeblieft geen Waterman. Die voegt echt helemaal niets toe. Huur desnoods iemand.
Ekramy hoef ik niet meer in het eerste te zien eigenlijk. Nu onder 4 verschillende trainers niet als eerste keeper benoemd, blunderde er op los tegen Willem II(?). En als je iemand huurt is dat meestal zodat ie kan spelen, en ik zie Verbeek Timmer nog niet zo snel op de bank zetten helaas.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:15:40 #77
123545 DatMeenJeNiet
pi_61133692
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:12 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Ekramy hoef ik niet meer in het eerste te zien eigenlijk. Nu onder 4 verschillende trainers niet als eerste keeper benoemd, blunderde er op los tegen Willem II(?). En als je iemand huurt is dat meestal zodat ie kan spelen, en ik zie Verbeek Timmer nog niet zo snel op de bank zetten helaas.
Waterman heeft de voorbije jaren alleen maar blunders gemaakt. Daarom issie ook van eerste keeper naar derde keeper gedegradeerd. Het slaat gewoon nergens op om geld aan hem te verspillen. Dan maar met Darley en Kostas de competitie ingaan.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:26:14 #78
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_61133892
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef sjimz het volgende:
Velthuizen is eigenlijk 1 van de weinige keepers in Nederland waarvan ik het een "Feijenoord keeper" vind.
Gewoon qua uitstraling en dergelijke.
pi_61135396
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:26 schreef Keltie het volgende:

[..]

Velthuizen is eigenlijk 1 van de weinige keepers in Nederland waarvan ik het een "Feijenoord keeper" vind.
Gewoon qua uitstraling en dergelijke.
Inderdaad halen die man.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_61135664
De Guzman verkopen.... als hij niet bijtekend en het is een beetje een fatsoenlijk bedrag (in de richting van Babel) zouden ze het moeten doen.
Dat zou ook gelijk goede reclame zijn voor de talentpools.
The only thing I fear is my MoM
pi_61135911
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 08:17 schreef sjimz het volgende:
Waterman wordt waarschijnlijk de vervanger van Ekramy.
Haal dan niks
pi_61135936
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:54 schreef Happel het volgende:
Ze hebben het allebei niet.
pi_61135960
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:24 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

En dat weet je ook vantevoren.................
pi_61135991
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:31 schreef Juk het volgende:
De Guzman verkopen.... als hij niet bijtekend en het is een beetje een fatsoenlijk bedrag (in de richting van Babel) zouden ze het moeten doen.

En dat is hoeveel?
pi_61136490
De guzman verkopen en dan weer als 6ste eindigen zeker.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_61136656
Ekramy dus op huurbasis naar Turkije:
quote:
Feyenoord stalt reservekeeper Ekramy bij Ankaragücü

26/08/2008 12:12

Sherif Ekramy speelt dit seizoen voor Ankaragücü. Feyenoord verhuurt de doelman aan de Turkse subtopper.

Ekramy bereikte maandagmiddag een akkoord met Ankaragücü, dat tevens een optie tot koop van de Egyptenaar bedong. De Turkse club neemt het salaris van de 25-jarige keeper over.

Door het vertrek van Ekramy moet Feyenoord op zoek naar een nieuwe tweede doelman achter eerste keus Henk Timmer. Coach Gertjan Verbeek beschikt alleen over de Braziliaan Torres Ramos Darley, aangezien de club Erwin Mulder heeft verhuurd aan Excelsior. Verbeek wil niet met Darley de competitie in, dus dringt hij aan op een nieuwe doelman.

Ekramy arriveerde in 2005 bij Feyenoord, maar groeide niet uit tot een vaste waarde. De enkelvoudig international kwam zeven duels in het veld, overtuigde nimmer en viel op door blunders. Hij had afgelopen seizoen verschillende malen laten weten niet meer als tweede keeper te willen fungeren. Ekramy staat nog tot medio 2010 onder contract bij Feyenoord.
Van vi.nl
pi_61136792
Het zal wel onzin zijn maar ik wil hem toch even hier posten
quote:
Feyenoord wil ontslagen jeugdspeler Ajax

De door Ajax ontslagen jeugdspeler Vito Wormgoor kan naar Feyenoord. De Rotterdammers tonen interesse in de voormalig jeugd talent van de Amsterdammers. Of Feyenood al een contractvoorstel heeft gedaan is nog onduidelijk.

Wormgoor werd door Ajax aan de kant gezet nadat hij 150 euro van ploeggenoot Edgar Manucharyan had gestolen in de kleedkamer.''In de pers wordt Wormgoor nu opgevoerd als een ordinaire zakkenroller. Maar het verhaal ligt wel iets genuanceerder,'' aldus Louis Laros. Wormgoor had het bedrage gewonnen met kaarten, maar Manucharyan weigerde vervolgens drie, vier keer het verschuldigde bedrag af te dragen. Daarop nam Wormgoor zelf het heft in handen.
http://www.feyenoordfans.net/nieuws.php?id=67
pi_61136819
Welke positie speelt die Wormgoor dan? Niet dat hij welkom is o.i.d.
Elite
Tegen TTIP
pi_61136838
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:12 schreef Happel het volgende:
Welke positie speelt die Wormgoor dan? Niet dat hij welkom is o.i.d.
verdediging.
pi_61136996
Nee natuurlijk niet. Een ontslagen ajax jeugdspeler.
Waar gaat het heen met Feyenoord.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_61137066
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:59 schreef Canisfire het volgende:
De guzman verkopen en dan weer als 6ste eindigen zeker.
Op zijn positie hebben de genoeg mogelijkheden, dus laat hem maar weg gaan voor een leuk bedrag, kunnen we ons tenminste versterken.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:26:15 #92
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61137162
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:11 schreef sjimz het volgende:
Het zal wel onzin zijn
Roep dat maar niet al te hard.
kankelul.
pi_61137423
15 miljoen is heel aantrekkelijk natuurlijk maar je raakt wel by far je beste speler kwijt.
pi_61137478
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
15 miljoen is heel aantrekkelijk natuurlijk maar je raakt wel by far je beste speler kwijt.
Met 15 miljoen kan Feyenoord zich wel vesterken op de kwetsbaardere linies, die overall worden ze er wel sterker van als ze goede inkopen doen.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:38:54 #95
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61137505
quote:
Die zogenaamde beste speler staat al 2 seizoenen stil in zijn ontwikkeling én je hebt capabele vervangers.
kankelul.
pi_61137585
quote:
Dat gaat over De Guzman? Voor 15 miljoen mag ie van mij best vertrekken, genoeg vervangers voor zijn positie.
pi_61137612
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:41 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Dat gaat over De Guzman? Voor 15 miljoen mag ie van mij best vertrekken, genoeg vervangers voor zijn positie.
Waar komt die 15 miljoen vandaan eigenlijk (en ja, ik weet dat Everton hem wil)...
pi_61137730
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:42 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Waar komt die 15 miljoen vandaan eigenlijk (en ja, ik weet dat Everton hem wil)...
Daar ga ik even vanuit aangezien ze ook niet verder dan 15 miljoen wouden gaan voor Moutinho.
pi_61137765
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:37 schreef Blawh het volgende:

[..]

Met 15 miljoen kan Feyenoord zich wel vesterken op de kwetsbaardere linies, die overall worden ze er wel sterker van als ze goede inkopen doen.
Dat is waar ja. Maar goed dan moeten ze wel hopen dat ze die spelers nog kunnen wegplukken.
pi_61137820
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat is waar ja. Maar goed dan moeten ze wel hopen dat ze die spelers nog kunnen wegplukken.
Het is natuurlijk wel één van de best bezette plekken in het elftal, en ik hoop dat ze voor de "crisis"posities al kandidaten op het oog hebben. Maar je hebt gelijk, de verkoop moet wel leiden tot een aankoop (of twee).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')