gelukkigquote:
Hofs' rendement is altijd primaquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:26 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar eerst Buijs, Biseswar, Saidi en Greene weg!
[..]
Nu vind ik je iets te negatief over hem.
Even wat statistieken van onze middenvelders:
2007/2008
Hofs 23 6
Bruins 27 6
De Guzman 33 9
Van Bronckhorst 32 7
2006/2007
Hofs 19 7
De Guzman 32 7
Ik kan geen statistieken vinden van het aantal assists, als iemand die heeft?
Zoals je ziet (in verhouding) de meest scorende middenvelder van de afgelopen 2 seizoenen. Dat ie dus 'alleen maar in de weg loopt' ben ik niet met je eens. Het verdient niet altijd de schoonheidsprijs, maar dat gekloot van hem is nog best effectief.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
-------------------- Timmeeeh (De Tim)
De Greene - De Bah/The Hoff - De Zaat/De Vla - De Cler
--------------------- De El Ahmaad
De Wijn -------------------------------De Bronck
--------------------- De Guz
-------De Tom --------------------De Kaay (De Mac)
Zoiets?
quote:
quote:Ron Vlaar zal naar schatting vier tot zes weken uit de roulatie zijn. De verdediger heeft de mediale band van zijn knie verrekt en tevens is een lichte inscheuring geconstateerd. Dat blijkt uit een MRI-scan die maandag in het ziekenhuis plaats had. Vlaar liep zijn blessure op tijdens de training, twee dagen voor het duel om de Johan Cruijff Schaal van afgelopen zaterdag. Hij was juist teruggekeerd uit een eerdere knieblessure, die hem maandenlang aan de kant had gehouden.
Omdat de knie van de verdediger de afgelopen dagen dik was van het vocht dat erin zat, kon er nog niet eerder een exacte diagnose gesteld worden.
shit happens.quote:
Feyenoord speelt eerst thuis?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AFGELOPEN!
Eeste Ajax - Feyenoord is voor ons!
Ik ook alleen jammer dat ie blessure gevoelig is en veel kaarten pakt voor een aanvallende middenvelder. Verder is het een vechter en heeft ie een goed rendement. (redelijk wat goals)quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:56 schreef Zjakkie het volgende:
Ik was altijd wel fan van Hofs. En nog steeds eigelijk.
Zucht. Mensen hou eens op met Sportweek als bron te gebruiken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:17 schreef Dr.Crane het volgende:
Guzman in de belangstelling van Everton volgens Sportweek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |