quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nog even en Feyenoord wordt mijn 2e club met al die oud-Ajacieden
2 woorden: lange Griek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo dom zal Feyenoord toch niet zijn om Perez te halen.... toch?
Verstandig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
ik zeg niets!
lunaticnews.nl vertrouw ik ook, nog eerder dan telesnavel.nlquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:38 schreef Dr.Crane het volgende:
Waarom gelooft iedereen zo'n vaag bericht direct?Gewoon 100 % onzin en stemmingmakerij.
Pas als het op de site van het AD, de Telegraaf of de VI staat zou het waar kunnen zijn.
Niets aan de hand.quote:Perez traint weer bij Jong Ajax
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Het ziet ernaar uit dat Kenneth Perez toch wil proberen tot een afwikkeling te komen van zijn conflict met Ajax. Daags na zijn verloren arbitragezaak meldde de Deen zich weer gewoon op de training bij Jong Ajax.
Kenneth Perez. FOTO UNITED PHOTOS
Zijn zaakwaarnemer was ook op de club om in elk geval de dialoog met Ajax gaande te houden over een oplossing in financiële zin.
Zowel de club als Perez zelf heeft niets aan een continuering van de huidige situatie. Perez zei maandagavond dat trainen bij Jong Ajax gelijkstaat aan het beëindigen van zijn carrière en dat Ajax één van de best betaalde krachten heeft rondlopen in het tweede.
In de Raad van Commissarissen die gisteren toevallig vergaderde, kwam de kwestie Perez ook aan de orde en dan vooral de aantijgingen van het kamp Perez tijdens de arbitragezaak aan het adres van Ajax-werknemers. Hoofdtrainer Marco van Basten, interim-directeur Henri van der Aat en technisch manager Danny Blind werden neergezet als leugenaars. Blind, zelf niet aanwezig in Zeist, kwam er het slechtst van af. Perez’ advocaat mr. Ter Huurne stelde dat Blind bij Perez ‘diverse keren zijn excuses heeft gemaakt voor de handelwijze van Van Basten.’
Desgevraagd wilde Blind gisteren niet uitgebreid reageren. ,,Maar het moet wel duidelijk zijn dat het een pertinente leugen is dat ik excuses heb gemaakt aan Perez. We hebben als Ajax een standpunt ingenomen,’’ zegt Blind.
,,Net als Van Basten heb ik wel begrip voor de teleurstelling van Kenneth, maar zij moeten dat begrip niet uitleggen als een verontschuldiging van mijn kant. Dat zijn absoluut niet de feiten. Dat heb ik de heren zelf inmiddels ook verteld.’’
De Ajax-delegatie stelde maandag dat de bal na de arbitragezaak in het kamp-Perez ligt. Twee eerdere voorstellen van de club om tot een financiële afwikkeling te komen, werden niet geaccepteerd.
Ik denk niet dat er mensen zijn die het géén goede voetballer vinden. Van Basten misschien, maar die spoort sowieso niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:44 schreef Happel het volgende:
Die komt echt niet.
Wel beter dan Charisteas trouwens. Ik vind hem, als ik er objectief naar kijk, wel een goede voetballer. Maar zo een clubhoer hoeft hier echt niet binnen te komen. Zou ook vrij onverstandig zijn van Bosz. Overal is hij met gezeik weg gegaan.
Nee. Aangezien wij juist van subtop naar top willen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Perez is een goede voetballer alleen niet meer goed genoeg voor de top, wel voor de subtop. Voor jullie zou ie nog wel van toegevoegde waarde moeten zijn denk ik.
Met Lucius, Greene, Buijs, Bahia etc.?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee. Aangezien wij juist van subtop naar top willen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met Lucius, Greene, Buijs, Bahia etc.?
Zullen in de loop van de tijd vervangen worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met Lucius, Greene, Buijs, Bahia etc.?
Bullshit. Perez scoort alleen tegen De Graafschapjes en andere wedstrijden waarin Ajax met een nulletje of 4 wint. In andere wedstrijden heb je niets aan hem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:33 schreef Wooldoor het volgende:
Ok hij is wel wat ouder maar wel beter en dan met name efficienter dan alle middenvelders die jullie nu hebben lopen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bullshit. Perez scoort alleen tegen De Graafschapjes en andere wedstrijden waarin Ajax met een nulletje of 4 wint.
Cockroaches.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |