quote:Hofs twijfelgeval voor seizoensopening Feyenoord
Nicky Hofs moet de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen vermoedelijk vanaf de tribune bekijken. De middenvelder van Feyenoord liep in de strijd om de Johan Cruijff Schaal een voetblessure op en is een groot vraagteken voor de seizoensouverture tegen Heracles Almelo. De medische staf van de Rotterdamse club kon dinsdagmiddag nog geen duidelijkheid geven. Hofs kreeg afgelopen zaterdag in het duel met PSV een schop net boven zijn voet, waardoor er een flinke bloeduitstorting bij enkel zit. Volgens de clubartsen zal dit heel snel moeten herstellen, anders kan de middenvelder zondag niet in actie komen. Achter de namen van Jon Dahl Tomasson en Jonathan de Guzman staan ook nog vraagtekens, hoewel coach Gertjan Verbeek goede hoop heeft dat het duo kan spelen.
De oefenmeester hoopt tevens dat Sherif Ekramy zondag op de bank kan plaatsnemen. De Telegraaf meldde dinsdagmorgen weliswaar dat de keeper was overgenomen door de Turkse club Ankaragücü, maar de transfer blijkt nog niet te zijn afgerond. De doelman, die momenteel revalideert van een heupblessure, zou de overgang voor zondag willen afronden. Lukt dat niet, dan zal de doelman waarschijnlijk op de bank zitten.
Ik vrees dat de beste jongen niet wil verlengen. Geloof zelfs dat dat al het geval is nu.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als je 8 miljoen krijgt voor De Guzman moet je al heel blij zijn. In potentie een gigantisch talent en erg compleet, maar dat laat hij al twee jaar niet meer zien. Wat op zich begrijpelijk is als je in zo'n slechte spelend team zit. Het beste zou zijn als hij verlengt en hij in een goedvoetballend Feyenoord zijn oude niveau weer pakt. Dan kan je na een goed seizoen van hem zo 15 a 25 miljoen vragen.
Klopt volgens mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vrees dat de beste jongen niet wil verlengen. Geloof zelfs dat dat al het geval is nu.
Dan toch liever Lucius??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
Die Wormgoor schijnt wel een goede verdediger te zijn, Heitinga tipte hem zelfs als z'n 'opvolger'. Maar we hebben al genoeg afgedankte joden.
Is een gemaakte verdediger, die absoluut niet beter is dan pakweg Derijck.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:55 schreef Dr.Crane het volgende:
Die Wormgoor schijnt wel een goede verdediger te zijn, Heitinga tipte hem zelfs als z'n 'opvolger'. Maar we hebben al genoeg afgedankte joden.
Ik denk niet dat ze het salaris kunnen betalen wat hij nu in Rusland gaat opstrijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:28 schreef MarkNMGN het volgende:
WIlkshire is toch een rechtsback? Waarom kon Feyenoord die niet ophalen voor die 2,5 miljoen?
Als Feyenoord er eerder had bijgezeten hadden ze echt niet zoveel salaris hoeven te betalen als dat hij nu in Rusland opstrijkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het salaris kunnen betalen wat hij nu in Rusland gaat opstrijken.
Daar heb ik dus ook over lopen nadenken. Is een prima RB en precies wat we nodig hebben, alleen waarom dan niet tot handelen overgaan voordat er een andere club komt zoals nu Dinamo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als Feyenoord er eerder had bijgezeten hadden ze echt niet zoveel salaris hoeven te betalen als dat hij nu in Rusland opstrijkt.
Laat Bosz dat maar eens uitleggen idd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook over lopen nadenken. Is een prima RB en precies wat we nodig hebben, alleen waarom dan niet tot handelen overgaan voordat er een andere club komt zoals nu Dinamo.
Met alle respect, maar Feyenoord is nu niet bepaald een stap hogerop. Wilkshire zat bij Twente goed op zijn plek bij een stabiele club die goed draaide, Feyenoord is de afgelopen een instabiele club gebleken. Over 2 a 3 jaar, als Feyenoord weer stabiel bovenin draait, dan zijn ze denk ik weer in staat om dit soort spelers te verleiden tot een stap naar Feyenoord. Een iets hoger salaris hoeft niet altijd spelers over de streep te trekken, een megasalaris in Rusland is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat Bosz dat maar eens uitleggen idd.
D-K is een beetje kortzichtig en misschien ook gewoon dom, moet je gewoon niet op in gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Triest hoe iemand zo geobsedeerd kan zijn door een persoon.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar komen die geruchten van 15 mil voor de Guzman vandaan? Zo ja, meteen doen.
Milevski halen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar ga ik even vanuit aangezien ze ook niet verder dan 15 miljoen wouden gaan voor Moutinho.
quote:Omkeren van shirts 'misverstand'
ROTTERDAM - Door een ‘misverstand’ moesten jonge supporters voor het betreden van de Amsterdamse Arena zaterdag hun Feyenoord-sjaal verbergen en hun voetbalshirt binnenstebuiten keren.
Een jeugdige Feyenoordfan zingt vol overgave het clublied mee in de Kuip. FOTO ANP
Dit zegt een woordvoerder van de KNVB, de organisator van de wedstrijd tussen PSV en Feyenoord om de Johan Cruijff- schaal.
Dat Feyenoord-supporters officieel alleen met een combi-ticket met de trein naar Amsterdam mochten reizen, had niets met de stenge controle te maken. „Het uitgangspunt was dat kleine groepjes, of jongens met hun vader, in welk shirt dan ook binnen mochten komen.’’
Blijkbaar was dit eerst niet bij de beveiliging doorgedrongen, die herhaaldelijk bezoekers vroegen hun Feyenoord-uitingen te verbergen. Toen het drukker werd, werd omgeroepen dat dit niet meer hoefde.
Kan er iemand mij uitleggen waar de communicatie mis is gelopen dan? Het uitgangspunt is dat ze in welk shirt dan ook binnen mochten komen, maar omdat de bewaking dat niet door had moesten ze hun sjaal verbergen en hun shirt omdraaien?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik neem aan dat Amrabat een flinke schorsing krijgt na de smerige overtreding op Hofs?
Ja dusquote:Flinke bloeduitstorting voor Hofs, onderzoek naar Amrabat
Feyenoord meldt dat Nicky Hofs een flinke bloeduitstorting bij zijn enkel heeft opgelopen als gevolg van de charge van Amrabat in het treffen tegen PSV afgelopen week. Volgens de medische staf zal dit heel snel moeten herstellen, anders kan Hofs zondag niet in actie komen.
Ondertussen heeft de aanklager betaald voetbal een onderzoek ingelast om te bepalen of hij een zaak aanhangig maakt tegen Amrabat.
Het zal dan als een directe rode kaart bestraft worden, dus geldt de schorsing ook voor de competitie. Twee keer geel en je wordt alleen voor de JC-Schaal geschorst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:50 schreef sjimz het volgende:
Hij kan dan toch niet voor de competitie geschorst worden maar alleen voor de JCS, of heb ik het mis?
Rode kaart wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:50 schreef sjimz het volgende:
Hij kan dan toch niet voor de competitie geschorst worden maar alleen voor de JCS, of heb ik het mis?
Als het ponden zijn is het extra lekker meen ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Guzman voor 12 miljoen naar Everton word er op verschillende forums geroepen.
Krijg je niet dat veel clubs te veel geld gaan vragen vanwege het naderende eind van de transferperiode?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat geld moeten ze wel weer meteen gebruiken om er dit jaar nog wat van te maken.
Een redelijk groot aantal spelers heeft ook een clausule in het contract, op die manier heeft Ajax ook Lindgren kunnen halen afgelopen winterstop. Het is dus best mogelijk dat Feyenoord hierdoor niet teveel hoeft te betalen bij bepaalde opties op hun lijstje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Krijg je niet dat veel clubs te veel geld gaan vragen vanwege het naderende eind van de transferperiode?
Euro'squote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het ponden zijn is het extra lekker meen ik
Berg zal zo'n clausule helaas niet hebben denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een redelijk groot aantal spelers heeft ook een clausule in het contract, op die manier heeft Ajax ook Lindgren kunnen halen afgelopen winterstop. Het is dus best mogelijk dat Feyenoord hierdoor niet teveel hoeft te betalen bij bepaalde opties op hun lijstje.
Vorig jaar wilde hij niet, en nu hoeven wij hem niet. Zal hij wel komen, dan word het een nieuwe Charisteas.quote:'Perez in gesprek met Feyenoord'
Volgens betrouwbare bronnen is Feyenoord bezig om de bij Ajax overbodige speler Kenneth Perez naar Rotterdam te halen. Perez ging van AZ naar Ajax, PSV om vervolgens weer terug te keren naar Amsterdam waar de 33-jarige Deen op dit moment niet meer hoeft te rekenen op een plek in het eerste team.
Bron: legioen.web-log.nl/index/2008/08/perez-in-gespre.html
quote:Het zal toch niet?
Twee jaar geleden werden we enkele uren voor het sluiten van de transfermarkt onaangenaam verrast met de aankoop van Angelos Charisteas, op dat moment overbodig bij Ajax. Volgens een betrouwbare bron is Feyenoord op dit moment weer in onderhandeling met een bij Ajax ongewenste speler… Kenneth Perez.
En dus maken we ons wederom zorgen. Het zal toch niet? Een speler die overbodig is bij onze aartsvijand en bovendien de voorbije seizoenen vaker negatief dan positief in het nieuws is geweest. Een technisch directeur van Feyenoord zou ook maar de minste schijn van interesse verre van zich moeten houden, en toch maken we ons zorgen.
Peter Bosz zal toch wel geleerd hebben van zijn grove misstap in de zomer van 2006?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
mee eens.
Ik denk dat Bosz weer op de laatste dag een verrassing uit zijn hoge hoed tovert.
perez of luque.Zal me echt niks verbazen
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Heb een vreemd voorgevoel dat Bosz straks opeens met Perez op de proppen komt.
Nou ik wel, zou typisch Feyenoord zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:15 schreef Blawh het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd weinig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |