quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nog even en Feyenoord wordt mijn 2e club met al die oud-Ajacieden
2 woorden: lange Griek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo dom zal Feyenoord toch niet zijn om Perez te halen.... toch?
Verstandig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
ik zeg niets!
lunaticnews.nl vertrouw ik ook, nog eerder dan telesnavel.nlquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:38 schreef Dr.Crane het volgende:
Waarom gelooft iedereen zo'n vaag bericht direct?Gewoon 100 % onzin en stemmingmakerij.
Pas als het op de site van het AD, de Telegraaf of de VI staat zou het waar kunnen zijn.
Niets aan de hand.quote:Perez traint weer bij Jong Ajax
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Het ziet ernaar uit dat Kenneth Perez toch wil proberen tot een afwikkeling te komen van zijn conflict met Ajax. Daags na zijn verloren arbitragezaak meldde de Deen zich weer gewoon op de training bij Jong Ajax.
Kenneth Perez. FOTO UNITED PHOTOS
Zijn zaakwaarnemer was ook op de club om in elk geval de dialoog met Ajax gaande te houden over een oplossing in financiële zin.
Zowel de club als Perez zelf heeft niets aan een continuering van de huidige situatie. Perez zei maandagavond dat trainen bij Jong Ajax gelijkstaat aan het beëindigen van zijn carrière en dat Ajax één van de best betaalde krachten heeft rondlopen in het tweede.
In de Raad van Commissarissen die gisteren toevallig vergaderde, kwam de kwestie Perez ook aan de orde en dan vooral de aantijgingen van het kamp Perez tijdens de arbitragezaak aan het adres van Ajax-werknemers. Hoofdtrainer Marco van Basten, interim-directeur Henri van der Aat en technisch manager Danny Blind werden neergezet als leugenaars. Blind, zelf niet aanwezig in Zeist, kwam er het slechtst van af. Perez’ advocaat mr. Ter Huurne stelde dat Blind bij Perez ‘diverse keren zijn excuses heeft gemaakt voor de handelwijze van Van Basten.’
Desgevraagd wilde Blind gisteren niet uitgebreid reageren. ,,Maar het moet wel duidelijk zijn dat het een pertinente leugen is dat ik excuses heb gemaakt aan Perez. We hebben als Ajax een standpunt ingenomen,’’ zegt Blind.
,,Net als Van Basten heb ik wel begrip voor de teleurstelling van Kenneth, maar zij moeten dat begrip niet uitleggen als een verontschuldiging van mijn kant. Dat zijn absoluut niet de feiten. Dat heb ik de heren zelf inmiddels ook verteld.’’
De Ajax-delegatie stelde maandag dat de bal na de arbitragezaak in het kamp-Perez ligt. Twee eerdere voorstellen van de club om tot een financiële afwikkeling te komen, werden niet geaccepteerd.
Ik denk niet dat er mensen zijn die het géén goede voetballer vinden. Van Basten misschien, maar die spoort sowieso niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:44 schreef Happel het volgende:
Die komt echt niet.
Wel beter dan Charisteas trouwens. Ik vind hem, als ik er objectief naar kijk, wel een goede voetballer. Maar zo een clubhoer hoeft hier echt niet binnen te komen. Zou ook vrij onverstandig zijn van Bosz. Overal is hij met gezeik weg gegaan.
Nee. Aangezien wij juist van subtop naar top willen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Perez is een goede voetballer alleen niet meer goed genoeg voor de top, wel voor de subtop. Voor jullie zou ie nog wel van toegevoegde waarde moeten zijn denk ik.
Met Lucius, Greene, Buijs, Bahia etc.?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee. Aangezien wij juist van subtop naar top willen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met Lucius, Greene, Buijs, Bahia etc.?
Zullen in de loop van de tijd vervangen worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met Lucius, Greene, Buijs, Bahia etc.?
Bullshit. Perez scoort alleen tegen De Graafschapjes en andere wedstrijden waarin Ajax met een nulletje of 4 wint. In andere wedstrijden heb je niets aan hem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:33 schreef Wooldoor het volgende:
Ok hij is wel wat ouder maar wel beter en dan met name efficienter dan alle middenvelders die jullie nu hebben lopen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bullshit. Perez scoort alleen tegen De Graafschapjes en andere wedstrijden waarin Ajax met een nulletje of 4 wint.
Cockroaches.quote:
Ga de statistieken gewoon na dan. En ik zeg niet dat hij alleen tegen De Graafschap scoort, maar tegen ploegen van dat niveau of andere wedstrijden waarin zijn team met een groot verschil wint scoort hij 8 van de 10 goals die hij maakt. Dat maakt je rendement gelijk minder.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar even serieus. De Perez van zijn PSV tijd was wel meteen erg bepalend de eerste 6/7 wedstrijden met veel belangrijke doelpunten en assists.
Dat ie dit niveau nooit meer heeft kunnen halen toen hij weer bij Ajax terugkeerde was een teleurstelling natuurlijk maar zijn debuutjaar compenseerde ook wel veel. Dat moet niet worden vergeten. Maar beweren dat hij alleen maar tegen clubs van het kaliber De Graafschap scoorde is natuurlijk onzin.
Bij AZ destijds niet overigens.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ga de statistieken gewoon na dan. En ik zeg niet dat hij alleen tegen De Graafschap scoort, maar tegen ploegen van dat niveau of andere wedstrijden waarin zijn team met een groot verschil wint scoort hij 8 van de 10 goals die hij maakt. Dat maakt je rendement gelijk minder.
Kom op, waarom denk je dat Ajax en PSV hem drie keer weg hebben willen doen. Hij is gewoon een zeurende invaller die veel en leuke onbelangrijke goals maakt.
Was wel een nulletje of 4 die wedstrijd.quote:
Ik maak hier wel een onderscheid tussen zijn voetballende kwaliteiten en zijn karakter. Zijn eerste debuutjaar bij Ajax was overall gewoon goed met 12 doelpunten uit 27 wedstrijden. Dat niet verkeerd dacht ik zo voor een middenvelder. Vervolgens kon hij niet leven met het feit dat Ten Cate in hem geen nummer 10 zag waardoor hij dus aanstuurde op een vertrek.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ga de statistieken gewoon na dan. En ik zeg niet dat hij alleen tegen De Graafschap scoort, maar tegen ploegen van dat niveau of andere wedstrijden waarin zijn team met een groot verschil wint scoort hij 8 van de 10 goals die hij maakt. Dat maakt je rendement gelijk minder.
Kom op, waarom denk je dat Ajax en PSV hem drie keer weg hebben willen doen. Hij is gewoon een zeurende invaller die veel en leuke onbelangrijke goals maakt.
2 assists, 2 doelpunten. Was toen toch wel de man van de wedstrijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Was wel een nulletje of 4 die wedstrijd.
Vergoossen stond pas vanaf 1 januari aan het roer en heeft nog een positief gesprek met Perez gehad om hem over te halen om te blijven, maar hij had zijn keuze al gemaakt....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij PSV liet hij vanaf de eerste wedstrijd al direct van zich gelden. Scoorde zoals ik had gezegd veel belangrijke doelpunten ( 8 uit 14 en dat binnen korte tijd) en was ook weer goed voor de nodige assits. Maar toen was het inmiddels en december en stond die Limburgse sufkut aan het roer. Vanaf dat moment zag het er voor Perez somber uit omdat hij toen wist dat hij de buiten de basiself zou vallen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je een verhaal typt, kom dan wel met de juiste feiten.
http://www.fcupdate.nl/ni(...)-transfer-naar-ajax/quote:Toen heeft PSV aangegeven dat de club met hem in gesprek was over contractverlenging en dat er over een overgang niet te praten viel. Een paar weken later kwam Kenneth Perez met de vraag of hij naar Ajax terug mocht. Perez gaf twee argumenten, dat het reizen tussen zijn woonplaats in Noord-Holland en Eindhoven hem zwaar viel en dat hij niet blij was met het feit dat hij op de bank was beland na het vertrek van Ronald Koeman.
Wouters zette hem op de bank ja!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.fcupdate.nl/ni(...)-transfer-naar-ajax/
En in feite had het geen drol uitgemaakt ook al had Sef hem kunnen overhalen. Want al stond PSV met 2-0 voor, Sef gooide hij altijd weer doodleuk een defensieve middenvelder erin.Dat terwijl je ook nog Aissati op de bank had.
Voetballende kwaliteiten heeft ie uiteraard wel, maar het wordt met zijn ouderdom steeds minder en minder. En zoals ik al zei. Hij heeft hele mooie cijfers, maar 85 % van die cijfers bij Ajax en PSV zijn gemaakt in wedstrijden met weinig tegenstand. Het is gewoon geen toeval dat Ten Cate, Van Basten, Vergoossen en Wouters het niet in je zitten. Want zijn basisplek was hij ondanks zijn "geweldige" start, ergens in oktober/november uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik maak hier wel een onderscheid tussen zijn voetballende kwaliteiten en zijn karakter. Zijn eerste debuutjaar bij Ajax was overall gewoon goed met 12 doelpunten uit 27 wedstrijden. Dat niet verkeerd dacht ik zo voor een middenvelder. Vervolgens kon hij niet leven met het feit dat Ten Cate in hem geen nummer 10 zag waardoor hij dus aanstuurde op een vertrek.
Bij PSV liet hij vanaf de eerste wedstrijd al direct van zich gelden. Scoorde zoals ik had gezegd veel belangrijke doelpunten ( 8 uit 14 en dat binnen korte tijd) en was ook weer goed voor de nodige assits. Maar toen was het inmiddels en december en stond die Limburgse sufkut aan het roer. Vanaf dat moment zag het er voor Perez somber uit omdat hij toen wist dat hij de buiten de basiself zou vallen.
En uiteindelijk keerde hij weer terug bij Ajax waar hij de laatste maanden gewoon zwaar ondermaats heeft gepresteerd. Dat moet ik gewoon bekennen. Maar even los van zijn karakter, voetballen kon hij zeker wel. Hij is inmiddels al 34 jaar maar als hij de garantie heeft op veel speelminuten dan kan hij nog wel een seizoen leuk meevoetballen.
Maar was er nog wel voldoende perspectief om te blijven onder leiding van Sef ja. Allemaal leuk en aardig maar onder hem was hij ook gewoon amper in actie gekomen.quote:
Ik ben erg benieuwd naar de transfer van de Guzman. Dat geld zou de verdediging een enorme kwaliteitsinpuls kunnen geven. Eerlijk gezegt denk ik dat een fatsoenlijke rechtsback en centrale verdediger erbij meer invloed hebben op de prestaties dan de Guzman.quote:Maar goed Ik denk dat de discussie Perez (voorlopig) maar moeten laten rusten en als hij daadwerkelijk naar Feyenoord verkast horen we het vanzelf wel.
Dat weet ik niet eigenlijk. Zelfs ajax die uit kunnen geven wat ze maar willen hadden/hebben moeite met het vinden van goede verdedigers. Bovendien gaat er nog 25 % van de transfersom af en zullen ze ook wel weer een deel in de schulden willen steken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:26 schreef Juk het volgende:
Goede voetballer of niet, als je een grensrechter uitscheld met ziektes en zijn huidskleur ben je een lul van een vent.
Dat hij na AZ 2 keer bij ajax en 1 keer bij psv niet slaagt zegt ook genoeg.
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de transfer van de Guzman. Dat geld zou de verdediging een enorme kwaliteitsinpuls kunnen geven. Eerlijk gezegt denk ik dat een fatsoenlijke rechtsback en centrale verdediger erbij meer invloed hebben op de prestaties dan de Guzman.
Jammer dat Vlaar en El Ahmadi het niet halen, anders hadden we nog wel een kans gehad om te winnen.quote:Roy Makaay heeft het duel met Ajax als richtpunt genomen voor zijn rentree. De Feyenoord-spits is momenteel bezig met zijn revalidatie na een voetblessure die hij opliep tijdens het duel met Nigeria op de Olympische Spelen in Beijing.
"Ik heb graag een richtpunt", zegt Makaay in VI>. "Dat had ik vorig seizoen ook, toen ik de bekerfinale als doel had. Destijds zeiden mensen dat ik die wedstrijd niet ging halen, maar ik was er gewoon bij."
Mocht het herstel van Roy Makaay naar wens verlopen, dan hoeft Gertjan Verbeek de steraanvaller slechts twee wedstrijden te missen. Feyenoord opent het seizoen komend weekend tegen Heracles (uit) en speelt vervolgens thuis tegen FC Volendam.
Och, het is weer zover.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:39 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Jammer dat Vlaar en El Ahmadi het niet halen, anders hadden we nog wel een kans gehad om te winnen.
Je gelooft toch zelf niet dat Jorien Perez bij Feyenoord wilt zien?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef denthemen het volgende:
Even nieuws over Jorientje: Hij heeft zojuist een sms verzonden naar Bosz ( vraag niet hoe hij aan 't nummer komt.. ) dat hij Perez moet halen
Hij is er joods genoeg voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat Jorien Perez bij Feyenoord wilt zien?
quote:Peter Bosz ontkent dat Feyenoord bezig is om Kenneth Perez van Ajax in te lijven. Dit meldt Radio Rijnmond zojuist. Ook de zaakwaarnemer van Perez zelf, Karsten Aabrink, ontkent dat Feyenoord heeft geïnformeerd naar de bij de Amsterdamse club overbodig geworden Deen.
Fanzine Lunaticnews meldde gisteren dat Feyenoord mogelijk in onderhandeling was met Ajax over een overgang van Perez naar de Stadionclub.
Denk dat het zijn held is. Immers een speler die dan voor al z'n 3 clubs gespeeld heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat Jorien Perez bij Feyenoord wilt zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |