Je hebt toch onze verdediging gezien de afgelopen weken? Dat wordt heus niet zomaar beter in een keer.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Och, het is weer zover.
Zolang een wedstrijd niet is gespeelt, valt er weinig te zeggen over de uitslag daarvan.
Zeg dan gelijk dat we degraderen, joh.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Je hebt toch onze verdediging gezien de afgelopen weken? Dat wordt heus niet zomaar beter in een keer.
geloof er geen fuck vanquote:
Jullie degraderenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat we degraderen, joh.
Dat is gelul natuurlijk, maar de eerste 1 a 2 maanden, en met name tegen ajax gaan er wel wat 3-0 a 4-0 nederlagen vallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat we degraderen, joh.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef denthemen het volgende:
Even nieuws over Jorientje: Hij heeft zojuist een sms verzonden naar Bosz ( vraag niet hoe hij aan 't nummer komt.. ) dat hij Perez moet halen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat Jorien Perez bij Feyenoord wilt zien?
Wat is hier in godsnaam boeiend aan? Houd eens op met überhaupt het noemen van zijn naam. Tering zeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:01 schreef denthemen het volgende:
Hij wilt het serieus, ik maak geen grap
Laat dat kind toch.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is hier in godsnaam boeiend aan? Houd eens op met überhaupt het noemen van zijn naam. Tering zeg.
Hé jongens, ik ken iemand en die vindt dat Feyenoord Luque en Perez moet halen. IK MAAK GEEN GRAP!!! omg om gomg SUPERGRAPPIG![]()
Laat ik het snel op Fok posten.
In dit geval is het niet 'iemand' maar Jorienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is hier in godsnaam boeiend aan? Houd eens op met überhaupt het noemen van zijn naam. Tering zeg.
Hé jongens, ik ken iemand en die vindt dat Feyenoord Luque en Perez moet halen. IK MAAK GEEN GRAP!!! omg om gomg SUPERGRAPPIG![]()
Laat ik het snel op Fok posten.
Dus niemand?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:45 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
In dit geval is het niet 'iemand' maar Jorien.
Dat doet niemand, alleen die mening is vaak om te lachen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:52 schreef heiden6 het volgende:
Sinds wanneer hechten er hier mensen waarde aan zijn mening?
Man, stel je niet aan. Dat negatieve gejank altijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:24 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat is gelul natuurlijk, maar de eerste 1 a 2 maanden, en met name tegen ajax gaan er wel wat 3-0 a 4-0 nederlagen vallen.
Je moet gewoon realistisch zijn anders. Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in dat het in de loop van het seizoen goed gaat komen, wil alleen gvd weer eens van die joden winnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Man, stel je niet aan. Dat negatieve gejank altijd.
Gek wordt je ervan dat gaat de hele voorbereiding hier al zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Man, stel je niet aan. Dat negatieve gejank altijd.
Hebben jullie gedaan met jong feyenoord. Met het eerste kun je nog lang wachten vrees ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:53 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Je moet gewoon realistisch zijn anders. Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in dat het in de loop van het seizoen goed gaat komen, wil alleen gvd weer eens van die joden winnen.
mag dat dan nie?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef Fiskus het volgende:
feyenoorders die het woord kampioenschap in de mond nemen...
jij begint ermee...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef Fiskus het volgende:
feyenoorders die het woord kampioenschap in de mond nemen...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:04 schreef Juk het volgende:
Ik wil best 2 keer verliezen van ajax en kampioen worden. Mensen die het over joden hebben als het om ajax gaat neemt toch niemand serieus?
Een beetje rivaliteit prima, bepaalde dingen scanderen tot daar aan toe maar om een forum consequent over joden en kakkerlakken beginnen... hoe oud ben je....
Ik ook, maar dat laatste gebeurd toch niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:04 schreef Juk het volgende:
Ik wil best 2 keer verliezen van ajax en kampioen worden.
Boehoe.quote:Mensen die het over joden hebben als het om ajax gaat neemt toch niemand serieus?
Een beetje rivaliteit prima, bepaalde dingen scanderen tot daar aan toe maar om een forum consequent over joden en kakkerlakken beginnen... hoe oud ben je....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |