Jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je echt wil kan je dat waarmaken toch
Is het niet mogelijk om standaard maar 6 dagen te werken bv?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
heb al geregeld dat 1 van de 7 dagen weg valt
Jawel, daar ben ik dus ook mee bezigquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om standaard maar 6 dagen te werken bv?
Mooi hequote:
Na het hardlopen?quote:
Zeker met je werktijden zal dat misschien geen kwaad kunnen dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, daar ben ik dus ook mee bezig
Maar ik denk er zelfs over om het barwerk op te zeggen. Heb dat geld binnenkort niet meer nodig
ook..quote:
Juist..quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker met je werktijden zal dat misschien geen kwaad kunnen dan?
Geen slecht idee volgens mij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb mn vent gisteren beloofd dat ik minder ging werken..
nu hopen dat ik dat kan waarmaken
gek he.. dat 7 dagen werken invloed heeft op je relatie..quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen slecht idee volgens mij.
Dan is de discussie toch zo overquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek he.. dat 7 dagen werken invloed heeft op je relatie..
Kon alleen maar zeggen: je hebt gelijk
IK wil gelijk hebben gvd..
als dat het enige punt was om over te discussieren welquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is de discussie toch zo over
whehe.. dat zal niet lukkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek he.. dat 7 dagen werken invloed heeft op je relatie..
Kon alleen maar zeggen: je hebt gelijk
IK wil gelijk hebben gvd..
Foto verspreiden en vrijlaten.quote:Het OM is er nog niet uit wat de verdachte precies ten laste zal worden gelegd en spreekt van een bijzondere situatie die het juridisch ingewikkeld maakt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. dat zal niet lukken
Kan je hem dan aanklagen voor dood door schuld? Of wordt het zware mishahandeling?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/171(...)eegt_euthanasie.html
[..]
Foto verspreiden en vrijlaten.
Moet ie maar hier komen schoffelen.. hier mag het ook niet van de wet, maar dat is iets minder belangrijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vrees ook van niet
@ nieuwsbericht: da mag nie van de wet.. meneer moet zometeen gaan schoffelen
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je hem dan aanklagen voor dood door schuld? Of wordt het zware mishahandeling?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:09 schreef Missfortunate het volgende:
Gelet op het arrest 'niet-behandelde longinfectie' zal het volgens mij best nog wel doodslag kunnen worden:
Titel : Niet behandelde longinfectie Instantie : HR Datum : 25-06-1996 Vindplaats : NJ 1997, 563
Casus
De verdachte in deze zaak heeft, na een woordenwisseling met zijn vriendin, een wapen gepakt en op haar geschoten. De kogel heeft in haar hals het ruggemerg geraakt. Daardoor kreeg ze een "hoge dwarslaesie" met het gevolg dat ze vrijwel totaal verlamd was. Ze kon haar handen en benen niet meer gebruiken, had geen gevoel meer en was incontinent, ze kon zelfs niet meer zelfstandig ademhalen. Als gevolg van haar letsel kreeg zij bovendien een longinfectie. Die longinfectie kon medisch gezien wel behandeld worden, maar zij heeft dat niet toegestaan. Als gevolg van de longinfectie, die ingevolge haar bewuste beslissing niet is behandeld, is zij enkele dagen na de schietparij overleden.
De verdachte voert aan dat het causaal verband tussen verdachtes gedragingen en de dood van het slachtoffer ontbreekt nu het slachtoffer zelf de keuze heeft gemaakt niet te worden behandeld aan de longinfectie die is ontstaan ten gevolge van de dwarslaesie die het schot door haar hals heeft veroorzaakt.
Volgens een medisch rapport was het mogelijk dat zij, zou zij zich hebben laten behandelen, nog in leven zou zijn geweest.
Dit verweer wordt door het Hof verworpen. De beslissing van het slachtoffer om de door de schotverwonding veroorzaakte longinfectie niet te behandelen staat er niet aan in de weg dat de als gevolg van de infectie ingetreden dood aan de verdachte wordt toegerekend. Dit omdat haar levensverlenging geen menswaardig bestaan zou hebben opgeleverd.
Hoge Raad:
Het Hof heeft geen blijk gegeven van een onjuiste rechtsopvatting. De verdachte heeft de omstandigheden in het leven geroepen die het slachtoffer er toe hebben gebracht de beslissing te nemen af te zien van medische behandeling. Die beslissing heeft niet een zodanige invloed in de keten der gebeurtenissen gehad dat de dood van het slachtoffer niet meer als gevolg van het handelen van de verdachte aan deze zou kunnen worden toegerekend. (= leer van de redelijke toerekening)
Zware mishandeling met de dood tot gevolg? ook niet eigenlijk, de dood is geen directe oorzaak van de verwondingen op deze manier. Triest.. gewoon 20 jaar opsluiten, hij had immers een mes op zak, dus gewoon aantonen dat hij iemand wilde omleggen dan maar. Al wordt het bewijs verzonnen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je hem dan aanklagen voor dood door schuld? Of wordt het zware mishahandeling?
Normaal zeg ik dit nooit maar nu wel: FAIL!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb niet teruggelezen, dus ik weet niet of deze in het vorige topic al gepost is?
'Ontdekkers' Bigfoot onder vuur
Oh nee. Nooit meer vrijlaten, maar lekker laten rotten in een gevangenis met medegevangene Bubba.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/171(...)eegt_euthanasie.html
[..]
Foto verspreiden en vrijlaten.
Ik heb lekker uitgeslapen, gelopen in de zon en strakjes nog een beetje werken...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:52 schreef DaMart het volgende:
Ik wil ook slapen... en ik wil ook zon!
ik durf het bijna niet te zeggen....quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:52 schreef DaMart het volgende:
Kan dus wel, als je ziet wat LL posttequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zware mishandeling met de dood tot gevolg? ook niet eigenlijk, de dood is geen directe oorzaak van de verwondingen op deze manier. Triest.. gewoon 20 jaar opsluiten, hij had immers een mes op zak, dus gewoon aantonen dat hij iemand wilde omleggen dan maar. Al wordt het bewijs verzonnen...
Zuip zequote:Op maandag 25 augustus 2008 14:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Groetjes uit het bruine cafe op de hoek
nee, dat mag inderdaad niet, maar wegkomen met moord ook niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:51 schreef Ladylike het volgende:
moeilijk..
Maar bewijs mag nooit vervalst worden vind ik
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de koffie is hier zalig dus dat gaat wel lukken.
Omdat je de eerste twee keer flink van bil bent gegaan in die bezemkast?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:46 schreef Ladylike het volgende:
pff aan het werk
*typerdetyp*
en waarom vind ik een dossier pas na een half uur zoeken op een plek waar zowel ik als de advocaat al 2 keer hebben gekeken?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je de eerste twee keer flink van bil bent gegaan in die bezemkast?
Omdat iemand anders het daar daarna neerlegdequote:Op maandag 25 augustus 2008 14:46 schreef Ladylike het volgende:
pff aan het werk
*typerdetyp*
en waarom vind ik een dossier pas na een half uur zoeken op een plek waar zowel ik als de advocaat al 2 keer hebben gekeken?
dit cafe heeft geen bier e..d.. is gewoon een koffiehuis eigenlijk. Maar dat maakt het niet minder lekker. Deze plek is tijdens de Ramadhan wel gewoon open, terwijl de nachtclubs gesloten zijn, en cafe'som 11 uur dichtgaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]je gaat toch niet naar de kroeg voor koffie
Daar ga je wel van Rammen dan jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dit cafe heeft geen bier e..d.. is gewoon een koffiehuis eigenlijk. Maar dat maakt het niet minder lekker. Deze plek is tijdens de Ramadhan wel gewoon open, terwijl de nachtclubs gesloten zijn, en cafe'som 11 uur dichtgaan.
ghehe... alle dossiers door elkaar gebezemd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je de eerste twee keer flink van bil bent gegaan in die bezemkast?
Hij had het zelf daar neer gelegdquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat iemand anders het daar daarna neerlegde
moah, de meestgehoorde opmerking is "Dan komen we gewoon twee uur eerder", en dat blijkt dan ook echt zo te zijn ook nogquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ga je wel van Rammen dan ja
drinken mag ook niet eigenlijk, maar ja.. maar het gaat vooral om de alcohol. Dat wordt zoveel mogelijk verstopt omdat een kleine groep radicalen een grote bek heeft. Tja.. niets aan te doen, maar alcohol drinken kan gewoon op de normale plekken hoor.. geen probleem verder.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:55 schreef Ladylike het volgende:
Mag je dan helemaal niets drinken met ramadhan?
eten weet ik, maar ik dacht dat drinken toch mocht
Ik ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:52 schreef DaMart het volgende:
Doei Marcquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga richting huis (en fysio daarna), tot straks
doeiquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga richting huis (en fysio daarna), tot straks
lekker, koffiequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef Ladylike het volgende:
krijg het ineens koud.. tijd voor koffie dus
Heb mn eigen zooi maar megenomen..quote:
Ik heb voor je geduimdquote:
senseo is al troep, en dan nog van die neppe ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb mn eigen zooi maar megenomen..
Hadden hier alleen maar van die goedkope Senseo pads.. (eigenlijk geen senseo dus)
geef dan óf DE senseo óf echte koffie...
die goekope troep is voor mensen die niet van koffie houden
denk het wel, volgende week een rondleiding en dan waarschijnlijk het avontuur (Wat klinkt dat raar) beginnen met dubbel gehandicapten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb voor je geduimd
Heeft het geholpen?
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
senseo is al troep, en dan nog van die neppe ook
coolquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk het wel, volgende week een rondleiding en dan waarschijnlijk het avontuur (Wat klinkt dat raar) beginnen met dubbel gehandicapten.
netjesquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk het wel, volgende week een rondleiding en dan waarschijnlijk het avontuur (Wat klinkt dat raar) beginnen met dubbel gehandicapten.
red bull gehad?quote:
Vast weer een hockeydame gespot.quote:
Kreeg net mail van school, mag eindelijk verder met afstuderenquote:
quote:
Oh kijk.. das wel reden om te stuiterenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kreeg net mail van school, mag eindelijk verder met afstuderen
Jammer dat ze die hier in Indonesie niet van het kwaliteitje als in Nederland hebben, anders was het misschien nog iets om de FHM te kopenquote:
feliquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
onvoorstelbaar hequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Indah
Dit gezien? http://www.ad.nl/buitenla(...)wratten_lichter.html
Redelijk bizar ja, zeker gezien die fotoquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onvoorstelbaar he
goed dat ie nou geopereerd is
Kan je er 1 PMmen?quote:
quote:
Nee, maar wel met jus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:31 schreef Klonk het volgende:
[..], denk niet dat een gehaktbal met eentjes en nulletjes lekker is
Huisdierenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:43 schreef Klonk het volgende:
ik heb het geprobeerd, maar nu ben ik op zoek naar een manier om gehakt uit de netwerkpoorten te krijgen van de router...
Ik kom het er zo uit likkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:43 schreef Klonk het volgende:
ik heb het geprobeerd, maar nu ben ik op zoek naar een manier om gehakt uit de netwerkpoorten te krijgen van de router...
Gatverquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kom het er zo uit likken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |