Ken meer mensen die dat vindenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Hmm, een biertje in de namiddag is zo slecht nog niet.
Wat is 'vers'? Mijn vader is al 9 jaar dood en daar loop ik ook nog over te snotteren bij tijd en wijle...quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij anderen moet ik altijd aan mn eigen begrafenissen denken en aangezien die van mn moeder nog vers is (en het meeste pijn doet) is dat voorlopig nog ff kut..
Moet je eens zien hoe ik zit te janken als iemand het over zn moeder heeft...
2 weken voordat mn kleine geboren is..quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is 'vers'? Mijn vader is al 9 jaar dood en daar loop ik ook nog over te snotteren bij tijd en wijle...
Frutsig liesjequote:
jouw tijd plus 5 uur hequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Namiddag? Ik moet eerst nog naar mn werk
hehe het zijn dus idd niet alleen de vakantievierdersquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Vuile hoerenlopers!
http://forum.indahnesia.c(...)en_op_het_strand.php
Extra naar... Mijn vader was er ook niet meer toen de jongste geboren werdquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 weken voordat mn kleine geboren is..
dus nu ruim 2,5 jaar geleden edit: 2 jaar, 7 maanden en 18 dagen
*klikt op eigen link*
Mijn kleine was het allereerste kleinkind.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Extra naar... Mijn vader was er ook niet meer toen de jongste geboren werd.
[ afbeelding ]
uiteraard niet, maar de lokale bevolking (waar dan ook ter wereld denk ik) zal graag doen geloven dat het anders is.. 'helaas' kan ik dergelijke berichtjes gewoon lezen... leuke dingen kom je dan soms tegen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hehe het zijn dus idd niet alleen de vakantievierders
quote:
Maar jij hebt al gewerkt, dan mag datquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier ook... tot morgenochtend
Jij werkt toch in zijn geheel nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier ook... tot morgenochtend
werken? Wasda?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar jij hebt al gewerkt, dan mag dat
Oh..quote:
het is hier 'geen weer voor een Blanke om te werken', zoals mijn opa zegt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh..
In dat geval ben ik jaloers
En hoe lang ga je dat nog volhouden?quote:
Oh dat zou ik minder erg vinden als werken met kutweerquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is hier 'geen weer voor een Blanke om te werken', zoals mijn opa zegt.
geen idee, afgelopen twee jaar is uitstekend bevallen.. heb me nog niet verveeld.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe lang ga je dat nog volhouden?
dat dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:33 schreef Ladylike het volgende:
sinds wanneer heeft Fok abonnementen?
T is dan ook niet moeilijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, afgelopen twee jaar is uitstekend bevallen.. heb me nog niet verveeld.
Blijkbaarquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar
Je zou bijna denken dat ik veel werk
Ik heb mn vent gisteren beloofd dat ik minder ging werken..quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]met dat schema wat je hier enkele dagen neerzette zou dat zomaar kunne ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |