dat had ik op mijn stage ook.. zalig! Tot de lunch lekker knutselen aan mijn website... 10 jaar geleden alweer.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:09 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, op mijn werk. Ben weer de enige op de afdeling. Leuk als 'stagiair'
Ik moet veel doen en heb niet veel tijd om dat te doen, dus het is niet handig. Heb wel ondersteuning nodigquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Was ik maar de hele dag alleen
Das minder jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet veel doen en heb niet veel tijd om dat te doen, dus het is niet handig. Heb wel ondersteuning nodig
Later deze weekquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:37 schreef Klonk het volgende:
ik ga me aansluiten bij Indah, helm op, handschoenen aan en hopen dat het nog een beetje lekker weer gaat worden want dit grijze weer is ook niets...
Hier regent het, dus echt geen fiets/motor-weerquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:37 schreef Klonk het volgende:
ik ga me aansluiten bij Indah, helm op, handschoenen aan en hopen dat het nog een beetje lekker weer gaat worden want dit grijze weer is ook niets...
Dat hopen ze, de voorspellingen waren vrij onzeker.quote:
Oh, ik dacht vanaf mei.quote:
Is dat niet meestal zo, met voorspellingen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hopen ze, de voorspellingen waren vrij onzeker.
Mogguh Frutsebeestjequote:
succes!quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
Pheno
En sterkte dadelijk Dndiek.
Maar goed ik ben er vandoor, tot later allemaal
Sterkte straks!quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:41 schreef dndiek het volgende:
Zwart komt vandaag wel goed uit, dadelijk een begrafenis
Je bent gewoon jaloers dat jij er geen krijgtquote:
Misschien dat ik die nu wat minder krijg, nu ik geen mod meer benquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:12 schreef Pheno het volgende:
De enige PM's die ik krijg zijn doodsverwensingen, sort of
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:12 schreef Pheno het volgende:
De enige PM's die ik krijg zijn doodsverwensingen, sort of
Dat scheelt weer.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien dat ik die nu wat minder krijg, nu ik geen mod meer ben
Zo goed, kende ik die persoon niet, maar goed. Toch bedankt allemaalquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt weer.
Gecondoleerd overigens. Ik ben zelf verdomd slecht in begrafenissen, ik kan al gaan janken bij iemand die ik niet ken
Bij anderen moet ik altijd aan mn eigen begrafenissen denken en aangezien die van mn moeder nog vers is (en het meeste pijn doet) is dat voorlopig nog ff kut..quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt weer.
Gecondoleerd overigens. Ik ben zelf verdomd slecht in begrafenissen, ik kan al gaan janken bij iemand die ik niet ken
Leediequote:Op maandag 25 augustus 2008 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh Frutsebeestje![]()
Ik ga jou ff PM sturen
quote:
Ik zie ze in deze lay-out ook niet. Moet er dus echt naar kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:27 schreef Ladylike het volgende:
tis maar of je dr WILT ontvangen he
pffff totaal geen zin vandaag bah.. kutleven
ja ik lust ook geen leverquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:27 schreef Ladylike het volgende:
pffff totaal geen zin vandaag bah.. kutlever
tis echt goorquote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo kutlever? Zo erg zal het toch niet zijn?
mwah.. soms welquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie ze in deze lay-out ook niet. Moet er dus echt naar kijken
Hoezo kutleven? Zo erg zal het toch niet zijn?
Whehe jaquote:
Gek!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja ik lust ook geen lever![]()
[..]
tis echt goor
Ik hoor net: GEK!quote:
De Senseo of de onderwatertrildolfijn?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:58 schreef Ladylike het volgende:
koffie
Denk dat ik vandaag weinig ga eten dus dan wordt koffie mn beste vriendje
gek? Hier was het gek, nu is het weer rustig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hoor net: GEK!
Dus tis gek hier
Priester![]()
![]()
[..]
De Senseo of de onderwatertrildolfijn?
Senseoquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hoor net: GEK!
Dus tis gek hier
Priester![]()
![]()
[..]
De Senseo of de onderwatertrildolfijn?
Ken meer mensen die dat vindenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Hmm, een biertje in de namiddag is zo slecht nog niet.
Wat is 'vers'? Mijn vader is al 9 jaar dood en daar loop ik ook nog over te snotteren bij tijd en wijle...quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij anderen moet ik altijd aan mn eigen begrafenissen denken en aangezien die van mn moeder nog vers is (en het meeste pijn doet) is dat voorlopig nog ff kut..
Moet je eens zien hoe ik zit te janken als iemand het over zn moeder heeft...
2 weken voordat mn kleine geboren is..quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is 'vers'? Mijn vader is al 9 jaar dood en daar loop ik ook nog over te snotteren bij tijd en wijle...
Frutsig liesjequote:
jouw tijd plus 5 uur hequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Namiddag? Ik moet eerst nog naar mn werk
hehe het zijn dus idd niet alleen de vakantievierdersquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Vuile hoerenlopers!
http://forum.indahnesia.c(...)en_op_het_strand.php
Extra naar... Mijn vader was er ook niet meer toen de jongste geboren werdquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 weken voordat mn kleine geboren is..
dus nu ruim 2,5 jaar geleden edit: 2 jaar, 7 maanden en 18 dagen
*klikt op eigen link*
Mijn kleine was het allereerste kleinkind.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Extra naar... Mijn vader was er ook niet meer toen de jongste geboren werd.
[ afbeelding ]
uiteraard niet, maar de lokale bevolking (waar dan ook ter wereld denk ik) zal graag doen geloven dat het anders is.. 'helaas' kan ik dergelijke berichtjes gewoon lezen... leuke dingen kom je dan soms tegen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hehe het zijn dus idd niet alleen de vakantievierders
quote:
Maar jij hebt al gewerkt, dan mag datquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier ook... tot morgenochtend
Jij werkt toch in zijn geheel nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier ook... tot morgenochtend
werken? Wasda?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar jij hebt al gewerkt, dan mag dat
Oh..quote:
het is hier 'geen weer voor een Blanke om te werken', zoals mijn opa zegt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh..
In dat geval ben ik jaloers
En hoe lang ga je dat nog volhouden?quote:
Oh dat zou ik minder erg vinden als werken met kutweerquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is hier 'geen weer voor een Blanke om te werken', zoals mijn opa zegt.
geen idee, afgelopen twee jaar is uitstekend bevallen.. heb me nog niet verveeld.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe lang ga je dat nog volhouden?
dat dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:33 schreef Ladylike het volgende:
sinds wanneer heeft Fok abonnementen?
T is dan ook niet moeilijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, afgelopen twee jaar is uitstekend bevallen.. heb me nog niet verveeld.
Blijkbaarquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar
Je zou bijna denken dat ik veel werk
Ik heb mn vent gisteren beloofd dat ik minder ging werken..quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]met dat schema wat je hier enkele dagen neerzette zou dat zomaar kunne ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |