dag meneer de neger, waar heeft u diekske gelaten?quote:
don't knowquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
dag meneer de neger, waar heeft u diekske gelaten?
oquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:46 schreef Sjowhan het volgende:
Tijdens lowlands was ik niet voor 05:00uur in bed. Dit weekend wel wat eerder, rond een uurtje of 01:00uur wel
Maar dat was niet vreemd aangezien ik weinig echt inspannends deed, behalve dan een spelletje oid.
Ah, slaaf af.quote:
Welke heb je, die van Hoegaarden vond ik niet echt lekker eigenlijk...quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:52 schreef de_priester het volgende:
kut. ik nog steeds hier
kan niet slapen..
rosebier is btw top!
Hoe hou je het uitquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:46 schreef Sjowhan het volgende:
Tijdens lowlands was ik niet voor 05:00uur in bed. Dit weekend wel wat eerder, rond een uurtje of 01:00uur wel
Maar dat was niet vreemd aangezien ik weinig echt inspannends deed, behalve dan een spelletje oid.
MPGquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:05 schreef MPG het volgende:
Was ik weer
Waar blijven de foto's van de kipkoe?
jij bent kipkoe?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:06 schreef Pheno het volgende:
Ik post mijn fotos niet op het internet.
Ah, bierquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met LowLands?
Koffie + Bier + Eten + Leuke optredens + mensen + zitten + chillen.
Jweetz
Waarom kijken ze zo chagrijnig als ze aan 't tongen zijnquote:
Rosebier is voor vrouwen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:07 schreef de_priester het volgende:
hoegaarden rose.
niet wieckse of gulpener, das net ranja .
Muckquote:
Ah. Een kipkoe is dus een soort van pinguinquote:[..]
jij bent kipkoe?
Misschien knoflook op?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom kijken ze zo chagrijnig als ze aan 't tongen zijn.
Ik vind rosebier niet lekker, ben ik nou geen vrouwquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Rosebier is voor vrouwen.
En voor mannen die zittend plassen.
Een van de twee dan waarschijnlijk. Goeie reden welquote:
Alleen als je daarbij ook een roze polo draagt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:33 schreef de_priester het volgende:
ik vind rosé bier wel lekker. ben ik nu homo?
Nee, je hebt een andere smaak. En anders schijnt niet per definitie slechter te zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:33 schreef de_priester het volgende:
ik vind rosé bier wel lekker. ben ik nu homo?
kwekquote:
Da's beter dan kwak, I guessquote:
ik voel me sowieso al niet standaard - guyquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, je hebt een andere smaak. En anders schijnt niet per definitie slechter te zijn.
Dat kwakken mag MPG doenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's beter dan kwak, I guess.
Fijne dromen Muck.
Dan volg ik Muck maar snel richting bedquote:
krik zequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan volg ik Muck maar snel richting bed.
Truste KSC
Nee, die boekjes ken ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:39 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik voel me sowieso al niet standaard - guy
ken je die boekjes over mannen en vrouwen.... 99% klopt niet voor mij XD
ik kan wel extreem goed multitasken en lul iedereens kop van de romp,
en verder .... hypertensie
quote:
quote:
ik had toch al gezegd dat ik op zwart zou gaanquote:
Dat heb ik gemist johquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik had toch al gezegd dat ik op zwart zou gaan
Doordat ik stage ga lopen stop ik met moddenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist johzo goed let ik nou ook weer niet op
Eeuhw vandaarquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Doordat ik stage ga lopen stop ik met modden
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:58 schreef de_priester het volgende:
mss moet MPG ook es wat nuttigs gaan doen diek, misschien dat ie dan gaat stoppen met fappen.
Whehequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:58 schreef de_priester het volgende:
mss moet MPG ook es wat nuttigs gaan doen diek, misschien dat ie dan gaat stoppen met fappen.
Heul veul succesquote:
ga op vakantie naar nederland ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, nog twee daagjes en dan is het genoeg geweest. Lekker het land uit
Vlucht maarquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, nog twee daagjes en dan is het genoeg geweest. Lekker het land uit
Neuh... da's te ver vliegen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga op vakantie naar nederland ?
vertrouw je de indische luchtvaart niet ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh... da's te ver vliegen...
Die goede tijd dat hier nog Indische luchtvaartmaatschappijen waren is helaas iets van 63 jaar en 12 dagen geleden officeel ten einde gekomen. Indonesische vertrouw ik prima als het goed weer is, het vliegtuig niet te vol is, de piloot niet aan de ramadan doet en de stewardes in de stoel tegenover me mijn handje vast houdt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vertrouw je de indische luchtvaart niet ?
kwam dit tegenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die goede tijd dat hier nog Indische luchtvaartmaatschappijen waren is helaas iets van 63 jaar en 12 dagen geleden officeel ten einde gekomen. Indonesische vertrouw ik prima als het goed weer is, het vliegtuig niet te vol is, de piloot niet aan de ramadan doet en de stewardes in de stoel tegenover me mijn handje vast houdt.
lang geleden inderdaad.. wel gek eigenlijk. 72 jaar geleden kon je 1 keer per week (!) naar Bali, nu is dat iets van 20 x per dagquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kwam dit tegenhttp://nl.wikipedia.org/wiki/KNILM
je hebt gelijk iets van 62 jaar.![]()
NL steunde de vluchten en nu niemand het sponsort bestaat het niet meer .
niet met het vliegtuig neem ik aan ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lang geleden inderdaad.. wel gek eigenlijk. 72 jaar geleden kon je 1 keer per week (!) naar Bali, nu is dat iets van 20 x per dag...
Mooi plaatje, maar ze heeft wel schimmel tussen haar benen zo te zienquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet met het vliegtuig neem ik aan ?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
btw deze laatste kon ik jullie niet onthouden die was te prachtig.
de uitdrukking "falling in love with the scenery " krijgt een nieuwe betekenis![]()
jawel hoor.. er zijn hier redelijk wat maatschapijen die dagelijks vliegen..quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet met het vliegtuig neem ik aan ?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
btw deze laatste kon ik jullie niet onthouden die was te prachtig.
de uitdrukking "falling in love with the scenery " krijgt een nieuwe betekenis![]()
letterlijk jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi plaatje, maar ze heeft wel schimmel tussen haar benen zo te zien.
Goedemorgen trouwens.
nou dan kun je met het vliegtuig gaan vliegenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel hoor.. er zijn hier redelijk wat maatschapijen die dagelijks vliegen..
Garuda Indonesia: 6x per dag
Lion Air: 5x per dag
maar ik wil helemaal niet naar Bali.quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou dan kun je met het vliegtuig gaan vliegen
via bali kun je naar NLquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar ik wil helemaal niet naar Bali.
Via Yogyakarta kan ik rechtstreeks naar Kuala Lumpur en vanuit daar naar Amsterdam, is veel korter en goedkoper.quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
via bali kun je naar NLmij opzoeken
... de kater komt later ...quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:43 schreef Klonk het volgende:
godver, barstende koppijn...
waar ga je dan heen als je niet naar mij toe gaat? (de wereld draait toch om mijquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Via Yogyakarta kan ik rechtstreeks naar Kuala Lumpur en vanuit daar naar Amsterdam, is veel korter en goedkoper.Maar dan nog doe ik dat niet..
Ik ga naar Kuala Lumpur, dan naar Singapore, dan naar Batam, dan naar Jakarta en dan weer terug naar Yogyakarta.quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waar ga je dan heen als je niet naar mij toe gaat? (de wereld draait toch om mij)
had ik maar gezopen, dan had ik tenminste eerst nog wat plezier gehadquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
... de kater komt later ...
haha, dat heet dan een 'gemiste kans'quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
had ik maar gezopen, dan had ik tenminste eerst nog wat plezier gehad
ik duim al jaren niet meer, maar zal proberen een uitzondering te maken.. en ik moet even de tijd omrekenenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:55 schreef Klonk het volgende:
duimen jullie straks ff voor me, om half 11 gesprek voor nieuw vrijwilligerswerk
Ik zie je ook al zitten met je duim in je mond..quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik duim al jaren niet meer, maar zal proberen een uitzondering te maken.. en ik moet even de tijd omrekenen
ik duim ook voor jou dan, en dan hoef ik de reden niet eens te wetenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:59 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga voor de duimen
Duim jij ff voor mij (reden mag per pm opgevraagd worden, ga het hier niet posten)?
Nja steek maar kaarsje op ofzo
Thanxquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik duim ook voor jou dan, en dan hoef ik de reden niet eens te weten
in mijn mond? owh... dat ging dus verkeerd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zie je ook al zitten met je duim in je mond..
Blijf dan ook van de koffie afquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
had ik maar gezopen, dan had ik tenminste eerst nog wat plezier gehad
Tis ook al ff geleden hequote:Op maandag 25 augustus 2008 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in mijn mond? owh... dat ging dus verkeerd.
quote:
Was ik maar de hele dag alleenquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:09 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, op mijn werk. Ben weer de enige op de afdeling. Leuk als 'stagiair'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |