dag meneer de neger, waar heeft u diekske gelaten?quote:
don't knowquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
dag meneer de neger, waar heeft u diekske gelaten?
oquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:46 schreef Sjowhan het volgende:
Tijdens lowlands was ik niet voor 05:00uur in bed. Dit weekend wel wat eerder, rond een uurtje of 01:00uur wel
Maar dat was niet vreemd aangezien ik weinig echt inspannends deed, behalve dan een spelletje oid.
Ah, slaaf af.quote:
Welke heb je, die van Hoegaarden vond ik niet echt lekker eigenlijk...quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:52 schreef de_priester het volgende:
kut. ik nog steeds hier
kan niet slapen..
rosebier is btw top!
Hoe hou je het uitquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:46 schreef Sjowhan het volgende:
Tijdens lowlands was ik niet voor 05:00uur in bed. Dit weekend wel wat eerder, rond een uurtje of 01:00uur wel
Maar dat was niet vreemd aangezien ik weinig echt inspannends deed, behalve dan een spelletje oid.
MPGquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:05 schreef MPG het volgende:
Was ik weer
Waar blijven de foto's van de kipkoe?
jij bent kipkoe?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:06 schreef Pheno het volgende:
Ik post mijn fotos niet op het internet.
Ah, bierquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met LowLands?
Koffie + Bier + Eten + Leuke optredens + mensen + zitten + chillen.
Jweetz
Waarom kijken ze zo chagrijnig als ze aan 't tongen zijnquote:
Rosebier is voor vrouwen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:07 schreef de_priester het volgende:
hoegaarden rose.
niet wieckse of gulpener, das net ranja .
Muckquote:
Ah. Een kipkoe is dus een soort van pinguinquote:[..]
jij bent kipkoe?
Misschien knoflook op?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom kijken ze zo chagrijnig als ze aan 't tongen zijn.
Ik vind rosebier niet lekker, ben ik nou geen vrouwquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Rosebier is voor vrouwen.
En voor mannen die zittend plassen.
Een van de twee dan waarschijnlijk. Goeie reden welquote:
Alleen als je daarbij ook een roze polo draagt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:33 schreef de_priester het volgende:
ik vind rosé bier wel lekker. ben ik nu homo?
Nee, je hebt een andere smaak. En anders schijnt niet per definitie slechter te zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:33 schreef de_priester het volgende:
ik vind rosé bier wel lekker. ben ik nu homo?
kwekquote:
Da's beter dan kwak, I guessquote:
ik voel me sowieso al niet standaard - guyquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, je hebt een andere smaak. En anders schijnt niet per definitie slechter te zijn.
Dat kwakken mag MPG doenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's beter dan kwak, I guess.
Fijne dromen Muck.
Dan volg ik Muck maar snel richting bedquote:
krik zequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan volg ik Muck maar snel richting bed.
Truste KSC
Nee, die boekjes ken ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:39 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik voel me sowieso al niet standaard - guy
ken je die boekjes over mannen en vrouwen.... 99% klopt niet voor mij XD
ik kan wel extreem goed multitasken en lul iedereens kop van de romp,
en verder .... hypertensie
quote:
quote:
ik had toch al gezegd dat ik op zwart zou gaanquote:
Dat heb ik gemist johquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik had toch al gezegd dat ik op zwart zou gaan
Doordat ik stage ga lopen stop ik met moddenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist johzo goed let ik nou ook weer niet op
Eeuhw vandaarquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Doordat ik stage ga lopen stop ik met modden
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:58 schreef de_priester het volgende:
mss moet MPG ook es wat nuttigs gaan doen diek, misschien dat ie dan gaat stoppen met fappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |