drinken mag ook niet eigenlijk, maar ja.. maar het gaat vooral om de alcohol. Dat wordt zoveel mogelijk verstopt omdat een kleine groep radicalen een grote bek heeft. Tja.. niets aan te doen, maar alcohol drinken kan gewoon op de normale plekken hoor.. geen probleem verder.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:55 schreef Ladylike het volgende:
Mag je dan helemaal niets drinken met ramadhan?
eten weet ik, maar ik dacht dat drinken toch mocht
Ik ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:52 schreef DaMart het volgende:
Ik wil ook slapen... en ik wil ook zon!
Doei Marcquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga richting huis (en fysio daarna), tot straks
doeiquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga richting huis (en fysio daarna), tot straks
lekker, koffiequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef Ladylike het volgende:
krijg het ineens koud.. tijd voor koffie dus
Heb mn eigen zooi maar megenomen..quote:
Ik heb voor je geduimdquote:
senseo is al troep, en dan nog van die neppe ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb mn eigen zooi maar megenomen..
Hadden hier alleen maar van die goedkope Senseo pads.. (eigenlijk geen senseo dus)
geef dan óf DE senseo óf echte koffie...
die goekope troep is voor mensen die niet van koffie houden
denk het wel, volgende week een rondleiding en dan waarschijnlijk het avontuur (Wat klinkt dat raar) beginnen met dubbel gehandicapten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb voor je geduimd
Heeft het geholpen?
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
senseo is al troep, en dan nog van die neppe ook
coolquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk het wel, volgende week een rondleiding en dan waarschijnlijk het avontuur (Wat klinkt dat raar) beginnen met dubbel gehandicapten.
netjesquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk het wel, volgende week een rondleiding en dan waarschijnlijk het avontuur (Wat klinkt dat raar) beginnen met dubbel gehandicapten.
red bull gehad?quote:
Vast weer een hockeydame gespot.quote:
Kreeg net mail van school, mag eindelijk verder met afstuderenquote:
quote:
Oh kijk.. das wel reden om te stuiterenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kreeg net mail van school, mag eindelijk verder met afstuderen
Jammer dat ze die hier in Indonesie niet van het kwaliteitje als in Nederland hebben, anders was het misschien nog iets om de FHM te kopenquote:
feliquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
onvoorstelbaar hequote:Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Indah
Dit gezien? http://www.ad.nl/buitenla(...)wratten_lichter.html
Redelijk bizar ja, zeker gezien die fotoquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onvoorstelbaar he
goed dat ie nou geopereerd is
Kan je er 1 PMmen?quote:
quote:
Nee, maar wel met jus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:31 schreef Klonk het volgende:
[..], denk niet dat een gehaktbal met eentjes en nulletjes lekker is
Huisdierenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:43 schreef Klonk het volgende:
ik heb het geprobeerd, maar nu ben ik op zoek naar een manier om gehakt uit de netwerkpoorten te krijgen van de router...
Ik kom het er zo uit likkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:43 schreef Klonk het volgende:
ik heb het geprobeerd, maar nu ben ik op zoek naar een manier om gehakt uit de netwerkpoorten te krijgen van de router...
Gatverquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kom het er zo uit likken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |