Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:35 schreef onbekendejongen het volgende:
ik heb een bestelling van 50 euro
kan ik dan code 7921 en 7848 gewoon gebruiken allebei?
Die had ik ook willen kopen, alleen heb ik al tig broeken van die lengte (allemaal zwart....). Fijne broekjes zijn 'tquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
terugvindpakketje, heb weer een kleine bestelling geplaatst met een broek die ik al had, maar m'n moeder graag ook wilde en ik heb hem zelf ook nog in het zwart genomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn dat voor 'n broeken? 7/8e broeken? of toch driekwartsbroeken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
terugvindpakketje, heb weer een kleine bestelling geplaatst met een broek die ik al had, maar m'n moeder graag ook wilde en ik heb hem zelf ook nog in het zwart genomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat had ik ook al gelezen maar kan je wel 2 kortingen combineren die allebei een vast bedrag zijn?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
Volgens mij ertussenin? Tot op je kuit?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor 'n broeken? 7/8e broeken? of toch driekwartsbroeken?
Bij mij lukt sowieso geen enkele kortingscode meer uit de OP..quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:52 schreef onbekendejongen het volgende:
[..]
ja dat had ik ook al gelezen maar kan je wel 2 kortingen combineren die allebei een vast bedrag zijn?
Ohja..quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik dnek dat het meer 7/8e broeken zijn, maar ik ben erg klein (1m60) en begreep dat de meeste mensen in dit topic langer waren dan ikDus dan komen ze misschien ook wat hoger..... Het model draagt hem zo:
[ afbeelding ]
Ik ook niet... Even rustquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:50 schreef Lyssa het volgende:
momenteel even niets bestellen..
Okay, hij is in behandelingquote:Op maandag 25 augustus 2008 07:59 schreef Debsterr het volgende:
Nog wachtende op m'n bestelling.. Blegh! Ik hou niet van wachten.
En ook ik heb mezelf voorlopig een bestelverbod opgelegdquote:
Staat er geen track & trace code bij? Daar kun je het volgen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk nog als de boel in behandeling staat![]()
?
Krijg je het dan de volgende dag?
Het wordt namelijk ook bij mijn vriendje afgeleverd, dus dan kan ik het ze even mededelen.
Jawel, maar die werkt nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Staat er geen track & trace code bij? Daar kun je het volgen.
Nee dan word het eerst nog 'pakje is onderweg', een paar dagen. De track&trace code doet het bij wel altijd 's ochtends, op de dag dat het afgeleverd word zeg maar. Gewoon elke dag even kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk nog als de boel in behandeling staat![]()
?
Krijg je het dan de volgende dag?
Het wordt namelijk ook bij mijn vriendje afgeleverd, dus dan kan ik het ze even mededelen.
Die blouse links is cutequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:27 schreef Sabinee het volgende:
Mijn pakketje is binnen, alles pastMooie spijkerbroek en een wit, los, bloesje.
Zit alleen nog te wachten op mijn jas, die wordt pas half september geleverd. Ga ervan uit dat deze ook past.
Probeer even te kopieren van de site maar ik krijg het 'vrouwen' gedeelte niet eens geopend, fout op de site. Meer mensen hier last van?
[edit] nu lukt het weer wel
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik kreeg dus vandaag een boekje met daarin de nieuwe dingen die nu ook op de website zijn te vinden, en daarbij die kortingscode.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
Durf niets te bestellen met die kortingscode
Bedankt Debsterrquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Debsterr het volgende:
Nieuwe dingen. Op de website. Allemaal NIEUWE DINGEN![]()
!!
Ik heb normaal 32 in broeken, 32 besteld ook, maar die was echt veuls te lang. Denk dat het wel goed komtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:04 schreef MaLo het volgende:
Ik hoop trouwens dat de broek die ik besteld heb past.
Ik was even vergeten dat de broeken van H&M me altijd net iets te kort zijn.
Heb hem wel besteld in lengtemaat 34, dus misschien heb ik geluk. Misschien valt dit model wel net wat groter.
Neeeeeeeeeeeeeeee mn geld!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Debsterr het volgende:
Nieuwe dingen. Op de website. Allemaal NIEUWE DINGEN![]()
!!
Oeh ik heb m'n jas geannuleerd en opnieuw besteldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:18 schreef MaLo het volgende:
8168 geeft 25% korting op een artikel naar keuze. Geldig t/m 11 september.
ik heb hem ook geprobeerd maar ope en bestelling van 60 euro geef ie nog aan dat de waarde te laag is en de code dus ongeldig is. Raar....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oeh ik heb m'n jas geannuleerd en opnieuw besteldScheelt me ¤17.. Ik hoop alleen dat ze nu niets gaan blokkeren ofzo
Jaaa ik heb mijn jas geanulleerd en opnieuw besteld, scheelt me 12,50quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:18 schreef MaLo het volgende:
8168 geeft 25% korting op een artikel naar keuze. Geldig t/m 11 september.
Die jas van mij is ¤69,90 zonder korting en dat deed het gewoon. Wellicht er gewoon wat bij doen en dat later eventueel terugsturen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik heb hem ook geprobeerd maar ope en bestelling van 60 euro geef ie nog aan dat de waarde te laag is en de code dus ongeldig is. Raar....
Waar vind je dat korte truitje wat voornamelijk uit mouwen bestaat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:29 schreef Debsterr het volgende:
En dus gelijk weer een fikse bestelling. Terwijl er al 1 van ongeveer ¤250,- onderweg is..
[ afbeelding ]![]()
!
Shop Online -> Zojuist binnengekomen -> Kiezen voor Divided -> dan staat ie op pagina 3.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:09 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Waar vind je dat korte truitje wat voornamelijk uit mouwen bestaat?
Zo besteldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Shop Online -> Zojuist binnengekomen -> Kiezen voor Divided -> dan staat ie op pagina 3.
Ik vind zo'n loshangende col juist lelijk!! Zo'n nutteloos iets is dat. Maar de kleur is welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:13 schreef MaLo het volgende:
Mijn bestelling van gisteren is al in behandeling.
Gelukkig maar, anders had ik er nog wat bijgegooid.
Deze vind ik erg leuk!
[ afbeelding ]
Ik vind het juist leuk! Komt mijn hals mooi in uit (en ik heb best een mooie hals, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind zo'n loshangende col juist lelijk!! Zo'n nutteloos iets is dat. Maar de kleur is wel.
Inderdaad, alles is al constant uitverkocht, laat staan als iedereen hetzelfde besteldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk! Komt mijn hals mooi in uit (en ik heb best een mooie hals, al zeg ik het zelf)
Gelukkig maar dat smaken verschillen
quote:
Deze jas zie ik wel heeeel vaak voorbij komen hierquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inderdaad, alles is al constant uitverkocht, laat staan als iedereen hetzelfde besteld.
Dát is een heel erg mooi zittend truitje. In de winkel vind je die dus ook al.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:09 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Waar vind je dat korte truitje wat voornamelijk uit mouwen bestaat?
Joh, over een maand of 4 scoor je hem met wat geluk voor 30/40 euro in de outlet!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:31 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[..]
Deze jas zie ik wel heeeel vaak voorbij komen hierIk wil 'm ook wel, maar hij's wat duur
Mannen* vinden het ook niet mooi, ze vinden het net een vaginaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind zo'n loshangende col juist lelijk!! Zo'n nutteloos iets is dat. Maar de kleur is wel.
Ik heb dezelfde melding, wedstrijdje doen wie 'm het eerste heeft?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 28-08-2008 Zwolle , intern transport pakketten. Kannie wachten, kannie wachten!
Voor de 'eer'? Is goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde melding, wedstrijdje doen wie 'm het eerste heeft?
Maar niet zo'n hele mooie. Gelukkig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:04 schreef Debsterr het volgende:
Goedkope spijkerbroeken op de website!
Ik draag die dingen gewoon niet, gewoon een rechte broekspijp is stukken mooier voor mijn lengte.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:37 schreef Linnie20v het volgende:
Die Flary en Wide broeken blijf ik erg hippie vinden, moet er weer helemaal aan wennen
ik draag altijd wijd of flare, ik vind mezelf juist zo'n kort propje in in rechte modellen..... (ook 1m60, en normaal/slank postuur)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hier ook 1m60 en alleen rechte/smalle broeken, anders lijkt het alsof ik in mijn eigen kleding verzuip.
Die moeten dan mss ook een maat groter nemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:53 schreef Linnie20v het volgende:
... die mensen die zich er in proppen omdat het mode is....
Heb jouw icon niet gejat hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:55 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Zie ik mezelf?![]()
Die jas had ik vorig jaar, die pluist/pilt heel erg. Hij is wel mooi.
Die van mij heb ik een keer in de zoveel tijd bijgewerkt met een scheermesje (werkt echt!) Hij wordt er natuurlijk wel dunner van. Het gaat vooral om plekken waar het schuurt natuurlijk: onder de oksels en eventueel op de plek waar je tas tegen je lijf aan komt. Wel een erg fijne jas. Lekker dik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Heb jouw icon niet gejat hoor.
Heb em al sinds ik hier een account heb.
Ik zal wel ff kijken hoe het met de pluis zit!
Thanx voor de tip.
De mijne is nu écht onderweg. De jouwe ook?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde melding, wedstrijdje doen wie 'm het eerste heeft?
Jaaaaaaaquote:
Ik vond em ook wat duur maar ik dacht ik mag toch ook wel een keertje wat duurs!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:31 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[..]
Deze jas zie ik wel heeeel vaak voorbij komen hierIk wil 'm ook wel, maar hij's wat duur
quote:Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef CherryLips het volgende:
ik mag niet bestellen ik mag niet bestellen ik mag niet bestellen ik mag niet bestellen.
Same here... Ik herinner me dat ik nog ergens een kortingscode heb voor september volgensmij in mn mail, dus ik verbied mezelf om in mn mail te kijken en naar mn favorieten te gaan om de webshop van de h&m aan te klikken... Tot nu toe lukt het nog...quote:Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef CherryLips het volgende:
ik mag niet bestellen ik mag niet bestellen ik mag niet bestellen ik mag niet bestellen.
ja die wilde ik ookquote:Op maandag 1 september 2008 15:55 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze, maar die mag ik van mezelf niet bestellen en het is maar goed ook dat ie ook constant uitverkocht is.
Ik heb deze de eerste dag dat hij op de site stond besteld, word eind september pas geleverd omdat ik wat andere spullen besteld heb die dan pas leverbaar zijn. Ik heb dat expres gedaan omdat ik nu even teveel geld heb uitgegeven. Ik heb hem eerder toch niet nodig ookquote:Op maandag 1 september 2008 15:55 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze, maar die mag ik van mezelf niet bestellen en het is maar goed ook dat ie ook constant uitverkocht is.
die had ik ook, voer ik hem in, is mn bedrag te laag om de code te kunnen gebruiken, terwijl nérgens in de mail staat hoeveel ik er voor moet uitgevenquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een nieuwe code: kortingscode 8168; 25% korting, geldig t/m 11 september.
Mijn jas voelt te groot en is van irritante kriebelstof, die gaat dus RETOUR!quote:Op maandag 1 september 2008 15:44 schreef CherryLips het volgende:
o, de jas die ik wilde is uitverkocht, phew.
Mijn buurman had mquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:47 schreef miss-piggy het volgende:
Chauffeur is onderweg![]()
Mijn jas komt eraan!!!
Morgen ofzo.... denk ik
Dat duurt nog wel een paar dagen vermoed ik..Mijn laatste pakje stond bijna een week op 'onderweg'.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:09 schreef CartWOman het volgende:
Hmm, vanaf gister staat mijn bestelling onderweg met een Track&Trace nummer, maar als ik daarop zoek wordt er niks gevonden. Toch maar thuisblijven vanmiddag, want allleen onze niet-leuke buren zijn thuis.
Als de T&T nog niet gevonden wordt hoef je idd niet thuis te blijven, eerst komt ie dan nog op manco te staan en daarna issie pas onderweg, dan moet je pas thuis blijvenquote:Op woensdag 3 september 2008 12:09 schreef CartWOman het volgende:
Hmm, vanaf gister staat mijn bestelling onderweg met een Track&Trace nummer, maar als ik daarop zoek wordt er niks gevonden. Toch maar thuisblijven vanmiddag, want allleen onze niet-leuke buren zijn thuis.
Ojee, had er zaterdag graag iets van aan gewild...quote:Op woensdag 3 september 2008 12:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een paar dagen vermoed ik..Mijn laatste pakje stond bijna een week op 'onderweg'.
Aha, duidelijk. Ook bedankt.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:26 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Als de T&T nog niet gevonden wordt hoef je idd niet thuis te blijven, eerst komt ie dan nog op manco te staan en daarna issie pas onderweg, dan moet je pas thuis blijven
Jeez, das kutquote:Op woensdag 3 september 2008 17:22 schreef MaLo het volgende:
Mijn pakje is er nog steeds niet en ik moet nu weg voor een etentje.
En morgen zit ik de hele dag aan de andere kant van het land
Hij gaat helaas retour. Hij kriebelt mij te veel (gevoelige huid) en viel te groot uit. Ach heb mijn H&M jas van 2 winters terug nog mocht het niet lukken deze winter. Die ziet er ook nog goed uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:19 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Die van mij heb ik een keer in de zoveel tijd bijgewerkt met een scheermesje (werkt echt!) Hij wordt er natuurlijk wel dunner van. Het gaat vooral om plekken waar het schuurt natuurlijk: onder de oksels en eventueel op de plek waar je tas tegen je lijf aan komt. Wel een erg fijne jas. Lekker dik.
Hmm laat ff weten hoe deze valt!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:36 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
Mijn buurman had m![]()
![]()
![]()
Maar jas past perfect! Alleen weet ik niet of hij wel dik genoeg is voor de winter. Dus nog even paar dagen over nadenken![]()
gaat om deze jas:
[ afbeelding ]
Ik heb de site uit m'n favorieten gegooid.. Niet dat het veel uit maakt maar goedquote:Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef miss-piggy het volgende:
* miss-piggy gaat de komende tijd niet meer op de site kijken
Hey, die had ik ook besteld!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb gister ook mijn jas binnen gekregen. De schippersjas in het zwart, maar viel toch wel een beetje tegen.
Een beetje saai. voegt niet echt iets toe....
dus heb een andere besteld en deze gaat retour....
heb nu deze besteld:
http://shop.hm.com/media/(...)86_08011_54_6680.jpg
Iemand?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:23 schreef rycemasta het volgende:
Ongetwijfeld vaker gevraagd, maar even voor de zekerheid:
Ik had 3 kledingstukken besteld met 10 euro korting. 2 daarvan pasten niet, die gaan dus retour. Nu moet ik dus het bedrag van (1 kledingstuk + verzendskosten + 1 euro retourkosten - de korting) overmaken naar H&M?
jaquote:
Ik moet die nog bestellen alleen als ik al die problemen zo lees kan ik hem beter in de winkel kopen volgens mijquote:Op donderdag 4 september 2008 09:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb gister ook mijn jas binnen gekregen. De schippersjas in het zwart, maar viel toch wel een beetje tegen.
Een beetje saai. voegt niet echt iets toe....
dus heb een andere besteld en deze gaat retour....
heb nu deze besteld:
http://shop.hm.com/media/(...)86_08011_54_6680.jpg
Ik had inderdaad ook een keer een ¤5,- cadeaubon als compensatie voor een foute levering. De laatste tijd gebeurd het echter steeds vaker, maar ze sturen dan ook geen excuusje meer via post of mail.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:08 schreef alors het volgende:
Mijn pakketje wordt al 2 weken ook maar niet in behandeling genomen. En ik heb, duivels als ik ben, wel één hele kortingscode gebruikt, gewoon een uit de mail. Als het vanavond nog niet in behandeling is genomen, dan stikken ze er maar in.
Kinderachtig gedoe met die codes. Ik heb zovaak verkeerde kleding toegestuurd gekregen en daarvoor één keer zo'n goedmaakcode gekregen, die vervolgens niet werkte. Zorg er gewoon voor dat je meteen een foutmelding krijgt, maar laat mensen niet 3 weken wachten en stuur vervolgens zo'n lullig briefje dat er iets mis is met de kortingscodes en dat er niks gestuurd kan worden
Yeah nog eventjesquote:Pakket aangekomen op sorteercentrum in Nederland. U krijgt bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt is.
Whehehe dat heb ik ook een keer gehad. Normaal gaat mijn pakketje rechtstreeks naar Zwolle en van daar uit naar Enschede en dan naar mijn huis.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:22 schreef Syrena het volgende:
Ik heb iets raaaaars![]()
Bij mijn Tie & Tie staat:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 01-09-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-09-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 05-09-2008 Sittard , pakkettendistributie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 05-09-2008 Dordrecht , intern transport pakketten
En dat is weird, want ik woon in Sittard. Ik hoop dat ze gewoon de regels door elkaar hebben gegooid en dat m'n pakkets toch gewoon in de afleverroute in Sittard zit en niet naar Dordrecht is gestuurd.
Dan heb ik 'm morgen toch?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:40 schreef Syrena het volgende:
Er staat inmiddels chauffeur onderweg!Sorry Malo
Hmm nee de grijze kleur hebben ze bij beide niet meer.. helaas!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
Ze hebben ze nog op voorraad dacht ik, maar onder een ander bestelnummer en dan betaal je 24,99
Dat kan je niet tijdens een bestelling beslissen, daar kwam ik ook achter. Je moet even naar je gegevens gaan (dacht gewoon via 'mijn pagina'), dan kun je het daar wijzigenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:52 schreef Ienepien het volgende:
Net weer een fikse bestelling geplaatst, maar nu kan ik niet kiezen waar ik het afgeleverd wil hebben, mijn enige optie is thuis bezorgen. Herkent iemand dit probleem?
Maandagochtend vroeg even proberen, dan wordt het weer aangevuld.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:24 schreef SperZii het volgende:
[..]
Hmm nee de grijze kleur hebben ze bij beide niet meer.. helaas!
Ow daar! Dan is het toch raar dat thuisbezorgen al in mijn bestelling stond, vorige keer heb ik het nl. van een afhaalpunt gedaan. But Thanx!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat kan je niet tijdens een bestelling beslissen, daar kwam ik ook achter. Je moet even naar je gegevens gaan (dacht gewoon via 'mijn pagina'), dan kun je het daar wijzigen
Mijne ook, ik moet nog maar even kijken wat ik hou, heb voor 150 euro in Londen geshoppedquote:Op zondag 7 september 2008 20:51 schreef lienelien het volgende:
mijn bestelling is weer eens manco in zwolle...
Ik had twee jurken, vest en leggings waarvan 25% korting op een jurk. Mijn bestelling was zo'n 75 euro. Mss moet het boven de 50 euro uitkomen met korting ofzo?quote:Op maandag 8 september 2008 10:18 schreef lily het volgende:
even een vraagje tussendoor:
geldt de 25% code alleen voor jassen? Ik krijg de melding: waarde van de artikelen te laag (duurste is 24,90, totaal voor 48 euro)
Super, bedankt! Heb 'm eventjes besteld, helaas is de leverdatum Eind Oktoberquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:40 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Maandagochtend vroeg even proberen, dan wordt het weer aangevuld.
Gewoon er uit halen en even bellen of mailen, dan halen ze de korting er zelf afquote:Op maandag 8 september 2008 10:29 schreef lily het volgende:
ja, klopt
ik doe er een bodyspray bij voor 3 euro en ik krijg nu de 25% op die bodyspray![]()
bleek ook niet te werken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat kan je niet tijdens een bestelling beslissen, daar kwam ik ook achter. Je moet even naar je gegevens gaan (dacht gewoon via 'mijn pagina'), dan kun je het daar wijzigen
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:12 schreef zoeperzazke het volgende:
ach, laatst zag ik iets afgrpijsd in de outlet van 24,90 voor 189,-
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
¤249,-. Mag hopen dat de komma verkeerd staat
.
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:12 schreef zoeperzazke het volgende:
ach, laatst zag ik iets afgrpijsd in de outlet van 24,90 voor 189,-
7848 geeft nog korting.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:27 schreef VegaKip het volgende:
Zo meteen toch maar even een nieuw account aanmaken
Zijn alle kortingscodes verlopen?
Geen idee!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:28 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Komt die uit een mail ofzo? Anders krijg ik dat gezeur weer dat ie niet voor mij bedoelt is
Maakt toch geen zak uit, had (alleen) een kortingscode gebruikt die ze naar me hadden gemaild en toen hebben ze alsnog mijn hele bestelling verwijderdquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:28 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Komt die uit een mail ofzo? Anders krijg ik dat gezeur weer dat ie niet voor mij bedoelt is
Klopt, bij mij ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:40 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Maakt toch geen zak uit, had (alleen) een kortingscode gebruikt die ze naar me hadden gemaild en toen hebben ze alsnog mijn hele bestelling verwijderd.
Ten eerste kan ik nergens terugvinden dat ik de kortingscode alleen voor mezelf kan gebruiken als ik een mailtje van H&M krijg met een nieuwe code.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:29 schreef 9611Niels het volgende:
Bedankt voor je email,
We weten niet welke kortingscode jij gebruikt hebt en of je misschien meerdere codes gebruikt hebt. Dit kunnen we ook niet meer terugvinden.
We hebben wel een opmerking bij je klantnummer staan, omdat je in het verleden kortingscodes gebruikt hebt, die niet voor jou bestemd waren.
Je mag een kortingscode alleen gebruiken als je die van ons ontvangen hebt. Als je een kortingscode gebruikt die je van iemand gekregen hebt, is dat een soort fraude en het systeem geeft dan ook meteen een waarschuwing.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wensen je een fijne dag.
Dat dacht ik dus ook, maar toen ze hem toen verwijderd hadden heb ik er gewoon weer die 10 euro code in gezet, als wraak ofzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:44 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Klopt, bij mij ookMaar ik heb ook wel vaker code's van fora gehaald dus wilde nu braaf zijn
Misschien toch maar zonder code doen
]quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef VegaKip het volgende:
Nog wat extra sokken in m'n bestelling gegooid anders was de waarde te laag voor die gratis sjaal en muts
Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met de code
[ afbeelding ]
Ik werk in een oververhitte kantooromgeving, dus dan kun je zoiets in de winter makkelijk dragen naar je werkquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
]
Zoiets vind ik best wel erg leuk, maar hoe draag je zoiets???? Die kol is te warm voor de zomermaar de armen zijn veeeels te bloot voor koudere dagen.....
Jawel, je betaalt 4,90 aan verzendkosten. En als je een artikel retourneert door het op te sturen, betaal je daar 1 euro voor. Terugbrengen naar een filiaal is gratis, maar levert je geen geld op, maar een tegoedbon.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:09 schreef Wekkor het volgende:
Relaxed, ik wist niet dat ze een online shop hadden. Dus als ik het goed begrijp, betaal je geen verzendkosten?
En als je iets (of meerdere dingen) niet passen dan betaal je ¤1,- retourkosten of je kunt het naar een filiaal brengen (¤0?)
Alvast bedankt
Ik ga er denk ik een zwart shirtje met lange mouwen onder dragenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
]
Zoiets vind ik best wel erg leuk, maar hoe draag je zoiets???? Die kol is te warm voor de zomermaar de armen zijn veeeels te bloot voor koudere dagen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |