Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:35 schreef onbekendejongen het volgende:
ik heb een bestelling van 50 euro
kan ik dan code 7921 en 7848 gewoon gebruiken allebei?
Die had ik ook willen kopen, alleen heb ik al tig broeken van die lengte (allemaal zwart....). Fijne broekjes zijn 'tquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
terugvindpakketje, heb weer een kleine bestelling geplaatst met een broek die ik al had, maar m'n moeder graag ook wilde en ik heb hem zelf ook nog in het zwart genomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn dat voor 'n broeken? 7/8e broeken? of toch driekwartsbroeken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
terugvindpakketje, heb weer een kleine bestelling geplaatst met een broek die ik al had, maar m'n moeder graag ook wilde en ik heb hem zelf ook nog in het zwart genomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat had ik ook al gelezen maar kan je wel 2 kortingen combineren die allebei een vast bedrag zijn?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
Volgens mij ertussenin? Tot op je kuit?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor 'n broeken? 7/8e broeken? of toch driekwartsbroeken?
Bij mij lukt sowieso geen enkele kortingscode meer uit de OP..quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:52 schreef onbekendejongen het volgende:
[..]
ja dat had ik ook al gelezen maar kan je wel 2 kortingen combineren die allebei een vast bedrag zijn?
Ohja..quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik dnek dat het meer 7/8e broeken zijn, maar ik ben erg klein (1m60) en begreep dat de meeste mensen in dit topic langer waren dan ikDus dan komen ze misschien ook wat hoger..... Het model draagt hem zo:
[ afbeelding ]
Ik ook niet... Even rustquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:50 schreef Lyssa het volgende:
momenteel even niets bestellen..
Okay, hij is in behandelingquote:Op maandag 25 augustus 2008 07:59 schreef Debsterr het volgende:
Nog wachtende op m'n bestelling.. Blegh! Ik hou niet van wachten.
En ook ik heb mezelf voorlopig een bestelverbod opgelegdquote:
Staat er geen track & trace code bij? Daar kun je het volgen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk nog als de boel in behandeling staat![]()
?
Krijg je het dan de volgende dag?
Het wordt namelijk ook bij mijn vriendje afgeleverd, dus dan kan ik het ze even mededelen.
Jawel, maar die werkt nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Staat er geen track & trace code bij? Daar kun je het volgen.
Nee dan word het eerst nog 'pakje is onderweg', een paar dagen. De track&trace code doet het bij wel altijd 's ochtends, op de dag dat het afgeleverd word zeg maar. Gewoon elke dag even kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk nog als de boel in behandeling staat![]()
?
Krijg je het dan de volgende dag?
Het wordt namelijk ook bij mijn vriendje afgeleverd, dus dan kan ik het ze even mededelen.
Die blouse links is cutequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:27 schreef Sabinee het volgende:
Mijn pakketje is binnen, alles pastMooie spijkerbroek en een wit, los, bloesje.
Zit alleen nog te wachten op mijn jas, die wordt pas half september geleverd. Ga ervan uit dat deze ook past.
Probeer even te kopieren van de site maar ik krijg het 'vrouwen' gedeelte niet eens geopend, fout op de site. Meer mensen hier last van?
[edit] nu lukt het weer wel
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik kreeg dus vandaag een boekje met daarin de nieuwe dingen die nu ook op de website zijn te vinden, en daarbij die kortingscode.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
Durf niets te bestellen met die kortingscode
Bedankt Debsterrquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Debsterr het volgende:
Nieuwe dingen. Op de website. Allemaal NIEUWE DINGEN![]()
!!
Ik heb normaal 32 in broeken, 32 besteld ook, maar die was echt veuls te lang. Denk dat het wel goed komtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:04 schreef MaLo het volgende:
Ik hoop trouwens dat de broek die ik besteld heb past.
Ik was even vergeten dat de broeken van H&M me altijd net iets te kort zijn.
Heb hem wel besteld in lengtemaat 34, dus misschien heb ik geluk. Misschien valt dit model wel net wat groter.
Neeeeeeeeeeeeeeee mn geld!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Debsterr het volgende:
Nieuwe dingen. Op de website. Allemaal NIEUWE DINGEN![]()
!!
Oeh ik heb m'n jas geannuleerd en opnieuw besteldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:18 schreef MaLo het volgende:
8168 geeft 25% korting op een artikel naar keuze. Geldig t/m 11 september.
ik heb hem ook geprobeerd maar ope en bestelling van 60 euro geef ie nog aan dat de waarde te laag is en de code dus ongeldig is. Raar....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oeh ik heb m'n jas geannuleerd en opnieuw besteldScheelt me ¤17.. Ik hoop alleen dat ze nu niets gaan blokkeren ofzo
Jaaa ik heb mijn jas geanulleerd en opnieuw besteld, scheelt me 12,50quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:18 schreef MaLo het volgende:
8168 geeft 25% korting op een artikel naar keuze. Geldig t/m 11 september.
Die jas van mij is ¤69,90 zonder korting en dat deed het gewoon. Wellicht er gewoon wat bij doen en dat later eventueel terugsturen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik heb hem ook geprobeerd maar ope en bestelling van 60 euro geef ie nog aan dat de waarde te laag is en de code dus ongeldig is. Raar....
Waar vind je dat korte truitje wat voornamelijk uit mouwen bestaat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:29 schreef Debsterr het volgende:
En dus gelijk weer een fikse bestelling. Terwijl er al 1 van ongeveer ¤250,- onderweg is..
[ afbeelding ]![]()
!
Shop Online -> Zojuist binnengekomen -> Kiezen voor Divided -> dan staat ie op pagina 3.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:09 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Waar vind je dat korte truitje wat voornamelijk uit mouwen bestaat?
Zo besteldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Shop Online -> Zojuist binnengekomen -> Kiezen voor Divided -> dan staat ie op pagina 3.
Ik vind zo'n loshangende col juist lelijk!! Zo'n nutteloos iets is dat. Maar de kleur is welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:13 schreef MaLo het volgende:
Mijn bestelling van gisteren is al in behandeling.
Gelukkig maar, anders had ik er nog wat bijgegooid.
Deze vind ik erg leuk!
[ afbeelding ]
Ik vind het juist leuk! Komt mijn hals mooi in uit (en ik heb best een mooie hals, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind zo'n loshangende col juist lelijk!! Zo'n nutteloos iets is dat. Maar de kleur is wel.
Inderdaad, alles is al constant uitverkocht, laat staan als iedereen hetzelfde besteldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk! Komt mijn hals mooi in uit (en ik heb best een mooie hals, al zeg ik het zelf)
Gelukkig maar dat smaken verschillen
quote:
Deze jas zie ik wel heeeel vaak voorbij komen hierquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inderdaad, alles is al constant uitverkocht, laat staan als iedereen hetzelfde besteld.
Dát is een heel erg mooi zittend truitje. In de winkel vind je die dus ook al.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:09 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Waar vind je dat korte truitje wat voornamelijk uit mouwen bestaat?
Joh, over een maand of 4 scoor je hem met wat geluk voor 30/40 euro in de outlet!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:31 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[..]
Deze jas zie ik wel heeeel vaak voorbij komen hierIk wil 'm ook wel, maar hij's wat duur
Mannen* vinden het ook niet mooi, ze vinden het net een vaginaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind zo'n loshangende col juist lelijk!! Zo'n nutteloos iets is dat. Maar de kleur is wel.
Ik heb dezelfde melding, wedstrijdje doen wie 'm het eerste heeft?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 28-08-2008 Zwolle , intern transport pakketten. Kannie wachten, kannie wachten!
Voor de 'eer'? Is goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde melding, wedstrijdje doen wie 'm het eerste heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |