Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:35 schreef onbekendejongen het volgende:
ik heb een bestelling van 50 euro
kan ik dan code 7921 en 7848 gewoon gebruiken allebei?
Die had ik ook willen kopen, alleen heb ik al tig broeken van die lengte (allemaal zwart....). Fijne broekjes zijn 'tquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
terugvindpakketje, heb weer een kleine bestelling geplaatst met een broek die ik al had, maar m'n moeder graag ook wilde en ik heb hem zelf ook nog in het zwart genomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn dat voor 'n broeken? 7/8e broeken? of toch driekwartsbroeken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:22 schreef zoeperzazke het volgende:
terugvindpakketje, heb weer een kleine bestelling geplaatst met een broek die ik al had, maar m'n moeder graag ook wilde en ik heb hem zelf ook nog in het zwart genomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat had ik ook al gelezen maar kan je wel 2 kortingen combineren die allebei een vast bedrag zijn?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
Volgens mij ertussenin? Tot op je kuit?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor 'n broeken? 7/8e broeken? of toch driekwartsbroeken?
Bij mij lukt sowieso geen enkele kortingscode meer uit de OP..quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:52 schreef onbekendejongen het volgende:
[..]
ja dat had ik ook al gelezen maar kan je wel 2 kortingen combineren die allebei een vast bedrag zijn?
Ohja..quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik dnek dat het meer 7/8e broeken zijn, maar ik ben erg klein (1m60) en begreep dat de meeste mensen in dit topic langer waren dan ikDus dan komen ze misschien ook wat hoger..... Het model draagt hem zo:
[ afbeelding ]
Ik ook niet... Even rustquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:50 schreef Lyssa het volgende:
momenteel even niets bestellen..
Okay, hij is in behandelingquote:Op maandag 25 augustus 2008 07:59 schreef Debsterr het volgende:
Nog wachtende op m'n bestelling.. Blegh! Ik hou niet van wachten.
En ook ik heb mezelf voorlopig een bestelverbod opgelegdquote:
Staat er geen track & trace code bij? Daar kun je het volgen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk nog als de boel in behandeling staat![]()
?
Krijg je het dan de volgende dag?
Het wordt namelijk ook bij mijn vriendje afgeleverd, dus dan kan ik het ze even mededelen.
Jawel, maar die werkt nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Staat er geen track & trace code bij? Daar kun je het volgen.
Nee dan word het eerst nog 'pakje is onderweg', een paar dagen. De track&trace code doet het bij wel altijd 's ochtends, op de dag dat het afgeleverd word zeg maar. Gewoon elke dag even kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk nog als de boel in behandeling staat![]()
?
Krijg je het dan de volgende dag?
Het wordt namelijk ook bij mijn vriendje afgeleverd, dus dan kan ik het ze even mededelen.
Die blouse links is cutequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:27 schreef Sabinee het volgende:
Mijn pakketje is binnen, alles pastMooie spijkerbroek en een wit, los, bloesje.
Zit alleen nog te wachten op mijn jas, die wordt pas half september geleverd. Ga ervan uit dat deze ook past.
Probeer even te kopieren van de site maar ik krijg het 'vrouwen' gedeelte niet eens geopend, fout op de site. Meer mensen hier last van?
[edit] nu lukt het weer wel
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |