Maar niet zo'n hele mooie. Gelukkig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:04 schreef Debsterr het volgende:
Goedkope spijkerbroeken op de website!
Ik draag die dingen gewoon niet, gewoon een rechte broekspijp is stukken mooier voor mijn lengte.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:37 schreef Linnie20v het volgende:
Die Flary en Wide broeken blijf ik erg hippie vinden, moet er weer helemaal aan wennen
ik draag altijd wijd of flare, ik vind mezelf juist zo'n kort propje in in rechte modellen..... (ook 1m60, en normaal/slank postuur)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hier ook 1m60 en alleen rechte/smalle broeken, anders lijkt het alsof ik in mijn eigen kleding verzuip.
Die moeten dan mss ook een maat groter nemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:53 schreef Linnie20v het volgende:
... die mensen die zich er in proppen omdat het mode is....
Heb jouw icon niet gejat hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:55 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Zie ik mezelf?![]()
Die jas had ik vorig jaar, die pluist/pilt heel erg. Hij is wel mooi.
Die van mij heb ik een keer in de zoveel tijd bijgewerkt met een scheermesje (werkt echt!) Hij wordt er natuurlijk wel dunner van. Het gaat vooral om plekken waar het schuurt natuurlijk: onder de oksels en eventueel op de plek waar je tas tegen je lijf aan komt. Wel een erg fijne jas. Lekker dik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Heb jouw icon niet gejat hoor.
Heb em al sinds ik hier een account heb.
Ik zal wel ff kijken hoe het met de pluis zit!
Thanx voor de tip.
De mijne is nu écht onderweg. De jouwe ook?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde melding, wedstrijdje doen wie 'm het eerste heeft?
Jaaaaaaaquote:
Ik vond em ook wat duur maar ik dacht ik mag toch ook wel een keertje wat duurs!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:31 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[..]
Deze jas zie ik wel heeeel vaak voorbij komen hierIk wil 'm ook wel, maar hij's wat duur
quote:Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef CherryLips het volgende:
ik mag niet bestellen ik mag niet bestellen ik mag niet bestellen ik mag niet bestellen.
Same here... Ik herinner me dat ik nog ergens een kortingscode heb voor september volgensmij in mn mail, dus ik verbied mezelf om in mn mail te kijken en naar mn favorieten te gaan om de webshop van de h&m aan te klikken... Tot nu toe lukt het nog...quote:Op maandag 1 september 2008 15:38 schreef CherryLips het volgende:
ik mag niet bestellen ik mag niet bestellen ik mag niet bestellen ik mag niet bestellen.
ja die wilde ik ookquote:Op maandag 1 september 2008 15:55 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze, maar die mag ik van mezelf niet bestellen en het is maar goed ook dat ie ook constant uitverkocht is.
Ik heb deze de eerste dag dat hij op de site stond besteld, word eind september pas geleverd omdat ik wat andere spullen besteld heb die dan pas leverbaar zijn. Ik heb dat expres gedaan omdat ik nu even teveel geld heb uitgegeven. Ik heb hem eerder toch niet nodig ookquote:Op maandag 1 september 2008 15:55 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze, maar die mag ik van mezelf niet bestellen en het is maar goed ook dat ie ook constant uitverkocht is.
die had ik ook, voer ik hem in, is mn bedrag te laag om de code te kunnen gebruiken, terwijl nérgens in de mail staat hoeveel ik er voor moet uitgevenquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een nieuwe code: kortingscode 8168; 25% korting, geldig t/m 11 september.
Mijn jas voelt te groot en is van irritante kriebelstof, die gaat dus RETOUR!quote:Op maandag 1 september 2008 15:44 schreef CherryLips het volgende:
o, de jas die ik wilde is uitverkocht, phew.
Mijn buurman had mquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:47 schreef miss-piggy het volgende:
Chauffeur is onderweg![]()
Mijn jas komt eraan!!!
Morgen ofzo.... denk ik
Dat duurt nog wel een paar dagen vermoed ik..Mijn laatste pakje stond bijna een week op 'onderweg'.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:09 schreef CartWOman het volgende:
Hmm, vanaf gister staat mijn bestelling onderweg met een Track&Trace nummer, maar als ik daarop zoek wordt er niks gevonden. Toch maar thuisblijven vanmiddag, want allleen onze niet-leuke buren zijn thuis.
Als de T&T nog niet gevonden wordt hoef je idd niet thuis te blijven, eerst komt ie dan nog op manco te staan en daarna issie pas onderweg, dan moet je pas thuis blijvenquote:Op woensdag 3 september 2008 12:09 schreef CartWOman het volgende:
Hmm, vanaf gister staat mijn bestelling onderweg met een Track&Trace nummer, maar als ik daarop zoek wordt er niks gevonden. Toch maar thuisblijven vanmiddag, want allleen onze niet-leuke buren zijn thuis.
Ojee, had er zaterdag graag iets van aan gewild...quote:Op woensdag 3 september 2008 12:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een paar dagen vermoed ik..Mijn laatste pakje stond bijna een week op 'onderweg'.
Aha, duidelijk. Ook bedankt.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:26 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Als de T&T nog niet gevonden wordt hoef je idd niet thuis te blijven, eerst komt ie dan nog op manco te staan en daarna issie pas onderweg, dan moet je pas thuis blijven
Jeez, das kutquote:Op woensdag 3 september 2008 17:22 schreef MaLo het volgende:
Mijn pakje is er nog steeds niet en ik moet nu weg voor een etentje.
En morgen zit ik de hele dag aan de andere kant van het land
Hij gaat helaas retour. Hij kriebelt mij te veel (gevoelige huid) en viel te groot uit. Ach heb mijn H&M jas van 2 winters terug nog mocht het niet lukken deze winter. Die ziet er ook nog goed uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:19 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Die van mij heb ik een keer in de zoveel tijd bijgewerkt met een scheermesje (werkt echt!) Hij wordt er natuurlijk wel dunner van. Het gaat vooral om plekken waar het schuurt natuurlijk: onder de oksels en eventueel op de plek waar je tas tegen je lijf aan komt. Wel een erg fijne jas. Lekker dik.
Hmm laat ff weten hoe deze valt!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:36 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
Mijn buurman had m![]()
![]()
![]()
Maar jas past perfect! Alleen weet ik niet of hij wel dik genoeg is voor de winter. Dus nog even paar dagen over nadenken![]()
gaat om deze jas:
[ afbeelding ]
Ik heb de site uit m'n favorieten gegooid.. Niet dat het veel uit maakt maar goedquote:Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef miss-piggy het volgende:
* miss-piggy gaat de komende tijd niet meer op de site kijken
Hey, die had ik ook besteld!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb gister ook mijn jas binnen gekregen. De schippersjas in het zwart, maar viel toch wel een beetje tegen.
Een beetje saai. voegt niet echt iets toe....
dus heb een andere besteld en deze gaat retour....
heb nu deze besteld:
http://shop.hm.com/media/(...)86_08011_54_6680.jpg
Iemand?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:23 schreef rycemasta het volgende:
Ongetwijfeld vaker gevraagd, maar even voor de zekerheid:
Ik had 3 kledingstukken besteld met 10 euro korting. 2 daarvan pasten niet, die gaan dus retour. Nu moet ik dus het bedrag van (1 kledingstuk + verzendskosten + 1 euro retourkosten - de korting) overmaken naar H&M?
jaquote:
Ik moet die nog bestellen alleen als ik al die problemen zo lees kan ik hem beter in de winkel kopen volgens mijquote:Op donderdag 4 september 2008 09:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb gister ook mijn jas binnen gekregen. De schippersjas in het zwart, maar viel toch wel een beetje tegen.
Een beetje saai. voegt niet echt iets toe....
dus heb een andere besteld en deze gaat retour....
heb nu deze besteld:
http://shop.hm.com/media/(...)86_08011_54_6680.jpg
Ik had inderdaad ook een keer een ¤5,- cadeaubon als compensatie voor een foute levering. De laatste tijd gebeurd het echter steeds vaker, maar ze sturen dan ook geen excuusje meer via post of mail.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:08 schreef alors het volgende:
Mijn pakketje wordt al 2 weken ook maar niet in behandeling genomen. En ik heb, duivels als ik ben, wel één hele kortingscode gebruikt, gewoon een uit de mail. Als het vanavond nog niet in behandeling is genomen, dan stikken ze er maar in.
Kinderachtig gedoe met die codes. Ik heb zovaak verkeerde kleding toegestuurd gekregen en daarvoor één keer zo'n goedmaakcode gekregen, die vervolgens niet werkte. Zorg er gewoon voor dat je meteen een foutmelding krijgt, maar laat mensen niet 3 weken wachten en stuur vervolgens zo'n lullig briefje dat er iets mis is met de kortingscodes en dat er niks gestuurd kan worden
Yeah nog eventjesquote:Pakket aangekomen op sorteercentrum in Nederland. U krijgt bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt is.
Whehehe dat heb ik ook een keer gehad. Normaal gaat mijn pakketje rechtstreeks naar Zwolle en van daar uit naar Enschede en dan naar mijn huis.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:22 schreef Syrena het volgende:
Ik heb iets raaaaars![]()
Bij mijn Tie & Tie staat:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 01-09-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-09-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 05-09-2008 Sittard , pakkettendistributie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 05-09-2008 Dordrecht , intern transport pakketten
En dat is weird, want ik woon in Sittard. Ik hoop dat ze gewoon de regels door elkaar hebben gegooid en dat m'n pakkets toch gewoon in de afleverroute in Sittard zit en niet naar Dordrecht is gestuurd.
Dan heb ik 'm morgen toch?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:40 schreef Syrena het volgende:
Er staat inmiddels chauffeur onderweg!Sorry Malo
Hmm nee de grijze kleur hebben ze bij beide niet meer.. helaas!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
Ze hebben ze nog op voorraad dacht ik, maar onder een ander bestelnummer en dan betaal je 24,99
Dat kan je niet tijdens een bestelling beslissen, daar kwam ik ook achter. Je moet even naar je gegevens gaan (dacht gewoon via 'mijn pagina'), dan kun je het daar wijzigenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:52 schreef Ienepien het volgende:
Net weer een fikse bestelling geplaatst, maar nu kan ik niet kiezen waar ik het afgeleverd wil hebben, mijn enige optie is thuis bezorgen. Herkent iemand dit probleem?
Maandagochtend vroeg even proberen, dan wordt het weer aangevuld.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:24 schreef SperZii het volgende:
[..]
Hmm nee de grijze kleur hebben ze bij beide niet meer.. helaas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |