Maar niet zo'n hele mooie. Gelukkig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:04 schreef Debsterr het volgende:
Goedkope spijkerbroeken op de website!
Ik draag die dingen gewoon niet, gewoon een rechte broekspijp is stukken mooier voor mijn lengte.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:37 schreef Linnie20v het volgende:
Die Flary en Wide broeken blijf ik erg hippie vinden, moet er weer helemaal aan wennen
ik draag altijd wijd of flare, ik vind mezelf juist zo'n kort propje in in rechte modellen..... (ook 1m60, en normaal/slank postuur)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hier ook 1m60 en alleen rechte/smalle broeken, anders lijkt het alsof ik in mijn eigen kleding verzuip.
Die moeten dan mss ook een maat groter nemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:53 schreef Linnie20v het volgende:
... die mensen die zich er in proppen omdat het mode is....
Heb jouw icon niet gejat hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:55 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Zie ik mezelf?![]()
Die jas had ik vorig jaar, die pluist/pilt heel erg. Hij is wel mooi.
Die van mij heb ik een keer in de zoveel tijd bijgewerkt met een scheermesje (werkt echt!) Hij wordt er natuurlijk wel dunner van. Het gaat vooral om plekken waar het schuurt natuurlijk: onder de oksels en eventueel op de plek waar je tas tegen je lijf aan komt. Wel een erg fijne jas. Lekker dik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Heb jouw icon niet gejat hoor.
Heb em al sinds ik hier een account heb.
Ik zal wel ff kijken hoe het met de pluis zit!
Thanx voor de tip.
De mijne is nu écht onderweg. De jouwe ook?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde melding, wedstrijdje doen wie 'm het eerste heeft?
Jaaaaaaaquote:
Ik vond em ook wat duur maar ik dacht ik mag toch ook wel een keertje wat duurs!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:31 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[..]
Deze jas zie ik wel heeeel vaak voorbij komen hierIk wil 'm ook wel, maar hij's wat duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |