abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61076647
Hier verder.....

[ Bericht 55% gewijzigd door Topspin op 24-08-2008 00:11:11 ]
Genieten is toegestaan!!!
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:03:15 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61076670
TVPTJE, ik ga nog een X-File kijken en dan de honden uit laten, truste allemaal!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 augustus 2008 @ 00:05:03 #3
163650 Greys
pi_61076700
Trusten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61076704
Trusten

Ik blijf wederom plakken

Ben nog ff mail aan het checken en nog 2 nummers aan het luisteren ff in winamp.
pi_61076706
Goh ben wel erg goed he, heb jullie gevonden Ook dat is een probleem nog hier. Trusten Oh Oh en Topspin, ik ga nog ff internetten en dan ook slapen, doegggggg
pi_61076762
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:05 schreef Freubeltje41 het volgende:
Goh ben wel erg goed he, heb jullie gevonden Ook dat is een probleem nog hier. Trusten Oh Oh en Topspin, ik ga nog ff internetten en dan ook slapen, doegggggg
Gebruik je mijn actieve topics hier op FOK!? Of gewoon de index?

Ik gebruik meestal mijn actieve topics om te zien of er nieuwe berichten zijn in topics waar ik al eerder gepost hebt, werkt niet wanneer er een nieuw deel geopend is van een reeks maar wel als het topic nog open staat. Makkelijk om bij te houden waar je al eens geschreven hebt.
pi_61076821
Ja doe ik nu ook. Ik zat hier nooit he, ben hier gekomen door Thomas en Non en Nokwanda. Dus ben nog aan het uitviegelen hoe alles werkt. Nokwanda stuurde me gewoon altijd de link, dus ik ben een beetje verwend zeg maar. En hup slapen dan, anders heb je nog geen nachtrust
pi_61076854
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:10 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ja doe ik nu ook. Ik zat hier nooit he, ben hier gekomen door Thomas en Non en Nokwanda. Dus ben nog aan het uitviegelen hoe alles werkt. Nokwanda stuurde me gewoon altijd de link, dus ik ben een beetje verwend zeg maar. En hup slapen dan, anders heb je nog geen nachtrust
Nog 10 minuten

Ben al bezig om de harde schijf in te pakken en naar binnen te brengen dus ik ga zo de laptop inklappen. Heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan slapen maar weet niet echt wat ik anders moet doen nu. Al is het zaterdag de tijd van actief stappen in het nachtleven ligt al jaren achter me en tot 0400 online blijven zie ik ook niet zitten.
pi_61076892
Ik stap ook weinig. Als ik eens wegga dan ga ik naar goud van oud Dus je zit nog buiten met je twee truien. Ik heb de neiging om hier de verwarming aan te zetten, koud, bah. Kan ook slaapgebrek zijn maar vind het niks warm. En tot 0400 zit ik ook niet meer achter mijn lap. Deed het vaak wel maar je wordt er vaak de volgende dag niet zo vrolijk van zeg maar
pi_61076898
Je weet zo hoe het werkt hier trouwens, tis niet moeilijk opgezet hier. Je wist ook hoe je een PM moest sturen dus de rest zal zeker ook lukken.

Gewoon wat aanklikken en je vindt vanzelf wat je kunt gebruiken.
pi_61076922
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:15 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ik stap ook weinig. Als ik eens wegga dan ga ik naar goud van oud Dus je zit nog buiten met je twee truien. Ik heb de neiging om hier de verwarming aan te zetten, koud, bah. Kan ook slaapgebrek zijn maar vind het niks warm. En tot 0400 zit ik ook niet meer achter mijn lap. Deed het vaak wel maar je wordt er vaak de volgende dag niet zo vrolijk van zeg maar
Inderdaad wekt het geen goede frisheid op om tot 0400 door te gaan, 2 weken geleden wel een paar keer gedaan en vorige week ook nog maar de nachtrust wordt er niet bepaald beter op. Goud van oud van radio10 gold bedoel je? Jaren 60 en 70? Ik ben van de jaren 80 en 90 en geboren in 1977, jaren 2000 zijn modern voor mij. Jaren 2000 Hoe moet je het anders ook noemen. De jaren 20
pi_61076939
Wat ik weet heb ik van Nok. En kan jullie nu vinden, dus dat is mij wel zat hoor. en anders stalk ik gewoon Nok weer ff, zo van helppppppppp
pi_61076980
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:18 schreef Topspin het volgende:

[..]

Inderdaad wekt het geen goede frisheid op om tot 0400 door te gaan, 2 weken geleden wel een paar keer gedaan en vorige week ook nog maar de nachtrust wordt er niet bepaald beter op. Goud van oud van radio10 gold bedoel je? Jaren 60 en 70? Ik ben van de jaren 80 en 90 en geboren in 1977, jaren 2000 zijn modern voor mij. Jaren 2000 Hoe moet je het anders ook noemen. De jaren 20
nou ik danste dus altijd op goud van oud. Ben al een oudje hoor, van 1967, dus tien jaar ouder. En luister wel naar de jaren 2000 hahha, maar omdat nu de hele avond te horen, nee bedankt, doe mij dan maar Gloria Gaynor enzo
pi_61077019
Veel meer valt er ook niet te vinden, plaatjes toevoegen is nog mogelijk en youtube filmpjes plus je kan bookmarks zetten en een url een eigen naam geven maar dat kun je zien als luxe als je niet gewend bent op internet

Je kunt ook nog tekst onder of boven plaatsen en nog meer maar ook dat is niet persee nodig. Zo is er meer maar goed, alleen maar schrijven naar elkaar kan meer dan voldoende zijn.
pi_61077059
Precies, moet alleen wennen aan dat slow chat. Vaak verwacht ik altijd gelijk antwoord terug. Net zoals op msn zeg maar, alhoewel daar sommigen ook niks terug zeggen, dan is het ook net slow chat
pi_61077065
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:21 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

nou ik danste dus altijd op goud van oud. Ben al een oudje hoor, van 1967, dus tien jaar ouder. En luister wel naar de jaren 2000 hahha, maar omdat nu de hele avond te horen, nee bedankt, doe mij dan maar Gloria Gaynor enzo
Jaren 2000 kan ik ook wel waarderen maar mijn roots van het uitgaansleven ligt toch in de jaren 90 dus als ik die muziek hoor dan denk ik vanzelf terug aan vakanties in Italie en spanje en nog meer plus iedere week van donderdag tot en met zondag uitgaan.

De muziek van 2000 heb ik vooral thuis geluisterd en geen associaties met uitgaan dus vanzelf zegt het op de een of andere manier minder dan de nummers waar ik in discotheken uit mijn dak ging.

Gloria Gaynor ken ik dus niet
pi_61077089
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:25 schreef Topspin het volgende:

[..]

Jaren 2000 kan ik ook wel waarderen maar mijn roots van het uitgaansleven ligt toch in de jaren 90 dus als ik die muziek hoor dan denk ik vanzelf terug aan vakanties in Italie en spanje en nog meer plus iedere week van donderdag tot en met zondag uitgaan.

De muziek van 2000 heb ik vooral thuis geluisterd en geen associaties met uitgaan dus vanzelf zegt het op de een of andere manier minder dan de nummers waar ik in discotheken uit mijn dak ging.

Gloria Gaynor ken ik dus niet
Tsssssssssss nou nou nou, dat valt me weer tegen haha. Dan maar een keer luisteren jij, dan ken je die ook weer
pi_61077092
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:25 schreef Freubeltje41 het volgende:
Precies, moet alleen wennen aan dat slow chat. Vaak verwacht ik altijd gelijk antwoord terug. Net zoals op msn zeg maar, alhoewel daar sommigen ook niks terug zeggen, dan is het ook net slow chat
Kan soms traag gaan en als users offline gaan dan is het pas de volgende dag van antwoord terug krijgen en soms blijven users weken lang offline zomaar zonder het te vermelden.

Ook niet steeds de vermelding dat users gaan slapen en nog meer hier

Ik zeg dan wel vaker dat ik ga slapen maar dan is dat meestal pas na 2 uur nadat ik dat vermeld heb hier.
pi_61077112
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:26 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

Tsssssssssss nou nou nou, dat valt me weer tegen haha. Dan maar een keer luisteren jij, dan ken je die ook weer
Morgen eens gaan kopen

Op internet valt alles te kopen tegen redelijke prijs
pi_61077135
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:27 schreef Topspin het volgende:

[..]

Kan soms traag gaan en als users offline gaan dan is het pas de volgende dag van antwoord terug krijgen en soms blijven users weken lang offline zomaar zonder het te vermelden.

Ook niet steeds de vermelding dat users gaan slapen en nog meer hier

Ik zeg dan wel vaker dat ik ga slapen maar dan is dat meestal pas na 2 uur nadat ik dat vermeld heb hier.
Ja ik zie het Ach heb ik ook vaak last van. Neem me voor om eens op tijd mijn bed in te gaan en dan wordt het altijd laat, dus dat doe ik niet meer. Ben eigenlijk wel een avondmens, alhoewel ik er tegenwoordig smorgens ook wel goed uit kan komen. Dus ochtend en avondmens, wat wil ik nog meer
pi_61077161
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:28 schreef Topspin het volgende:

[..]

Morgen eens gaan kopen

Op internet valt alles te kopen tegen redelijke prijs
Hahaha ik stuur je hem wel dan als je hem niet kunt vinden, ik denk eerlijk gezegd dat het geen muziek voor jou is. Maar dat denk ik, wie weet ga je daar ook wel op swingen
pi_61077166
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:29 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

Ja ik zie het Ach heb ik ook vaak last van. Neem me voor om eens op tijd mijn bed in te gaan en dan wordt het altijd laat, dus dat doe ik niet meer. Ben eigenlijk wel een avondmens, alhoewel ik er tegenwoordig smorgens ook wel goed uit kan komen. Dus ochtend en avondmens, wat wil ik nog meer
Zolang je maar een paar uur slaap hebt gehad, 3-4 uur schijnt voldoende te zijn om uitgerust wakker te worden. De REM slaap of iets dergelijks en de rest boven die 4 uur wordt gezien als luxe slaap. Slaap je dan door inplaats van uit dan ben je vaak vermoeider dan de 8 uur aanhouden.
pi_61077176
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:31 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

Hahaha ik stuur je hem wel dan als je hem niet kunt vinden, ik denk eerlijk gezegd dat het geen muziek voor jou is. Maar dat denk ik, wie weet ga je daar ook wel op swingen
Zal morgen eens gaan zoeken op internet ben wel benieuwd hoe het aanhoort
pi_61077188
Ach jah, ik merk wel aan het einde van de week vaak dat ik het door de week laat heb gemaakt. Maar daar heb ik zelf weer last van.
pi_61077201
Zo, stekkers zijn uitgetrokken van de laptop, heb nu nog 1 1/2 uur aan batterij maar ik ga zometeen echt offline :
pi_61077202
Nouhou ben benieuwd hoe je het vind, ik denk dat ik morgen hier maar niet kom kijken haha
pi_61077233
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:33 schreef Topspin het volgende:
Zo, stekkers zijn uitgetrokken van de laptop, heb nu nog 1 1/2 uur aan batterij maar ik ga zometeen echt offline :
Oke, slaap lekker dan. ik ga hier de boel opruimen en ook maar mijn bed opzoeken. Morgen weer de hele dag weg, en als alles mee zit dan morgenavond naar een vriendin en daar blijven slapen denk ik. Moet een Barcardy Mojito of zoiets proeven, nou dan maar niet meer rijden denk ik
pi_61077234
Zo erg zal het toch niet zijn of wel soms? Die muziek dus...
pi_61077244
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:35 schreef Topspin het volgende:
Zo erg zal het toch niet zijn of wel soms?
Euh ik zeg ff heel wijs niets haha
pi_61077258
Moet je die ene zoeken, i will survive, die vind ik wel tof, heb hem ook als ringtone op mob staan
pi_61077267
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:35 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

Oke, slaap lekker dan. ik ga hier de boel opruimen en ook maar mijn bed opzoeken. Morgen weer de hele dag weg, en als alles mee zit dan morgenavond naar een vriendin en daar blijven slapen denk ik. Moet een Barcardy Mojito of zoiets proeven, nou dan maar niet meer rijden denk ik
Bacardi

Wodka Jus

Johnny Walker

Hertog Jan

Ben geen alcoholist, ik hou alleen van een drankje op zijn tijd omdat. " In de hemel schenken ze geen bier, daarom drink ik het liever hier".
pi_61077283
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:37 schreef Freubeltje41 het volgende:
Moet je die ene zoeken, i will survive, die vind ik wel tof, heb hem ook als ringtone op mob staan
Once I was afraid...I will survive...I will survive?
pi_61077300
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:37 schreef Topspin het volgende:

[..]

Bacardi

Wodka Jus

Johnny Walker

Hertog Jan

Ben geen alcoholist, ik hou alleen van een drankje op zijn tijd omdat. " In de hemel schenken ze geen bier, daarom drink ik het liever hier".
Ik ook niet, maar werk sinds kort in een slijterij, dus krijg van allerlei tips enzo, dus dan ook maar weer uitproberen. Ik hou van mixies, niet zozeer van bier en wijn. Drink zelf goedkope wijn, die canei, met bubbeltjes, de rest vind ik maar niks. En blueberry met sinas is lekker, smaakt naar raketijsje
pi_61077305
Nu echt weg

En dan ook echt.....

Dag
pi_61077315
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:39 schreef Topspin het volgende:
Nu echt weg

En dan ook echt.....

Dag
Oke, groetjes, doeggggggggggggg
pi_61080273
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:38 schreef Topspin het volgende:

[..]

Once I was afraid...I will survive...I will survive?
Ja die
Geweldig nummer.

Goeiemorgen allemaal.

@Freubeltje, stalken hoeft nu niet. je hebt het gevonden. En ik kreeg een berichtje van Melanie. Vandaag o ongeveer 13.00 uur komen ze om Thomas te halen.
Zal ik mijn kind ook maar even smssen. Die was op een feestje en bleef "slapen". Die wil er vast ook wel zijn dan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61081031
succes nok vandaag!

en idd goede morgen allemaal
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:13:35 #38
176471 oh-oh
pi_61082121
Middag U allen.
Nokkie, succes zo!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:16:52 #39
34793 neo567
You know who
pi_61082165
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 09:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja die
Geweldig nummer.

Goeiemorgen allemaal.

@Freubeltje, stalken hoeft nu niet. je hebt het gevonden. En ik kreeg een berichtje van Melanie. Vandaag o ongeveer 13.00 uur komen ze om Thomas te halen.
Zal ik mijn kind ook maar even smssen. Die was op een feestje en bleef "slapen". Die wil er vast ook wel zijn dan.
pi_61082623
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:39 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar werk sinds kort in een slijterij, dus krijg van allerlei tips enzo, dus dan ook maar weer uitproberen. Ik hou van mixies, niet zozeer van bier en wijn. Drink zelf goedkope wijn, die canei, met bubbeltjes, de rest vind ik maar niks. En blueberry met sinas is lekker, smaakt naar raketijsje
Zul je ook wel moeten proeven voordat je iets verkoopt of hoeft dat niet als medewerker daar? Slijterij waar ik vaker whisky koop als kado voor anderen daar kan het personeel helemaal uitleggen hoe het smaakt. Whisky slijterij is het dan ook en daar kun je ook in de winkel proeven voor het kopen.

Gall & Gall weten ze ook vaak hoe bepaalde sterke drank smaakt of is dat geen verplichting als je in een drankhandel staat?

Ahja, succes Nok
pi_61082783
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 09:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja die
Geweldig nummer.

Goeiemorgen allemaal.

Nou ben benieuwd Nok. Ja geweldig nummer he. succes zo met thomas
pi_61082800
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:45 schreef Topspin het volgende:

[..]

Zul je ook wel moeten proeven voordat je iets verkoopt of hoeft dat niet als medewerker daar? Slijterij waar ik vaker whisky koop als kado voor anderen daar kan het personeel helemaal uitleggen hoe het smaakt. Whisky slijterij is het dan ook en daar kun je ook in de winkel proeven voor het kopen.

Gall & Gall weten ze ook vaak hoe bepaalde sterke drank smaakt of is dat geen verplichting als je in een drankhandel staat?

Ahja, succes Nok
Ja klopt. Hebben proeverijen enzo. Maar nog niet meegemaakt, werk er nog geen jaar en moest eerst mijn svh diploma halen. Dus nu op naar de proeverijen
pi_61082900
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:56 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

Ja klopt. Hebben proeverijen enzo. Maar nog niet meegemaakt, werk er nog geen jaar en moest eerst mijn svh diploma halen. Dus nu op naar de proeverijen
Wel okey om met het bedrijf naar proeverijen te gaan

Bij werken in een slijterij denk ik ook vaker dat je klanten met een gigantische alcohol-kegel kunt tegen komen die net een halve krat bier gedronken hebben en erachter komen dat ze nog een fles jagermeister erbij willen hebben
pi_61082906
Het wordt een uurtje later ivm file.

Ah, proeverijen. dat is het betere werk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61082959
Alle zondagrijders in een rij, de file is dichterbij

Proeverijen bijwonen beroepsmatig lijkt me ook geweldig En dan met collega's en baas een soort van filosoferen hoe het smaakt
pi_61082982
Nou Nok, ik weet het niet, ben meer van de mixies en die proeverijen zijn meestal wijn en whiskey enzo. Maar tis wel zo dat je wel je vakkennis moet hebben, dus daar gaan we naar de vakantie mee aan de slag. En Topspin, dat valt gelukkig mee hoor. Tenminste nog niet meegemaakt. Maar ik heb nooit verwacht dat er zoveel drank verkocht werd. Dat is best veel in een week
pi_61083025
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:05 schreef Freubeltje41 het volgende:
Nou Nok, ik weet het niet, ben meer van de mixies en die proeverijen zijn meestal wijn en whiskey enzo. Maar tis wel zo dat je wel je vakkennis moet hebben, dus daar gaan we naar de vakantie mee aan de slag. En Topspin, dat valt gelukkig mee hoor. Tenminste nog niet meegemaakt. Maar ik heb nooit verwacht dat er zoveel drank verkocht werd. Dat is best veel in een week
Straks kun je whisky en wijn misschien beter waarderen als je door de zure appel hebt heen gebeten

Genoeg mensen die houden wel van een biertje of wat anders op de tijd, geheelonthouders zijn denk ik toch echt in de minderheid hoewel ik dan op terrasjes wel vaker zie dat mensen fris drinken maar die zullen wel nog moeten auto rijden.
pi_61083206
Ik hou het wel bij me mixies haha. Als ik met de auto ben dan drink ik ook alleen maar fris. Overigens, ik drink niet zoveel alcohol, merk wel in de zomer meer dan in de winter. Ene heb je gloria nog gehoord Topspin? Niet echt wat voor jou he
pi_61083258
Was het alweer vergeten van Gloria, zal straks ff zoeken

Ik drink ook niet meer zoveel als voorheen, probeer het te beperken tot het weekend maar in de zomer lijkt het ook inderdaad alsof het iedere dag reden is voor een feestje ondanks dat het meer nat is dan droog qua weer. Ik giet mezelf ook zelden tot nooit meer vol zoals ik vroeger wel eens deed, vind het niet prettig om dronken te zijn want dan gaat het tollen. Liever licht aangeschoten.
pi_61083312
neo567 had hier een video geplaats van Gloria Dus hup luisteren nu.Ja dat tollen is niks, bah. Zover laat ik het dus nooit komen, een keer gebeurd, never nooit niet meer.
pi_61083369
FF koffie zetten en dan meteen de video bekijken

Koffie is ff nodig want ik ben nog niet helemaal van de partij
pi_61083439
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef Topspin het volgende:
FF koffie zetten en dan meteen de video bekijken

Koffie is ff nodig want ik ben nog niet helemaal van de partij
Doe dat, eerst maar die koffie jah
pi_61083565
nok succes met thomas.
pi_61083710
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:25 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

Doe dat, eerst maar die koffie jah
Verse pot koffie gezet

Nummer kon ik dus al, er is ook een carnavalshit van gemaakt jaren geleden waar de caravalsvierders massaal aan op het hossen waren.

Best okey dat nummer. Doet me denken aan carnaval toen ik het nog vierde maar dit is dan een compleet andere versie. Hermes House Band dus die een cover gemaakt heeft ervan

pi_61083874
Ja ken die ook. Gut carnaval, dit jaar voor het eerst niet geweest. Vier het hier ook altijd. Volgend jaar maar weer. Gewoon lekker gek doen zonder alcohol. Ik rij altijd zelf, dus netjes aan de cola. Dan hou je het ook beter vol. Vind het altijd wel lachen
pi_61083960
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:46 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ja ken die ook. Gut carnaval, dit jaar voor het eerst niet geweest. Vier het hier ook altijd. Volgend jaar maar weer. Gewoon lekker gek doen zonder alcohol. Ik rij altijd zelf, dus netjes aan de cola. Dan hou je het ook beter vol. Vind het altijd wel lachen
Carnaval heb ik jaren overgeslagen omdat ik niet goed tegen de mensenmenigte kan en zeker niet als het hectisch hossen en springen is Wie weet over een paar jaar nog eens een poging wagen. Vaak van te voren zie ik er al tegenop en weeg ik de voors en tegens af en dan beslis ik niet te gaan. Zomaar gaan doe ik niet altijd, vaker van te voren afwegen of ik wel zin heb en dan zijn er altijd tegens waarom ik niet zou moeten gaan. Ook bij stappen in het weekend zonder carnaval, zie het niet altijd zitten om in de drukte rond te lopen en dan kies ik vaker om lekker thuis te blijven en daar mijn biertje te drinken. Heb het ook niet meer zo nodig dat hele uitgaansleven, van mijn 16e tot en met mijn 24ste 3 keer per week gegaan en dat zijn toch genoeg avonden geweest om er leuke herinneringen aan over te houden. Uitgaansleven is ook veranderd door de jaren heen hier in het zuiden. Terrasje pakken op een rustige plek kan me dan wel bevallen
pi_61084118
Carnaval hier is natuurlijk ook niet zo groot als daar dan he. En zoals je weet, ik weeg nooit van tevoren af, achteraf soms spijt, kun je wel zien met dat vliegen nu hahaha. En een terrasje pikken is zeker ook wel leuk hoor. Niks mis mee.
pi_61084421
Ik heb mezelf aangeleerd om vaak af te wegen, niet bepaald een effectieve manier van leven en ook de kans dat je leuke dingen kunt mislopen. Niet dat ik ben doorgedraaid in het afwegen maar ik weeg toch behoorlijk vaak af. Ervan uitgaan dat iets goed gaat uitpakken kan er dan voor zorgen dat het ook goed gaat uitpakken, bij twijfel dat het slecht zou kunnen uitpakken is de kans weer groter dat het slecht gaat uitpakken of tegen gaat vallen.

Zal wel de wet van de aantrekkingskracht zijn of wat anders
pi_61084560
Ik ben vaak te impulsief, was voor mij misschien ook wel beter om dat te doen. Maar dat neem ik me steeds voor en komt weinig van, want dan heb ik al weer toegezegd of gedaan
pi_61087667
Heb mezelf maar ff een schop onder de kont gegeven en ff gaan lopen met de hond. Was behoorlijk druk op de weg, allemaal mensen in de auto die ergens heengaan. Vraag me dan altijd af waar ze heen gaan. Op bezoek bij schoonouders, naar een barbecue, de bioscoop, naar het terras of gewoon naar huis.

[ Bericht 35% gewijzigd door Topspin op 24-08-2008 16:41:17 ]
pi_61088936
Klopt, ik was ff eten wezen halen. Vandaag maar ff makkelijk. Zo boel checken voor vakantie, wat ik nog nodig heb. Morgen ff gauw halen dan nog. Druk druk druk
pi_61089017
Heb je een lijstje gemaakt van wat je nodig hebt? Op internet zullen er ook vast en zeker check-lists zijn mocht je eigen lijstje niet compleet zijn.
pi_61089106
Nou heb nog geen lijstje, ik gooi altijd van alles in die koffer en dan vaak van goh als ik daar ben van, dat ligt nog thuis haha. Ach zijn maar acht dagen he. En vaak is het wel zo, dat je veel te veel mee sleept. Maar moet nog zonnebrand halen, die zooi van vorig jaar is niet meer goed. Maar kan weleens kijken naar die lijstjes op internet, bedankt voor de tip
pi_61089143
Een pak koffie is wel okey misschien En koffie-filters maar dat zul je wel zelf al bedacht hebben. Weet ook niet of ze daar lekkere koffie hebben, nooit op gelet omdat ik altijd zelf de koffie meenam.

Laatste keer vakantie had een kameraad een kilo kaas meegenomen omdat ze op Gran Canaria geen lekkere kaas hebben
pi_61089224
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:41 schreef Freubeltje41 het volgende:
Nou heb nog geen lijstje, ik gooi altijd van alles in die koffer en dan vaak van goh als ik daar ben van, dat ligt nog thuis haha. Ach zijn maar acht dagen he. En vaak is het wel zo, dat je veel te veel mee sleept. Maar moet nog zonnebrand halen, die zooi van vorig jaar is niet meer goed. Maar kan weleens kijken naar die lijstjes op internet, bedankt voor de tip
Vergeet je paspoort en je ticket niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61089225
Hahaha nou van dat spul hoef ik niks mee te nemen. Hebben een apart hotel, dus wel appartement maar met all inclusive. Eerste keer dat ik dat nu doe, dus ben benieuwd. Maar we konden het gewoon niet laten lopen voor die prijs, dus dan maar een keer luxe. Is ook mijn enigste vakantie deze ander halve week. Dus ook maar lekker van genieten dan. Druk zat geweest met mezelf en anderen, nu ben ik zelf ff aan de beurt
pi_61089251
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Vergeet je paspoort en je ticket niet
Ja dat zou lullig zijn. Geen paspoort meenemen of je ticket vergeten. Dat staat wel op een papiertje hier, ben wel zo'n muts dat ik dat in alle drukte zou vergeten dus.
pi_61089267
Daar droom ik weleens over.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61089300
Nou als het maar bij dromen blijft dan. Maar het gebeurd weleens jah, dat mensen dat vergeten. Ik gooi hem nu maar vast in mijn tas hahaha
pi_61089469
Alvast prettige vakantie mocht ik dat nog niet gezegd hebben

http://www.dierenshop.nl/(...)gl39j4034973b3c37jl6

Weet iemand of dit helpt en of het diervriendelijk is? Mijn hond kan soms een half uur tekeer gaan in de tuin uit angst of wat anders en roepen helpt niet doordat hij helemaal wild is. Dan zit hij onder de struiken dus hem meenemen aan de halsband lukt ook niet.

Zou een mooie oplossing zijn en dan kan hij altijd los lopen in de tuin en hoeft hij zo nu en dan niet aan het touw vast gebonden te worden zodat hij kalmeert.

Rond de 100 euro kost die anti-blaf halsband, mocht het daadwerkelijk helpen dan is dat voor mij het geld waard. Er staat bij dat de hond er niet onder leidt maar goed, is het gezond om hondengeblaf te onderdrukken ook? In ieder geval beter dan castreren maar castreren zou ik nooit laten gebeuren ondanks dat ik soms behoorlijk gestoord kan worden van zijn geblaf en dan nog de overlast voor de buren links die geen hond hebben.
pi_61089533
Is zielig. Dan krijgen ze toch een stroonstoot als ze blaffen?
Zou ik niet doen. En hond die de hele tijd blaft is echt heel erg irritant, maar een hond die piept omdat ie steeds een stroomstoot krijgt...nah, wat een rot manier om hem te conditioneren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61089554
Dus hij krijgt een stroomstoot, dan doe ik het dus niet Staat vermeldt dat de hond er niets van merkt dus een valse manier van producten aanbieden net zoals Martin Gauss toen een hondenriem had met scherpe ijzeren pinnen erin om de hond te conditioneren en dan noemt hij zichzelf dierenvriend.

Zou het zo zijn als een soort van magnetiseren zonder stroomstoot waar de hond kalm van wordt zonder pijn dan doe ik het wel. Eens kijken nog eens hoe dat ding precies werkt ook. Alsnog het idee dat bij het onderdrukken van emoties van honden ook iets fouts kan optreden maar dan ook de gedachte dat kalmering van de hond waar de hond zich ook prettiger bij voelt wel goed kan zijn weer.

Heb het idee dat mijn hond bij hysterisch blaffen zichzelf ook niet helemaal prettig voelt. Na het blaffen pompt zijn hart ook super hard en snel.
pi_61089743
De bark control de luxe biedt:

3 regelbare correctieniveau's met elk 6 progressieve correctieniveau's voor een totaal van 18 correctieniveau's.

Dus toch stroomschokken

En dan mensvriendelijk hoe ze het noemen, mensvriendelijk omdat de mens het geblaf niet meer hoort, diervriendelijk is wat anders, kun je natuurlijk concluderen dat de stroomschok niet op te merken valt maar een hond die uit angst tekeer gaat uit zelfverdediging zal echt niet reageren op een kleine schok. Daarbij vind ik als mens een kleine mini schok van statische electriciteit al behoorlijk klote.

Dus dan maar die site uit de bookmarks halen. Geblaf is niet constant aanwezig gelukkig ook en af en toe vastlijnen kan ook wonderen betekenen.
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:18:33 #74
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_61089830
Hoi! En een tvp meeleesdinges voor ik weer moet zeuren waar de SC is.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_61089897
Allo Allo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 augustus 2008 @ 18:26:34 #76
163650 Greys
pi_61089999
Gedraag jullie he, als ik weg ben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61090138
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:26 schreef Greys het volgende:
Gedraag jullie he, als ik weg ben
Heeeeel heel heel veel plezier met de schattige spinnetjes met 8 roze pumpjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61091079
Fijne vakantie Greys, geniet ervan, doegggggggg
pi_61134384
hallo allemaal
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:12:39 #80
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_61143365
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heeeeel heel heel veel plezier met de schattige spinnetjes met 8 roze pumpjes
Dat krijg je nu van dat af-en-toe meelezen . Heb het halve vorige topic moeten doorspitten om te achterhalen waar dit op sloeg (en daarna ook zeer hartelijk gelachen ).

En wat is het stil hier dames of zit iedereen weer in het asieltopic?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_61145284
Iedereen zit inderdaad overal (of moest werken )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61145951
nou typ me soms het rotje haha, maar inderdaad, moest werken en ben druk doende voor de vakantie. Ook hier ff weer getypt, ga koffer ophalen
  woensdag 27 augustus 2008 @ 10:09:31 #83
176471 oh-oh
pi_61160245
Mogguh!
Ja druk druk druk idd , vreselijk druk op kantoor en ik ben teksten aan het vertalen voor iemands website.
Ben blij als t af is ieg.
En als ik overdag zo actief ben weet ik dat 's avonds altijd fijn door te zetten, dus ik heb deze week al in de avonduren de keukentegels staan te boenen , de keukenkasten uitgesopt en de logeerkamer een grote beurt gegeven.

Vanavond is de badkamer aan de beurt.
( Groucho Marx )
pi_61176217
Jaaaaa ik heb vakantie, morgenochtend nog ff wat doen en dan bezig met mijn koffer ene ga niks meer soppen en boenen. Doe ik wel weer als ik terug ben
  Moderator woensdag 27 augustus 2008 @ 23:21:58 #85
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61180270
Ik had hier nog helemaal niet gepost, ik vond het al zo rustig in de SC
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_61183924
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:21 schreef senesta het volgende:
Ik had hier nog helemaal niet gepost, ik vond het al zo rustig in de SC
En denk je dat dat anders wordt als jij wel hier gepost hebt?

goeiemorgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61183972
ha lekker een bakkie thee!

goede morgen
  Moderator donderdag 28 augustus 2008 @ 07:42:28 #88
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61183979
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 07:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En denk je dat dat anders wordt als jij wel hier gepost hebt?

goeiemorgen
want dan zie ik hem in mijn At weer voorbij komen

Goedemorgen Nok en en drac
pi_61183990
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 07:42 schreef senesta het volgende:

[..]

want dan zie ik hem in mijn At weer voorbij komen

Goedemorgen Nok en en drac
dat is hier ook vaak de truck senesta!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 08:42:00 #90
176471 oh-oh
pi_61184437
Hee volk hier !
Mogguh allen
( Groucho Marx )
pi_61184721
mogguh oh oh
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:11:13 #92
176471 oh-oh
pi_61184854
Hai.
Pffff kantoor staat nu al op zn kop, dus dat belooft weer wat voor vandaag
( Groucho Marx )
pi_61184861
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Hai.
Pffff kantoor staat nu al op zn kop, dus dat belooft weer wat voor vandaag
hmmm succes!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:21:24 #94
176471 oh-oh
pi_61185081
Thnx.
Ach tis alweer bijna weekend he?
Tis een soort van chaos die in de lucht hangt, zelfs de honden zijn weer idioot overdreven druk.
( Groucho Marx )
pi_61185111
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Thnx.
Ach tis alweer bijna weekend he?
Tis een soort van chaos die in de lucht hangt, zelfs de honden zijn weer idioot overdreven druk.
Ronja vanmorgen ook
maar die ligt nu weer heerlijk te slapen

maar idd bijna weekend!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:43:08 #96
176471 oh-oh
pi_61185512
En ik heb het hele weekend een vriendin uit Lelystad te logeren, we hebben een heel leuk programma en het wordt supermooi weer. Zaterdag komen er nog 3 mensen en 3 honden op visite en willen we ergens naar water met de hondjes ( 9 in totaal zijn dat er dan ), en zij brengen eten mee. Zondag gaan we met een hele kliek van het naakthondenforum bij mij het veld in, wordt echt super ook, en dan een paar uur wandelen en met zn allen op een terras crashen dr na.
( Groucho Marx )
pi_61187790
klinkt als een gezellig en druk weekend!

hier nog geen plannen
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:31:35 #98
176471 oh-oh
pi_61196063
Ik ben echt zooooo benieuwd.
Vriendin van me is NU onderweg naar een asiel in België waar een blind chineesje van een jaar is binnen gekomen van de week. Heel kaal hondje schijnt het te zijn. Ik wilde hem zelf ook meteen opvangen maar dat leek me niet zo handig in een flat. Zij heeft een grote tuin en een heerlijke roedel waar ie vast met liefde door opgenomen zal worden. Zij gaat dan proberen een gouden mandje voor hem te vinden. In een asiel komt zo'n hondje echt niet tot zijn recht, en hij blijft gewoon op de asielsite staan ter adoptie, en verder zal ook iedereen overal voor hem gaan lobby-en.
Ik vind het zo gaaf dat zij hem gewoon meteen is gaan halen
( Groucho Marx )
pi_61197721
Misschien raakt ze zo aan hem gehecht dat ze hem wil houden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61199132
wel een goede aktie!
pi_61199635
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:16:33 #102
176471 oh-oh
pi_61203197
Oh ik ben zo trots op die vriendin!
Hij is nu bij haar, en hij is LEUK!
Tis een lekkere grote chinees, hij heeft wel wat zicht en kan zich heel goed redden.
Hij speelt al leuk met haar honden en is lief en sociaal en hij luistert ook redelijk goed.
Meet George:

Ik ben zo benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen daar.
Ik hoop dat het niet moeilijk gaat zijn om voor die kanjer een gouden mand te vinden.
( Groucho Marx )
pi_61203880
Coole naam. Voolal vool een chineesje: Gleolge
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:50:52 #104
176471 oh-oh
pi_61204153
Gelukkig hoeft ie zichzelf niet te roepen he?
Ik noem m lekker Stevie.
Gelukkig is hij niet zo blind als we dachten.
En we gaan met het forum bij elkaar leggen zodat ie snel gecastreerd kan worden.
( Groucho Marx )
pi_61211115
Nok ik moest lachen!

fijn dat ie zich al zo goed weet aan te passen en dus een goed plekje heeft gevonden!

mogguh trouwens
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:32:29 #106
176471 oh-oh
pi_61211548
Mogguh
Nee George wordt alleen door haar opgevangen, het is de bedoeling dat hij van daaruit een blijvend huis vindt. Omdat we het niet aan konden zien dat ie blind en kaal als ie is in het asiel zat
( Groucho Marx )
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:58:14 #107
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61211977
Mogguh

Oh-oh, heb je nog meer foto's van Georgie ??
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:03:17 #108
176471 oh-oh
pi_61212080
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 08:58 schreef Maes het volgende:
Mogguh

Oh-oh, heb je nog meer foto's van Georgie ??
But of course!
Gisteren, regelrecht uit het asiel, en nog ongeschoren:

Kennismaking met kleine Hellboy:

Mooie standfoto hihi:

Hij zal denk ik even groot zijn als Billy.
Een grote jongen dus voor een chinees. Maar nog altijd een klein hondje
Inmiddels issie dus gewassen en geschoren en ziet hij er een stuk beter uit.
Oh ja, hij is superzindelijk trouwens!
( Groucho Marx )
pi_61213276
Mooie actie oh-oh, voor een mooi chineesje!

We zijn gisteren al teruggekomen, in plaats van vandaag.. Het was zo koud.. En we gaan vandaag ook weer voor een weekend naar Stadskanaal, we wilden het Chip niet aan doen ons een paar uur te zien en dan weer 2 nachtjes niet. Dus ze heeft vannacht lekker klef tegen me aan geslapen, tegen een uur of 4 gooide ze de slaapkamerdeur dicht en kwam vervolgens kijken of ik wakker was.. Want ze wilde aandacht..
En de vakantie? Leuk, mooi landschap, lekker rustige camping.. maar koud!
pi_61215629
ik ga nu, hopelijk heb ik het niet zo koud, groetjes allemaal en doeggggggggggggggg
pi_61221171
nou ja op deze manier heeft george in ieder geval een goed tijdelijk huisje
pi_61221180
mooie foto's trouwens!
pi_61239820
vandaag begint bij ons na 4 weken weer de puppy cursus, nou ja ze is al in het volgende groepje
ben benieuwd, ook hoe ze weer op tom reageert, tom was haar lievelingetje voor de cursus met vakantie ging!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:21:45 #114
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_61240137
Goedemorgen!

Grappig hondje, die George!

Mara is hier nu twee weken, en ik moet zeggen: het was nog leuker dan ik al verwachtte!

Ze heeft de afgelopen 3 nachten bij me in bed geslapen. Heeft een voordeel en een nadeel. Voordeel is dat ze sneller zindelijk wordt (ik ben doof dus hoor haar 's nachts niet janken of zo als ze naar buiten wilt). En ik krijg een goedemorgenlikje als ze wakker is.

Nadeel is dat je zelf een beetje een slaapgebrek ontwikkelt. Maar ze is dat gebrek dubbel en dwars waard.

Net de een na laatste krant weggehaald. Ze weet dat als ze bij de kamerdeur gaat zitten, ze in no time naar buiten mag. De tijd dat ze moet wachten voor we naar buiten gaan rek ik steeds met een paar minuten, zodat ze weet dat ze soms moet wachten voordat ze naar buiten kan.

Slapen doet ze nog veel. Ze slaapt meestal tussen 13.00 en 15.00 uur en 's avonds ligt ze ook wat op d'r vetbed te soezen tot ik naar bed ga. Dan loopt ze trouw achter me aan. Doet ze trouwens de hele dag door. Heb ik ook eens een vrouw achter mijn kont aan zitten.

Alles gaat dus helemaal goed met Mara.
pi_61290364
Wat is het stil hier...
Ik was weer eens een weekendje bij mams, dat gaat nu weer standaard worden..

We hebben hier een irritant achterbuurkind. Hij heeft al een keer vanuit zijn tuin patatjes over de schutting gegooid.. Blijkbaar zonder dat zijn ouders dat in de gaten hadden, totdat wij er wat van zeiden. Nu liggen er zeker 5 ballonnen in de tuin.. En dan ook heel vaak van die hele kleine plastic 'kogeltjes'.. Wat moet ik daar nu mee? Het is tot nu toe altijd in het weekend gebeurt, als we er dus niet zijn..
  maandag 1 september 2008 @ 13:46:09 #116
176471 oh-oh
pi_61290655
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef Morretje het volgende:
Wat is het stil hier...
Ik was weer eens een weekendje bij mams, dat gaat nu weer standaard worden..

We hebben hier een irritant achterbuurkind. Hij heeft al een keer vanuit zijn tuin patatjes over de schutting gegooid.. Blijkbaar zonder dat zijn ouders dat in de gaten hadden, totdat wij er wat van zeiden. Nu liggen er zeker 5 ballonnen in de tuin.. En dan ook heel vaak van die hele kleine plastic 'kogeltjes'.. Wat moet ik daar nu mee? Het is tot nu toe altijd in het weekend gebeurt, als we er dus niet zijn..
Hey Mor!
Gewoon terugpleuren die hele teringbende, hun eigen tuin in, in een zakje met een briefje erbij dat ze het echt zelf mogen houden of zo...
Ik was het hele weekend druk druk druk, vriendin over uit Lelystad, alleen maar hele leuke dingen gedaan met de hondjes. Nu ben ik helemaal total loss en moet ik de maandafsluiting in elkaar gaan flansen.
Maar ach, wij hebben gezwommen met de honden, gewandeld, terrasjes gepikt, nog meer gewandeld en nog meer terrasjes gepikt, daar moet je wat voor over hebben he?
Ik ben zelfs helemaal verbrand
( Groucho Marx )
pi_61291179
oh-oh zit ook in het onderwijs?
  maandag 1 september 2008 @ 14:50:31 #118
176471 oh-oh
pi_61292411
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:08 schreef ferrari_rood het volgende:
oh-oh zit ook in het onderwijs?
Nee hoor, doen ze daar aan maandafsluitingen?
Da wist ik nie!
Oh Xebber, slapen met een hond in bed went snel hoor, voor beide partijen , dr komt een dag dat je niet meer kan slapen zonder je kruikje hoor
( Groucho Marx )
pi_61292521
Ja maand- en week sluitingen en openingen komen vrij veel voor. Heb het ergens anders nog nooit gehoord
pi_61293381
Hoelang wachten jullie met instanties inschakelen als je kat weggelopen is? Mijne komt niet buiten namelijk (vrijwillig en ben daar op tegen) maar ze is gistermiddag ontsnapt toen het raam op een kiertje stond
pi_61294129
ik zal dat meteen doen. Grote kans dat iemand het beestje vind (is waarschijnlijk in paniek) en naar de DA brengt.
pi_61296887
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:53 schreef ferrari_rood het volgende:
ik zal dat meteen doen. Grote kans dat iemand het beestje vind (is waarschijnlijk in paniek) en naar de DA brengt.
Ik kijk het nog 1 nacht aan en dan zal ik eens wat rondbellen (wie eigenlijk buiten de DA). Deze poes is niet te benaderen, ik heb haar nu een jaar en misschien 10 keer kunnen aanhalen, erg angstig, blazen en heeft al eens shoarma van me arm proberen te maken dus ze laat zich niet zomaar pakken tenzij ze ergens half dood ligt.

Gelukkig wel gechipt maarja daar heb je niet veel aan.
  maandag 1 september 2008 @ 18:34:16 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61298245
Ik zou gelijk bellen.

DA, Dierenambu, Amivedi, Andere DA's, en flyers ophangen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_61298881
Oh-oh, leuk weekend dus!

a_a: hier staan nuttige tips. Zelf gelukkig geen ervaring met weggelopen huisdieren..

Ik ga vanavond eens een rondje buurt lopen. Er jankt al de hele dag een hond, wordt zo naar van het geluid.. Ff kieke oftie echt alleen is, en of de mensen binnenkort nog weer terug komen..
  maandag 1 september 2008 @ 19:00:43 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61298951
Men, ik ben snot verkouden. Keelpijn, mn neus loopt en zit dicht en ik voel me gewoon niet fit
pi_61302196
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:34 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik kijk het nog 1 nacht aan en dan zal ik eens wat rondbellen (wie eigenlijk buiten de DA). Deze poes is niet te benaderen, ik heb haar nu een jaar en misschien 10 keer kunnen aanhalen, erg angstig, blazen en heeft al eens shoarma van me arm proberen te maken dus ze laat zich niet zomaar pakken tenzij ze ergens half dood ligt.

Gelukkig wel gechipt maarja daar heb je niet veel aan.
Kikker of Disney?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61305305
vervelend admiraal!

succes met de zoektocht!
pi_61306659
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kikker of Disney?
Kikker
Die kat die niemand durft en kan vastpakken , moesten vorige week voor inentingen naar DA, duurde zeker 45 minuten voor ik haar in de reisbak had, en daar kwamen dekens enzo aan te pas om haar in die bak te krijgen
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef draculettetje het volgende:
vervelend admiraal!

succes met de zoektocht!
Thanks, ik ga zo naar buiten laatste rondje van vandaag doen om te zoeken
pi_61307256
jullie raden nooit wie hier nu binnen zit
Ging een rondje lopen en keek naar de maan boven mijn huis en zag ineens een donkere vlek op me dak zat Kikker daar op de nok van me dak 4e verdieping
Heb hem eraf gejaagd want hij zou never nooit meer naar beneden komen aangezien hij bang voor mensen is. Hij rende in 1 keer naar beneden en zo rechtstreeks naar ze etensbak helemaal zeikensnat, onder de modder en bladeren

Maar Disney is nu weer helemaal blij, druk en overactief dus ik kan weer met een gerust hart slapen

En daarom komen mijn katten niet buiten
pi_61307378
Zijn die twee zo lekker close?
Maar is kikker nou een kater en Disney de poes of andersom? Of beide het een of het ander?
Ik ben de weg kwijt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61307429
En ja, dat is het voordeel als ze niet buiten komen. Als je roept en er komt er een niet slaap je gewoon niet rustig en spookt er vanalles door je kop. Dat ken ik wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61307464
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:38 schreef nokwanda het volgende:
Zijn die twee zo lekker close?
Maar is kikker nou een kater en Disney de poes of andersom? Of beide het een of het ander?
Ik ben de weg kwijt.
Disney en Kikker zijn onafscheidelijk, Disney heeft ook 2 dagen lang door het hele huis lopen miauwen en janken tot vervelens toe.
Disney is mannetje en Kikker een vrouwtje

En nu zitten ze elkaar al de hele tijd af te likken en schoon te maken
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 22:55:04 #133
163650 Greys
pi_61308084
Admiraal wat fijn dat ze weer terug is!

En nu even de rest bijlezen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 september 2008 @ 22:56:37 #134
176471 oh-oh
pi_61308157
Gelukkig Admiraal !
En onze Greys is ook weer veilig thuis
Hoe was t ?
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 22:59:14 #135
163650 Greys
pi_61308248
Barbaaf, kan me voorstellen dat je wilde uitzoeken wat dat met die spinnenpumps was

Er is hier wel weinig geklept zeg toen ik op vakantie was

Oh-oh, wat gewellllldig van dat Chineesje (nou ja, haal dat -je maar weg!).
En hij ziet dus nog wel iets? Waarom is ie weggedaan eigenlijk? Of heb ik daar nou weer net overheen gelezen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 23:02:22 #136
163650 Greys
pi_61308364
Oh-oh, het was super! We hebben gewoon walvissen, dolfijnen en een grote zeeschildpad gezien tijdens een boottochtje! En dat op Madeira, had ik nooit verwacht
Zal morgen even wat foto's neerzetten!

Maes, ik zie dat je je donateur tagje hebt!

Xebber, wat een goede berichten over Mara! Wat een toppertje!

Qwea, beterschap

Morrie, ik zou er gewoon weer iets van gaan zeggen hoor, dat dat kind troep over de schutting mikt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61308391
Dus we vieren hier dubbel. Kikker terug (wordt afgelikt door Disney)
Greys terug..........
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 1 september 2008 @ 23:10:51 #138
176471 oh-oh
pi_61308674
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
Barbaaf, kan me voorstellen dat je wilde uitzoeken wat dat met die spinnenpumps was

Er is hier wel weinig geklept zeg toen ik op vakantie was

Oh-oh, wat gewellllldig van dat Chineesje (nou ja, haal dat -je maar weg!).
En hij ziet dus nog wel iets? Waarom is ie weggedaan eigenlijk? Of heb ik daar nou weer net overheen gelezen?
Hij heeft een soort van tunnelvisie en ziet dus wel wat, vooral in de verte kan hij goed zien.
De eigenaren wilden hem in laten slapen, ze hadden hem met bordeauxdoggen samen geloof ik, en dat ging niet goed, hij werd steeds overhoop gelopen en durfde niet meer te bewegen. Omdat die mensen dachten dat ie vanwege zijn zicht niet te plaatsen zou zijn wilden ze hem dus maar in laten slapen.Gelukkig zag die da daar niks in, is hij naar een asiel in België gegaan, waar een kennis van iemand van het forum werkte, die meteen haar kennis belde omdat die ook chineesjes had. Zij postte het meteen op ons forum en een dag laten werd ie door die supervriendin van mij opgehaald om bij haar thuis opgevangen te worden tot ie een gouden mandje krijgt. Hij is duidelijk niks gewend, ook niet om aangehaald te worden.
Maar hij is er nu 3 dagen en hij leert elke dag superveel bij, redt zich prima met zijn beperkte zicht, en bloeit al helemaal open
Nu nog snel een perfect huisje voor hem vinden en hem eerst laten castreren ( betalen we dan samen met de forumleden ).
Zo mooi, we hadden gisteren een wandeling hier bij mij, en heel toevallig was degene die de tip over george kreeg van haar kennis er, en degene bij wie hij nu is, en haar zusje , die gaat namelijk de komende week op de roedel waar george nu is passen omdat het baasje naar Kreta gaat voor een hondenshow.
Iedereen was trots op elkaar
Je vakantie klinkt super!
Is de Bink al thuis?
Ik ben heel benieuwd naar foto's!
( Groucho Marx )
  maandag 1 september 2008 @ 23:14:48 #139
176471 oh-oh
pi_61308838
En nog wat nieuwe foto's:

( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 23:23:03 #140
163650 Greys
pi_61309124
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat een beauty!
Echt niet te geloven dat ze die wilden laten afmaken! Ik vind het echt raar dat ie niet gewend is om aangehaald te worden, die mensen hadden dus niet echt het beste met hem voor En je vriendin kan hem echt niet zelf houden? Omdat hij zo leuk met haar honden speelt zou het wel leuk zijn als hij bij iemand komt met honden!

En Bink stond ons op te wachten op Schiphol! Met mijn schoonouders die op haar gepast hadden!
Ligt nu uitgeteld op haar kleedje te meuren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 september 2008 @ 23:30:53 #141
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_61309387
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik was het hele weekend druk druk druk, vriendin over uit Lelystad,
Ken ik haar?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 23:59:58 #142
163650 Greys
pi_61310271
Kijk, die zwom naast de catamaran
Daarna hebben ze hem trouwens gewoon weer in zee laten zakken hoor

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61313007
zo dat is pas een schildpad

goede morgen trouwens allemaal
pi_61313140
Jullie in de catamaran:
Schildpad die uit het water werd gehaald op de foto:
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61313159
trouwens ik moest gisteravond nog aan jullie denken
zat echt een hele grote spin, die onder luid gegil en dergelijke naar buiten is gezet
  dinsdag 2 september 2008 @ 07:59:44 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61313245
Ooh man, wat voel ik me bagger Snotverkouden, moe, keelpijn, spierpijn

Tof dat ze terug is anaal!

Vanmiddag met dikkie naar de DA, alweer
  dinsdag 2 september 2008 @ 08:47:29 #147
176471 oh-oh
pi_61313732
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:30 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ken ik haar?
Weet ik niet he
Ken je iemand met een chihuahua en een heel klein chinees naakthondje uit Lelystad?
Dan is de kans redelijk groot dat zij het is
Greys, wat een lieve tuttie!
Is de Binkie blij dat ze weer in bed lag met paps en mams vannacht ?
Ow ja goedemorgen
( Groucho Marx )
pi_61313798
Ik zie Greys ook wel met zo'n gaaf gevlekt Chineesje
Jullie ook?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61313800
ow en ik las dat het vermiste diertje bij admiraal ook weer terug was! Fijn!
  dinsdag 2 september 2008 @ 09:05:11 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61313960
Godver, baloe heeft alweer bloed in zn poep en is nu ook aan de diarree
pi_61313995
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:05 schreef Qwea het volgende:
Godver, baloe heeft alweer bloed in zn poep en is nu ook aan de diarree
oei da's nie fijn
  dinsdag 2 september 2008 @ 09:08:05 #152
176471 oh-oh
pi_61314015
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 08:53 schreef nokwanda het volgende:
Ik zie Greys ook wel met zo'n gaaf gevlekt Chineesje
Jullie ook?
I can picture this yes
Maes wilde toch ook een hondje dr bij ???
( Groucho Marx )
  dinsdag 2 september 2008 @ 09:25:24 #153
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61314284
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:

[..]

oei da's nie fijn
nee zonet Maar naar de DA gebracht. Had toch al om 16u een afspraak
pi_61315313
Greys! Mooie schildpad.. leuk dat ie voorbij kwam peddelen..

Kikker is weer thuis. Nu hopen dat ze er van geleerd heeft dat het niet leuk is buiten..

Qwea, dat klinkt idd niet goed.. Heeft de DA nog wat gezegd, waar het aan zou kunnen liggen?
pi_61316176
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

nee zonet Maar naar de DA gebracht. Had toch al om 16u een afspraak
en zei de DA nog wat?
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:40:09 #156
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_61318318
Dag allemaal
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:40:16 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61318320
Nee niks gezegd. Zaterdag had hij het ook al, dus gelijk heen geweest. Maar zolang het 1 malig was, en geen diarree. braken of eetlust vermindering was, hoefde ik me geen zorgen te maken.

En vanmorgen dus best veel bloed en diarree. Dus gelijk heen gebracht, en het wordt onderzocht. En aangezien ik om 16u toch al langs moest, hoor ik neem ik aan gelijk de uitslag.

Wormen leken me sterk, aangezien hij stronghold krijgt wat volgens de DA assistente ook voor wormen was, en ik zag niks in zn poep.

Hij schuurde vrijdag ook al met zn kont over het gras, dus ik dacht aan anaalklieren? Maar of daar bloed bij hoort, geen idee. Maak me wel zorgen
pi_61318715
bij ontstoken anaalklieren kan bloed bij zitten.
succes bij de DA nog
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:16:17 #159
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_61319078
Tvpeetje en tevens een sterkte wensje voor Qwea met haar Baloutje!!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:17:47 #160
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61319109
thnx

nou, nu ga ik afsluiten. het snot zit op mn tobo, en het is "ga anar huis" tijd
pi_61320159
nogmaals succes QWea
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 14:08:08 #162
163650 Greys
pi_61320264
Q, sterkte met arme Baloeloe
En zelf voelde je je toch ook niet al te best? Is dat al wat beter?

MB!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61320942
Heb al 2 dagen bezoek van een merel in de tuin die zo tam is als maar zijn kan, gisteren kwam hij op de leuning zitten op de tuinstoel waar ik zat en 's avonds wilde hij naar binnen komen via de schuifpui. Net wat vogelvoer gegeven bij de zijkant van de vijver waar hij nu aan het eten is. Dat beest denkt volgens mij een huisdier te willen zijn en blijft maar rondhangen op het terras en in de tuin.

Gisteren ook wat foto's gemaakt van die merel en mijn eigen dwergpapegaai op de foto gezet.

Best leuk zo'n tamme merel, hopelijk laat hij zich niet vangen door een kat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 14:49:23 #164
163650 Greys
pi_61321094
Oh dat is inderdaad leuk Topspin! Wij hadden vorige zomer een tamme ekster, die kwam gewoon op je schouder zitten en wilde ook naar binnen. Maar die hebben we dit jaar helaas niet meer gezien.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61321209
Leuke foto

Eksters zijn normaal gesproken niet zo aanhankelijk te noemen ook, heb zelden een ekster gezien die dicht in de buurt durft te komen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 15:00:03 #166
163650 Greys
pi_61321344
Ik vond hem toen nog een beetje eng, was bang dat ie in mijn ogen wilde pikken
Maar later konden we hem filet americain (dat vond ie het lekkerst, tip gekregen van de buurman) van een lepeltje voeren Hoop dat niemand hem in een kooi gestopt heeft...

Doe jij ook even een merel-foto!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61321522
Zal straks ff die foto uploaden, hij zit dan niet op mijn schouder maar bij de vijver ergens. Weet ook niet 100 procent of het een merel is, hij is wat bruinig van kleur. Heb niet echt veel verstand van namen van vogels, weet alleen hoe ze eruit zien

Heb overigens het idee dat het een jonge vogel is die ietswat bang is voor de grote buitenwereld en hier zich in de tuin veilig voelt en daarom hier rondbanjert de hele dag.
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:12:15 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61321636
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:08 schreef Greys het volgende:
Q, sterkte met arme Baloeloe
En zelf voelde je je toch ook niet al te best? Is dat al wat beter?

MB!
Ik voel me compleet bagger. Alsof ik 30.000 kilo beton op me heb gekregen. ALLES doet pijn

Baloe net uitgelaten, hij is echt asociaal erg aan de diarree opeens En het kan niet liggen aan iets wat hij gegeten heeft, want hij staat op een speciaal soort brokken al 7 weken, en daarnaast krijgt hij helemaal NIKS.
pi_61321730

Meteen maar 2 foto's van mijn dwergpapegaai gepost hier Laatste 2 foto's zijn ietswat overbelicht volgens mij. Ondertussen heeft de vogel ook nieuw stokje met voer dus
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 15:19:37 #170
163650 Greys
pi_61321826
Gatver Q, heb je griep dan ofzo? Want dan heb je meestal overal spierpijn, alsof er een vrachtwagen over je heen is gereden. Sterkte

Topspin, het lijkt me inderdaad een vrouwtjes merel! Mannetjes zijn zwart. Wat een liefje! En je aga is ook een sweety!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61321963
Inderdaad sterkte Q , ik heb ook vaker last van de rug maar dat komt omdat ik een nieuwe matras nodig heb voor in bed. Bij het opstaan vaak last van de rug.

Hond is naar de kapper dus zal zometeen ook eens een foto plaatsen van hond die naar de kapper is geweest
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 15:41:05 #172
163650 Greys
pi_61322379
Oh leuk, een voor en na foto dan he?

Ik zou vanmiddag allemaal nuttige dingen moeten doen (koffer uitpakken, was doen en opruimen) maar ik zit zo lekker Oprah te kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61322706
Kun je nog altijd daarna doen, of komt daarna weer wat erop dat je wilt zien?

Ik werk sinds kort met schema's waar ik een planning in heb gezet en dan vink ik steeds af wat ik gedaan heb om te kijken of ik doe afronden wat ik me voorgenomen heb. Beetje in het ritme komen wil ik weer na lange tijd van hangen door omstandigheden.
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2008 @ 16:04:23 #174
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_61322910
Hoi Greys 't Was stil hier zonder jou Gave schildpad

Topspin: ziet er uit als een jonge, maar wel zelfstandige merel. Moet misschien nog doorkrijgen wat het inhoudt om een vogel te zijn
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 07:47 schreef draculettetje het volgende:
trouwens ik moest gisteravond nog aan jullie denken
zat echt een hele grote spin, die onder luid gegil en dergelijke naar buiten is gezet
Typisch, meestal gillen spinnen niet

En heel veel sterkte aan alle zieke diertjes en mensjes
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 16:08:27 #175
163650 Greys
pi_61323037
Baafje

Ik heb zowaar net 2 rekeningen betaald, toch het gevoel iets nuttigs gedaan te hebben!
En de vaatwasser uitgeruimd. En Oprah is afgelopen

Hoe doen jullie dat met rekeningen? Wij hebben een gezamenlijke rekening voor de gezamenlijke lasten (hypotheek, energie, water enz.) en daarmee is het een drama, omdat alleen Heer Greys daar de inloggegevens van heeft om te kunnen internetbankieren (ik kan wel zien wat er bij en af komt, maar hij krijgt het smsje met de code) en ik krijg die man maar niet aangespoord om te op tijd te doen. Nu weer herinneringen en extra kosten
Toen ik alleen woonde was ik ook zo'n drama, maar nu gaat het met mijn eigen centjes prima en ik krijg geen herinneringen meer. Hij heeft al 2 herinneringen van een bekeuring liggen bv en weer extra kosten. Maar het is zijn eigen geld van die bekeuring en dus moet ik me er maar niet teveel mee bemoeien
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61323261
@Barbaaf, mijn hond is net terug van de kapper en ging meteen achter die Merel aan om hem weg te jagen, Merel vloog dus direct naar het dak dus hij weet wel wat gevaar is. Hond wilt niet graag andere dieren op de tuin dus

2 foto's van hond die naar de kapper is geweest, foto's hoe hij eruit ziet met lange haren heb ik op andere harde schijf staan dus niet hier nu.

[ Bericht 3% gewijzigd door Topspin op 02-09-2008 16:30:45 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 16:18:11 #177
163650 Greys
pi_61323325
Die bovenste zie ik als rood kruisje maar die onderste is enig!
Wat ligt ie er elegant bij!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61323718
Nu doen ze het alle twee

Hij ligt op beide foto's hetzelfde erbij alleen bij 1 is de tong omhoog zoals

Nu ff op de bank liggen want heb net gegeten en eten valt altijd zwaar dus ff siesta

Die foto's moet ik dus om lachen nu Zo heb ik ook andere foto's waar hij er compleet anders opstaat maar die staan elders. Vaker foto's maken dus ook als aandenken ook.
pi_61325166
wij hebben ook een gezamenlijke betaal en spaar rekening
beide een eigen pasje met inlog zodat we beide naar de betaal rekeningen kunnen
alleen doe ik het meestal
de meeste vaste lasten gaan automatisch dan kunnen we ze ook niet vergeten!

@ barbaaf uiteraard was ikdiegene die aan het gillen was
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:15:30 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61326012
*zucht

Nou, geen Gardia. Als zn poep over 2 dagen geen vorm heeft en nog steeds bloed bevat moet ik terug komen. Hij mag ook maar 2x daags een half bekertje eten.

Hij heeft medicatie meegekregen voor het bloed, en voor een laagje te leggen (bescherming) over zn darmen. Stomorgyl en Finidiar.

Zn poot was niet opieuw kapot, maar wel overbelast. Vaak lopen, maar hele kleine stukjes. Max 5 min. Over 10 dagen terug komen voor poot controle. En voor wat betreft de voedselallergie ; als zn maag weer rustig is (het leek wel oorlog daar binnen) dan gaan we dingen toevoegen. BV zn koekjes.
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:17:06 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61326046
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:08 schreef Greys het volgende:
Baafje

Ik heb zowaar net 2 rekeningen betaald, toch het gevoel iets nuttigs gedaan te hebben!
En de vaatwasser uitgeruimd. En Oprah is afgelopen

Hoe doen jullie dat met rekeningen? Wij hebben een gezamenlijke rekening voor de gezamenlijke lasten (hypotheek, energie, water enz.) en daarmee is het een drama, omdat alleen Heer Greys daar de inloggegevens van heeft om te kunnen internetbankieren (ik kan wel zien wat er bij en af komt, maar hij krijgt het smsje met de code) en ik krijg die man maar niet aangespoord om te op tijd te doen. Nu weer herinneringen en extra kosten
Toen ik alleen woonde was ik ook zo'n drama, maar nu gaat het met mijn eigen centjes prima en ik krijg geen herinneringen meer. Hij heeft al 2 herinneringen van een bekeuring liggen bv en weer extra kosten. Maar het is zijn eigen geld van die bekeuring en dus moet ik me er maar niet teveel mee bemoeien
Wij wonen nog niet samen, maar we hebben besloten dat als we dat binnenkort wel gaan doen, we elk onze eigen rekening houden, en een gezamelijke rekening bij de rabobank nemen
pi_61327099
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:15 schreef Qwea het volgende:
*zucht

Nou, geen Gardia. Als zn poep over 2 dagen geen vorm heeft en nog steeds bloed bevat moet ik terug komen. Hij mag ook maar 2x daags een half bekertje eten.

Hij heeft medicatie meegekregen voor het bloed, en voor een laagje te leggen (bescherming) over zn darmen. Stomorgyl en Finidiar.

Zn poot was niet opieuw kapot, maar wel overbelast. Vaak lopen, maar hele kleine stukjes. Max 5 min. Over 10 dagen terug komen voor poot controle. En voor wat betreft de voedselallergie ; als zn maag weer rustig is (het leek wel oorlog daar binnen) dan gaan we dingen toevoegen. BV zn koekjes.
pff qwea alles even goed in de gaten houden dus!
Hoop dat ie snel op knapt!
  dinsdag 2 september 2008 @ 19:39:15 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61328238
Ja ik ook. Ik zie het niet zitten om weer met hem naar de 2de lijn te gaan voor nog een operatie eigenlijk weer 1200 euro dan
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:09:49 #184
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_61333007
Neem een dierverzekering.
pi_61333872
Qwea en eentje voor Baloe
Wat een prut bij jullie zeg..

Greys, wij hebben ook een gezamenlijke, waar ook alleen Ravage bij kan. Maar hier gaat dat meestal goed, hoewel we met de huur consequent te laat zijn.. Maar leg de rekeningen dan ook wel aan zijn kant van de tafel, daar kan ie niet onderuit.
pi_61334892
Oh enne Greys, van wie krijg jij notes? Hoe kan dat nou?
pi_61339048
goede morgen!
pi_61339263
Doe maar een kop of 3 om dit brakke hoofd wakker te krijgen
Goeiemorgen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61339310
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:06 schreef nokwanda het volgende:
Doe maar een kop of 3 om dit brakke hoofd wakker te krijgen
Goeiemorgen.
vandaag wel naar je zwaaien?
pi_61339484
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:

[..]

vandaag wel naar je zwaaien?
euh... ja, nu ben ik wel in de buurt van Nijmegen (hoewel niet thuis. Ik werk vandaag bij mijn vriendin thuis)

Succes vandaag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 3 september 2008 @ 08:37:01 #191
176471 oh-oh
pi_61339611
Morning y'all
Ik ga vanochtend die maandafsluiting even afknallen en meld me wel weer als ik klaar ben!
( Groucho Marx )
  woensdag 3 september 2008 @ 09:02:26 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61340038
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:09 schreef Xebber het volgende:
Neem een dierverzekering.
Kan niet meer hij is 9, dus de kosten zijn én erg hoog, en alle bestaande klachten (artrose, bloedpiemel, bloedoor, voedselallergie, poten, dubbele ooglid, ect) worden niet meer gedekt. Dus ik schiet er niks mee op
pi_61349978
hoe is het nu qwea?
pi_61350027
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:27 schreef nokwanda het volgende:

[..]

euh... ja, nu ben ik wel in de buurt van Nijmegen (hoewel niet thuis. Ik werk vandaag bij mijn vriendin thuis)

Succes vandaag
dank! het zit er weer! maandag weer
viel deze keer wel mee, misschien ook omdat ik meer wist wat er van me verwacht werd
en beter wat ik ervan moest verwachten!
pi_61350394
wij hebben beide onze eigen rekening een gezamenlijke boodschappenrekening (voor de boodchappen en cadeautjes enzo) en gezamenlijke betaal rekening. nou ja deze is niet echt gezamenlijk staat op mij naam en is ook geen pasje van. Hier gaat automatisch gwl enzo vanaf.
  woensdag 3 september 2008 @ 16:26:48 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61350445
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:11 schreef draculettetje het volgende:
hoe is het nu qwea?
Geen poepjes voor vandaag voor alsnog. Ook geen diarree dus.

Even afwachten
pi_61350510
geen diarree voor alsnog klinkt het weer wat hoopvoller!
  woensdag 3 september 2008 @ 17:23:33 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61352064
idd En misschien komt het dattie nog niet heeft gepoept omdat hij maar een halve beker eten 2x daags krijgt?

Vanaf vandaag he.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 september 2008 @ 19:30:58 #199
163650 Greys
pi_61355278
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:10 schreef Morretje het volgende:
Oh enne Greys, van wie krijg jij notes? Hoe kan dat nou?
Dat staat er dus niet bij, van wie ze zijn
Eén lieve positieve note, da's ook wel leuk!
En twee beetje neutrale en eentje dat ik aan Stemmingmakerij? Jazeker wel!!! doe, in NWS.
Maar van wie die negatieve is weet ik wel, daar hoef ik niet naar te raden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61356330
Nou ben ik nieuwsgierig Of is dat stemmingmakerij?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 3 september 2008 @ 20:45:34 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61357689
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat staat er dus niet bij, van wie ze zijn
Eén lieve positieve note, da's ook wel leuk!
En twee beetje neutrale en eentje dat ik aan Stemmingmakerij? Jazeker wel!!! doe, in NWS.
Maar van wie die negatieve is weet ik wel, daar hoef ik niet naar te raden.
heb je serieus 4.50 betaald?
pi_61357897
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:04 schreef nokwanda het volgende:
Nou ben ik nieuwsgierig Of is dat stemmingmakerij?
Hier ook hoor, vroeg er niet voor niets naar..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 september 2008 @ 22:12:55 #203
163650 Greys
pi_61360854
Ik zet mijn geld op Floripas
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 september 2008 @ 22:30:02 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61361602
http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&a...tie&id=3054

even tekenen aub.

Ik heb er zelfs een topic over geopend, ennu is er een deel 2.

Crosspost ;
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef Qwea het volgende:
Ned op ned 3, een deel van de test.

Ik snap het nog steeds niet, ik zou ook flippen. Een hond staat in een grote paardenbak, met de rug tegen de wand aan, vastgebonden. Dan worden er allerlei dingen in rap tempo op hem afgevuurd. Een ratel, een sirene, 3 mensen die bereigend komen aanrennen, een nephond die langs hem heen wordt getrokken, een hand die hem aait, een kind (pop) wat telkens aan hem opgedrongen wordt.

En dan vinden ze het raar dat dat beest op een gegeven moment flipt van de stress en angst. En omdat hij niet weg kan, flipt hij nog veeeeeeeeeeel meer.

Serieus, de mensen die deze test bedacht hebben mogen haske dood.
pi_61385267
De overheid denk zich overal mee te kunnen bemoeien en blijven neurotisch zoeken naar nieuwe zaken waar ze de vinger in de pap willen hebben inplaats van dat ze eens echt goed gaan regeren houden ze zich bezig met bijzaken die niet eens ernstig zijn. Ze kunnen zich beter bezig gaan houden met armoede bestrijding maar dat is een probleem dat te complex is dus zoeken ze een andere weg om de intentie te wekken dat ze zinvol zijn dus recht hebben om als minister door het leven te gaan.

Zal de petitie morgen ondertekenen. Mijn hond is vaker gepest geworden door kinderen die een stok door de draad deden steken om hem te willen kwellen en kinderen die met opzet een voetbal tegen de draad schoppen. Mijn hond na al die keren blaffen aan de draad om zich te verdedigen.

Stel je gaat een mens treiteren met opzet keer op keer, dan gaat een mens toch ook van zich afbijten? Plaats een mens eens in een situatie waarbij ze hem bewust gek maken, grote kans dat zo'n mens een mes gaat trekken in het extreme geval en een knal verkopen in het mildere geval. Schelden wat ik als blaffen zie in het normale geval.

Denk dat een groot aantal mensen een korter lontje heeft dan menigeen hond en dan is een mens ook nog eens zelf in staat om op een menselijke manier assertief van zich af te bijten. Honden zijn al snel het slachtoffer van treiterende kinderen of zelfs treiterende pubers en volwassenen die een hekel hebben aan honden wegens hondenstront bijvoorbeeld.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:10:09 #206
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61385312
Greys, PM is dood hier. Kun je me mailen username @ planet.nl of even een hyves bericht droppen over de stand van de actie? Senes gaat achter een bericht aan en die moet dat ff weten.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:11:37 #207
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61385357
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:08 schreef Topspin het volgende:
De overheid denk zich overal mee te kunnen bemoeien en blijven neurotisch zoeken naar nieuwe zaken waar ze de vinger in de pap willen hebben inplaats van dat ze eens echt goed gaan regeren houden ze zich bezig met bijzaken die niet eens ernstig zijn. Ze kunnen zich beter bezig gaan houden met armoede bestrijding maar dat is een probleem dat te complex is dus zoeken ze een andere weg om de intentie te wekken dat ze zinvol zijn dus recht hebben om als minister door het leven te gaan.

Zal de petitie morgen ondertekenen. Mijn hond is vaker gepest geworden door kinderen die een stok door de draad deden steken om hem te willen kwellen en kinderen die met opzet een voetbal tegen de draad schoppen. Mijn hond na al die keren blaffen aan de draad om zich te verdedigen.

Stel je gaat een mens treiteren met opzet keer op keer, dan gaat een mens toch ook van zich afbijten? Plaats een mens eens in een situatie waarbij ze hem bewust gek maken, grote kans dat zo'n mens een mes gaat trekken in het extreme geval en een knal verkopen in het mildere geval. Schelden wat ik als blaffen zie in het normale geval.
Ik heb een brief naar Marianne Thieme geschreven. Morgen 1 naar de minister en het MVL

Brief ;
quote:
Geachte Mevrouw Thieme,

Onlangs is mij te ore gekomen dat Minister Verburg de R.A.D (Regeling Agressieve Dieren) volgens de Pittbull kenmerken af gaat schaffen. Dit is natuurlijk ontzettend toe te juichen. Die hele regeling sloeg helemaal nergens op. Honden werden afgemaakt alleen omdat ze de uiterlijke kenmerken van een pitbull zouden hebben.

Maar de wet die ervoor in de plaats komt, baart mij (en vele andere hondenbezitters) grote zorgen. Volgens die wet, kan de hond in beslag genomen worden als deze verstijfd, een lip optrekt of gromt. Al deze dingen zijn natuurlijk gedrag van een hond. De hond zal dit gedrag vertonen als hij o.a ergens angstig voor is, en wil waarschuwen. Deze lichaamstalen van de hond hoeven dus niet perse iets met agressie te maken te hebben. Meestal gaat het juist om defensief gedrag of waarschuwend gedrag.

Het is absoluut verwerpelijk dat een hond in de nieuwe regeling, zoals die minister Verburg voor ogen staat, al in beslag genomen kan worden vanwege vermeend “ongewenst, agressief gedrag” zoals grommen, verstijven of het optrekken van een lip en vervolgens groot risico loopt om gedood te worden. Het is volstrekt onacceptabel en onnodig om een hond die niet voor de test slaagt, meteen te doden. Honden kunnen tot welke leeftijd dan ook, dingen bij en afleren.

Veel honden zijn bang voor dingen die afwijken van wat ze gewend zijn. Voor de ene hond is dat een uniform of een pet, voor de andere een paraplu of een rugzak. Ook mensen die dronken zijn, op krukken lopen of spastisch zijn, boezemen honden angst in. Dan grommen ze, zetten hun haren omhoog en proberen weg te lopen. Moeten al deze honden voortaan in beslag genomen worden en een test ondergaan?

De hond die in beslag genomen gaat worden zit vastgebonden en wordt geconfronteerd met voor hem zeer veel beangstigende zaken. Ook deels zonder de veiligheid van zijn baas. In het echt zal de hond nooit zoveel beangstigende confrontaties tegelijk meemaken en ze niet kunnen ontwijken. Dus waarom de hond blootstellen aan een test, die geenszins in vergelijking met de werkelijkheid staat.

Terwijl de hond niet kan wegvluchten, zal hij bijvoorbeeld ingesloten worden door vreemde mensen, eerst in langzaam tempo en daarna in snel tempo. Zal er door een vreemd mens een paraplu herhaaldelijk vlak voor zijn neus geopend worden en zal er een pop tegen hem aangeduwd worden. Ook sluipt een vreemd mens naar hem toe en begint hem strak in de ogen te kijken (iets wat honden als zeer bedreigend kunnen ervaren. In hondentaal betekend dit dat de hond uitgedaagd wordt). Als de hond wegkijkt zal de vreemde hem blijven volgen. Wanneer de hond in paniek raakt tijdens de test en zich hierdoor in de val voelend defensief opstelt is zijn doodvonnis getekend. Terwijl (en ik kan het niet vaak genoeg benadrukken) dit natuurlijk gedrag is. Als wij ons als mensen in de val gelokt voelen, gaan wij ons ook defensief opstellen. Met honden is dit gewoonweg niet anders.

Minister Verburg zegt dat zij met deze nieuwe regeling het aantal bijtincidenten wil verminderen. Enkel komen de meeste bijtincidenten voor in huiselijke kring. Dat betekend dat niet de hond, maar het baasje de oorzaak van deze bijtwonden/bijtincidenten is. De baas heeft gefaald in de rangorde, hij/zij heeft de hond geen duidelijke rangorde gegeven. Is het dan logisch dat de hond wordt afgemaakt? Of zou het veel logischer zijn om in de nieuwe R.A.D de eigenaar centraal te stellen?

Ik ben dan ook voor een wet, waarbij de eigenaar centraal staat. Stuur de eigenaar inclusief hond op een cursus, stel eventueel een muilkorf of aanlijnplicht in. In Zwitserland bestaat al zo’n cursus. Daar is het verplicht als men een hond wil houden om een cursus te volgen
waarin men leert hoe men met de hond, en zijn omgeving om moet gaan. De overheid daar, neemt wel verantwoordelijkheid. De overheid aldaar wil wel tijd en moeite steken in een rechtvaardige wet, en zich er niet vanaf maken met een simpele test die volgens deskundigen niet deugt.

Het is immers niet veel anders dan met een rijbewijs. Eerst zullen er lessen gevolgd moeten worden om daarna examen te doen. Indien je geslaagd bent mag je de weg op. Waarom dan geen cursus instellen waarbij de eigenaar een certificaat moet halen voor het bekwaamd kunnen omgaan met de hond.

De positief voorspellende waarde die aangeeft of een in de test agressief bevonden hond in de toekomst daadwerkelijk zal bijten bedraagt slechts 46 % . Dat betekent dat 54 % van de geteste honden onterecht zal worden doodgemaakt. Vraagt u zichzelf eens af of dit eerlijk is.

De nieuwe RAD van minister Verburg zal het aantal bijtincidenten dus niet verminderen. Bovendien zullen jaarlijks veel honden en hun eigenaren er de dupe van worden. En krijgen mensen die een hekel aan honden hebben, van de overheid een stok in handen geduwd, waarmee ze zelf ‘ongewenst agressief gedrag’ kunnen gaan vertonen en honden en hun eigenaren gemakkelijk het leven zuur kunnen maken.

Ik wil u dan ook verzoeken om u in deze hele discussie rondom de nieuwe regelgeving te mengen, en op te treden. Want u, als partijleider van de PVDD, bent het toch ook niet eens met deze nieuwe regeling?

Gaarne zou ik bericht van u terug ontvangen, of een ontvangst bevestiging ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Een bezorgde hondeneigenaar.

Qwea
Geen idee of het wat uithaalt, maar ik MOEST wat doen.
pi_61385591
Goede brief Hopelijk leest die minister het ook, vaak hebben ze het druk en schenken ze niet echt altijd aandacht aan ons nederige onderdanige burgers, zeker niet als het om kritiek gaat. Maar je weet maar nooit of die minister een koppige is of open staat voor de mening van de burger.

Heb dan ook zo'n vermoeden dat zo'n minister zelf geen huisdieren heeft of zelfs een hekel heeft aan honden, dat het een persoonlijke vete is als het ware. Iemand die honden kan waarderen zal nooit zo'n test in leven roepen.

Mijn hond is dus wel eens erg assertief in de tuin, ook op straat kan hij tekeer gaan als iemand met een boodschappen karretje loopt omdat hij die boodschappenkar als gevaarlijk ziet. Maar ik heb mijn hond kort aan de lijn als ik iets zie naderen waar hij bang voor kan worden. Dat ze zich dan druk gaan maken over mensen die honden los laten lopen. Wat kan er immers gebeuren als je je hond aanlijnt en korter doet aanlijnen bij kinderen met skateboard of voetbal?

Je hebt ook hondenbezitters met zogenaamde rustige honden, hondenbezitters met gigantische herders die de rust zelver lijken en zulke honden zouden dus slagen voor zo'n test. Die bezitters laten wel de hond loslopen en dan is de kans altijd aanwezig dat zo'n op het eerste gezicht rustige hond alsnog gaat doordraaien. Zo'n grote herdershond loopt hier vaker los met zijn baasje ernaast, mijn hond die 5 keer kleiner is blaft dan tegen die hond en die "rustige" herder vervolgens in aanvalspositie alsof hij op ieder moment dodelijk kan toeslaan.

Wat is dan erger? Rustige honden die los lopen of drukkere honden aan de lijn? En dan sowieso ook rustige honden die zomaar ander gedrag kunnen gaan vertonen. Honden zijn niet voorspelbaar.

Een loslopende kat kan overigens ook een oog uitkrabben van kinderen die een kat willen aaien. Zo heb je ook vogels die kunnen aanvallen zoals een paar jaar geleden het geval was. Zo kun je alle dieren afmaken ook.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 21:23:18 #209
163650 Greys
pi_61385736
Ik heb eergister avond mails gestuurd aan Thieme èn aan Dion Graus van de PVV over hogere straffen voor dierenmishandeling, nadat die herderpup was doodgeschopt in Rotterdam.

Kreeg van Thieme een standaard mailtje terug en van Dion Graus een heel uitgebreide mail

Q, bedoel je een bericht voor op de FP? Van Senesta?
De stand is 1720 euro ongeveer momenteel. En we moeten dus op naar de 2000 en daar hebben we nog wat donateurs voor nodig. Weet je zo genoeg? Er is nog een donatie onderweg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 september 2008 @ 21:24:10 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61385762
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:19 schreef Topspin het volgende:
Goede brief Hopelijk leest die minister het ook, vaak hebben ze het druk en schenken ze niet echt altijd aandacht aan ons nederige onderdanige burgers, zeker niet als het om kritiek gaat. Maar je weet maar nooit of die minister een koppige is of open staat voor de mening van de burger.

Heb dan ook zo'n vermoeden dat zo'n minister zelf geen huisdieren heeft of zelfs een hekel heeft aan honden, dat het een persoonlijke vete is als het ware. Iemand die honden kan waarderen zal nooit zo'n test in leven roepen.

Mijn hond is dus wel eens erg assertief in de tuin, ook op straat kan hij tekeer gaan als iemand met een boodschappen karretje loopt omdat hij die boodschappenkar als gevaarlijk ziet. Maar ik heb mijn hond kort aan de lijn als ik iets zie naderen waar hij bang voor kan worden. Dat ze zich dan druk gaan maken over mensen die honden los laten lopen. Wat kan er immers gebeuren als je je hond aanlijnt en korter doet aanlijnen bij kinderen met skateboard of voetbal?

Je hebt ook hondenbezitters met zogenaamde rustige honden, hondenbezitters met gigantische herders die de rust zelver lijken en zulke honden zouden dus slagen voor zo'n test. Die bezitters laten wel de hond loslopen en dan is de kans altijd aanwezig dat zo'n op het eerste gezicht rustige hond alsnog gaat doordraaien. Zo'n grote herdershond loopt hier vaker los met zijn baasje ernaast, mijn hond die 5 keer kleiner is blaft dan tegen die hond en die "rustige" herder vervolgens in aanvalspositie alsof hij op ieder moment dodelijk kan toeslaan.

Wat is dan erger? Rustige honden die los lopen of drukkere honden aan de lijn? En dan sowieso ook rustige honden die zomaar ander gedrag kunnen gaan vertonen. Honden zijn niet voorspelbaar.

Een loslopende kat kan overigens ook een oog uitkrabben van kinderen die een kat willen aaien. Zo heb je ook vogels die kunnen aanvallen zoals een paar jaar geleden het geval was. Zo kun je alle dieren afmaken ook.
Eens. En als je dus een hond hebt (die heb ik ook) die soms wel eens agressief is , muilkorf hem dan. Maar kom niet met zo'n kut test. Misschien moet je ff in F&F kijken, daar staat een heel topic over dit onderwerp
  donderdag 4 september 2008 @ 21:27:08 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61385846
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb eergister avond mails gestuurd aan Thieme èn aan Dion Graus van de PVV over hogere straffen voor dierenmishandeling, nadat die herderpup was doodgeschopt in Rotterdam.

Kreeg van Thieme een standaard mailtje terug en van Dion Graus een heel uitgebreide mail

Q, bedoel je een bericht voor op de FP? Van Senesta?
De stand is 1720 euro ongeveer momenteel. En we moeten dus op naar de 2000 en daar hebben we nog wat donateurs voor nodig. Weet je zo genoeg? Er is nog een donatie onderweg.
door gemsnt. Wil jij ook de petitie tekenen? Wat heeft Graus te maken met dieren?

*anders daarvoor brief gaat sturen
pi_61386013
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Eens. En als je dus een hond hebt (die heb ik ook) die soms wel eens agressief is , muilkorf hem dan. Maar kom niet met zo'n kut test. Misschien moet je ff in F&F kijken, daar staat een heel topic over dit onderwerp
Muilkorven is niet eens echt nodig, in de tuin kan hij niets doen behalve blaffen, tuin is helemaal afgezet dus als mijn hond daar af en toe zijn lip omhoog doet en tanden laat zien is geen ramp. Kan mijn hond de hele dag aan de lijn houden in de tuin maar dat is ook dierenmishandeling. En dat blaffen gebeurt hoogstens 3-5 keer per dag dus niet de hele dag door zoals bij sommige mensen het geval is.
En op straat ben ik dan altijd op de hoede.

Nogmaals vind ik dat ze strenger moeten gaan controleren op loslopende honden voordat ze beginnen met iets anders. Dat ze eens prioriteiten stellen ook. Mensen die ik al jaren de hond zie laten loslopen alsof er nooit toezicht gehouden wordt. Kan zijn dat die mensen met los lopende honden al 20 keer een bekeuring hebben gehad van 150 euro maar dat lijkt me sterk, denk eerder dat er amper gecontroleerd wordt.

Zal morgen eens in F&F checken voor meer info erover

Lijkt ook alsof de overheid zich weer bemoeit met zaken die ze niet echt iets aangaat ( wanner doen ze dat ook niet?), wat jij schreef dat de eigenaar centraal moet staan inplaats van dat de overheid alle touwtjes in handen wilt nemen. Bemoeizuchtig is het dus ook Dat ze zich druk maken over agressieve honden die mensen kunnen aanvallen is in mijn ogen normaal, maar niet iedere blaffende hond valt aan, zeker niet aan de lijn want dat is onmogelijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 21:40:00 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 21:37:39 #213
163650 Greys
pi_61386127
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

door gemsnt. Wil jij ook de petitie tekenen? Wat heeft Graus te maken met dieren?

*anders daarvoor brief gaat sturen
Ik ga ook tekenen.
En wat Graus met dieren te maken heeft? De PVV zal niet de eerste zijn waar je aan denkt als het om dieren gaat omdat je meteen aan Wilders denkt, maar Dion Graus zet zich er enorm voor in. Hier zijn antwoordmail, let vooral ook op de laatste zin, waarin hij het woord 'hufterigheid' gebruikt En let ook even op wat hij zegt over de 'steun' van de Partij van de Dieren... En lees ook even wat hij allemaal al voor elkaar heeft gekregen...
quote:
Geachte mevrouw *Greys*,

Ik strijd al jaren voor Dierenpolitie, zwaardere boetes, gevangenisstraffen en een levenslang verbod op het houden van dieren voor dierenbeulen. Helaas krijg ik te weinig steun in deze dieronvriendelijke Tweede Kamer. Zelfs de Partij voor de Dieren steunt mij niet in mijn gevecht voor zware gevangenisstraffen voor deze zieke mensen welke dieren mishandelen en zelfs doden. Wel zijn mijn moties aangenomen voor een Nationaal Alarmnumer voor Dieren, bv 113, een nationale, professionele Dierenambulance organisatie en meer controle en handhaving op Dierenwelzijn. Voorts heb ik vele toezeggingen van de verantwoordelijke minister gekregen betreffende Dierenwelzijn waardoor ik geen motie hoefde indienen.
Tot slot ben ik degene geweest welke ervoor heeft gezorgd dat de verschrikelijke RAD (Regeling Agressieve Dieren) werd afgeschaft. Voor ik de Tweede Kamer inging heb ik gewerkt als Dierenambassadeur en een programma gefinancierd, geproduceerd en gepresenteerd voor dieren in nood, opvangcentra voor dieren, De Dierenbescherming en werden er in dit programma oproepen/opsporingen gedaan over/naar dierenmishandelaren. De vele Kamervragen welke ik de afgelopen twee jaar heb gesteld haalden niets uit. Ik beloof u dat ik mijn strijd tegen onfatsoen en hufterigheid met dieren nimmer zal opgeven! Bedankt voor uw mailtje.

Dion Graus
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal
Partij voor de Vrijheid
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 september 2008 @ 21:39:46 #214
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61386175
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga ook tekenen.
En wat Graus met dieren te maken heeft? De PVV zal niet de eerste zijn waar je aan denkt als het om dieren gaat omdat je meteen aan Wilders denkt, maar Dion Graus zet zich er enorm voor in. Hier zijn antwoordmail, let vooral ook op de laatste zin, waarin hij het woord 'hufterigheid' gebruikt En let ook even op wat hij zegt over de 'steun' van de Partij van de Dieren... En lees ook even wat hij allemaal al voor elkaar heeft gekregen...
[..]
Doet mij eens dat mail adres van Graus? Doet ik mn brief per mail aan hem
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 21:42:39 #215
163650 Greys
pi_61386229
d.graus@tweedekamer.nl kwam het mailtje van
Heb je het gelezen? Hij doet in elk geval zijn best he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 september 2008 @ 21:44:18 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61386270
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
d.graus@tweedekamer.nl kwam het mailtje van
Heb je het gelezen? Hij doet in elk geval zijn best he?
Ja *mailen gaat
  donderdag 4 september 2008 @ 21:45:52 #217
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61386317
zeg ff he, in mn brief staat ;

Want u, als partijleider van de PVDD, bent het toch ook niet eens met deze nieuwe regeling?

Wat zet ik er dan in naar graus toe?
  donderdag 4 september 2008 @ 21:47:26 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61386383
Want u, als voorvechter voor dierenrechten, bent het toch ook niet eens met deze nieuwe regeling?

is dat wat?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 21:49:49 #219
163650 Greys
pi_61386470
Ja, of zelfs 'actief en gerespecteerd voorvechter van dierenrechten', dan steek je hem meteen een (wat mij betreft verdiende) veer in zijn bips
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 september 2008 @ 21:51:20 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61386510
done, en verzonden
pi_61386659
Heb je ook gelijk om een donatie gevraagd en hem een link naar het asielactietopic gemaild?
ja? ja? ja toch?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 22:08:47 #222
163650 Greys
pi_61387090

Ik zal hem morgen een mailtje terug sturen op zijn mailtje, dat ik waardeer wat hij allemaal tot stand probeert te brengen en dat wij dat ook op iets kleinschaliger manier proberen en dan de link er bij
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 september 2008 @ 22:12:06 #223
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61387193
pi_61387282
Doet de PVV eindelijk iets goeds imo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61387295
maar dat doneren is natuurlijk persoonlijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 22:15:19 #226
163650 Greys
pi_61387317
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:14 schreef nokwanda het volgende:
Doet de PVV eindelijk iets goeds imo
Ja je kunt er van vinden wat je wilt, van de PVV, maar het is zéker geen 'One Issue Partij' waar ze zo vaak voor uitgemaakt worden. Alleen dat hele islamgebeuren is meestal het enige dat mensen willen zien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 september 2008 @ 22:18:09 #227
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61387406
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja je kunt er van vinden wat je wilt, van de PVV, maar het is zéker geen 'One Issue Partij' waar ze zo vaak voor uitgemaakt worden. Alleen dat hele islamgebeuren is meestal het enige dat mensen willen zien.
nou, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik voornamelijk daarom pvv stem ik wist niet eens dat graus voor dieren op kwam !
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 22:19:18 #228
163650 Greys
pi_61387444
Ja daar kan je voor- of tegenstander van zijn, maar ik vind juist dat het wel eens wat bekender mag worden dat die Graus zich wat mij betreft harder en strijdiger inzet voor dieren dan de hele Partij voor de Dieren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61387813
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ja.... willen zien. Dat is waarmee ook het meest mee naar buiten wordt getreden.
Mensen kunnen ook wel niet willen zien dat ik eigenlijk donkerblond ben. Maar dat zou ook best weleens kunnen komen omdat ik mijn haar knalrood verf
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61387825
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Ja daar kan je voor- of tegenstander van zijn, maar ik vind juist dat het wel eens wat bekender mag worden dat die Graus zich wat mij betreft harder en strijdiger inzet voor dieren dan de hele Partij voor de Dieren
Het spreekt (uiteraard weer imo) voor de persoon
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 4 september 2008 @ 22:34:52 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61387915
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Tjah, ik had toch wel verwacht dat Thieme op haar achterste poten zou staan.
pi_61388019
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tjah, ik had toch wel verwacht dat Thieme op haar achterste poten zou staan.
idd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61388056
ik ben net op mijn hand gestoken. nu kan ik niet vinden waar precies, maar mijn hele hand jeukt. De hele bovenkant tot op mijn vingers aan toe.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 4 september 2008 @ 22:40:30 #234
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61388082
Ik bedoel, dan heb je een PVDD in de kamer, en dan heb je er geen reet aan. WTF doet ze dan in de kamer. Beetje uit dr neus vreten?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 22:50:46 #235
163650 Greys
pi_61388366
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou ja.... willen zien. Dat is waarmee ook het meest mee naar buiten wordt getreden.
Mensen kunnen ook wel niet willen zien dat ik eigenlijk donkerblond ben. Maar dat zou ook best weleens kunnen komen omdat ik mijn haar knalrood verf
Ik snap je!
En je hebt gelijk. Maar dan nog wel even er op wijzend dat het partijprogramma - dat gewoon in te zien is - niet onleesbaar overgeschilderd is... Ja, door Wilders wordt er veel te veel alleen gehamerd op zijn Islam issues, maar nee, het is zeker niet het enige partijpunt.
En in het geval van Graus vind ik het dan persoonlijk weer jammer dat hij WEL in het nieuws kwam toen hij iemand zou hebben geslagen (of zoiets? het is alweer even geleden en de aanklacht was weer ingetrokken dus misschien wel onwaar) maar amper tot helemaal niet in het nieuws komt met wat hij allemaal voor dieren doet.

De Partij voor de Dieren richt zich wat mij betreft veel te veel op 'kievitseieren' so to speak, en dan geen thuis geven als Graus zwaardere straffen voor dierenmishandeling wil
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 4 september 2008 @ 22:53:24 #236
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61388439
Hallo
pi_61388509
hey you
Kom je een slaapliedje voor me zingen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator donderdag 4 september 2008 @ 22:59:26 #238
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61388592
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:55 schreef nokwanda het volgende:
hey you
Kom je een slaapliedje voor me zingen?
Wat wil je horen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 23:05:10 #239
163650 Greys
pi_61388743
Senes!

Oh jongens, ik heb mijn droomhuis gevonden! Ik zit wel vaker op Funda te neuzen naar droomhuizen, maar deze is echt gewellllllllldig, KIJK!!! En dan vooral naar de foto's van de inrichting Komen jullie dan op de thee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61388754
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:59 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat wil je horen?
Thula S'thandwa sami
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator donderdag 4 september 2008 @ 23:07:14 #241
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61388788
Wat een heerlijk huis

In die tuin kun je heel wat bananenplanten en palmpjes kwijt

Ik vind het trouwens ook wel een huisje waar ik Nok in zou kunnen zien op de één of andere manier
pi_61388821
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Senes!

Oh jongens, ik heb mijn droomhuis gevonden! Ik zit wel vaker op Funda te neuzen naar droomhuizen, maar deze is echt gewellllllllldig, KIJK!!! En dan vooral naar de foto's van de inrichting Komen jullie dan op de thee?
Als we er nou gewoon samen gaan wonen, maar dan ieder in een aparte vleugel.
Dan is het nog niet op te hoesten.
Wat als we er nou de F&F wooncommune van maken en dat we dan daar ook allemaal lieve huisdiertjes opvangen?
Wat nou op de thee komen. We blijven gewoon.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator donderdag 4 september 2008 @ 23:09:07 #243
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61388849
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat als we er nou de F&F wooncommune van maken en dat we dan daar ook allemaal lieve huisdiertjes opvangen?
Ha ha, dat vind ik nog eens een plan
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 23:09:26 #244
163650 Greys
pi_61388854
We reden laatst door Wassenaar en toen zag ik Te Koop bordjes staan en ik dacht 'Oh ik ga even op Funda loeren hoe dat soort villa's zijn ingericht'. En ik zag er echt wanstáltige dingen tussen staan
Maar deze... ze noemen het ook een 'cottage' en het is een en al gezelligheid en vooral warmte dat het uitstraalt! Knap met zo'n groot huis om het zo superleuk in te richten!

Al viel ik wel een beetje over die puntenhekjes op die laatste foto van die (kinder?)kamer daar boven op dat plateautje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 23:11:05 #245
163650 Greys
pi_61388895
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Viel jij er ook op? Ja he?
Er zijn mensen die zulke inrichtingen echt afgrijselijk vinden, maar het is mijn droom inrichting.
En ik ben blij dat jullie ook zo'n goede smaak hebben

Heb vast een kamer voor je over hoor! En voor Senesta ook! En een stuk tuin, want ik heb toch geen groene vingers
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61388898
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:07 schreef senesta het volgende:
Wat een heerlijk huis

In die tuin kun je heel wat bananenplanten en palmpjes kwijt

Ik vind het trouwens ook wel een huisje waar ik Nok in zou kunnen zien op de één of andere manier
helemaal mee eens
Ik droom ook van een huis met zo'n vloer en een heleboel katten (en iemand om de vloer schoon te maken omdat het anders op de woning van Belinda meuldijk gaat lijken).
Maar dan het liefst nog met een leefkuil en een enorme open haard en muren ook van natuursteen. Mijn droomhuis is al helemaal klaar in mijn hoofd. Zou er hier en daar wat mozaiekwerk aan toevoegen. Maar dat zouden mijn eigen projectjes zijn.
Die kinderkamer met verdieping in dit huis
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 23:11:50 #247
163650 Greys
pi_61388918
Whahaha Nok, kijk dan wat ik schrijf over die kinderkamer hierboven!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61388929
Ik kom wel met puber en 7 kattekoppen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61388943
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Whahaha Nok, kijk dan wat ik schrijf over die kinderkamer hierboven!

Maar voor een groot kind is dat wel okay. Of juist niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61388974
Dat laddertje staat ook wat raar voor dat punthekje trouwens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 23:15:43 #251
163650 Greys
pi_61389017
Ik vind dat zo leuk he, in een gestolen uurtje op Funda neuzen naar huizen met zo'n inrichting.
Lekker dromen

Ik kwam ook villa's van 3 miljoen tegen waar ik nog niet dood gevonden zou willen worden.
Hoe krijgen die mensen het voor elkaar om het zo wanstaltig in te richten?
Dan heb je een erker, hoekig, met een bankje langs de wanden gebouwd om op te zitten. Helemaal leuk dus, zou je zeggen. Maar dan moet je dat bankje niet met roze goedkoop uitziend glanzend satijnachtig iets stof bekleden en van die Beverwijk Bazar gordijnen er bij hangen En witte plavuizen met een zebravel hier en daar neergeflikkerd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61389023
Het enige probleem is eigenlijk de locatie. Wat nou als ze de hele randstad naar het oosten gaan verplaatsen? Dan kun je toch maar beter in de heuvels bij Berg en Dal hier in de buurt zitten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 23:17:05 #253
163650 Greys
pi_61389037
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:14 schreef nokwanda het volgende:
Dat laddertje staat ook wat raar voor dat punthekje trouwens
Whihihi. Dat veranderen we dan wel.

Heb je het fornuis gezien?
En gewoon die hele lekkere gezellige ongeorganiseerde keuken? En dat buitenzitje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 4 september 2008 @ 23:17:38 #254
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61389047
Ja, echt heel erg gezellig en knus
pi_61389061
Geweldige keuken.

In K&W loopt trouwens een leuk fundatopic. Staat in mijn AT
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 23:18:03 #256
163650 Greys
pi_61389062
Hebben ze in Berg en Dal (is dat echt een plaatsnaam? ) ook villa's?
Dan ga ik dat even op Funda intypen

Wat wel leuk is aan Wassenaar is, is dat ze er een asiel/opvanghuis speciaal voor bejaarde dieren hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61389074
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef Greys het volgende:

Wat wel leuk is aan Wassenaar is, is dat ze er een asiel/opvanghuis speciaal voor bejaarde dieren hebben
Als je Nijmegen en omgeving intoetst en boven de 5 ton gaat zitten kom je vanzelf daar terecht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator donderdag 4 september 2008 @ 23:18:55 #258
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61389076
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef Greys het volgende:

Was dat niet oorspronkelijk vooral voor paarden?
pi_61389123
Zo'n opvang zouden we dan hier opeens ook hebben
Daar zorgen we dan wel voor
Mijn vleugel de kattenvleugel. Greys die voor de kleine hondjes. Kan oh-oh's chineesje George er ook gelijk bij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 23:24:10 #260
163650 Greys
pi_61389232
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef senesta het volgende:

[..]

Was dat niet oorspronkelijk vooral voor paarden?
Ik ken alleen de Paardenkamp in Soest, speciaal voor bejaarde schillenpaardjes, oude politiepaarden enzo
Daar ben ik een aantal keer geweest. Geweldige organisatie. Gratis te bezichtigen, hele leuke rondleiding en je mag vrijwillig een ansichtkaartje kopen ofzo om zo iets te sponsoren, maar er word je niets opgedrongen. Aanrader als uitje met kinderen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61389766
Lekker optrekje dat huisje, 1,5 miljoen euro moet toch te doen zijn voor iedereen

Ahja....Slaap nokje slaap, daar buiten loopt een aap, een aap met grote voeten, die eet zijn bananen als koeken. Slaap nokje slaap, daarbuiten loopt een aap
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 23:50:25 #262
163650 Greys
pi_61389878
Whehehe, da's een slaapliedje van niets hoor Topspin.
Maar de bedoeling is goed

Hou jij ook van die inrichting van dat huis? Hebben we er nog een a.s. bewoner bij? Gezellig

* Greys kijkt hoopvol naar haar staatslot
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61390018
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:45 schreef Topspin het volgende:
Lekker optrekje dat huisje, 1,5 miljoen euro moet toch te doen zijn voor iedereen

Ahja....Slaap nokje slaap, daar buiten loopt een aap, een aap met grote voeten, die eet zijn bananen als koeken. Slaap nokje slaap, daarbuiten loopt een aap
Die maakte ik vroeger anders. Alleen werd het dan een giechelliedje ipv een slaapliedje:
slap baby slaap. Je mamma is een aap. Je pappa is een krokodil, die beet je moeder in haar bil

Maar hier werden per definitie alle kinderliedjes vermolmd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 4 september 2008 @ 23:58:45 #264
176471 oh-oh
pi_61390036
Aaaaaaah mag ik ook en nemen we George dan dr bij??????
( Groucho Marx )
pi_61390042
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:50 schreef Greys het volgende:
Whehehe, da's een slaapliedje van niets hoor Topspin.
Maar de bedoeling is goed

Hou jij ook van die inrichting van dat huis? Hebben we er nog een a.s. bewoner bij? Gezellig

* Greys kijkt hoopvol naar haar staatslot
* nokwanda kijkt hoopvol naar Greys staatslot

En wat vindt meneer greys van onze samenwoonplannen? Heeft ie iets te vinden?
Nee he!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61390067
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:58 schreef oh-oh het volgende:
jaaahaaaaaa
Ik had George al bij Greys ingepland
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 september 2008 @ 00:02:16 #267
163650 Greys
pi_61390125
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaaa, dat had Nok ook al genoemd dat George er dan bij moest! En jij!

Heer G heeft weinig te vinden heur, in dit geval.
Desnoods blijven hij en ik officieel gewoon hier wonen en woon ik parttime met jullie in ons droomhuis. Want het is gewoon ONS droomhuis Overigens hebben Heer G en ik daar dus echt afspraken over he, mochten we een paar miljoen winnen Serieus. Om geen ruzie te krijgen, krijgen we dan gewoon elk de helft die we mogen uitgeven aan wat we maar willen, zonder dat de ander daar commentaar op mag hebben.
Dus als hij er 86 auto's van gaat shoppen, (quite likely...), mopper ik niet, en als ik een droomhuis wil kopen voor ons en onze dieren dan heeft ie ook niets te mekken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61390279
Lekker latten
Ik ga eens lekker dromen
En meisjes....VISUALIZE
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 september 2008 @ 00:12:07 #269
163650 Greys
pi_61390314
Slaap lekker babe!
En we nemen wel een zwembadje he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61390411
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 september 2008 @ 00:21:40 #271
163650 Greys
pi_61390509
Een dierbestendig zwembadje Nok, dus geen opblaasbaar, da's binnen 2 dagen lek

Oh wacht, we hebben dan toch geld zat, kopen we gewoon een nieuw.
Dat glijbaantje

En nu snurken jij! (En ik!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61392693
mogguh,

ik hoop dat ronja vandaag weer eens gaat luisteren
nu op pad dus zal het zo wel merken
  vrijdag 5 september 2008 @ 08:21:23 #273
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61392979
Ik heb reeds weken geleden een nieuw debat aangevraagd welk binnen enkele weken zal plaatsvinden! Bedankt voor uw mailtje.

Dion Graus
Partij voor de Vrijheid
pi_61393090
ik zal vast een stukje hebben gemist qwea, maar ik snap het niet helemaal

er waren geen hondjes om mee te spelen dus ronja heeft goed geluisterd!
  vrijdag 5 september 2008 @ 08:43:44 #275
176471 oh-oh
pi_61393275
Mogguh allemaal!
Pfff dikke vette rellen op een ander forum waar ik mod ben, andere modje zit in griekenland voor een hondenshow ( hoezo aso?) en andere modje is nog partijdiger dan ik in deze kwestie dus ik moet dr boven opzitten en het gaat echt nergens over en ik heb dr dan ook geen trek in
En nu wil ik thee en ontbijt !
( Groucho Marx )
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:14:54 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61393760
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
ik zal vast een stukje hebben gemist qwea, maar ik snap het niet helemaal

er waren geen hondjes om mee te spelen dus ronja heeft goed geluisterd!
Nieuwe wet "agressieve" honden deel 2
pi_61393862
quote:
ow ja dat had ik wel gezien
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:26:15 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61393985
pi_61394031
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef Qwea het volgende:

hoest met baloe?
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:29:42 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61394055
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hoest met baloe?
Hij heeft gepoept

Mooi hard, mooie keutel. Net de DA gebeld die me strax even terug belt. Vroeg me af of ik weer zn normale hoeveelheid voer mocht gaan geven nu.

pi_61394096
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hij heeft gepoept

Mooi hard, mooie keutel. Net de DA gebeld die me strax even terug belt. Vroeg me af of ik weer zn normale hoeveelheid voer mocht gaan geven nu.

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 september 2008 @ 09:52:49 #282
163650 Greys
pi_61394497
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 08:21 schreef Qwea het volgende:
Ik heb reeds weken geleden een nieuw debat aangevraagd welk binnen enkele weken zal plaatsvinden! Bedankt voor uw mailtje.

Dion Graus
Partij voor de Vrijheid
Hey tof zeg!
Zie je dat deze man echt netjes (en snel!) reageert op mails? Hij leest ze ook echt, want hij stuurt niet iedereen hetzelfde standaard mailtje.

En gefeliciteerd met de keutel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:53:44 #283
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61394520
Hij had hem al om 05:28 verstuurd
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 september 2008 @ 10:02:19 #284
163650 Greys
pi_61394750
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:53 schreef Qwea het volgende:
Hij had hem al om 05:28 verstuurd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:35:11 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61395516
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:02 schreef Greys het volgende:

[..]

vet vroeg he
pi_61395804
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

vet vroeg he
ik lag toen gewoon nog lekker te slapen
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:51:17 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61395906
Ja hoi! Expert Zwollebiedt een vriezer van 230 liter NETTO aan, voor 239 euro, waar 17 euro verwijderings bijdrage overheen komt. Ze brengen hem gratis. Bij dat ding, zit een droge want systeem, en hij is energie zuinig!

Gaarne asap beslissen, de aanbieding is beperkt geldig!

iedereen even nach het asiel topic!
pi_61395923
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:51 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi! Expert Zwollebiedt een vriezer van 230 liter NETTO aan, voor 239 euro, waar 17 euro verwijderings bijdrage overheen komt. Ze brengen hem gratis. Bij dat ding, zit een droge want systeem, en hij is energie zuinig!

Gaarne asap beslissen, de aanbieding is beperkt geldig!

iedereen even nach het asiel topic!
ik ga al ha ha
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:53:48 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61395971
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik ga al ha ha
pi_61395996
en gedaan!
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:55:53 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61396042
tof! Nu Greys enzoot nog
pi_61396067
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:55 schreef Qwea het volgende:
tof! Nu Greys enzoot nog
hihi die komen vanzelf wel
pi_61396144
Daar is greys al!
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 11:53:23 #294
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_61397707
Speciaal voor Greys : De Roze Teen Tarantula

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 september 2008 @ 12:02:08 #295
163650 Greys
pi_61397956
Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Maar toch heeftie wel wat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61400027
Wat een schatje
Tis iig harig en lijkt dus knuffelbaar.

Hier lichtelijke zorgen vanochtend. Spice had opens een lichtrode vlek op haar wang. Ik dacht dat ze weer een abcesje had gehad dat ik niet had opgemerkt op haar toch al bolle wang. Dus ik op onderzoek. Maar dat was wel een erg ronde vlek. Bleek het te zijn van een vlek die ik had gemaakt op de vloer van de badkamer toen ik gister mijn haar verfde
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61400123
gelukkig niks ernstig. Snowy zit al in de vervoersbak om mee naar de DA te gaan. Volgens mij snapt hij nog niet helemaal wat de vervoersbak precies inhoudt.
pi_61400241
raar hoor. Ingeent en dan nog die verschijnselen krijgen. Heb ik hier bij 3 van mijn katten gehad waarvan 1 chronisch is gebleken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61404102
ben net terug. Moet blijven druppelen mag nog wel 3 weken en hij krijgt extra pillen. Deze ook maar meteen meegenomen voor de rest. Hij had nu ook hartruis had hij de vorige keer niet. Zucht krijg een dejavu gevoel met Ramses en dat wil ik niet nog een keer meemaken.
pi_61404297
Foutje

Verkeerde topic.
pi_61421149
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:16 schreef nokwanda het volgende:
Wat een schatje
Tis iig harig en lijkt dus knuffelbaar.

Hier lichtelijke zorgen vanochtend. Spice had opens een lichtrode vlek op haar wang. Ik dacht dat ze weer een abcesje had gehad dat ik niet had opgemerkt op haar toch al bolle wang. Dus ik op onderzoek. Maar dat was wel een erg ronde vlek. Bleek het te zijn van een vlek die ik had gemaakt op de vloer van de badkamer toen ik gister mijn haar verfde
dus spice nu ook wat haren geverfd?!

sc # 140 waar het weekend begonnen is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')