oei da's nie fijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:05 schreef Qwea het volgende:
Godver, baloe heeft alweer bloed in zn poep en is nu ook aan de diarree
quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:53 schreef nokwanda het volgende:
Ik zie Greys ook wel met zo'n gaaf gevlekt Chineesje
Jullie ook?
neequote:
en zei de DA nog wat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
neezonet Maar naar de DA gebracht. Had toch al om 16u een afspraak
Ik voel me compleet bagger. Alsof ik 30.000 kilo beton op me heb gekregen. ALLES doet pijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:08 schreef Greys het volgende:
Q, sterkte met arme Baloeloe
En zelf voelde je je toch ook niet al te best? Is dat al wat beter?
MB!
Typisch, meestal gillen spinnen nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 07:47 schreef draculettetje het volgende:
trouwens ik moest gisteravond nog aan jullie denken
zat echt een hele grote spin, die onder luid gegil en dergelijke naar buiten is gezet
Wij wonen nog niet samen, maar we hebben besloten dat als we dat binnenkort wel gaan doen, we elk onze eigen rekening houden, en een gezamelijke rekening bij de rabobank nemenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:08 schreef Greys het volgende:
Baafje
Ik heb zowaar net 2 rekeningen betaald, toch het gevoel iets nuttigs gedaan te hebben!
En de vaatwasser uitgeruimd. En Oprah is afgelopen![]()
Hoe doen jullie dat met rekeningen? Wij hebben een gezamenlijke rekening voor de gezamenlijke lasten (hypotheek, energie, water enz.) en daarmee is het een drama, omdat alleen Heer Greys daar de inloggegevens van heeft om te kunnen internetbankieren (ik kan wel zien wat er bij en af komt, maar hij krijgt het smsje met de code) en ik krijg die man maar niet aangespoord om te op tijd te doen. Nu weer herinneringen en extra kosten![]()
Toen ik alleen woonde was ik ook zo'n drama, maar nu gaat het met mijn eigen centjes prima en ik krijg geen herinneringen meer. Hij heeft al 2 herinneringen van een bekeuring liggen bv en weer extra kosten. Maar het is zijn eigen geld van die bekeuring en dus moet ik me er maar niet teveel mee bemoeien
pff qwea alles even goed in de gaten houden dus!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:15 schreef Qwea het volgende:
*zucht
Nou, geen Gardia. Als zn poep over 2 dagen geen vorm heeft en nog steeds bloed bevat moet ik terug komen. Hij mag ook maar 2x daags een half bekertje eten.
Hij heeft medicatie meegekregen voor het bloed, en voor een laagje te leggen (bescherming) over zn darmen. Stomorgyl en Finidiar.
Zn poot was niet opieuw kapot, maar wel overbelast. Vaak lopen, maar hele kleine stukjes. Max 5 min. Over 10 dagen terug komen voor poot controle. En voor wat betreft de voedselallergie ; als zn maag weer rustig is (het leek wel oorlog daar binnen) dan gaan we dingen toevoegen. BV zn koekjes.
vandaag wel naar je zwaaien?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:06 schreef nokwanda het volgende:Doe maar een kop of 3 om dit brakke hoofd wakker te krijgen
Goeiemorgen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaag wel naar je zwaaien?
Kan niet meerquote:
dank! het zit er weer! maandag weerquote:Op woensdag 3 september 2008 08:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
euh... ja, nu ben ik wel in de buurt van Nijmegen (hoewel niet thuis. Ik werk vandaag bij mijn vriendin thuis)
Succes vandaag![]()
Geen poepjes voor vandaag voor alsnog. Ook geen diarree dus.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:11 schreef draculettetje het volgende:
hoe is het nu qwea?
Dat staat er dus niet bij, van wie ze zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:10 schreef Morretje het volgende:
Oh enne Greys, van wie krijg jij notes?Hoe kan dat nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |