quote:
Op maandag 1 september 2008 22:59 schreef Greys het volgende:Barbaaf, kan me voorstellen dat je wilde uitzoeken wat dat met die spinnenpumps was
Er is hier wel weinig geklept zeg toen ik op vakantie was

Oh-oh, wat gewellllldig van dat Chineesje (nou ja, haal dat -je maar weg!).
En hij ziet dus nog wel iets? Waarom is ie weggedaan eigenlijk? Of heb ik daar nou weer net overheen gelezen?
Hij heeft een soort van tunnelvisie en ziet dus wel wat, vooral in de verte kan hij goed zien.
De eigenaren wilden hem in laten slapen, ze hadden hem met bordeauxdoggen samen geloof ik, en dat ging niet goed, hij werd steeds overhoop gelopen en durfde niet meer te bewegen. Omdat die mensen dachten dat ie vanwege zijn zicht niet te plaatsen zou zijn wilden ze hem dus maar in laten slapen.Gelukkig zag die da daar niks in, is hij naar een asiel in België gegaan, waar een kennis van iemand van het forum werkte, die meteen haar kennis belde omdat die ook chineesjes had. Zij postte het meteen op ons forum en een dag laten werd ie door die supervriendin van mij opgehaald om bij haar thuis opgevangen te worden tot ie een gouden mandje krijgt. Hij is duidelijk niks gewend, ook niet om aangehaald te worden.
Maar hij is er nu 3 dagen en hij leert elke dag superveel bij, redt zich prima met zijn beperkte zicht, en bloeit al helemaal open
Nu nog snel een perfect huisje voor hem vinden en hem eerst laten castreren ( betalen we dan samen met de forumleden ).
Zo mooi, we hadden gisteren een wandeling hier bij mij, en heel toevallig was degene die de tip over george kreeg van haar kennis er, en degene bij wie hij nu is, en haar zusje , die gaat namelijk de komende week op de roedel waar george nu is passen omdat het baasje naar Kreta gaat voor een hondenshow.
Iedereen was trots op elkaar
Je vakantie klinkt super!
Is de Bink al thuis?
Ik ben heel benieuwd naar foto's!