abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61083369
FF koffie zetten en dan meteen de video bekijken

Koffie is ff nodig want ik ben nog niet helemaal van de partij
Genieten is toegestaan!!!
pi_61083439
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef Topspin het volgende:
FF koffie zetten en dan meteen de video bekijken

Koffie is ff nodig want ik ben nog niet helemaal van de partij
Doe dat, eerst maar die koffie jah
pi_61083565
nok succes met thomas.
pi_61083710
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:25 schreef Freubeltje41 het volgende:

[..]

Doe dat, eerst maar die koffie jah
Verse pot koffie gezet

Nummer kon ik dus al, er is ook een carnavalshit van gemaakt jaren geleden waar de caravalsvierders massaal aan op het hossen waren.

Best okey dat nummer. Doet me denken aan carnaval toen ik het nog vierde maar dit is dan een compleet andere versie. Hermes House Band dus die een cover gemaakt heeft ervan

pi_61083874
Ja ken die ook. Gut carnaval, dit jaar voor het eerst niet geweest. Vier het hier ook altijd. Volgend jaar maar weer. Gewoon lekker gek doen zonder alcohol. Ik rij altijd zelf, dus netjes aan de cola. Dan hou je het ook beter vol. Vind het altijd wel lachen
pi_61083960
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:46 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ja ken die ook. Gut carnaval, dit jaar voor het eerst niet geweest. Vier het hier ook altijd. Volgend jaar maar weer. Gewoon lekker gek doen zonder alcohol. Ik rij altijd zelf, dus netjes aan de cola. Dan hou je het ook beter vol. Vind het altijd wel lachen
Carnaval heb ik jaren overgeslagen omdat ik niet goed tegen de mensenmenigte kan en zeker niet als het hectisch hossen en springen is Wie weet over een paar jaar nog eens een poging wagen. Vaak van te voren zie ik er al tegenop en weeg ik de voors en tegens af en dan beslis ik niet te gaan. Zomaar gaan doe ik niet altijd, vaker van te voren afwegen of ik wel zin heb en dan zijn er altijd tegens waarom ik niet zou moeten gaan. Ook bij stappen in het weekend zonder carnaval, zie het niet altijd zitten om in de drukte rond te lopen en dan kies ik vaker om lekker thuis te blijven en daar mijn biertje te drinken. Heb het ook niet meer zo nodig dat hele uitgaansleven, van mijn 16e tot en met mijn 24ste 3 keer per week gegaan en dat zijn toch genoeg avonden geweest om er leuke herinneringen aan over te houden. Uitgaansleven is ook veranderd door de jaren heen hier in het zuiden. Terrasje pakken op een rustige plek kan me dan wel bevallen
pi_61084118
Carnaval hier is natuurlijk ook niet zo groot als daar dan he. En zoals je weet, ik weeg nooit van tevoren af, achteraf soms spijt, kun je wel zien met dat vliegen nu hahaha. En een terrasje pikken is zeker ook wel leuk hoor. Niks mis mee.
pi_61084421
Ik heb mezelf aangeleerd om vaak af te wegen, niet bepaald een effectieve manier van leven en ook de kans dat je leuke dingen kunt mislopen. Niet dat ik ben doorgedraaid in het afwegen maar ik weeg toch behoorlijk vaak af. Ervan uitgaan dat iets goed gaat uitpakken kan er dan voor zorgen dat het ook goed gaat uitpakken, bij twijfel dat het slecht zou kunnen uitpakken is de kans weer groter dat het slecht gaat uitpakken of tegen gaat vallen.

Zal wel de wet van de aantrekkingskracht zijn of wat anders
pi_61084560
Ik ben vaak te impulsief, was voor mij misschien ook wel beter om dat te doen. Maar dat neem ik me steeds voor en komt weinig van, want dan heb ik al weer toegezegd of gedaan
pi_61087667
Heb mezelf maar ff een schop onder de kont gegeven en ff gaan lopen met de hond. Was behoorlijk druk op de weg, allemaal mensen in de auto die ergens heengaan. Vraag me dan altijd af waar ze heen gaan. Op bezoek bij schoonouders, naar een barbecue, de bioscoop, naar het terras of gewoon naar huis.

[ Bericht 35% gewijzigd door Topspin op 24-08-2008 16:41:17 ]
pi_61088936
Klopt, ik was ff eten wezen halen. Vandaag maar ff makkelijk. Zo boel checken voor vakantie, wat ik nog nodig heb. Morgen ff gauw halen dan nog. Druk druk druk
pi_61089017
Heb je een lijstje gemaakt van wat je nodig hebt? Op internet zullen er ook vast en zeker check-lists zijn mocht je eigen lijstje niet compleet zijn.
pi_61089106
Nou heb nog geen lijstje, ik gooi altijd van alles in die koffer en dan vaak van goh als ik daar ben van, dat ligt nog thuis haha. Ach zijn maar acht dagen he. En vaak is het wel zo, dat je veel te veel mee sleept. Maar moet nog zonnebrand halen, die zooi van vorig jaar is niet meer goed. Maar kan weleens kijken naar die lijstjes op internet, bedankt voor de tip
pi_61089143
Een pak koffie is wel okey misschien En koffie-filters maar dat zul je wel zelf al bedacht hebben. Weet ook niet of ze daar lekkere koffie hebben, nooit op gelet omdat ik altijd zelf de koffie meenam.

Laatste keer vakantie had een kameraad een kilo kaas meegenomen omdat ze op Gran Canaria geen lekkere kaas hebben
pi_61089224
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:41 schreef Freubeltje41 het volgende:
Nou heb nog geen lijstje, ik gooi altijd van alles in die koffer en dan vaak van goh als ik daar ben van, dat ligt nog thuis haha. Ach zijn maar acht dagen he. En vaak is het wel zo, dat je veel te veel mee sleept. Maar moet nog zonnebrand halen, die zooi van vorig jaar is niet meer goed. Maar kan weleens kijken naar die lijstjes op internet, bedankt voor de tip
Vergeet je paspoort en je ticket niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61089225
Hahaha nou van dat spul hoef ik niks mee te nemen. Hebben een apart hotel, dus wel appartement maar met all inclusive. Eerste keer dat ik dat nu doe, dus ben benieuwd. Maar we konden het gewoon niet laten lopen voor die prijs, dus dan maar een keer luxe. Is ook mijn enigste vakantie deze ander halve week. Dus ook maar lekker van genieten dan. Druk zat geweest met mezelf en anderen, nu ben ik zelf ff aan de beurt
pi_61089251
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Vergeet je paspoort en je ticket niet
Ja dat zou lullig zijn. Geen paspoort meenemen of je ticket vergeten. Dat staat wel op een papiertje hier, ben wel zo'n muts dat ik dat in alle drukte zou vergeten dus.
pi_61089267
Daar droom ik weleens over.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61089300
Nou als het maar bij dromen blijft dan. Maar het gebeurd weleens jah, dat mensen dat vergeten. Ik gooi hem nu maar vast in mijn tas hahaha
pi_61089469
Alvast prettige vakantie mocht ik dat nog niet gezegd hebben

http://www.dierenshop.nl/(...)gl39j4034973b3c37jl6

Weet iemand of dit helpt en of het diervriendelijk is? Mijn hond kan soms een half uur tekeer gaan in de tuin uit angst of wat anders en roepen helpt niet doordat hij helemaal wild is. Dan zit hij onder de struiken dus hem meenemen aan de halsband lukt ook niet.

Zou een mooie oplossing zijn en dan kan hij altijd los lopen in de tuin en hoeft hij zo nu en dan niet aan het touw vast gebonden te worden zodat hij kalmeert.

Rond de 100 euro kost die anti-blaf halsband, mocht het daadwerkelijk helpen dan is dat voor mij het geld waard. Er staat bij dat de hond er niet onder leidt maar goed, is het gezond om hondengeblaf te onderdrukken ook? In ieder geval beter dan castreren maar castreren zou ik nooit laten gebeuren ondanks dat ik soms behoorlijk gestoord kan worden van zijn geblaf en dan nog de overlast voor de buren links die geen hond hebben.
pi_61089533
Is zielig. Dan krijgen ze toch een stroonstoot als ze blaffen?
Zou ik niet doen. En hond die de hele tijd blaft is echt heel erg irritant, maar een hond die piept omdat ie steeds een stroomstoot krijgt...nah, wat een rot manier om hem te conditioneren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61089554
Dus hij krijgt een stroomstoot, dan doe ik het dus niet Staat vermeldt dat de hond er niets van merkt dus een valse manier van producten aanbieden net zoals Martin Gauss toen een hondenriem had met scherpe ijzeren pinnen erin om de hond te conditioneren en dan noemt hij zichzelf dierenvriend.

Zou het zo zijn als een soort van magnetiseren zonder stroomstoot waar de hond kalm van wordt zonder pijn dan doe ik het wel. Eens kijken nog eens hoe dat ding precies werkt ook. Alsnog het idee dat bij het onderdrukken van emoties van honden ook iets fouts kan optreden maar dan ook de gedachte dat kalmering van de hond waar de hond zich ook prettiger bij voelt wel goed kan zijn weer.

Heb het idee dat mijn hond bij hysterisch blaffen zichzelf ook niet helemaal prettig voelt. Na het blaffen pompt zijn hart ook super hard en snel.
pi_61089743
De bark control de luxe biedt:

3 regelbare correctieniveau's met elk 6 progressieve correctieniveau's voor een totaal van 18 correctieniveau's.

Dus toch stroomschokken

En dan mensvriendelijk hoe ze het noemen, mensvriendelijk omdat de mens het geblaf niet meer hoort, diervriendelijk is wat anders, kun je natuurlijk concluderen dat de stroomschok niet op te merken valt maar een hond die uit angst tekeer gaat uit zelfverdediging zal echt niet reageren op een kleine schok. Daarbij vind ik als mens een kleine mini schok van statische electriciteit al behoorlijk klote.

Dus dan maar die site uit de bookmarks halen. Geblaf is niet constant aanwezig gelukkig ook en af en toe vastlijnen kan ook wonderen betekenen.
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:18:33 #74
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_61089830
Hoi! En een tvp meeleesdinges voor ik weer moet zeuren waar de SC is.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_61089897
Allo Allo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')