Doe dat, eerst maar die koffie jahquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef Topspin het volgende:
FF koffie zetten en dan meteen de video bekijken
Koffie is ff nodig want ik ben nog niet helemaal van de partij
Verse pot koffie gezetquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:25 schreef Freubeltje41 het volgende:
[..]
Doe dat, eerst maar die koffie jah
Carnaval heb ik jaren overgeslagen omdat ik niet goed tegen de mensenmenigte kan en zeker niet als het hectisch hossen en springen isquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:46 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ja ken die ook. Gut carnaval, dit jaar voor het eerst niet geweest. Vier het hier ook altijd. Volgend jaar maar weer. Gewoon lekker gek doen zonder alcohol. Ik rij altijd zelf, dus netjes aan de cola. Dan hou je het ook beter vol. Vind het altijd wel lachen
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:41 schreef Freubeltje41 het volgende:
Nou heb nog geen lijstje, ik gooi altijd van alles in die koffer en dan vaak van goh als ik daar ben van, dat ligt nog thuis haha. Ach zijn maar acht dagen he. En vaak is het wel zo, dat je veel te veel mee sleept. Maar moet nog zonnebrand halen, die zooi van vorig jaar is niet meer goed. Maar kan weleens kijken naar die lijstjes op internet, bedankt voor de tip
Ja dat zou lullig zijn. Geen paspoort meenemen of je ticket vergeten. Dat staat wel op een papiertje hier, ben wel zo'n muts dat ik dat in alle drukte zou vergeten dus.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vergeet je paspoort en je ticket niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |