Whihihi. Dat veranderen we dan wel.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:14 schreef nokwanda het volgende:
Dat laddertje staat ook wat raar voor dat punthekje trouwens
Als je Nijmegen en omgeving intoetst en boven de 5 ton gaat zitten kom je vanzelf daar terechtquote:Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef Greys het volgende:
Hebben ze in Berg en Dal (is dat echt een plaatsnaam?) ook villa's?
Dan ga ik dat even op Funda intypen
Wat wel leuk is aan Wassenaar is, is dat ze er een asiel/opvanghuis speciaal voor bejaarde dieren hebben
Was dat niet oorspronkelijk vooral voor paarden?quote:Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef Greys het volgende:
Hebben ze in Berg en Dal (is dat echt een plaatsnaam?) ook villa's?
Dan ga ik dat even op Funda intypen
Wat wel leuk is aan Wassenaar is, is dat ze er een asiel/opvanghuis speciaal voor bejaarde dieren hebben
Ik ken alleen de Paardenkamp in Soest, speciaal voor bejaarde schillenpaardjes, oude politiepaarden enzoquote:Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Was dat niet oorspronkelijk vooral voor paarden?
Die maakte ik vroeger anders. Alleen werd het dan een giechelliedje ipv een slaapliedje:quote:Op donderdag 4 september 2008 23:45 schreef Topspin het volgende:
Lekker optrekje dat huisje, 1,5 miljoen euro moet toch te doen zijn voor iedereen
Ahja....Slaap nokje slaap, daar buiten loopt een aap, een aap met grote voeten, die eet zijn bananen als koeken. Slaap nokje slaap, daarbuiten loopt een aap
* nokwanda kijkt hoopvol naar Greys staatslotquote:Op donderdag 4 september 2008 23:50 schreef Greys het volgende:
Whehehe, da's een slaapliedje van niets hoor Topspin.
Maar de bedoeling is goed![]()
Hou jij ook van die inrichting van dat huis? Hebben we er nog een a.s. bewoner bij? Gezellig
* Greys kijkt hoopvol naar haar staatslot
jaaahaaaaaaquote:Op donderdag 4 september 2008 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaah mag ik ook en nemen we George dan dr bij??????
Jaaaaaaaa, dat had Nok ook al genoemd dat George er dan bij moest! En jij!quote:Op donderdag 4 september 2008 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaah mag ik ook en nemen we George dan dr bij??????
Nieuwe wet "agressieve" honden deel 2quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
ik zal vast een stukje hebben gemist qwea, maar ik snap het niet helemaal
er waren geen hondjes om mee te spelen dus ronja heeft goed geluisterd!
ow ja dat had ik wel gezienquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nieuwe wet "agressieve" honden deel 2
Hij heeft gepoeptquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij heeft gepoept![]()
![]()
Mooi hard, mooie keutel. Net de DA gebeld die me strax even terug belt. Vroeg me af of ik weer zn normale hoeveelheid voer mocht gaan geven nu.
Hey tof zeg!quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:21 schreef Qwea het volgende:
Ik heb reeds weken geleden een nieuw debat aangevraagd welk binnen enkele weken zal plaatsvinden! Bedankt voor uw mailtje.
Dion Graus
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal
Partij voor de Vrijheid
ik ga al ha haquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:51 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi! Expert Zwollebiedt een vriezer van 230 liter NETTO aan, voor 239 euro, waar 17 euro verwijderings bijdrage overheen komt. Ze brengen hem gratis. Bij dat ding, zit een droge want systeem, en hij is energie zuinig!
Gaarne asap beslissen, de aanbieding is beperkt geldig!
iedereen even nach het asiel topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |