hoezow? Michiel vraagt in dit topic wie er komt volgende week...niks geheimzinnigs aan hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
Leuk, iedereen hier weet wat er allemaal gaat gebeuren, maar ik mag het niet weten...
Naar EW?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon volgende week naar de Peperbus![]()
Ik wilde net hetzelfde verhaal posten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af wat de plannen zijn, zodat ik niet zoals Webhawkjuh met een slinger kerstlampjes op weg ga naar de studio en door Domien wordt gebeld dat ik om mag keren...
Ja, maar WAAROM vraagt Michiel dat? *Shirlock Holmes*quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoezow? Michiel vraagt in dit topic wie er komt volgende week...niks geheimzinnigs aan hoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde verhaal posten.
@Eliza: Heb je zoveel tijd gehad voor die TT en dan nog fout spellen
Ohja, dat momentquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af wat de plannen zijn, zodat ik niet zoals Webhawkjuh met een slinger kerstlampjes op weg ga naar de studio en door Domien wordt gebeld dat ik om mag keren...
Nou, dat deden ze toen dus ook. De oproep was om naar de studio te komen met kerstspul om de studio wat meer kerstsfeer te geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoezow? Michiel vraagt in dit topic wie er komt volgende week...niks geheimzinnigs aan hoor
Let nou eens op johquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar WAAROM vraagt Michiel dat? *Shirlock Holmes*
Dat zeiden ze net op de radio: volgende week bestaan het programma 2 jaar. Daar hoef je geen Sherlock Holmes voor te zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar WAAROM vraagt Michiel dat? *Shirlock Holmes*
Sorry, maar dat vind ik dus echt treurig.quote:
http://www.3fmfan.nl/page/forum en dan "Topic toevoegen".quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan op de fansite niemeer vinden waar ik dit topic kan toevoegen
Dat weet bijna niemand.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
@Marc: En dan nodigen ze FOK!kers uit?
EkstraWeekend in meestal in het weekend jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
@Piles: In 't weekend?
Op de 'forum'-pagina zit net boven de grote link van het huidige topic een linkje 'topic toevoegen'.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan op de fansite niemeer vinden waar ik dit topic kan toevoegen
Ik had het al gedaan, daarom mag jij het niet nog een keer doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
turlijk...ik mag t topic niet toevoegen op dit moment...kan iemand anders dat doen voor mij?
Zo, jij bent snel beledigdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw fijn dat ik iets verkeerd heb gespeld...ik open noit meer n topic
Hij is al door iemand anders toegevoegd, dus is niet meer nodig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
turlijk...ik mag t topic niet toevoegen op dit moment...kan iemand anders dat doen voor mij?
Je moet wat om sukkels te krijgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:51 schreef Feivel1 het volgende:
Ik hoorde trouwens dat SBS voor hun nieuwe programma Total Roef heeft BETAALD om auditie te doen..
Hier ook hoor (Haarlemmermeer).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
*huh* schijnt de zon in Hilversum? *kijkt op cam*
Hier is het ook nog grijs buiten inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ik woon amper 10km van hilversum vandaan en hier is het nog best triest buiten
Hier ook, schitterend mooi weer.quote:
Welke dag ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
Djurre ga je volgende week ook mee?*als we mogen...ofzo*
Ook zo'n stijve nek van het headbangen op Rage Against the Machine?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 zijn nek werkt weer fijn mee vanavond :S.
Heb nog een klophamer nodig , kom maar hier headbangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook zo'n stijve nek van het headbangen op Rage Against the Machine?
Nou, nee, ik krijg het gewoon op sommige momenten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook zo'n stijve nek van het headbangen op Rage Against the Machine?
Had je gisteravond moeten zeggen. Nu werkt mn nek niet meer mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb nog een klophamer nodig , kom maar hier headbangen
Dat zei ik ooit ook eens van Mast... euh, Fascination.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:13 schreef Sersjee het volgende:
Ik vinnem leuk, die nieuwe Alphabeat. Blij vooral.
Dat was zeker medio april?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zei ik ooit ook eens van Mast... euh, Fascination.
was een lekkere megahit, de nieuwe megahit gaat niet vervelen als je die veel draait , dus erg goede keuzequote:
Misschien dat dit helpt:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
*als we mogen...ofzo*
ik ben voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Misschien dat dit helpt:
Zeg Veenstra,
Weet je nog hoe enorm gezellig de MetMichiel 2 Jaar MetFOK!kers Party was? Is dat niet voor herhaling vatbaar, maar dan dus komende vrijdag, met een select groepje FOK!kers?
Disney patroontje... Z'n haar in de vorm van Mickey Mouse oren ofzo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik vind een disney patroontje erg goed voor michiel
Valt inderdaad niet tegen!quote:
MetMichiel's 3-jarig bestaan valt dit jaar op een vrijdag, dus dan is er geen MetMichiel. Dan moeten we dus maar het EW 2-jarig bestaan vierenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Misschien dat dit helpt:
Zeg Veenstra,
Weet je nog hoe enorm gezellig de MetMichiel 2 Jaar MetFOK!kers Party was? Is dat niet voor herhaling vatbaar, maar dan dus komende vrijdag, met een select groepje FOK!kers?
het logo van disney met daarom heen muizenoortjes in het matje van zijn haar weggeschorenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Disney patroontje... Z'n haar in de vorm van Mickey Mouse oren ofzo?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:23 schreef Timo20 het volgende:
[ afbeelding ] TYF ECHT IN GODSNAAM OP MET JE FUCKING HYVES!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zijn schaar kost al meer dan 200 euroquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
Dat Mari niet eens een gouden waterspuit bij zich heeft, dat had ik toch wel verwacht.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:23 schreef Timo20 het volgende:
[ afbeelding ] TYF ECHT IN GODSNAAM OP MET JE FUCKING HYVES!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
MetMichiel's 3-jarig bestaan valt dit jaar op een vrijdag, dus dan is er geen MetMichiel. Dan moeten we dus maar het EW 2-jarig bestaan vieren
quote:
wat "quote:
En hij gebruikt niet eens een schaar, hij kapt het haar gewoon af met z'n mes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn schaar kost al meer dan 200 euro
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook niet op jou reactie..
kvin dat je zo sjaggie reageerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
wat ""
dat is waarschijnlijk de meeste domme en vooral overgewaarde site allertijden. Iedereen op m`n werk: "Timo, zit jij niet op Hyves? " ik zo "Nee, nog niet als ik er geld voor kreeg"
is voor het uitdunnen, michiel heeft flinke bos dicht haarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
En hij gebruikt niet eens een schaar, hij kapt het haar gewoon af met z'n mes.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lul er zit een haar in mijn glas
vind je het gek?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kvin dat je zo sjaggie reageerd
Hier zit er nog zo een thuis, ipv bellen of mail sturen ze een krabbelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind je het gek?
dat is echt ongeveer het enige dat ik nog hoor op me werk. Een jongen waar ik mee werk communiceert zelfs niet via telefoon of sms met z`n vriendin ( ze hadden ruzie) maar via hyves. "Moet haar toch ff een krabbel achter laten." Ga toch weg, stuur gewoon een mailtje, smsje of (heel old skool) bel gewoon
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind je het gek?
dat is echt ongeveer het enige dat ik nog hoor op me werk. Een jongen waar ik mee werk communiceert zelfs niet via telefoon of sms met z`n vriendin ( ze hadden ruzie) maar via hyves. "Moet haar toch ff een krabbel achter laten." Ga toch weg, stuur gewoon een mailtje, smsje of (heel old skool) bel gewoon
Ik vind Hyves handig en leuk om een beetje bij te houden wat vrienden en kennissen (en dan met name oud bekenden of vrienden die ik vrij weinig spreek) bezig houdt, maar om het nou als primair communicatiemedium te gebruiken, nou nee. Daar heb ik (in volgorde van voorkeur) IRC, e-mail of MSN voor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind je het gek?
Je zou best een goede mama zijn. Maar af en toe is het ook wel lekker even kindje bij oma te hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej kmoet geen kids, hoevaak ik wel niet word gevraagd of ik kids heb en als ik zeg nee hoevaak er al word gevraagd waarom niet....maar kga niet compleet uit me plaat
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zou best een goede mama zijn. Maar af en toe is het ook wel lekker even kindje bij oma te hebben
Ik wilde net vragen of ik de enige was die zag dat Michiel's kapsel heel erg op dat van Mari begint te lijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Mari maakt van Michiel een tweede Mari
Als hij die bakkenbaarden laat staan zo lang dan is het zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of ik de enige was die zag dat Michiel's kapsel heel erg op dat van Mari begint te lijken.
Precies. Als ze me vragen waarom ik geen hyves heb zeg ik dat mensen die wat van me moeten me toch ook kunnen mailen/bellen/sms-en. Dat snappen ze dan niet. "Hyves is toch vell makkelijker..."quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik vind Hyves handig en leuk om een beetje bij te houden wat vrienden en kennissen (en dan met name oud bekenden of vrienden die ik vrij weinig spreek) bezig houdt, maar om het nou als primair communicatiemedium te gebruiken, nou nee. Daar heb ik (in volgorde van voorkeur) IRC, e-mail of MSN voor.
Die hangt richting Gerard toch? Dus die kan Michiel niet zien lijkt mequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:41 schreef Broekie het volgende:
Staat de TV in de studio niet op de webcamoutput dan?
Ik krabbel over het algemeen alleen maar mensen om te reageren op iets dat ze op hyves hebben staan. Een foto, een blog of hun WWW (Wie, wat, waar).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Precies. Als ze me vragen waarom ik geen hyves heb zeg ik dat mensen die wat van me moeten me toch ook kunnen mailen/bellen/sms-en. Dat snappen ze dan niet. "Hyves is toch vell makkelijker..."
Nah, de TV die daar aan de muur hangt kan je vanuit bijna alle hoeken van de studio wel bekijken, alleen op de "gast" plek wat minder makkelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Die hangt richting Gerard toch? Dus die kan Michiel niet zien lijkt me
HIj heeft wel gelijk, over mannen met kale plek, dan gaan ze haren die kant op kammenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
Mari staat Gerard een beetje af te katten, lol.
Misschien komt het doordat hij geen bril op heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Wow Michiel ziet er echt een stuk jonger uit. Ziet er wel vet uit.
ooooh..... Michiel ipv bril mag je ook contactlenzen aan laten meten hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat hij geen bril op heeft
Ja, dat ook maar qua kapsel is het echt een stuk hipper dan wat hij eerst had.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat hij geen bril op heeft
Iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je zal hier voor maar moeten betalen. normale kapper had je je geld terug gevraagd
is maar goed dat m`n ma mijn haar altijd doet met de tondeusequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je zal hier voor maar moeten betalen. normale kapper had je je geld terug gevraagd
zijn bakkenbaarden mogen wel stuk korter.
Ik ken het probleem. Arno (m'n ex-collega DJ bij CrossRadio) snapt ook af en toe mijn toch heel erg duidelijke gebaren niet en gaat dan On Air raden wat ik bedoel...quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
En wat is dan goede wax want ik koop altijd bagger wax..(van dat slappe spul)
Thanks ! zal het even noteren. Heb nu iets van Fudge (ofzo iets), maar dat is vooral vettig en niet stevig.quote:
Ik heb deze altijd, kost een vermogen maar je doet een half jaar met een tube:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
En wat is dan goede wax want ik koop altijd bagger wax..(van dat slappe spul)
Vindt je het gek als je door die tuup geknipt moet wordenquote:
1x per 2 maanden moet het bij mij flink uitgedunt worden , anders is er niets meer mee mogelijk , zeker met 2 kruinen nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
jah je bent altijd blij als je bij de kapper vandaan komt...maar wacht maar tot je morgen zelf voor de spiegel staat en het zelf moet doen :p
Als ik van de kapper thuis kom ga ik me altijd meteen douchen. Ten eerste ben ik dan van al die haren achter mn shirt af en ten tweede dan kan ik het in een model kammen dat ik wil. Ben al bij een paar kappers geweest en allemaal kammen ze mn haren overeind.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
jah je bent altijd blij als je bij de kapper vandaan komt...maar wacht maar tot je morgen zelf voor de spiegel staat en het zelf moet doen :p
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vindt je het gek als je door die tuup geknipt moet worden
Hier wordt altijd het haar gewassen na het knippen en daarna waxje erinquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik van de kapper thuis kom ga ik me altijd meteen douchen. Ten eerste ben ik dan van al die haren achter mn shirt af en ten tweede dan kan ik het in een model kammen dat ik wil. Ben al bij een paar kappers geweest en allemaal kammen ze mn haren overeind.
Ben best bereid om er aardig wat geld voor te betalen als ik er maar wat mee kan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:57 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik heb deze altijd, kost een vermogen maar je doet een half jaar met een tube:
[ afbeelding ]
http://www.lanza.com/products/display_products.sd?iid=26&catid=16&loc=show&headTitle=%20-%20Urban%20Molding%20Paste
Uitgedundquote:
quote:
Roel_Jewel wat doe je met het account van Eliza..!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
ff allemaal stemmen op Jess!!
Jess
je weet wel, ze was laatst bij Rob Stenders
[ afbeelding ]
Eerder op de avond al gestemd. Ken d`r niet maar ze ziet er wel cute uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
ff allemaal stemmen op Jess!!
Jess
je weet wel, ze was laatst bij Rob Stenders
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel_Jewel wat doe je met het account van Eliza..!
Lees topic even terug voor de fotosquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Haaatsjie!!![]()
Goedddddddenavond!
Wát een lekkere muziek draaien ze vanavond zeg! kZat in de trein, en zat mee te swingen en te lachen om de grappen van de mannen, en de mensen in de trein keken me soms toch raar aan...!![]()
Maargoeddd, ik ben er weer! Kan op de webcam niet Michiels nieuwe coupe zien, maar de foto's komen vast vanavond online
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel_Jewel wat doe je met het account van Eliza..!
Oe, goed plan!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja, en voor de goede orde: PROOST!!!!![]()
ff een lekker koud witbiertje gepakt
Dat dacht ik ookquote:
Waarvoor issie aan t onderhandelen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie nog met tjibbe aan het onderhandelen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat voor één ga je pakken?quote:
Ik heb ook Hoegaarden open gemaaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja, en voor de goede orde: PROOST!!!!![]()
ff een lekker koud witbiertje gepakt
Leren topic teruglezenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Waarvoor issie aan t onderhandelen?
Ja, maar even voor de duidelijkheid, dat staat geheel los van de hier voorgestelde plannen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoegaardenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb ook Hoegaarden open gemaakt
Je moet vrouwen ook nooit bier laten inkopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bier is hierop , vrouwlief heeft slecht inkopen vandaag gedaan
Korenwolf!quote:
Ik ga ff voor elk vraagje dat ik heb élk berichtje in die ellenlange topics teruglezen, terwijl ik niet eens weet óf t wel in t topic vermeld staat..!quote:
ze weet precies welke nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoegaarden
[..]
Je moet vrouwen ook nooit bier laten inkopen![]()
Stond hem ook best goed, die bakkenbaarden van hem zijn zo jammerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Lang geleden had Michiel het best wel kort..
[ afbeelding ]
Dan is zijn gelukkig nieuwhaar beter!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Lang geleden had Michiel het best wel kort..
[ afbeelding ]
lol...Gelukkig nieuwhaaaaaaaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan is zijn gelukkig nieuwhaar beter!
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze weet precies welke niet
dat kan dus echt nietquote:komt ze wel thuis met 12 pakken dubbelfris , was in de aanbieding
Mwa, smaken verschillen want ik vind zo'n wat langere coup wat mooier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stond hem ook best goed, die bakkenbaarden van hem zijn zo jammer
Zal niet heel lang meer duren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, smaken verschillen want ik vind zo'n wat langere coup wat mooier.
Jammer dat 3FM de nieuwe van de Chemical Brothers - Midnight Madness nog niet aan de playlist heeft toegevoegd.
We vragen het even aan Jan Slagter ;-).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat wil je op je wang met een gelukkig nieuwhaar? een smak of een smeck
Denk het ook niet. Erg toffe track, imo..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal niet heel lang meer duren.
Die is toch al regelmatig gedraaitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Erg toffe track, imo..![]()
Dizzee Rascal feat. Calvin Harris - Dance Wiv Me laat ook opzich wachten.. Zal ook nog wel komen.
Jaa dat is waar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die is toch al regelmatig gedraait
Ik gok dat ze die niet vaak overdag gaan draaien... Te lang, te hard.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
oi! die van Metallica is ook tof zit die al in de lijst?
Ik blijf toch het gevoel van miscommunicatie hebben...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar ik lees t nu al hoor. Onderhandel-ze Broekie!
* Timo20 zingt en danst meequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Dizzee Rascal feat. Calvin Harris - Dance Wiv Me laat ook opzich wachten.. Zal ook nog wel komen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Met een ontvangstcommité voor de deur gaan staan om ze een fijne 2-Jaar uitzending te wensen vind ik dan weer wél een haalbaar idee.
Animeermeisje toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou FOK'ers, wat was dat woord?
Plaat blijft inderdaad bijzonder goed hangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 zingt en danst mee
Heb ook al echt de hele fokking dag die track van de Black Kids in de kop![]()
Ríght, dat vind ik ook best een leuk plan! Met toeters (nu al toeter?), bellen (I've gotta have more cowbells!) en een pallet speciaalbier (need I say more..?).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik blijf toch het gevoel van miscommunicatie hebben...
[..]
Met een ontvangstcommité voor de deur gaan staan om ze een fijne 2-Jaar uitzending te wensen vind ik dan weer wél een haalbaar idee.
Ja, om eens een keer ergens anders te gaan wokken dan bij ons gebruikelijke adres.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier al is iemand bij de Mallejan wezen eten in Maarssen ?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ríght, dat vind ik ook best een leuk plan! Met toeters (nu al toeter?), bellen (I've gotta have more cowbells!) en een pallet speciaalbier (need I say more..?).
Alleen, om t een verrassing te houden (wel zo leuk), moeten we alles wel buiten FOK om regelen ben ik bang...
Wanneer is die jubileumuitzending eigenlijk...?
Volgende week vrijdag. ik kan wel een verjaardagstaart geregelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ríght, dat vind ik ook best een leuk plan! Met toeters (nu al toeter?), bellen (I've gotta have more cowbells!) en een pallet speciaalbier (need I say more..?).
Alleen, om t een verrassing te houden (wel zo leuk), moeten we alles wel buiten FOK om regelen ben ik bang...
Verrassing? Michiel kwam met het idee!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wanneer was dat ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, om eens een keer ergens anders te gaan wokken dan bij ons gebruikelijke adres.
Nog nooit zo slecht gegeten, slechte service en de dag daarna alle vier ziek thuis gebleven...
Maar, ga vooral je gang, veel plezier
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Verrassing? Michiel kwam het het idee!
Laat die taart nou juist maar aan mij over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag. ik kan wel een verjaardagstaart geregelen.
Kunnen we samen naar Hilversum rijden Broekie
Ze deden het gewoon expres.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ohja, dat moment.
[..]
Nou, dat deden ze toen dus ook. De oproep was om naar de studio te komen met kerstspul om de studio wat meer kerstsfeer te geven.
't was alleen geen serieus bedoelde oproep, maar iemand hier (zie quote hierboven) nam het dus wél serieus, waarna Domien vroeg of iemand hem het telefoonnummer van WebHawk kon mailen zodat hij hem telefonisch weer naar huis kon sturen
Ja, Michiel z'n haar is gedaan door Mari.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:32 schreef Noortje. het volgende:
Hay, is er iets spannends gebeurd in de tijd dat ik niet naar 3fm luisterde? Wat ik overigens nog steeds niet doe, maar ik wil toch graag updates
Met moederdag.quote:
Zelfde dan voor jou als voor janneke teruglezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:32 schreef Noortje. het volgende:
Hay, is er iets spannends gebeurd in de tijd dat ik niet naar 3fm luisterde? Wat ik overigens nog steeds niet doe, maar ik wil toch graag updates
Nogmaals, dat is pas over een week!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even meanwhile, wie gaan er morgen naar de open dagen op het MP te Hilversum?
Het is niet morgen maar volgende week.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even meanwhile, wie gaan er morgen naar de open dagen op het MP te Hilversum?
Zie editquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is pas over een week!
stijfselquote:
Ah oke, zal ik zondag eens even gaan kijken dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, Michiel z'n haar is gedaan door Mari.
De filmpjes er van vind je op het YT-account: "StreamRecordings"
quote:
Spelling is echt niet je sterkste punt, hè?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oud nieuws en bedankt voor de medeleling
Ik wil dat item terug!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
weet je, kmoet ook nog vaak denken aan die belgen die dan dan iets gewonnen hadden omdat 3333 het sms nummer was van hun idols ofzo
Aha! een medestander.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |