quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:56 schreef Jannekje7 het volgende:
En Claudia dr cabaretshows zijn ook goed, dus ik ben wel weer benieuwd
Ow, natuurlijk. Al kan ik me in het geval vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, dus ik val onder de categorie "mensen die denken", dank je wel he![]()
Ik weet ook wel dat theater en radio hele verschillende dingen zijn, maar ik kan toch wel benieuwd zijn?
Jahoor. Maar dan nog hoeft ze niet op de radio te horen te zijn.quote:En ik vond het misschien toevallig wel goed, mag ik?
Is maar een persoonlijke mening en geen feit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat is dus hét probleem: mensen die denken dat een of andere troela die in het theater 'goed' schijnt te zijn, op de radio ook wel goed moet zijn
. Dat zijn twee totaal verschillende activiteiten. En die doos met hamsterwangen heeft op 3FM bewezen dat ze in elk geval ver van de radio weg moet blijven. 'Kansloze' grappen, debiel geklap, totaal ongrappig. Zelfs nóg erger dan de C&S-sjappies.
Je hoeft niet te luisteren, was je dat al is bij je opgekomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jahoor. Maar dan nog hoeft ze niet op de radio te horen te zijn.
Eten was uitmutend. Verder op wat blast from the past momenten na een erg leuke avond.quote:
Jawohl! Zat om tien over zeven al in de autoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind haar als cabaretshows ook niet leuk
Moguh Cos! Jij weer hier
Mja, daarvan een kater of van de drank.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Eten was uitmutend. Verder op wat blast from the past momenten na een erg leuke avond.
Jammer dat die relive the past shit wat langer blijft hangen dan de rest.
Drank is schier onmogelijk. Hoewel ik nu liever daarvan een kater had gehad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mja, daarvan een kater of van de drank.
Zo hoort'tquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jawohl! Zat om tien over zeven al in de auto. Hengelo > Meppel in een uurtje.
.
Vond hem gisteravond niet zo heel denderend, slowstarter met stevig op het einde, misschien wat meer horen om hem te gaan waarderen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb net wel ff tijdens U2 ff de nieuwe van Metallica weer geluisterd, wat een fan-tas-tische plaat!
Ben erg blij dat Rick Ruben hem heeft geproduceerd. St. Anger klonk als een drumstel bestaande uit keuken artikelen
Voornamelijk snelweg denk ik? De verbinding naar Hengelo is iig kut, dwars door Nijverdal en vreselijk veel mensen die tergend langzaam menen te rijden. Rij dan iig 80 zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo hoort't
Ik ook, kwart over 7 in de auto, 8 uur op kantoor (Den Haag -> Utrecht in 3 kwartier)
Eens! Ondanks de kopzang van Timberlake. Misschien komt het wel door de clipquote:Justin TimberlakeMooie plaat dit
Denk ook niet dat ze er tijd voor heeft hoor. Ze heeft net een baby gekregen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heel eerlijk denk ik dat claudia er geen tijd voor heeft, maar we wachten wel af. Dolf heeft er iedergeval de pest erover in , dus zullen er wel wat sneren vallen vandaag
Hij weet altijd wel goed zn singles uit te kiezen. Heb zn albums wel eens gehoord en die vind ik echt 3x niks, maar zn singles zijn wel okay.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:34 schreef cosmick het volgende:
Eens! Ondanks de kopzang van Timberlake. Misschien komt het wel door de clip.
Dan kan ze toch wel werkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze er tijd voor heeft hoor. Ze heeft net een baby gekregen!
Ja, ik woon 5 minuten van de snelweg vandaan en werk ook 5 minuten van de snelweg vandaan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voornamelijk snelweg denk ik? De verbinding naar Hengelo is iig kut, dwars door Nijverdal en vreselijk veel mensen die tergend langzaam menen te rijden. Rij dan iig 80 zou ik zeggen.
[..]
Eens! Ondanks de kopzang van Timberlake. Misschien komt het wel door de clip.
Misschien gaan die 2 uur wel naar de TROS en krijgen we 2 uur lang Hollandse Hits met Chiel Montagne.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kan ze toch wel werkenZeker als dat twee uurtjes in de week zou zijn.... (mocht zij het worden)
Voor theater wel. Voor die paar uurtjes heb je zeker geen dagen voorbereiding nodig. En er zitten ongetwijfeld nog wat redactiepeople achter...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Ze doet ook nog dr theater toch? Daar gaat veeeeeeeel tijd in zitten!
En er komt nog wel wat voorbereiding kijken bij zo'n radioshow lijkt me...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien gaan die 2 uur wel naar de TROS en krijgen we 2 uur lang Hollandse Hits met Chiel Montagne.
ik bereid me zoals je kunt zien voor op rampscenario's
Nieuwe Metallica is f*cking gaaf ! Giel hoorde er Dune in met Hardcore Vibes (begin van de plaat).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, ik woon 5 minuten van de snelweg vandaan en werk ook 5 minuten van de snelweg vandaan...
Dus eigenlijk bijna alleen maar snelwegIdeaal
![]()
Ik vond de nieuwe Metallica een fijne combi tussen "And justice for all..." (qua lengte nummers, riffs, compositie etc.) en Load (rustige stukken, andere muziekinvloeden etc.).
Kon hem meteen erg waarderen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien gaan die 2 uur wel naar de TROS en krijgen we 2 uur lang Hollandse Hits met Chiel Montagne.
ik bereid me zoals je kunt zien voor op rampscenario's
Geniet er maar even extra van (en volgende week natuurlijk!) want begin september zal het een stuk anders zijn. Afwachten wat Florent heeft bedacht qua nieuwe programmering.. De vrijdagavond is fantastisch, maar er zijn ook een aantal programma's bijgekomen / verdwenen waarbij ik mijn twijfels heb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een fijne aflevering van de AV tot op heden.
Dat klinkt alsof het een keer nodig was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Who-o... ik geloof dat ik net iemand heel erg op de tenen heb getrapt...
En van de ene kant voel ik me er schuldig over (tis een vriendin van me..), maar aan de andere kant voelt het ook érg, uh, prettig?
Ik heb ergens gehoord/gelezen dat er voor Gerard nog wat leuks komt (mag ook wel nu hij 5 uur minder op de radio te horen zal zijn), maar dat kan nog wel ff duren (januari?).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geniet er maar even extra van (en volgende week natuurlijk!) want begin september zal het een stuk anders zijn. Afwachten wat Florent heeft bedacht qua nieuwe programmering.. De vrijdagavond is fantastisch, maar er zijn ook een aantal programma's bijgekomen / verdwenen waarbij ik mijn twijfels heb.
Ja zeg, ik blijf niet medelevend en lief... zij mag wel overal tegenaan schoppen en ik niet zeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het een keer nodig was.
Pfffoei, ook geen irritant kutnummer! Hans!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:51 schreef -Hans- het volgende:American Boy
![]()
Ik hoor 'm weer wat vaker.
Klinkt alsof het heul erg nodig was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja zeg, ik blijf niet medelevend en lief... zij mag wel overal tegenaan schoppen en ik niet zeker?
Zie mn edit in mn vorige post, ik kijk uit naar de reacties van de anderen (ook op een forum). Soms he, soms geeft een flinke ruzie zo'n kick!!
Hoop het echt hoor want hij is nu toch wel het "slachtoffer" geworden van het bizarre idee om de ochtendshow een uur langer te laten duren. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat de programmering in januari weer wordt omgegooid. Het lijkt mij een beetje teveel van het goede om in een relatief korte periode de programmering weer te wijzigen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb ergens gehoord/gelezen dat er voor Gerard nog wat leuks komt (mag ook wel nu hij 5 uur minder op de radio te horen zal zijn), maar dat kan nog wel ff duren (januari?).
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef cosmick het volgende:
Pfffoei, ook geen irritant kutnummer! Hans!
Hihi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klinkt alsof het heul erg nodig was.
Ik denk ook niet dat het uur extra Giel al snel weer teruggedraaid zal worden (tenzij het een ramp blijkt te zijn natuurlijk, maar zelfs dan denk ik dat januari te snel is), maar in januari heeft 3FM vaak ook een aantal wijzigingen in het programma. Misschien dat er wat voor Gerard tussen zit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het echt hoor want hij is nu toch wel het "slachtoffer" geworden van het bizarre idee om de ochtendshow een uur langer te laten duren. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat de programmering in januari weer wordt omgegooid. Het lijkt mij een beetje teveel van het goede om in een relatief korte periode de programmering weer te wijzigen.
Haha, wat zeg ik daar nou? 3 uur Giel is al een ramp en dan geven ze hem er nog een uur bij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:03 schreef Marc63 het volgende:
(tenzij het een ramp blijkt te zijn natuurlijk, maar zelfs dan denk ik dat januari te snel is)
Dat is toch een project van Glacier, of niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:09 schreef Broekie het volgende:
Zo. 'k heb IK-Radio maar vast aangezet. Straks van 12 tot 14 daar Veenstra Veenstra!
En dit wil ik ook volgend jaar met CrossRadio bij de HU FNT. Gewoon de hele introductie 24h per dag live Radio!
Wat een vrolijke pony meisjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Iets minder heerlijk was het alleen toen ze één van ons groepje een keer tijdens het stappen tegenkwamen en haar totaal in elkaar gerost hebben... 5 tegen 1, zielige personen
Oja, dat is waar ook in januari worden er nog wel eens wijzigingen aangebracht. Dan zal het inderdaad even afwachten zijn hoe het gaat lopen voor Gerard. Zou het niet erg vinden als hij de ochtendshow zou gaan doen, maar dat lijkt mij wel vreselijk heftig met 2 van die jonge kids thuis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk ook niet dat het uur extra Giel al snel weer teruggedraaid zal worden (tenzij het een ramp blijkt te zijn natuurlijk, maar zelfs dan denk ik dat januari te snel is), maar in januari heeft 3FM vaak ook een aantal wijzigingen in het programma. Misschien dat er wat voor Gerard tussen zit.
Of we gaan vaak Claudia vanaf een bandje horen.. donderdag de show opnemen en dan vrijdag de boel on-air (haai) gooien.quote:Ik vraag me eigenlijk ook af of Claudia nog weer terugkomt met haar tv-programma. Die opnames waren altijd al op vrijdagmiddag, dus dat zou het onmogelijk maken om Dolf te vervangen.
Cos, kerel ! ben het zowaar met je eens..! ook het eind is best wel triest (telefoon stukje) en dan al die vrouwen maar idioot gillen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:08 schreef cosmick het volgende:
Call me Taaaaairooooooooooooooooooooooooooooooooooooon.
Frickin' terrible.
Ponymeisjes zijn niet lief neequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat een vrolijke pony meisjes
Afgelopen jaar was het zelfs zo dat de grootste wijzigingen in januari waren (MYA naar vrijdag, Weekend DnA op zaterdag, 3voor12Radio met Corton). Kan me zo snel niet herinneren wat er in september veranderd werd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:15 schreef -Hans- het volgende:
Oja, dat is waar ook in januari worden er nog wel eens wijzigingen aangebracht. Dan zal het inderdaad even afwachten zijn hoe het gaat lopen voor Gerard. Zou het niet erg vinden als hij de ochtendshow zou gaan doen, maar dat lijkt mij wel vreselijk heftig met 2 van die jonge kids thuis.
Dat zou ook een enorm verschil zijn. Van een programma dat volledig leunt op de medewerking van luisteraars naar een programma dat compleet los staat van luisteraars-participatie.quote:Of we gaan vaak Claudia vanaf een bandje horen.. donderdag de show opnemen en dan vrijdag de boel on-air (haai) gooien.
Dat nummer van net is idd behoorlijk boring. Toch heb ik wel zeker favorieten van deze band, en die nieuwe single is best fijn. Ik heb er meer mee dan dat gehuil van Coldplay iig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:17 schreef -Hans- het volgende:
Echt, ik heb zo weinig met Keane.. vreselijk saaie muziek (geldt ook voor hun nieuwe single).
lijkt qua naam ook te veel op Kanequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:17 schreef -Hans- het volgende:
Echt, ik heb zo weinig met Keane.. vreselijk saaie muziek (geldt ook voor hun nieuwe single).
't project is van Elger van der Wel, maar Glacier werkt idd ook mee. Zie de Crew paginaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is toch een project van Glacier, of niet?
Die bellende luisteraars van dolf waren van hoog niveauquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was het zelfs zo dat de grootste wijzigingen in januari waren (MYA naar vrijdag, Weekend DnA op zaterdag, 3voor12Radio met Corton). Kan me zo snel niet herinneren wat er in september veranderd werd.
[..]
Dat zou ook een enorm verschil zijn. Van een programma dat volledig leunt op de medewerking van luisteraars naar een programma dat compleet los staat van luisteraars-participatie.
Domien is er ook maar heen gehobbeltquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
't project is van Elger van der Wel, maar Glacier werkt idd ook mee. Zie de Crew pagina
Ik weet ook niet wat ik liever heb. Bellers die denken dat ze grappig zijn of het blikken geluid van een programma van een bandje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die bellende luisteraars van dolf waren van hoog niveau![]()
Is de stationvoicequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domien is er ook maar heen gehobbelt
Vriend van Elger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domien is er ook maar heen gehobbelt
Even snel gekeken op Google maar ik kan het ook zo snel niet vinden. Guis werd in januari ook aan de programmering toegevoegd, maar wat er is veranderd in september.. ? geen idee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:19 schreef Marc63 het volgende:
Afgelopen jaar was het zelfs zo dat de grootste wijzigingen in januari waren (MYA naar vrijdag, Weekend DnA op zaterdag, 3voor12Radio met Corton). Kan me zo snel niet herinneren wat er in september veranderd werd.
Het moet volgens mij toch steeds meer een standaard geluid worden, dus het zou mij niets verbazen als het allemaal wat netter gaat worden.quote:Dat zou ook een enorm verschil zijn. Van een programma dat volledig leunt op de medewerking van luisteraars naar een programma dat compleet los staat van luisteraars-participatie.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Imitation erg simpel klinken, maar wel heel fijn
Jah, gewoon lekker. Zonder dollen of pretentieus gedoe.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Imitation erg simpel klinken, maar wel heel fijn
Guis is al veel langer op 3FM te horen. Ik denk dat je Timur bedoeld, maar dat was volgens mij februari of zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:28 schreef -Hans- het volgende:
Even snel gekeken op Google maar ik kan het ook zo snel niet vinden. Guis werd in januari ook aan de programmering toegevoegd, maar wat er is veranderd in september.. ? geen idee.
Misschien is dat het welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lijkt qua naam ook te veel op Kane
uuhhm denk het ook..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Guis is al veel langer op 3FM te horen. Ik denk dat je Timur bedoeld, maar dat was volgens mij februari of zo.
Ja, saai gejengel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Slaapverwekkend nummer is dit van Wendy & Lisa
Vreselijk nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Slaapverwekkend nummer is dit van Wendy & Lisa
Even spurtje trekken naar oktober heb je weer een week om in je nest te liggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:12 schreef gerbenp het volgende:
Pff, vannacht slecht geslapen.
Rot muggen..
Me kat viel me vannacht ook eens lastig door heel de tijd te switchen van plek op de zitzak.
Ik wou gewoon bijna de laptop aanzetten, en 3fm gaan luisteren. Toch maar niet gedaan.
Toen had ik maar exact om 7:00 besloten om te switchen naar mijn eigen kamer, toch daar nog eventjes kunnen slapen tot 10 uur.![]()
* gerbenp heeft zijn laatste dag van zijn vakantie. En heeft totaal geen zin in school.
haha, inderaad. De weken vliegen voorbij, voor je het weet zitten we alweer aan het einde van het jaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Even spurtje trekken naar oktober heb je weer een week om in je nest te liggen
Uitzonderingen bevestigen de regel. En na een slechte plaat klinkt een goeie plaat nog veel beterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Met een enkele uitzondering zo tussendoor.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:44 schreef on_air het volgende:
Ik ga psychisch dood hier.
.
. Clocks kan er ook nog wel bij
.
.
Ik had hetzelfde probleem al ervaren. Irritant!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:07 schreef Broekie het volgende:
GRRR. Nou is Veenstra Veenstra dus op IK-Radio, is gewoon de hele UTwente onbereikbaar en daarmee dus ook de stream
Neuh, 't was een compleet netblock.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem al ervaren. Irritant!
Overigens is het volgens mij alleen die streamserver die onbereikbaar is, de rest kan ik iig gewoon bereiken.
Hier werkt 'ie idd ook nu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Neuh, 't was een compleet netblock.
Inmiddels is het weer up overigensVeenstra Veenstra
Vreselijk nep en vooral irritant en al helemaaaaaaaaaal niet grappigquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:31 schreef on_air het volgende:
Iemand enig idee hoe ze al die acteurs inschakelen om te bellen? Want het zijn geen "echte" mensen.... kennie...
Hij laat ook absoluut niet doorschemeren er zelf niet heen te willen ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:35 schreef Sirolf het volgende:
Michiel gaat zo kaarten weggeven aan introductie-mensen voor een concert van Kane, Leaf en Di-Rect...
Nou nee, dankje...
Gelukkig draait hij (nog) geen Kane, Leaf en Di-Rect. Killers en Eels zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:35 schreef Sirolf het volgende:
Michiel gaat zo kaarten weggeven aan introductie-mensen voor een concert van Kane, Leaf en Di-Rect...
Nou nee, dankje...
Voornaamste reden dat ik luister eigenlijk. Michiel kan zn eigen muziek uitkiezen (behalve Kate Ryan daarnet) en ongezouten zn mening geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hij laat ook absoluut niet doorschemeren er zelf niet heen te willen ofzo
Toch jammer dat Silvia Swart er niet op het podium gaat staan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hij laat ook absoluut niet doorschemeren er zelf niet heen te willen ofzo
Excuses, we verplaatsen ons Veenstra Veenstra enthousiasme wel naar de 3FMFan chat...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:41 schreef on_air het volgende:
Is dit Twente FM?
R.E.M. nu op de reguliere zender van dit topic.
Dat is best wel heel erg "quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:52 schreef Sirolf het volgende:
Deze wilde ik jullie toch niet onthouden:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn die mensen @ UTwente een beetje fan van Michiel.
Hmm. Ik hou het bij ons toch gewoon op CrossRadio01 - 04 voor de workstations, 10+ voor alle videostream outputstations en 50+ voor alle audiostream outputstations.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:52 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:52 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou mij niet verbazen. Als er nu nog vervanging bekend gemaakt moet worden is dat wel erg laat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou het waar zijn wat dolf zei , dat programma nog tot eind september doorgaat.
Misschien is het allemaal wel een grote stunt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou het waar zijn wat dolf zei , dat programma nog tot eind september doorgaat.
Wat is er mis met Pink??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel switcht naarhockeydames
.
Het valt me al 2 weken lang op... er wordt altijd maar geroepen dat de Nederlandse sporters niet meezingen met het volkslied en als er al een keer wordt meegezongen wordt gevraagd of de sporters op de tekst hebben geoefend, maar ik zie (en net kon je het ook duidelijk horen) toch steeds iedereen meezingen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel switcht naarhockeydames
.
Zeker liefquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:02 schreef muisje-eliza het volgende:
middag heren...ik mocht wat eerder naar huis vandaag..lief heh
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je bent de 2-0 vergeten te melden
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:58 schreef -Hans- het volgende:
Kreeg het niet helemaal mee maar ik meende iets te horen dat Michiel zijn haar laat restylen?
Ben benieuwd!
Vulture zal zich hier dan ook wel weer snel meldenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Mari vd Ven (of hoe heet die) komt weer langs
Ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:02 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
wheeeejjjj ik zit helemaal klaar
![]()
![]()
![]()
Hey, jou heb ik eerder gehoord vandaag!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:06 schreef MichielV het volgende:
Haiiiiiiii!
ooh die knakker!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Mari vd Ven (of hoe heet die) komt weer langs
quote:
Jij hier? Toch maar niet in het zwembad in Ensche gaan liggen dobberen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:06 schreef MichielV het volgende:
Haiiiiiiii!
donequote:
Dan kunnen we vieren dat je een jaar in dit topic zitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:18 schreef Broekie het volgende:
Jaja, stond ik 51 weken geleden zowaar in de studio met een vlaai![]()
Ohja, verdomt, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kunnen we vieren dat je een jaar in dit topic zit
Michiel en Roosmarijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
Mag ik raden welke jock deze plaat tot Megahit heeft verkozen?.
Sander Lantinga?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
Mag ik raden welke jock deze plaat tot Megahit heeft verkozen?.
Dat moest eergisteren zijn geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeg, hoe heette dat groepje/artieste ook weer welke jij gisteren zo aanprees?
Oja, die. Thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat moest eergisteren zijn geweest
je bedoelt nneka??
Dat, of hij is een draadloze microfoon aan het testen om straks te gebruiken tijdens de knipbeurt van Michiel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
Is Tjibbe aan het oefenen voor razende reporter?
Nodig je ons bij deze uit?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:26 schreef MichielV het volgende:
Wie gaat volgende week het Mediapark versieren?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:26 schreef MichielV het volgende:
Met "Heartbeat". Briljante plaat, heerlijke cdquote:
Ach, ik ben zaterdag op het mediapark ;-).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:26 schreef MichielV het volgende:
Heb je 'm al klaar staan dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
*bij deze deel ik vast mede dat IK n nieuw topic ga openen*
quote:
Dat dus. Tjibbe zou er op terug komen, zei ie drie weken geledenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Iets met een vorig jaar gedane belofte, mail, Tjibbe en een afwachtende Broekie.
En waar gaat dat dan over?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Tjibbe zou er op terug komen, zei ie drie weken geleden.
Wij dus ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
bijna![]()
*kvinnet zo erg dat ik soms zo lang moet wachten*
Dat hoor je volgende week vanzelf wel als het door gaatquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat hoor je volgende week vanzelf wel als het door gaat
En anders gaan we inderdaad gezellig voor de ingang van de peperbus staan met spandoeken enzo
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij gaat toch wel met me mee
Ik ook. Volgende week vrijdag ben ik an sich vrij...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen... maar dan echt
Ik wacht nog even af wat de plannen zijn, zodat ik niet zoals Webhawkjuh met een slinger kerstlampjes op weg ga naar de studio en door Domien wordt gebeld dat ik om mag keren...quote:
misluktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
Test
Volgens mij doet iedereen alsof ze het weten, ik heb ook geen idee namelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
Leuk, iedereen hier weet wat er allemaal gaat gebeuren, maar ik mag het niet weten...
Ze gaan gewoon volgende week naar de Peperbusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
Leuk, iedereen hier weet wat er allemaal gaat gebeuren, maar ik mag het niet weten...
Door Tjitse dan, neem ik aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af wat de plannen zijn, zodat ik niet zoals Webhawkjuh met een slinger kerstlampjes op weg ga naar de studio en door Domien wordt gebeld dat ik om mag keren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |