quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien gaan die 2 uur wel naar de TROS en krijgen we 2 uur lang Hollandse Hits met Chiel Montagne.
ik bereid me zoals je kunt zien voor op rampscenario's
Geniet er maar even extra van (en volgende week natuurlijk!) want begin september zal het een stuk anders zijn. Afwachten wat Florent heeft bedacht qua nieuwe programmering.. De vrijdagavond is fantastisch, maar er zijn ook een aantal programma's bijgekomen / verdwenen waarbij ik mijn twijfels heb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een fijne aflevering van de AV tot op heden.
Dat klinkt alsof het een keer nodig was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Who-o... ik geloof dat ik net iemand heel erg op de tenen heb getrapt...
En van de ene kant voel ik me er schuldig over (tis een vriendin van me..), maar aan de andere kant voelt het ook érg, uh, prettig?
Ik heb ergens gehoord/gelezen dat er voor Gerard nog wat leuks komt (mag ook wel nu hij 5 uur minder op de radio te horen zal zijn), maar dat kan nog wel ff duren (januari?).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geniet er maar even extra van (en volgende week natuurlijk!) want begin september zal het een stuk anders zijn. Afwachten wat Florent heeft bedacht qua nieuwe programmering.. De vrijdagavond is fantastisch, maar er zijn ook een aantal programma's bijgekomen / verdwenen waarbij ik mijn twijfels heb.
Ja zeg, ik blijf niet medelevend en lief... zij mag wel overal tegenaan schoppen en ik niet zeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het een keer nodig was.
Pfffoei, ook geen irritant kutnummer! Hans!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:51 schreef -Hans- het volgende:American Boy
![]()
Ik hoor 'm weer wat vaker.
Klinkt alsof het heul erg nodig was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja zeg, ik blijf niet medelevend en lief... zij mag wel overal tegenaan schoppen en ik niet zeker?
Zie mn edit in mn vorige post, ik kijk uit naar de reacties van de anderen (ook op een forum). Soms he, soms geeft een flinke ruzie zo'n kick!!
Hoop het echt hoor want hij is nu toch wel het "slachtoffer" geworden van het bizarre idee om de ochtendshow een uur langer te laten duren. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat de programmering in januari weer wordt omgegooid. Het lijkt mij een beetje teveel van het goede om in een relatief korte periode de programmering weer te wijzigen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb ergens gehoord/gelezen dat er voor Gerard nog wat leuks komt (mag ook wel nu hij 5 uur minder op de radio te horen zal zijn), maar dat kan nog wel ff duren (januari?).
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef cosmick het volgende:
Pfffoei, ook geen irritant kutnummer! Hans!
Hihi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klinkt alsof het heul erg nodig was.
Ik denk ook niet dat het uur extra Giel al snel weer teruggedraaid zal worden (tenzij het een ramp blijkt te zijn natuurlijk, maar zelfs dan denk ik dat januari te snel is), maar in januari heeft 3FM vaak ook een aantal wijzigingen in het programma. Misschien dat er wat voor Gerard tussen zit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het echt hoor want hij is nu toch wel het "slachtoffer" geworden van het bizarre idee om de ochtendshow een uur langer te laten duren. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat de programmering in januari weer wordt omgegooid. Het lijkt mij een beetje teveel van het goede om in een relatief korte periode de programmering weer te wijzigen.
Haha, wat zeg ik daar nou? 3 uur Giel is al een ramp en dan geven ze hem er nog een uur bij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:03 schreef Marc63 het volgende:
(tenzij het een ramp blijkt te zijn natuurlijk, maar zelfs dan denk ik dat januari te snel is)
Dat is toch een project van Glacier, of niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:09 schreef Broekie het volgende:
Zo. 'k heb IK-Radio maar vast aangezet. Straks van 12 tot 14 daar Veenstra Veenstra!
En dit wil ik ook volgend jaar met CrossRadio bij de HU FNT. Gewoon de hele introductie 24h per dag live Radio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |