Haha! toffe foto zegquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:35 schreef Jannekje7 het volgende:
...en misschien ben ik geworden wat jij helemaal niet wou!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:38 schreef on_air het volgende:
Ik heb een goddeloos geloof en ik hou van elke vrouw...
Ja fijn hequote:
quote:Grote Smurf
Student: Bernardo van Schepop
Medewerker: Rob Luxen
"We noemen hem ook wel Grote Smurf", zegt student industrieel ontwerpen Bernardo van Schepop over Rob Luxen van het Studio-Lab van Industrieel Ontwerpen. "Hij weet echt alles van elektronica en neemt altijd, echt altijd, de tijd je iets uit te leggen of om je te helpen. Dan doe je het gewoon samen! Ik heb daardoor veel van hem geleerd tijdens een project deze zomer. En hij is aardig. Maakt de hele tijd grapjes. We lachen wat af. Hij heeft natuurlijk wel een beetje nerdy humor, maar dat is hem vergeven. Iedereen mag hem. En hij is vandaag speciaal voor de foto naar de kapper geweest, zegt hij."
Het is toch te hopen van niet...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:45 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag de dag dat we misschien gaan horen dat Claudia de opvolger is van Dolf.
Fijn als je zo'n stukje waardering onder neus krijgtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja fijn he
Grappig dat ik net een stuk over m'n vader zat te lezen in de krant van de TU-Delft:
[..]
Echt wel... Dolf heeft tenminste nog smaak qua muziek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Slechter dan dolf kan het niet worden
Had eigenlijk wel verwacht dat er een naam 'gelekt' zou zijn maar dat is tot op heden nog niet het geval. Maar de naam van Claudia werd al heel snel genoemd als mogelijke opvolger. We horen het wel..quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:56 schreef Jannekje7 het volgende:
En Claudia dr cabaretshows zijn ook goed, dus ik ben wel weer benieuwd
Ow, dus ik val onder de categorie "mensen die denken", dank je wel hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat is dus hét probleem: mensen die denken dat een of andere troela die in het theater 'goed' schijnt te zijn, op de radio ook wel goed moet zijn
. Dat zijn twee totaal verschillende activiteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |