Michiel en Roosmarijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
Mag ik raden welke jock deze plaat tot Megahit heeft verkozen?.
Sander Lantinga?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
Mag ik raden welke jock deze plaat tot Megahit heeft verkozen?.
Dat moest eergisteren zijn geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeg, hoe heette dat groepje/artieste ook weer welke jij gisteren zo aanprees?
Oja, die. Thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat moest eergisteren zijn geweest
je bedoelt nneka??
Dat, of hij is een draadloze microfoon aan het testen om straks te gebruiken tijdens de knipbeurt van Michiel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
Is Tjibbe aan het oefenen voor razende reporter?
Nodig je ons bij deze uit?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:26 schreef MichielV het volgende:
Wie gaat volgende week het Mediapark versieren?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:26 schreef MichielV het volgende:
Met "Heartbeat". Briljante plaat, heerlijke cdquote:
Ach, ik ben zaterdag op het mediapark ;-).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:26 schreef MichielV het volgende:
Heb je 'm al klaar staan dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
*bij deze deel ik vast mede dat IK n nieuw topic ga openen*
quote:
Dat dus. Tjibbe zou er op terug komen, zei ie drie weken geledenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Iets met een vorig jaar gedane belofte, mail, Tjibbe en een afwachtende Broekie.
En waar gaat dat dan over?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Tjibbe zou er op terug komen, zei ie drie weken geleden.
Wij dus ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
bijna![]()
*kvinnet zo erg dat ik soms zo lang moet wachten*
Dat hoor je volgende week vanzelf wel als het door gaatquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat hoor je volgende week vanzelf wel als het door gaat
En anders gaan we inderdaad gezellig voor de ingang van de peperbus staan met spandoeken enzo
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij gaat toch wel met me mee
Ik ook. Volgende week vrijdag ben ik an sich vrij...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen... maar dan echt
Ik wacht nog even af wat de plannen zijn, zodat ik niet zoals Webhawkjuh met een slinger kerstlampjes op weg ga naar de studio en door Domien wordt gebeld dat ik om mag keren...quote:
misluktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
Test
Volgens mij doet iedereen alsof ze het weten, ik heb ook geen idee namelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
Leuk, iedereen hier weet wat er allemaal gaat gebeuren, maar ik mag het niet weten...
Ze gaan gewoon volgende week naar de Peperbusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
Leuk, iedereen hier weet wat er allemaal gaat gebeuren, maar ik mag het niet weten...
Door Tjitse dan, neem ik aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af wat de plannen zijn, zodat ik niet zoals Webhawkjuh met een slinger kerstlampjes op weg ga naar de studio en door Domien wordt gebeld dat ik om mag keren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |