Wat een vrolijke pony meisjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Iets minder heerlijk was het alleen toen ze één van ons groepje een keer tijdens het stappen tegenkwamen en haar totaal in elkaar gerost hebben... 5 tegen 1, zielige personen
Oja, dat is waar ook in januari worden er nog wel eens wijzigingen aangebracht. Dan zal het inderdaad even afwachten zijn hoe het gaat lopen voor Gerard. Zou het niet erg vinden als hij de ochtendshow zou gaan doen, maar dat lijkt mij wel vreselijk heftig met 2 van die jonge kids thuis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk ook niet dat het uur extra Giel al snel weer teruggedraaid zal worden (tenzij het een ramp blijkt te zijn natuurlijk, maar zelfs dan denk ik dat januari te snel is), maar in januari heeft 3FM vaak ook een aantal wijzigingen in het programma. Misschien dat er wat voor Gerard tussen zit.
Of we gaan vaak Claudia vanaf een bandje horen.. donderdag de show opnemen en dan vrijdag de boel on-air (haai) gooien.quote:Ik vraag me eigenlijk ook af of Claudia nog weer terugkomt met haar tv-programma. Die opnames waren altijd al op vrijdagmiddag, dus dat zou het onmogelijk maken om Dolf te vervangen.
Cos, kerel ! ben het zowaar met je eens..! ook het eind is best wel triest (telefoon stukje) en dan al die vrouwen maar idioot gillen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:08 schreef cosmick het volgende:
Call me Taaaaairooooooooooooooooooooooooooooooooooooon.
Frickin' terrible.
Ponymeisjes zijn niet lief neequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat een vrolijke pony meisjes
Afgelopen jaar was het zelfs zo dat de grootste wijzigingen in januari waren (MYA naar vrijdag, Weekend DnA op zaterdag, 3voor12Radio met Corton). Kan me zo snel niet herinneren wat er in september veranderd werd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:15 schreef -Hans- het volgende:
Oja, dat is waar ook in januari worden er nog wel eens wijzigingen aangebracht. Dan zal het inderdaad even afwachten zijn hoe het gaat lopen voor Gerard. Zou het niet erg vinden als hij de ochtendshow zou gaan doen, maar dat lijkt mij wel vreselijk heftig met 2 van die jonge kids thuis.
Dat zou ook een enorm verschil zijn. Van een programma dat volledig leunt op de medewerking van luisteraars naar een programma dat compleet los staat van luisteraars-participatie.quote:Of we gaan vaak Claudia vanaf een bandje horen.. donderdag de show opnemen en dan vrijdag de boel on-air (haai) gooien.
Dat nummer van net is idd behoorlijk boring. Toch heb ik wel zeker favorieten van deze band, en die nieuwe single is best fijn. Ik heb er meer mee dan dat gehuil van Coldplay iig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:17 schreef -Hans- het volgende:
Echt, ik heb zo weinig met Keane.. vreselijk saaie muziek (geldt ook voor hun nieuwe single).
lijkt qua naam ook te veel op Kanequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:17 schreef -Hans- het volgende:
Echt, ik heb zo weinig met Keane.. vreselijk saaie muziek (geldt ook voor hun nieuwe single).
't project is van Elger van der Wel, maar Glacier werkt idd ook mee. Zie de Crew paginaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is toch een project van Glacier, of niet?
Die bellende luisteraars van dolf waren van hoog niveauquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was het zelfs zo dat de grootste wijzigingen in januari waren (MYA naar vrijdag, Weekend DnA op zaterdag, 3voor12Radio met Corton). Kan me zo snel niet herinneren wat er in september veranderd werd.
[..]
Dat zou ook een enorm verschil zijn. Van een programma dat volledig leunt op de medewerking van luisteraars naar een programma dat compleet los staat van luisteraars-participatie.
Domien is er ook maar heen gehobbeltquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
't project is van Elger van der Wel, maar Glacier werkt idd ook mee. Zie de Crew pagina
Ik weet ook niet wat ik liever heb. Bellers die denken dat ze grappig zijn of het blikken geluid van een programma van een bandje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die bellende luisteraars van dolf waren van hoog niveau![]()
Is de stationvoicequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domien is er ook maar heen gehobbelt
Vriend van Elger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domien is er ook maar heen gehobbelt
Even snel gekeken op Google maar ik kan het ook zo snel niet vinden. Guis werd in januari ook aan de programmering toegevoegd, maar wat er is veranderd in september.. ? geen idee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:19 schreef Marc63 het volgende:
Afgelopen jaar was het zelfs zo dat de grootste wijzigingen in januari waren (MYA naar vrijdag, Weekend DnA op zaterdag, 3voor12Radio met Corton). Kan me zo snel niet herinneren wat er in september veranderd werd.
Het moet volgens mij toch steeds meer een standaard geluid worden, dus het zou mij niets verbazen als het allemaal wat netter gaat worden.quote:Dat zou ook een enorm verschil zijn. Van een programma dat volledig leunt op de medewerking van luisteraars naar een programma dat compleet los staat van luisteraars-participatie.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Imitation erg simpel klinken, maar wel heel fijn
Jah, gewoon lekker. Zonder dollen of pretentieus gedoe.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Imitation erg simpel klinken, maar wel heel fijn
Guis is al veel langer op 3FM te horen. Ik denk dat je Timur bedoeld, maar dat was volgens mij februari of zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:28 schreef -Hans- het volgende:
Even snel gekeken op Google maar ik kan het ook zo snel niet vinden. Guis werd in januari ook aan de programmering toegevoegd, maar wat er is veranderd in september.. ? geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |