quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lul er zit een haar in mijn glas
vind je het gek?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kvin dat je zo sjaggie reageerd
Hier zit er nog zo een thuis, ipv bellen of mail sturen ze een krabbelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind je het gek?
dat is echt ongeveer het enige dat ik nog hoor op me werk. Een jongen waar ik mee werk communiceert zelfs niet via telefoon of sms met z`n vriendin ( ze hadden ruzie) maar via hyves. "Moet haar toch ff een krabbel achter laten." Ga toch weg, stuur gewoon een mailtje, smsje of (heel old skool) bel gewoon
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind je het gek?
dat is echt ongeveer het enige dat ik nog hoor op me werk. Een jongen waar ik mee werk communiceert zelfs niet via telefoon of sms met z`n vriendin ( ze hadden ruzie) maar via hyves. "Moet haar toch ff een krabbel achter laten." Ga toch weg, stuur gewoon een mailtje, smsje of (heel old skool) bel gewoon
Ik vind Hyves handig en leuk om een beetje bij te houden wat vrienden en kennissen (en dan met name oud bekenden of vrienden die ik vrij weinig spreek) bezig houdt, maar om het nou als primair communicatiemedium te gebruiken, nou nee. Daar heb ik (in volgorde van voorkeur) IRC, e-mail of MSN voor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind je het gek?
Je zou best een goede mama zijn. Maar af en toe is het ook wel lekker even kindje bij oma te hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej kmoet geen kids, hoevaak ik wel niet word gevraagd of ik kids heb en als ik zeg nee hoevaak er al word gevraagd waarom niet....maar kga niet compleet uit me plaat
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zou best een goede mama zijn. Maar af en toe is het ook wel lekker even kindje bij oma te hebben
Ik wilde net vragen of ik de enige was die zag dat Michiel's kapsel heel erg op dat van Mari begint te lijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Mari maakt van Michiel een tweede Mari
Als hij die bakkenbaarden laat staan zo lang dan is het zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of ik de enige was die zag dat Michiel's kapsel heel erg op dat van Mari begint te lijken.
Precies. Als ze me vragen waarom ik geen hyves heb zeg ik dat mensen die wat van me moeten me toch ook kunnen mailen/bellen/sms-en. Dat snappen ze dan niet. "Hyves is toch vell makkelijker..."quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik vind Hyves handig en leuk om een beetje bij te houden wat vrienden en kennissen (en dan met name oud bekenden of vrienden die ik vrij weinig spreek) bezig houdt, maar om het nou als primair communicatiemedium te gebruiken, nou nee. Daar heb ik (in volgorde van voorkeur) IRC, e-mail of MSN voor.
Die hangt richting Gerard toch? Dus die kan Michiel niet zien lijkt mequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:41 schreef Broekie het volgende:
Staat de TV in de studio niet op de webcamoutput dan?
Ik krabbel over het algemeen alleen maar mensen om te reageren op iets dat ze op hyves hebben staan. Een foto, een blog of hun WWW (Wie, wat, waar).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Precies. Als ze me vragen waarom ik geen hyves heb zeg ik dat mensen die wat van me moeten me toch ook kunnen mailen/bellen/sms-en. Dat snappen ze dan niet. "Hyves is toch vell makkelijker..."
Nah, de TV die daar aan de muur hangt kan je vanuit bijna alle hoeken van de studio wel bekijken, alleen op de "gast" plek wat minder makkelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Die hangt richting Gerard toch? Dus die kan Michiel niet zien lijkt me
HIj heeft wel gelijk, over mannen met kale plek, dan gaan ze haren die kant op kammenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
Mari staat Gerard een beetje af te katten, lol.
Misschien komt het doordat hij geen bril op heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Wow Michiel ziet er echt een stuk jonger uit. Ziet er wel vet uit.
ooooh..... Michiel ipv bril mag je ook contactlenzen aan laten meten hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat hij geen bril op heeft
Ja, dat ook maar qua kapsel is het echt een stuk hipper dan wat hij eerst had.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat hij geen bril op heeft
Iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je zal hier voor maar moeten betalen. normale kapper had je je geld terug gevraagd
is maar goed dat m`n ma mijn haar altijd doet met de tondeusequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je zal hier voor maar moeten betalen. normale kapper had je je geld terug gevraagd
zijn bakkenbaarden mogen wel stuk korter.
Ik ken het probleem. Arno (m'n ex-collega DJ bij CrossRadio) snapt ook af en toe mijn toch heel erg duidelijke gebaren niet en gaat dan On Air raden wat ik bedoel...quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
En wat is dan goede wax want ik koop altijd bagger wax..(van dat slappe spul)
Thanks ! zal het even noteren. Heb nu iets van Fudge (ofzo iets), maar dat is vooral vettig en niet stevig.quote:
Ik heb deze altijd, kost een vermogen maar je doet een half jaar met een tube:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
En wat is dan goede wax want ik koop altijd bagger wax..(van dat slappe spul)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |