HIj heeft wel gelijk, over mannen met kale plek, dan gaan ze haren die kant op kammenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
Mari staat Gerard een beetje af te katten, lol.
Misschien komt het doordat hij geen bril op heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Wow Michiel ziet er echt een stuk jonger uit. Ziet er wel vet uit.
ooooh..... Michiel ipv bril mag je ook contactlenzen aan laten meten hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat hij geen bril op heeft
Ja, dat ook maar qua kapsel is het echt een stuk hipper dan wat hij eerst had.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat hij geen bril op heeft
Iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je zal hier voor maar moeten betalen. normale kapper had je je geld terug gevraagd
is maar goed dat m`n ma mijn haar altijd doet met de tondeusequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je zal hier voor maar moeten betalen. normale kapper had je je geld terug gevraagd
zijn bakkenbaarden mogen wel stuk korter.
Ik ken het probleem. Arno (m'n ex-collega DJ bij CrossRadio) snapt ook af en toe mijn toch heel erg duidelijke gebaren niet en gaat dan On Air raden wat ik bedoel...quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
En wat is dan goede wax want ik koop altijd bagger wax..(van dat slappe spul)
Thanks ! zal het even noteren. Heb nu iets van Fudge (ofzo iets), maar dat is vooral vettig en niet stevig.quote:
Ik heb deze altijd, kost een vermogen maar je doet een half jaar met een tube:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
En wat is dan goede wax want ik koop altijd bagger wax..(van dat slappe spul)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |