Verrassing? Michiel kwam met het idee!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ríght, dat vind ik ook best een leuk plan! Met toeters (nu al toeter?), bellen (I've gotta have more cowbells!) en een pallet speciaalbier (need I say more..?).
Alleen, om t een verrassing te houden (wel zo leuk), moeten we alles wel buiten FOK om regelen ben ik bang...
Wanneer is die jubileumuitzending eigenlijk...?
Wanneer was dat ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, om eens een keer ergens anders te gaan wokken dan bij ons gebruikelijke adres.
Nog nooit zo slecht gegeten, slechte service en de dag daarna alle vier ziek thuis gebleven...
Maar, ga vooral je gang, veel plezier
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Verrassing? Michiel kwam het het idee!
Laat die taart nou juist maar aan mij over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag. ik kan wel een verjaardagstaart geregelen.
Kunnen we samen naar Hilversum rijden Broekie
Ze deden het gewoon expres.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ohja, dat moment.
[..]
Nou, dat deden ze toen dus ook. De oproep was om naar de studio te komen met kerstspul om de studio wat meer kerstsfeer te geven.
't was alleen geen serieus bedoelde oproep, maar iemand hier (zie quote hierboven) nam het dus wél serieus, waarna Domien vroeg of iemand hem het telefoonnummer van WebHawk kon mailen zodat hij hem telefonisch weer naar huis kon sturen
Ja, Michiel z'n haar is gedaan door Mari.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:32 schreef Noortje. het volgende:
Hay, is er iets spannends gebeurd in de tijd dat ik niet naar 3fm luisterde? Wat ik overigens nog steeds niet doe, maar ik wil toch graag updates
Met moederdag.quote:
Zelfde dan voor jou als voor janneke teruglezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:32 schreef Noortje. het volgende:
Hay, is er iets spannends gebeurd in de tijd dat ik niet naar 3fm luisterde? Wat ik overigens nog steeds niet doe, maar ik wil toch graag updates
Nogmaals, dat is pas over een week!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even meanwhile, wie gaan er morgen naar de open dagen op het MP te Hilversum?
Het is niet morgen maar volgende week.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even meanwhile, wie gaan er morgen naar de open dagen op het MP te Hilversum?
Zie editquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is pas over een week!
stijfselquote:
Ah oke, zal ik zondag eens even gaan kijken dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, Michiel z'n haar is gedaan door Mari.
De filmpjes er van vind je op het YT-account: "StreamRecordings"
quote:
Spelling is echt niet je sterkste punt, hè?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oud nieuws en bedankt voor de medeleling
Ik wil dat item terug!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
weet je, kmoet ook nog vaak denken aan die belgen die dan dan iets gewonnen hadden omdat 3333 het sms nummer was van hun idols ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |